× "

öpüşmek

" arama sonuçları

öpüşmek orucu bozarmı , opusmek orucu bozarmi ,ramazanda öpmek

öpüşmek orucu bozarmı - opusmek orucu bozarmi - ramazanda öpmek, ramazanda öpüşmek orucu bozarmi hanımını öpmek, elle tutmak, okşamak orucu bozmaz. bu öpüşme sebebiyle meni gelmedikçe oruç bozulmaz. hanımını öpmek, okşamak, sarılma, v.s. sebebiyle erkekten ve kadından meninin gelmesiyle oruç bozulur ama sadece bir gün kaza edilir keffaret gerekmez. ******************************************* ahmed ve taberânî'nin îbn ömer'den rivayet ettikleri şu haberde daha bariz bir şekilde görülmektedir.''biz hz. peygamber'in yanında idik. bir genç gelip; yâ rasûlallah! ben oruçlu iken (karımı) öpebilir miyim? diye sordu. ef...

öpüşmek orucu bozar mı

  bu öpüşmek durumu iki şekilde değerlendirilir.zaten buradaki öpüşme hanımınız iledir.tanımadığınız veya size helal olmayan kişilerle böyle bir durum zaten orucu bozar. selamun aleykum arkadaşlar başlıkta öpüşmek olarak söylediğim aslında hanımlarımızı öpmek orucu bozar mı manasında söyledim.diğer türlü zaten elalemin size helal olmayan birine dokunmak bile oruca zarar verir.ancak ben o kunuyu değil hanımlarımızı eşlerimizi öpmek orucu bozar mı bundan bahsetmek istiyorum.işte bunuda peygamber efendimizin yaşadığı bir kıssa ile sizlere anlatmak istiyorum ebu hüreyre´nin anlattığına göre, bir adam, geldi, peygamberimize, oruçlunun hanımına cinsel ilişki dışında yaklaş...

rüyada öpüşmek

  rüyada öpüşmek, rüyada öpüştüğünüzü gördüyseniz, para ve itibar sahibi olup, hem arkadaşlarınızın hem de ailenizin sevgisini kazanacağınız anlamına gelir. rüyada öpmek, öpüşmek yakınlık olarak  yorumlanır. rüyada tanıdığı birisini öpen çok kısa süre sonra ona rastlayacaktır. rüyada sevgilisini öpen tezde ondan haber alır. kısa süre  sonra da buluşur. rüyasında tanımadığı kadını öpen erkek, ani kararla evlenir. ...

öpüşmek çok zordur xd

hahahahha cok gzeldı ya teskur edrım :) =) buna inanamadım ama çıktı.dene....bunu facebookta 5 yere yapıştır 2 kere gözünü açıp kapa 2. açışında seni seven kişiyi göreceksin boşver be aslı :) hahahha güzeldi :))) nasıl ya anlamadım neyi yapstırcam 5 kere xd anlamamış bizim köyde ebe yoktu hepimiz fırlama doğduk xd [artık burada]hadi lütfen sende hayran ol...http://www.facebook.com/fi bizim köyde ebe yoktu hepimiz fırlama doğduk xd [artık burada]hadi lütfen sende hayran ol...http://www.facebook.com/fi isdeyen eklesnn ;)) neyi eklesin neresi takwiye istiyosa oraya ekle kardeşim :d eklenınce ne zewk alıyonuzzz, normal hayatta kendine güweni olmayan özgüwenden eksik insanlarsınız... eed hasan doğru hasan kardeş doğru söyledin buna inanamadım ama çıktı.dene....bunu facebookta 5 yere yapıştır 2 ...

öpüşmek orucu bozarmı

öpüşmek orucu bozar mı ? bugün yazarı mehmet paksu'nun köşesinden aktardığı bilgiler öpmek orucu bozar mı ? bugünden itibaren kısmetse, başta ramazan ve öpüşmek orucu bozmaz *eşler oruç zamanı içerisinde birbirlerini şefkatle öperlerse oruç bozulmaz. ileri giderlerse de şeklen oruç bozulmaz.sevgiliyle opusmek orucu bozar mi hakkında bilgiler sevgiliyle opusmek orucu bozar mi nedir uludağ sözlük yazarlarının sevgiliyle opusmek orucu bozar mi ile şehvetle öpüşmek orucu bozar mı , keffaret gerektirir mi? cevaplanma zamanı 22- aralık-2006 - 14:11:38. cevabımız değerli kardeşimiz; 13 eyl 2007 öpüşmek orucu bozar mı ? haberi ramazan´da oruçlu iken insan hanımını öpse orucu bozulur mu? allah rasulü bu durumla ilgili iki kişiye neden blonde fucking , young m...

öpüşmek sağlık için çok faydalı

ingiltere’deki leeds üniversitesi tarafından yapılan araştırmaya göre öpüşmek sadece romantizmle ilgili değil...ingiltere'deki leeds üniversitesi'nde yapılan araştırmaya göre öpüşmenin insan sağlığı için çok yararlı olduğu da ortaya çıktı. en romantik bilimsel kanıt ingiltere'deki leeds üniversitesi tarafından yapılan bir araştırmaya göre, dudak dudağa öpüşmek kadınların bağışıklık sistemini güçlendiriyor ve ileride daha sağlıklı çocuklar dünyaya getiren birer anne oluyorlar. öpüşmenin kadınlarda hastalıklara karşı direnç sağladığına inanan uzmanlar, aynı erkekle öpüşen kadınların hamilelikte çok tehlikeli bir virüs olan ve bebeğin ölümüne ya da sakat doğmasına yol açan cytomegalovirus'e yakalanmadıklarını ortaya koydu. yapılan araştırmalarda altı ay boyunca aynı partneriyle öpüş...

rüyada öpmek görmek - rüyada öpüşmek öpme görme

ihtiyaçları gidermeye ve düşmana galip gelmeye, genç birini öpmek kadehe, yaşlı bir kadını öpmek bir sözden dolayı özür dilemeye, bir kadını öpmek sevdiği kimseden ilgi görmeye veya gelecek selâma, sevdiği kimseyi ağzından öpmek eline geçecek paraya, yanağından öpmek kazanacağı paraya, alımlı ve süslü bir kadını öpmek ya da onunla bir yatakta beraber olmak dul bir kadınla evlenmeye, onun mal ve evlâdlarından faydalanmaya yahut o sene bir hayra nail olmaya, bir hizmetçiyi yahut bir yerde çalışan bir kadını öpmek, onun efendisi yahut patronu ile dostluk kurmaya, bir kadını öpmek onun kocası ile dost olmaya, bir erkeği öptüğünü, onunla sarmaşdolaş olduğunu ve yattığını görmek maksadının gerçekleşmesine, bir kimseyi şehvetle öpmek ondan yardım, iyilik vb. görmeye; şehvetsiz olarak birini öpmek...

öpüşmenin 8 yararı öpüşmek ömrü uzatıyor 5dakika öpüşmek 50 kalo

öpüşmek ömrü 5 yıl uzatıyorstresi azaltır, ciğerlere iyi gelir, dişleri güçlendirir, kırışıklıklara karşı bire birdir. bu bilgiler uluslararası öpüşme günü nedeniyle açıklama yapan uzmanlardan... alman basınında 6 temmuz uluslararası öpme günü nedeniyle yer alan haberlerde, öpüşmenin insan sağlığına olumlu etkilerinin olduğu, ömrü 5 yıla kadar uzattığı belirtildi. 5 dakika öpüşmek 50 kalori yakıyor abd'nin los angeles kentindeki cinsel davranış kurumu uzmanları, bir insanın ömrü boyunca ortalama 100 bin öpücük (76 gün) dağıttığını, ateşli öpücüklerin mutluluk hormonu salgılarını artırdığını, bağışıklık sistemini güçlendirdiğini, y&...

öpüşmek - 2

"iyi öpüşmek için yapılması gerekenler"den sonraki bir adım gibi düşünülebilir. veya öpüşmekle başlayan aktivitenin 2. evresi gibi algılanabilir bir eylemdir. öpüşmeye başlamaktan alt tarafa geçilinceye kadarki süreçte, hatunun aslen merakla beklediği evrelerden biridir de. ayrıca erkeğin duruma göre cinsel ilişkide ayarlamaya gideceği insiyatif bölümüdür. çünkü er kişi öpüşmeye başlamaktan itibaren durumun tansiyonuna göre erken boşalıp boşalmayacağına dair ipuçlarını algılayıp, gerekli ayarlamanın ilk kısmını bu bölümde yapar. böyle bir şey hissederse bu bölümü ona göre uzatır veya kısaltır. hatunların da genel olarak bu...

burca gore öpüşmek

burca göre öpüşme teknikleriniobe / hürriyetkoç (21.03-20.04) koç erkeği: öpüşmeye doyamayan koç erkeği, her zaman en güzel dudaklara sahip seksi kızları aramakla meşguldürrrr!koç kadını: cesaretli ve deli dolu koç kadını, ilk adımı kendisi atmaya çekinmez. öpüşmekten büyük haz duyarrrr!!! şşşşş...anlaştığı: yay, akrep, aslananlaşamadığı: oğlak, yengeç, boğaboğa (21.04-20.05)boğa erkeği: onun için öpüşmenin içten olması, fanteziden önemlidir. eğer gerçekten seviyorsa, o zaman boğa erkeği tam bir boğaya dönüşür!boğa kadını: boğa kadını bu burcun erkekleriyle kıyasla öpüşme konusunda daha yaratıcıdır. bazıları öpü...

öpüşmek yaratıcılık ister - cinsel ilişki öpüşmek yaratıcılık is

öpüşmek yaratıcılık ister - cinsel ilişki öpüşmek yaratıcılık ister - cinsel ilişkiöpücük deyip de geçmeyin. partnerinizle yaşayacağınız özel anların ilk ve en can alıcı bölüm&dudaklar yumuşak olacak : iyi öpüşebilmenin en önemli unsuru dudaklarınızı kullanabilmenizdir. dudaklarınızın rahat ve yumuşak olmasına özen gösterin. uzun bir süre dudak dudağa temas (dilinizi kullanmadan) çok etkili bir uyarıcıdır. nefesinizi kullanın: boynunda ve kulağında sizin hafifçe nefesinizi hissetmesi çok hoşuna gidecektir. nefesinizin, partnerinizin erojen bölgelerinde de etkisi çok yüksektir. öpüşmek cinsel ilişkiden önceki oynaşma döneminde ikinizin de cinse...

öpüşmek insan ömrünü uzatıyor...

öpüşmek ömrü 5 yıl uzatıyor stresi azaltır, ciğerlere iyi gelir, dişleri güçlendirir, kırışıklıklara karşı bire birdir. bu bilgiler uluslararası öpüşme günü nedeniyle açıklama yapan uzmanlardan... alman basınında 6 temmuz uluslararası öpme günü nedeniyle yer alan haberlerde, öpüşmenin insan sağlığına olumlu etkilerinin olduğu, ömrü 5 yıla kadar uzattığı belirtildi.abd’nin los angeles kentindeki cinsel davranış kurumu uzmanları, bir insanın ömrü boyunca ortalama 100 bin öpücük (76 gün) dağıttığını, ateşli öpücüklerin mutluluk hormonu salgılarını artırdığını, bağışıklık sistemini güçlendirdiğini, yüzdeki 30 farklı kası aktifleştire...

öpüşmek alerjiyi azaltıyor-

öpüşmek alerjiyi azaltıyor zonguldak karaelmas üniversitesi tıp fakültesi dekan yardımcısı fikret çınar, ilkbahar mevsiminde insanlar üzerinde oluşan stres ve alerjiden kurtulmak için öpüşmenin yararlı olduğunu söyledi. zonguldak karaelmas üniversitesi (zkü) tıp fakültesi dekan yardımcısı ve kulak burun boğaz (kbb) doktoru fikret çınar, son yıllarda toplumlarda alerjik hastalıkların giderek daha sık görülmekte olduğunu ve bunlardan kurtulmak için öpüşmenin yararlı olduğunu söyledi. artan alerjik hastalıklar içinde en önde alerjik rinit (alerjik nezle) geldiğini söyleyen çınar, şunları...

öpüşmek yaratıcılık ister

öpüşmek yaratıcılık ister öpücük deyip de geçmeyin. partnerinizle yaşayacağınız özel anların ilk ve en can alıcı bölümü dudakların birleştiği o andır dudaklar yumuşak olacak : iyi öpüşebilmenin en önemli unsuru dudaklarınızı kullanabilmenizdir. dudaklarınızın rahat ve yumuşak olmasına özen gösterin. uzun bir süre dudak dudağa temas (dilinizi kullanmadan) çok etkili bir uyarıcıdır. nefesinizi kullanın: boynunda ve kulağında sizin hafifçe nefesinizi hissetmesi çok hoşuna gidecektir. nefesinizin, partnerinizin erojen bölgelerinde de etkisi çok yüksektir. öpüşmek cinsel ilişkiden önceki oynaşma döneminde ikinizin de cinsel ilişkiye girme arzunuzu daha da kuvvetlendirecektir. dil oyunları: öpüşmenin ilerleyen safhalarında kullanılmalıdır. ilk et...

öpüşmek

  öpüşmek ne harika bir duygu. tarifi imkânsız bence. sadece yaşanır. bunu herkes biliyor. o an dış dünyayla ilişkiniz kesilir zamanın durmasını istersiniz. bazen düşünüyorum da yaşamımızın en yoğun olan duygularını bence öpüşmekle ödüllendirmeliyiz. en şiddetli kavgalarda, en mutlu anlarımızda, en romantik, en şehvetli, en üzgün anlarımızda bile kısa da sürse bir öpüşmek olmalı. ama herkesle değil tabii.:) gerçekten çok sevmeniz gerekli, onun da sizi tabii. aksi takdirde düşünsenize “zaten çok sevmiyorsunuz kavganın en şiddetli hali ve siz öpüşmeye başlıyorsunuz.” dalga geçtiğinizi düşünecektir ve zaten tutkulu bir öpüşme bekleyemezsiniz. benden size bir tavsiye şimdi sevdiğiniz insanla öpüşün sebebiniz olmasın sadece bu mükemmel duyguyu yaşayın. ayrıca belirtmeliyim u...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !