× "

şal takma

" arama sonuçları

gelenek ve görenekler

gelenek ve görenekler evlenme: evlenmede bazı devreler vardır. bu devreler; kız beğenme, elçi gitme, söz kesme ve belge takma, nişan ve düğündür. kız beğenme: evlenme çağına gelen gençler ailenin iznini aldıktan sonra düğün vb. gibi yerlerde kız beğenirler. elçi gitme: erkek tarafı kız ailesince de beğenilirse kız tarafına hatırı sayılır kişilerle elçi gönderilir. kız evine giden elçiler allah'ın emrini alarak kızın rızası alınıp kız babasından istenir. söz kesme ve belge takma: kız tarafından söz alınınca erkek tarafı birkaç gün sonra söz kesmek için kız evine gider. erkek tarafı bu gidişinde şeker, kolonya götürerek oradakilere ikr...

ığdır turizm

turizm bölgede kendine has özellikleri olan ığdır, doğu anadolu'nun çukurova´sı olarak anılmaktadır. tarihi, kültürü, folkloru, doğa güzellikleri ve özel iklim özelliği ile dört mevsimi bir günde yaşatan ve üç ülke ile sınır olan yakın zamanda bölgenin turizm merkezi olan ilin ayrı bir güzelliği de, ovasındaki meyve bahçeleri, pamuk tarlaları yamaçlarındaki kır çiçekleri, yaylalar, doğal su kaynakları ve ile hayat veren aras nehri ile ağrı dağı kentin turizm potansiyelini ortaya koyar. ayrıca ağrı dağı, ığdır'ın her noktasından görülebilmektedir. kentte dini günler olan nevruz bayramı ve muharrem ayı ile 14 kasım´da ilin düşman i...

knıttıng bags - örgü çanta modelleri 1

 örgü örmek & knıttıng       el örgüsü & hand knıttığ işi örgüler & crochet patterns _ örgü modelleri  & knıttıng patterns örgülerim ve benim örgü dünyama hoş geldiniz. welcome my knit world.beni pek sobeleyen olmaz :) http://muzurx.blogcu.com arkadaşım beni sobelemiş. cidden çok sevindim. teşekkür ederim canısııııı.takma adım: knitting işyerinde cimcime diyolar hemde bu cüsseyle tabii sevdiklerinden oturduğum yer:denizli ama ruhum datça da :)mesleğim: memurum. ışınlarla uğraşıyorum. hehehe kendimi uzayı keşfedecek sanmıştım ama sadece hastalıkları keşfetmelerine yardımcı oluyorum.sevdiğim sayı:hangi konuda sevdiğime bağlı &cce...

knıttıng bags - örgü çanta modelleri 1

  örgü örmek & knıttıng       el örgüsü & hand knıt tığ işi örgüler & crochet patterns _ örgü modelleri  & knıttıng patterns örgülerim ve benim örgü dünyama hoş geldiniz. welcome my knit world.   beni pek sobeleyen olmaz :) http://muzurx.blogcu.com arkadaşım beni sobelemiş. cidden çok sevindim. teşekkür ederim canısııııı. takma adım: knitting işyerinde cimcime diyolar hemde bu cüsseyle tabii sevdiklerinden oturduğum yer:denizli ama ruhu...

akşehir giysileri

giyim, insanların ilk çağlardan bu yana ihtiyaç duyduğu, vücudu dış etkilerden koruyan modaya ve kültürlere, kişinin zevkine göre değişiklik gösteren giysilerin tümüdür. her dönemin modası bir önceki dönemin bazı değişikliklerle devamıdır ve tekrarıdır. dolayısıyla insanlar giyinirlerken kendi yaşadıkları toplumun adet, gelenek ve göreneklerine uygun giyim tarzını seçmektedirler.   türk giyim ve kuşamını milletimizin uzun tarihi geçmişini, yayıldığı geniş coğrafi alanı, etkileşim halinde olduğu kültürleri ve değiştirdiği inanç sistemlerini göz önünde tutarak değerlendirilmesi gerekir. çünkü milli giyim kuşam, milli kimliğin bir parçasıdı...

akşehir kıyafetleri

zülbiye (soğan aşı)   malzemelegiyim, insanların ilk çağlardan bu yana ihtiyaç duyduğu, vücudu dış etkilerden koruyan modaya ve kültürlere, kişinin zevkine göre değişiklik gösteren giysilerin tümüdür. her dönemin modası bir önceki dönemin bazı değişikliklerle devamıdır ve tekrarıdır. dolayısıyla insanlar giyinirlerken kendi yaşadıkları toplumun adet, gelenek ve göreneklerine uygun giyim tarzını seçmektedirler.   türk giyim ve kuşamını milletimizin uzun tarihi geçmişini, yayıldığı geniş coğrafi alanı, etkileşim halinde olduğu kültürleri ve değiştirdiği inanç sistemlerini göz önünde tutarak değerlendirilmesi gerekir. çünkü milli giyim k...

trabzon el sanatları

trabzon bakırcılığı: bölgedeki zengin bakır yataklarından elde edilen bakır, doğu karadeniz bölgesi'nin en önemli ticaret ve kültür şehri olan trabzon atölyelerinde işlenmiştir. trabzon'daki atölyeler, ortaçağdan beri geleneksel olarak bakır, bronz ve pirinçten mutfak kaplarıyla çeşitli eşya yapımına devam etmekteydi. atölyelerdeki bakır, bronz ve pirinç üretimi, trabzon'un en büyük sanayi kolunu o1uşturmaktaydı. osmanlı sultanı ıı. bayezid döneminde yapılan topkapı sarayı envanter listelerinin de gösterdiği gibi, trabzon atölyelerinde büyük bir beceriyle üretilen kaplar, osmanlı sarayında kullanılacak kadar değerliydi. büyük bir beceriyle bakır, bronz ve pirinçten yapılan mutfak kaplarıyla çeşitli eşya, karadeniz, d...

avrupa'da tesettür tartışmaları

avrupa'da tesettür tartışmalarımustafa özcanyeni asya gazetesi yazarı islam avrupa'daki tartışmaların odağında yer alıyor. avrupa kimliği bağlamında yapılan tartışmalarda ister istemez islam da gündeme geliyor. islam'ın bu yaşlı kıtanın yeniden inşasında oynayacağı rol ve kazanacağı konum sürekli tartışılıyor. şimdi çeşitli avrupa ülkelerinde başörtüsüyle ilgili gelişmeleri incelemek istiyoruz. fransa fransa'da üçüncü cumhuriyet'le birlikte 9 aralık 1905'de kilise ile devlet arasında din devlet ayrımını esas alan kanun kabul edilmiştir. bu ayrım sonucu kilisenin sahip olduğu sivil otorite belediyelere intikal etmiş, dini nikahın yerini resmi nikah almıştır. kilise, evlenme ve boşanma gibi konulardaki selahiyetlerini belediyeler lehine terketmiştir. devlet din...

knıttıng bags - örgü çanta modelleri 1

 örgü örmek & knıttıng       el örgüsü & hand knıttığ işi örgüler & crochet patterns _ örgü modelleri  & knıttıng patterns örgülerim ve benim örgü dünyama hoş geldiniz. welcome my knit world.beni pek sobeleyen olmaz :) http://muzurx.blogcu.com arkadaşım beni sobelemiş. cidden çok sevindim. teşekkür ederim canısııııı.takma adım: knitting işyerinde cimcime diyolar hemde bu cüsseyle tabii sevdiklerinden oturduğum yer:denizli ama ruhum datça da :)mesleğim: memurum. ışınlarla uğraşıyorum. hehehe kendimi uzayı keşfedecek sanmıştım ama sadece hastalıkları keşfetmelerine yardımcı oluyorum.sevdiğim sayı:hangi konuda sevdiğime bağlı &cce...

boncuktan takı yapılışı vs örnekler

spiral yapım tekniği spiral yapma tekniği   spiral yapımında kullandığınız tel en az 0.80mm olmalıdır.spiral yaparken;   spiral iğnesinin yüzü aşağı gelecek şekilde tutun.teli,spiral yapıcının üzerindeki delikten,aşağıdan yukarıya doğru geçirin.   uzun telin arka kısmını sağa ve sola doğru kıvırın. tek elinizle spiral şeklini almakta olan teli tutarak telin gerginliğini koruyun.diğer elinizle, dikkatlice,spiral yapıcıyı tam bir çevirmenin ¾’ü kadar ile spiral yapmayı başlatmak için,kıvırın.olması gereken germe işlemi sağlanmışsa,spiral yapıcının başlangıcındaki çivinin çevresinde küçük bir daire olmalıdır. her iki tekniği kullanarak,spiral yapmaya devam edin.telin düz olduğundan ve önceki spirallerin üzerine binmediğinden emin olun. eli...

zeybekler

zeybek sözcüğünün kökeni zeybek sözcüğünün kökeni konusunda bilim adamları ve araştırmacılar arasında birçok değişik, hatta karşı karşıya duran görüşler vardır.bugün için eldeki verilerle sorunu çözümlemek doğrultusunda bir görüş birliğine varmak da olası görünmemektedir.onur akdoğu zeybek kavramının eski türkçede koruyucu zırh anlamına gelen “say”, sağlam ve sıkı anlamına gelen “bek” sözcüklerinin birleşmesinden doğan bir kavram olduğunu söylemektedir.zeybek sözcüğü için; “güçlü, kuvvetli koruyucu anlamında kullanılmış saybek kelimesinin yüzyıllar içinde önce saybak, daha sonra seybek, seybak, zeybak ve zeybek olarak değişim sonucu ortaya çıkmıştır.” demektedir.dr. tahir kutsi, bizanslı tarihçi parhimeres’i tanık göstererek zeybek sözcüğünün tü...

atki bere patik sal aksesuar

sevgi el kapüşonu (elele / hand-ın-hand )malzemeler : nako vizon renk : 207 kırmızı ( 1yumak ) şiş no : 4-4,5 eldiven : malzemeler : nako rekor renk : 207 kırmızı ( 1 yumak ) ( el büyüklüğüne ve terci edilen ipliğe göre adapte edilmesi gerekir). şiş no : 3,5-4 sevgi el kapüşonu (elele / hand-ın-hand ) kırmızı ile 28 ilmek atınız. 10 sıra 2düz/2 ters lastik örüp düz örgüye geçiniz. düz örgüye geçerken 3 sırada bir yanlardan bir kez artırarak 12 sıra örünüz. artırmadan 20 sıra düz örünüz.yanlardan 3 sırada bir 1 er keserek tekrar 28 ilmeğe indirelim. 10 sıra  2düz/2 ters lastik örüp kesip bitirelim. arzu edilirse resimde görüldüğü gibi kalplerde süslenebilir veya üst kımından iplikle burgu yaparak tek kişilik boyundan asılan hale de getirilebilinir. beyaz ka...

knıttıng örgülerim end how to make it.

knıttıng blogumdaki örgülerimden 7. sayfa örgü örmek & knıttıng       el örgüsü & hand knıt örgülerim ve benim örgü dünyama hoş geldiniz. neler mi var? = yazlık merserize örnekler, örgü bikini, yazlık şapkalar, yazlık bluzler, yazlık kazaklar, yazlık yelekler, yazlık pareolar, yazlık bandanalar, yaz akşamları için delikli parmaksız ince iple örülmüş eldivenler, yazlık plaj çantaları, yazlık çantalar, yazlık etek ve bluzler, örgü mayo, örgü bikini, örgü mayokini, yapılışları zaten bu blogumda mevcut bir çok model bulunmakta. yazlık aksesuarlar ve terliklerde bulabileceksiniz. saç tokaları ve örgü file bone bile bulunacak.   beni pek sobeleyen olmaz :) http://muzurx.blogcu.com arkadaşım beni so...

:::::::::::::/***göznuru elişi /****....:........:::::::::::::

  google adsense ile websitenizden para kazanın sitenize trafiği arttırın. google adwords ile reklam verin. interneti daha iyi dolaşmak için google araç çubuğuyla birlikte firefox'u da alın örgü, elişi, göznuru, ahşap boyama, bere modelleri, şal modelleri, göz nuru, lif modelleri,örgü işleri,elişleri, bebek yelekleri, örgü şal modelleri, elişi sepetimdekiler,firkete işi, oklava örgüsü    arama terimlerinizi girin  arama formu gönder     web  nettenelisleri.blogcu.com                --------------------------------------------------------------------------------   --------------------------------------------------------------------------------  --------------------...

*/:::..örgucüler..:::/*

          anasayfa kardeşim arşivim eşimin boyamalar mutfağım örgü şiirlerim     --------------------------------------------------------------------------------    arama terimlerinizi girin  arama formu gönder      web  goznuru.blogcu.com        --------------------------------------------------------------------------------11/5/2007 - örgülerim           arkadaşlar daha önce yaptığım örgülerim. hepsini tek sayfada arayan arkadaşlar için. üzerine tıklarsanız yapılışını bulabilirsiniz.                    &...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !