× "

şapka süslemeleri

" arama sonuçları

açıklamalı el işleri..

çocuklar için noel baba şapka örneği  malzeme: 3 no şiş ve uygun iplik.lütfen ilmek sayılarını kendi örgü tarzınıza göre ayarlayın.(daha az yada daha çok olabilir.)yapılışı: 60 ilmek başlayın. düz örgü ile beyaz iple 12 sıra örün. lila ipe geçin. 6 sıra örün tekrar beyaz ipe geçin. bu şekilde 6 sıra 6 sıra devam ederek çizgileri oluşturacağız. nitekim 2 beyaz dan sonra yanlardan 1 er ilmek kesmeye başlayın. hem sağdan hem soldan birer ilmek keserek devam edin. ancak bazen kemeden örünki çok çabuk üçgen bir hal almasın. mesela 2 kez keserek ördü iseniz üçüncüyü kesmeden örün. zaten bu kesimler sonuc...

el emegi göz nuru elişilerimiz

el emegi göz nuru bölüm indexi tığ işi ayakkabı ve çizmeler havlu kenarları danteller örgü çanta ve hırkalar lifler kurdele nakış örnekleri patchwork tel kırma (bartın işi) makrame ip düğümleme sanatı sukabagı el sanatları kaneviçe işlemeleri porselen boyama çin düğüm sanatı örgüden bebek kıyafetleri boncuk ve kurdele nakışı maraş işi süslü poşetlik örneği örgü bebek yelekleri bayan çorabından çiçekler goblen el yapımı oyuncaklar kapı altlığı yapımı.. sarma ve dantelle yapılan el işleri bayanlar için örgü modelleri havlu kenarları (çok hoşlar) nişan yastığı modeli-nişan yastığı modelleri... atkı modelleri here türlü iğneler...

el emegi göz nuru elişilerimiz

el emegi göz nuru bölüm indexi tığ işi ayakkabı ve çizmeler havlu kenarları danteller örgü çanta ve hırkalar lifler kurdele nakış örnekleri patchwork tel kırma (bartın işi) makrame ip düğümleme sanatı sukabagı el sanatları kaneviçe işlemeleri porselen boyama çin düğüm sanatı örgüden bebek kıyafetleri boncuk ve kurdele nakışı maraş işi süslü poşetlik örneği örgü bebek yelekleri bayan çorabından çiçekler goblen el yapımı oyuncaklar kapı altlığı yapımı.. sarma ve dantelle yapılan el işleri bayanlar için örgü modelleri havlu kenarları (çok hoşlar) nişan yastığı modeli-nişan yastığı modelleri... atkı modelleri here türlü iğneler...

28 mart-2 nisan april fools partisi

bildiğiniz gibi 1 nisan şaka günüdür.bu yüzden cp'de de bununla ilgili bir parti hazırlamışlar.bugün cp'de yeni gazete çıkmış.resmi ve yazıyı görmek için oraya bakın.ayrıca ilginç,neredeyse her hafta başı bir parti var.     ------------------------o-----------------------------------o---------------   bugün 28 mart!parti başladı.çok güzel süslemeleri var. :)yeni pin ve iki tane de item geldi!!! işte yerleri; ıtemler:1)uçan şapka ski village'da (winter sports'un önündeki kutuda) 2)gözlük cove'da.   pın:mine'daki binayı tamamlayın.sağ tarafındaki boya kalemi.   ======>bu arada biri belirtmişti,uçan şapka nerede diye,işte bu partide veriliyor!   ( izinsiz yayınlanmasın lütfen )...

çeyiz nakış işleri

şibu nakış makine, tekstil ve yansanayişibu nakış izmirin kendini kanıtlamış önder firmalarından birtanesi http://www.sbnakis.azbuz.com üçgen inş.boya izolasyonşirketimiz yaklaşık 11 yıldır dış cephe boya ve izolasyonda müşteri menuniyetini gözeterek kaliteli ürünlerle kalıcı değerler yaratır. http://www.ucgens.com bym tekstiliş elbiseleri http://www.bymtekstil.com amcaoğlu tekstıi&çeyizuncles/uncles/silvers/silver/enter/enter marka ürünler bulunmaktadır amcaoğlu çeyiz ithalatta aranılan fırma olma yolundadır.çeyiz.çeyiz.çeyiz.amcaoğlu.amcaoğlu.nakışcılar nakışcılar.nakışcı.nakışcı.toptan.toptan.0212 5318151 http://www.amcaogluceyiz.com sadıklar çeyiz san.ith.ihr.ltd.şti.toptan çeyiz ve el işi ürünleri,çin işi,hint işi,pakistan işi ürünleri,hint işi ...

şapkalar, bereler

        deniz şapkaları merak eden arkadaşlar..... deniz yıldızı olan ve beyaz yelkenli olan şapka aynı sayılır. bu 2 modeli aynı düşünün. balık modeli de bu modellerin kenarsızı. ben şimdi bu 3 modele tarif veriyorum. en son deniz anası modelini anlatacağım. önce sık diş denen tığ örgü şeklini sanırım bilmeyeniniz yoktır. bunu hiç bilmiyorsanız; :) hemen bu tarifi okumayı bırakıp bir bilen bulun.. size göstermesini isteyin..:)) belki de ayşem tarif vermiştir. en azından buraları bir karıştırın. bilmeyene anlatacak kadar inanın vaktim yok... örme işlemini anlatmaya başlıyorum. 7 zincir çekin. üzerine sık dişle dolgu yapın. 2. sırda bir tek çift batın. 3. sırada gene arada çift batarak çoğaltma işlemine devam edin. burada amaç bombe vermeden devam etmek. yani ...

atatürk

türkiye cumhuriyeti'nin kurucusu ve ilk cumhurbaşkanı atatürk atatürk 1881 yılında, selanik'te doğdu. babası ali rıza efendi, annesi zübeyde hanım' dır. asıl adı mustafa' dır. selanik'te yeni açılmış "şemsi efendi mektebi"nde ilkokula başladı. selanik askeri rüştiyesi'ni, sonra manastır askeri ıdadisi' ni bitirdi. 1899'da istanbul'a gelip "harbiye mektebi"ne girdi. 1905'te harp akademisi'ni bitirip şam'daki 5. ordu'ya gönderildi. orada "vatan ve hürriyet" adlı gizli, ilerleme amacını güden derneği kurdu. 1907'de manastır'daki 3.ordu'ya tayin edildi. "vatan ve hürriyet" cemiyeti oradaki "ıttihat ve terakki" cemiyetiyle birleşti. 13 nisan 1909'da istanbul'da çıkan "31 mart vak'ası" üzerine, adını verdiği "hareket or...

yaşamın içinden > hobilerimiz & fobilerimiz

sanalhazinem size yeter > eğlence - korku & yaşam > yaşamın içinden > hobilerimiz & fobilerimiz tüm versiyonu göster : hobilerimiz & fobilerimiz sayfalar : 1 [2] renk değiştiren meyve tabağı yılbaşı süsleri hobi dünyası egitim seti 10 cd dolabınızı nasıl organize edebilirsiniz bebeciklere renk renk örgüler bebeğinize keçeden patikler yapın bebek şapkaları bebişlere yelek ve süveter modelleri bebek patikleri piyano (piano forte) fotografik temeller kavanozdu, vazo oldu! mumları süslemek ister misiniz? parmaksız eldiven modelleri odanıza yapay gökyüzü istermisiniz... eski cdlerle neler yapılabilir buyrun bakın yün parçalarını değerlendirin bardaklarınızı fenere dönüştürün süslü yastıklar patchwork'ü denediniz ...

kastamonu

kastamonu kastamonu ili doğal ve kültürel değerler yönünden zengin bir bölgedir. küre dağları, bir milyon yıllık ılgarini mağarası, dünyaca ünlü macera dolu valla kanyonu, ılgaz dağı kış sporları turizm merkezi, karadeniz ’e 170 km.lik sahili, kaya mezarları, yaylaları ,konakları, selçuklu ve osmanlı dönemine ait tarihi ve mimari özelliklere sahip olan yapıları zenginliklerden bazı örneklerdir. kastamonu’daki turizm potansiyeli aynı zamanda çeşitlilik de arz etmekte ve kıyı turizminden kış turizmine çok geniş bir yelpazede yılın oniki ayında turizm hizmetleri sunulabilmektedir. il’ de ılgaz dağı milli parkı ve küre dağları milli parkı ile ılgaz dağı kış turizmi tesisleri, yat turizmine elverişli koyları, tarihin çeşitli dönemlerine ait eserleri, eşsiz tabiatı ile dör...

ddd

abajur abdest abdestlik acı biber aç aç martılar açlık ada adalar adam adamlar adem elması adınportresi adls adsl afet afiş afişler ağ ağaç ağaç ağaç dalı ağaç dokusu ağaç gövdesi ağaç işleme ağaç işleri ağaç kabuğu ağaç mantarı ağaç mantarları ağaç tarlası ağaçgövdesi ağaçlar ağlamak ağlar ağlayan çocuk ağva ağva çayı ahli ahli cichlid ahli ciklit ahşap ahşap dokusu ahşap ev ahşap evler ahşap panel ahşap yapı aile akan su akar su akarsu akarsular akıllı binalar akıntı akinti akrep akrobasi akrobat akrobatlar akrobatlık akrotim akşam akşam güneşi akşam kızıllığı akşam manzaraları akşam manzarası akşam üstü aktar aktarlık akvaryum akvaryum bitkisi akvaryumlar alabalık alabalık...

anahtar kelimeler

çok sık kullanılan anahtar kelimeler   abajur abdest abdestlik acı biber aç aç martılar açlık ada adalar adam adamlar adem elması adınportresi adls adsl afet afiş afişler ağ ağaç ağaç ağaç dalı ağaç dokusu ağaç gövdesi ağaç işleme ağaç işleri ağaç kabuğu ağaç mantarı ağaç mantarları ağaç tarlası ağaçgövdesi ağaçlar ağlamak ağlar ağlayan çocuk ağva ağva çayı ahli ahli cichlid ahli ciklit ahşap ahşap dokusu ahşap ev ahşap evler ahşap panel ahşap yapı aile akan su akar su akarsu akarsular akıllı binalar akıntı akinti akrep akrobasi akrobat akrobatlar akrobatlık akrotim akşam akşam güneşi akşam kızıllığı akşam manzaraları akşam manzarası akşam üstü aktar aktarlık akvaryum akvar...

denız sapkaları

deniz şapkaları merak eden arkadaşlar..... deniz yıldızı olan ve beyaz yelkenli olan şapka aynı sayılır. bu 2 modeli aynı düşünün. balık modeli de bu modellerin kenarsızı. ben şimdi bu 3 modele tarif veriyorum. en son deniz anası modelini anlatacağım. önce sık diş denen tığ örgü şeklini sanırım bilmeyeniniz yoktır. bunu hiç bilmiyorsanız; :) hemen bu tarifi okumayı bırakıp bir bilen bulun.. size göstermesini isteyin..:)) belki de ayşem tarif vermiştir. en azından buraları bir karıştırın. bilmeyene anlatacak kadar inanın vaktim yok... örme işlemini anlatmaya başlıyorum. 7 zincir çekin. üzerine sık dişle dolgu yapın. 2. sırda bir tek çift batın. 3. sırada gene arada çift batarak çoğaltma işlemine devam edin. burada amaç bombe vermeden devam etmek. yani elimizdeki örgüyü düz bir yere koyduğ...

deniz şapkaları

deniz şapkaları merak eden arkadaşlar..... deniz yıldızı olan ve beyaz yelkenli olan şapka aynı sayılır. bu 2 modeli aynı düşünün. balık modeli de bu modellerin kenarsızı. ben şimdi bu 3 modele tarif veriyorum. en son deniz anası modelini anlatacağım. önce sık diş denen tığ örgü şeklini sanırım bilmeyeniniz yoktır. bunu hiç bilmiyorsanız; :) hemen bu tarifi okumayı bırakıp bir bilen bulun.. size göstermesini isteyin..:)) belki de ayşem tarif vermiştir. en azından buraları bir karıştırın. bilmeyene anlatacak kadar inanın vaktim yok... örme işlemini anlatmaya başlıyorum. 7 zincir çekin. üzerine sık dişle dolgu yapın. 2. sırda bir tek çift batın. 3. sırada gene arada çift batarak çoğaltma işlemine devam edin. burada amaç bombe vermeden devam etmek. yani elimizdeki örgüyü düz bir yere koyduğum...

bebek örgü örnekleri

arılı şapka: 7 zincir çekin. üserini sıkdiş doldurun. 2. sırada 1 tek 1 çift batarak artırma yapın.  başımızın üstüne koyduğumuzda alnımıza gelene dek artırarak dönmeye devam edelim. alına gelince artırmadan her sık dişe 1 tane batarak şapkanın kıvrılmasını sağlayalım. böylece bitene kadar devam edeceğiz. boynuzlarla ve gözlerle süsleyelim.   kelebekli ve çiçekli model: 7 zincir çekin. üzerine sık dişle dolgu yapın. 2. sırda bir tek  bir çift batın. 3. sırada gene arada çift batarak çoğaltma işlemine devam edin. burada amaç bombe vermeden devam etmek. yani elimizdeki örgüyü düz bir yere koyduğumuzda tabak gibi dümdüz olacak. gerekli büyüklük aşağı yukarı bir çay fincanı tabağı büyüklüğü kadar olacak. yani pasta tabağından daha küçük olmalı. bu büyüklüğe eriştiğimizd...

deniz şapkalar

  deniz şapkaları merak eden arkadaşlar..... deniz yıldızı olan ve beyaz yelkenli olan şapka aynı sayılır. bu 2 modeli aynı düşünün. balık modeli de bu modellerin kenarsızı. ben şimdi bu 3 modele tarif veriyorum. en son deniz anası modelini anlatacağım. önce sık diş denen tığ örgü şeklini sanırım bilmeyeniniz yoktır. bunu hiç bilmiyorsanız; :) hemen bu tarifi okumayı bırakıp bir bilen bulun.. size göstermesini isteyin..:)) belki de ayşem tarif vermiştir. en azından buraları bir karıştırın. bilmeyene anlatacak kadar inanın vaktim yok... örme işlemini anlatmaya başlıyorum. 7 zincir çekin. üzerine sık dişle dolgu yapın. 2. sırda bir tek çift batın. 3. sırada gene arada çift batarak çoğaltma işlemine devam edin. burada amaç bombe vermeden devam etmek. yani elimizdeki örgüyü düz bir y...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !