× "

şerefsiz sözler

" arama sonuçları
<b>şerefsiz sözler</b>

şerefsiz sözler

siz yavşak seviyorsunuz da ben yavşaklık sevmiyorum sorun burda.   biraz insan ol diyeceğim ama, seni zor durumda bırakmak istemiyorum.     'adamlik sana bir kac beden büyük olmus canim ya,kasma bence' demek istedigim insanlar var     hayır ben iyiyim. sadece hayatım bok gibi sevdiğim insanları kaybediyorum, gitme diyemiyorum, uyuyamıyorum,özlüyorum ve yoruldum.     "umut verip, güven aşılayıpta yarı yolda bıraktığın insanın sadakasını iki dünyada da veremezsin"     bir kadına göre; erkek arkadaşının telefonuna kayıtlı tüm bayanlar potansiyel düşmandır,ve yokedilmelidir!     sevgiden nefret doğuyor, nefr...

norm ender sözler şerefsiz oldu dinle

norm ender - sözler şerefsiz oldu indirnorm ender sözler şerefsiz oldu parçasını online dinle...

norm ender sözler şerefsiz oldu dinle

norm ender - sözler şerefsiz oldu indirnorm ender sözler şerefsiz oldu parçasını online dinle...

norm ender sözler şerefsiz oldu dinle

norm ender - sözler şerefsiz oldu indirnorm ender sözler şerefsiz oldu parçasını online dinle...

norm sözler şerefsiz oldu (ft. ender) şarkı sözleri

tags : sözler şerefsiz oldu şarkı sözleri,norm şarkı sözleri, norm sözler şerefsiz oldu şarkısı   gitgide trajedi olmuş rotası  bu koskoca bir şehir dolmuş kotası  solmuş renkler içinde çiçekler  bir gün de olsa mutlu kelebekler  yüce rabbim ne güzel de yaratmış  bütün acısını kozasında bırakmış  küçükken hepsini kıskanırdım  ne değişti söyleyim; hiçbir şey  korkularını ufak ufak atıyorsun  umutlarınla tek başına kalınca  herkesi yavaş yavaş tanıyorsun  pastadaki mum sayısı çoğalınca  sözler hep aynı, yüzler değişiyor  yarını düşün ben o yoldan çık...

ölümle ilgili sözler

ölüm insnaları bekleyen ışıktır.. ölemkten korkmayın çünki birgün herkez ölücek.. yaşayan herkezin sonu toprak.. toprak olarak geldik toprak olarak göçeceğiz bu yalan dünyadan.. ölüm kalbime işliyor her gece sen benden gittin gideli! hayatı seninle bulmuşken ölümü seninle yaşadım neden böyle oldu insafsız neden! yaşasakta bir sebebimiz yok artık, ölümle kankayım artık! gönül bu ne dert dinler ne keder sadece sözlerin yeter ölmem için gülüm! ayrılıktan zor belleme ölümü gülüm ben seninle hayatı sevmişken neden bana bu zulüm? seni sevmekse kaderi...

:xx şerefsiz nickleri xx:

otopsisi yapıldı bu aşkın !! aşk bitmiş .. konu kapansın !!   gözümden akan yaşlar değerimi bilmeyen şerefsizlere sadakam olsun ..!   şişthhh güçlü bir adamsın sen... eğilme düşlerime...   değmeyecek biri için..gurur yere serilir mi?   melekler duymuyor sesimi.. karanlık işte   geçici hayatımdan kalıcı kim bilemedim....   kalbimin yarısını,gülüşümü,güneşimi alıp götürdü şimdi geriye kalan yarım bir kalp ağlayan iki göz ve karanlıklar ..!   yaşıyor ama uzaktaysam senden bilki seni hiç unutmadım ! ölüm değilse bizi ayıran yazık olmuş hata yapmışız ..   ben seninle karşılaşacağımı ...

şerefsizlere sözler,şerefsiz nickler, şerefsiz sözler

otopsisi yapıldı bu aşkın !! aşk bitmiş .. konu kapansın !! gözümden akan yaşlar değerimi bilmeyen şerefsizlere sadakam olsun ..! şişthhh güçlü bir adamsın sen… eğilme düşlerime… değmeyecek biri için..gurur yere serilir mi? melekler duymuyor sesimi.. karanlık işte geçici hayatımdan kalıcı kim bilemedim…. kalbimin yarısını,gülüşümü,güneşimi alıp götürdü şimdi geriye kalan yarım bir kalp ağlayan iki göz ve karanlıklar ..! yaşıyor ama uzaktaysam senden bilki seni hiç unutmadım ! ölüm değilse bizi ayıran yazık olmuş hata yapmışız .. ben seninle karşılaşacağımı bilseydim başka türlü yetiştirirdim kendimi … şimdi ...

piç sözler, piç msn nickleri, şerefsiz nickler, şerefsiz sözler

ßana a$ık olma! --> ßen olamıyorum !!!>>km ne derse desin ben böleimm degisemiyorum<<tutamicam sözler vermem ßasit kişilerle mevzuu yapmam ßazı şylri asla afetmem ağır geliyosa ßu szler firar serßest üstelememkaranlık beni hapگediyor ... hepگi gerçeği görmem için... ama gerçek olan tek şey ›õŁũм› ... ve o beni çağırıyorвιℓмєz∂ιм вιя ∂αнα вιя ∂αнα ѕєωє¢єğιмι уιηє öğяєттιη вαηα ѕє&o...

en başında şerefsiz ahmet kaya

yıllarca askerlerimizi şehit eden pkk'ya yardım eden bu şerefsiz >varlık, >almanya'ya gittiğinde gazetecilerin, türkiye den kaçarken yanında >bir şeyler >getirip getiremediğini sorduklarında bu şerefsizin verdiği yanıt şu >oldu; > >''hiçbir şey getiremedim ama bir tek arabama yanıyorum arabam >şerefsizlerin >ülkesinde kaldı...'' >almanya'da pkk bayrağı altında konser veren bu şerefsiz kişinin >konser >alanının kapısına astığı yazı "türkler ve köpekler giremez" > >işte siz bu adamı dinliyorsunuz.. >zamanında bilmeden, pkk'ya dolaylı yoldan yardım ettik, çünkü bu >kişinin >kaset ve cd'si alınıyordu ve kendi paramızla askerlerimize mermi  >yağmasına >neden oluyorduk. > >bu ki...

etkileyici damar sözler - 5

  !evlenip balayına gideceğime eğlenir alayına giderim!alısma ßana,ne yapcaam ßelli olmas, ßuqün varım,yarın ßirden yok olurum... вιz ѕιz ѕσкαğα çıкαякєη αηηєηιzιη υуαя∂ığı σ кöтü çσ¢υкℓαяız вιz αηкαяαgüçℓüуüz.. αşк ιçιη уαşα!! αмα αşк ιçιη öℓмє (ѕєηι ∂є υηυтα¢αğıм σ ѕαнтє ѕєνgιηι ∂є) ...

damar sözler & etkileyici yazılar & serseri nickleri & msn nickl

durmak yok ç0şuyoruz .... ҳҲҳҲҳuyusun büyüsün yüregim boyundan büyük sevdi seniҳҲҳҲҳ   αgℓαмαк уσк уüяєgιм уαℓναямαк уσк уüяєgιм   aklımı kaybediyorum we siz gözlerinizi dikmiş benim dünyamın nasıl paramparça olduğuna bakıyorsunuz...!!!!! insanlıqk öldü ..! katili ; menfaat ! birr çıqlıqk bulsamm ! hiç ssusmayann , yada bir cümle benii anlatann ! qit ne duruosun sende qit snnde bi farkın yokmuss... gideceksen bahane bulmadan git.! adam gibi sevmedin.bari adam gibi hayatimdan çek gıt..!! koyverdim hayatı... ...

damar sözler & etkileyici yazılar & serseri nickleri & msn nickl

yazıyoruz çiziyoruz ... damara devam aq.. !evlenip balayına gideceğime eğlenir alayına giderim! alısma ßana,ne yapcaam ßelli olmas, ßuqün varım,yarın ßirden yok olurum... вιz ѕιz ѕσкαğα çıкαякєη αηηєηιzιη υуαя∂ığı σ кöтü çσ¢υкℓαяız вιz αηкαяαgüçℓüуüz.. αşк ιçιη уαşα!! αмα αşк ιçιη öℓмє (ѕєηι ∂є υηυтα¢αğıм σ ѕαнтє ...

'''güzel sözler'''''

^^laf dalaşına girme kapak olursun.... ^^sevdim onu sebepsiz...sevmedi beni şerefsiz..... ^^bu gece seni düşünüp sana içtim...şerefine değil..şerefsizliğine ^^sakın seni üzmesin karşılıksız sevgiler...giden gitsin aldırma...ne yangınlar söner...sakın dönüp bakma arkana...krallar önde gider ^^senin kadar şerefsiz ben olamadım ^^bellalim..yaban çiçeğim ölene denk seni seveceğim.. ^^aşk bizim gibilerin neyine sevgiyle yetinmek lazım.. ^^haksızlığa gelemem hatır gönül dinlemem babamın kızıyım ben ...kurşun yerim ama laf yemem ^^ağladığımı göremeyeceğin için ...gülüşümün tadını çıkar... ^^ben sana değil gülüşüne aşık oldum... ^^senin sevgini ancak seni seven anlar.. ^^senin ne olduğun benim için hiç önemli değil..sonuçta gözlerimin sana baktığı kadarsın...ben oo gözleri senden çektiğ...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !