× "

29 harfimiz

" arama sonuçları

atomlar harfimiz, kâinat kitap

  atomlar harfimiz, kâinat kitap   kendine bak, okur sendeki beni insanda öz hakka olunca hitap bir aşkın narına yatırdık teni atomlar harfimiz, kâinat kitap   sazlıktan kopan ney cana can verir tohumlar ağaca doğru yeşerir ummana hasret damlalar erir atomlar harfimiz, kâinat kitap   bulutlu gökyüzü güneşin ahı kâinat şifresi gönüller şahı âlem insan için döner semahı atomlar harfimiz, kâinat kitap perdeler ardında sızlanan benim söz dile vurdukça yanıyor tenim mızrapta perdede sazdadır din,im atomlar harfimiz, kâinat kitap emekçi alnında terdir şahadet yolu bedrettin’e şeyhi...

photoshop dersleri basit bir tipografi dersi

arkadaşlar merhaba, bu sefer yeni başlayan arkadaşlarımızında rahatlıkla yapabileceği basit ve başlangıç amaçlı tipografi denemesi yapacağız. önizleme - preview başlamadan önce çalışmamızda kullanacağımız textureleri ve fontları aşağıda verdim, bunları indirdikten sonra önce fontları yüklemeniz gerekiyor. textureler ise arka planımızı ve patternimizi oluşturacaklar. zipli doyasının içinde 6 adet texture var ama bize 3 tanesi yeterli olacaktır, benim kullandığım texturelerin isimleri aşağıda, şimdilik çalışma sırasında sizlerde aynı textureleri kullanın, bunu istememin sebebi aşağıda ekran görüntüsündeki tonları yakalamanızı sağlamaktır, sonra istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz. dersin .psd...

dersler nasıl sorularına cevaplar..

+ olm dersler nasıl? - baba çok üstüme geldiler ama ben alttan alıyorum  - cocum, derslerin nasil, ilgilenmiyoruz, okula gelmiyoruz, hocalarini filan aramiyoruz diye derslerini boslamiyosun di mi oglum? + baba siz beni gecen yil okuldan alip sanayiye cirak verdiniz ya! - hmm... sanayi nasil? + ...  -dersler nasıl? -eski tadı yok  -dersler nasıl? -ne desem yalan olur şimdi! -?  -dersler nasıl? -onu bırak da asıl sen nasılsın?  -dersler nasıl torun? -artık ders yok dede.  - dersler nasıl? - a da bizim harfimiz f de bizim harfimiz ayrımcılık yok  - dersler nasıl? - ortam iyi abi ya.. arkadaşlar filan  - dersler nasıl? - hocalarımızın kararlarına saygılıyız  - dersler nasil? - şu hayatta beni kim anlayabilmiş?.&...

yeni nesil türkçeyi böyle konuşuyor

     efet, diil, olum, nese, gitmio" size garip gelse de yeni nesil gençliğin kullandığı kelimeler bunlar. kelimeler bir şey değil. örneğin; kib, as, hg, aeo ya da aeol, ss: 1 şey, nbr, aro. bunların hepsi birer cümle...         internet ya da telefon yazışmalarında sadece sesli harfler atılırdı, artık birçok sessiz harf de kullanılmıyor ya da birinin yerine diğeri tercih ediliyor. bir de kısaltılan cümleler var ki, anlayana aşk olsun. mesela 'oss.' öss sınavıyla bir ilgisi olduğunu aklınızdan bile geçirmeyin. "efet, diil, olum, nese, gitmio"... belki de birçoğunuz bu kelimelerden pek bir şey anlamadınız. ama tasalanmayın! sizde herhangi bi...

okul sorusu

okul sorusuolm dersler nasıl?- baba çok üstüme geldiler ama ben alttan alıyorum- cocum, derslerin nasil, ilgilenmiyoruz, okula gelmiyoruz, hocalarini filan aramiyoruz diye derslerini boslamiyosun di mi oglum?+ baba siz beni gecen yil okuldan alip sanayiye cirak verdiniz ya!- hmm... sanayi nasil?+ ...-dersler nasıl?-eski tadı yok-dersler nasıl?-ne desem yalan olur şimdi!-?-dersler nasıl?-onu bırak da asıl sen nasılsın?-dersler nasıl torun?-artık ders yok dede.- dersler nasıl?- a da bizim harfimiz f de bizim harfimiz ayrımcılık yok- dersler nasıl?- ortam iyi abi ya.. arkadaşlar filan- dersler nasıl?- hocalarımızın kararlarına saygılıyız- dersler nasil?- şu hayatta beni kim anlayabilmiş?.- dersler nasil??- lig uzun maraton, daha alınacak cok puan var-dersler nasıl?-ön&uu...

mahreç dersleri

harflerin doğru telaffuzutecvid güzel okumak demektir. bunun ilk şartı da harflere hakkını vererek, doğru ve yerinden telaffuz etmektir. özellikle birbirine benzeyen bazı harfler vardır. bunları karıştırmamak gerekir. ince ve kalın seslilere dikkat etmek gerekir.kalın sesli harfler: ح خ ر ص ض ط ظ ع غ ق harfleridir.benzer harfler:ا ع elif ا harfi ince "e" sesi verir.ayn ع ise boğaz sıkılarak çıkarılan "a" sesi verir.ط ت te ت ince tı ط ise kalın seslidir."telefon" derken ت yi, "tabut" derken ط yı kullanırız.ث س ص baştaki ث peltek yani dil ucu iki diş arasından dışarı çıkarılarak telaffuz edilir. س ise normal ince "s...

mahrec dersleri

harflerin doğru telaffuzutecvid güzel okumak demektir. bunun ilk şartı da harflere hakkını vererek, doğru ve yerinden telaffuz etmektir. özellikle birbirine benzeyen bazı harfler vardır. bunları karıştırmamak gerekir. ince ve kalın seslilere dikkat etmek gerekir.kalın sesli harfler: ح خ ر ص ض ط ظ ع غ ق harfleridir.benzer harfler:ا ع elif ا harfi ince "e" sesi verir.ayn ع ise boğaz sıkılarak çıkarılan "a" sesi verir.ط ت te ت ince tı ط ise kalın seslidir."telefon" derken ت yi, "tabut" derken ط yı kullanırız.ث س ص baştaki ث peltek yani dil ucu iki diş arasından dışarı çıkarılarak telaffuz edilir. س ise normal ince "s...

dersler nasıl =d

+ olm dersler nasıl?- baba çok üstüme geldiler ama ben alttan alıyorum - cocum, derslerin nasil, ilgilenmiyoruz, okula gelmiyoruz, hocalarini filan aramiyoruz diye derslerini boslamiyosun di mi oglum?+ baba siz beni gecen yil okuldan alip sanayiye cirak verdiniz ya! - hmm... sanayi nasil?+ ...-dersler nasıl?-eski tadı yok -dersler nasıl?-ne desem yalan olur şimdi! -?-dersler nasıl?-onu bırak da asıl sen nasılsın?-dersler nasıl torun?-artık ders yok dede.- dersler nasıl?- a da bizim harfimiz f de bizim harfimiz ayrımcılık yok- dersler nasıl?- ortam iyi abi ya.. arkadaşlar filan - dersler nasıl?- hocalarımızın kararlarına saygılıyız - dersler nasil?- şu hayatta beni kim anlayabilmiş?.- derler nasil??- lig uzun maraton, daha alınacak cok puan var -dersler nasıl?-önü...

dersler nasıl sorusunun cevapları

olm dersler nasıl? - baba çok üstüme geldiler ama ben alttan alıyorum - cocum, derslerin nasil, ilgilenmiyoruz, okula gelmiyoruz, hocalarini filan aramiyoruz diye derslerini boslamiyosun di mi oglum? + baba siz beni gecen yil okuldan alip sanayiye cirak verdiniz ya! - hmm... sanayi nasil? + ... -dersler nasıl? -eski tadı yok -dersler nasıl? -ne desem yalan olur şimdi! -? -dersler nasıl? -onu bırak da asıl sen nasılsın? -dersler nasıl torun? -artık ders yok dede. - dersler nasıl? - a da bizim harfimiz f de bizim harfimiz ayrımcılık yok - dersler nasıl? - ortam iyi abi ya.. arkadaşlar filan - dersler nasıl? - hocalarımızın kararlarına saygılıyız - dersler nasil? - şu hayatta beni kim anlayabilmiş?. - dersler nasil?? - lig uzun maraton, daha alınacak cok puan var -dersler nasıl? -önümüzdeki y...

"okul" 'un açılımı

o dan sonra gelen harfimiz ö k dan sonra gelen harfimiz l u dan sonra gelen harfimiz ü l dan sonra gelen harfimiz m ...

harflerin çıkış yerleri

    harflerin çıkış yerleri ve okunuşlarıا  :  boğazın sonunda göğse bitişik olan yerden çıkar.harfimiz incedir.ب :  iki dudağı birbirine vurarak kuvvetli bir ses ile çıkarılır.harfimiz incedirت  :  dil ucunu üst dişlerin ortasına vurarak çıkarılır.ince bir harftir.  ث  :  dilin ucuna üst dişler hafif bastırılarak okunur. ince ve peltek bir harftir.ج   : dil ortasını üst  damağa vurarak çıkarılır.incedir.ح   : boğazın tam ortası sıkılarak çıkarılır.kalındır.خ   : boğazın biraz evvelinden hırıltılarak çıkarılır.kalındır.د   :  dilin ucunu üst dişlerin ortasına vurularak çıkarılır.incedir.ذ  :  dil ucuna üst dişler hafif ...

dersler nasil...

+ olm dersler nasil? - baba çok üstüme geldiler ama ben alttan aliyorum - cocum, derslerin nasil, ilgilenmiyoruz, okula gelmiyoruz, hocalarini filan aramiyoruz diye derslerini boslamiyosun di mi oglum? + baba siz beni gecen yil okuldan alip sanayiye cirak verdiniz ya! - hmm... sanayi nasil?-dersler nasil? -eski tadi yok -dersler nasil? -ne desem yalan olur simdi! -? -dersler nasil? -onu birak da asil sen nasilsin? -dersler nasil torun? -artik ders yok dede. - dersler nasil? - a da bizim harfimiz f de bizim harfimiz ayrimcilik yok - dersler nasil? - ortam iyi abi ya.. arkadaslar filan - dersler nasil? - hocalarimizin kararlarina saygiliyiz - dersler nasil? - su hayatta beni kim anlayabilmis?. - dersler nasil?? - lig uzun maraton, daha alinacak cok puan var -dersler nasil? -önümüzdeki yillar...

dersler nasil sorusuna cevap?

+ olm dersler nasıl? - baba çok üstüme geldiler ama ben alttan alıyorum - cocum, derslerin nasil, ilgilenmiyoruz, okula gelmiyoruz, hocalarini filan aramiyoruz diye derslerini boslamiyosun di mi oglum? + baba siz beni gecen yil okuldan alip sanayiye cirak verdiniz ya! - hmm... sanayi nasil? + ... -dersler nasıl? -eski tadı yok -dersler nasıl? -ne desem yalan olur şimdi! -? -dersler nasıl? -onu bırak da asıl sen nasılsın? -dersler nasıl torun? -artık ders yok dede. - dersler nasıl? - a da bizim harfimiz f de bizim harfimiz ayrımcılık yok - dersler nasıl? - ortam iyi abi ya.. arkadaşlar filan - dersler nasıl? - hocalarımızın kararlarına saygılıyız - dersler nasil? - şu hayatta beni kim anlayabilmiş?. - dersler nasil?? - lig uzun maraton, daha alınacak cok puan var -dersler nasıl? -önümüzdeki...

dersler nasıl sorusuna cevaplar

+ olm dersler nasıl? - baba çok üstüme geldiler ama ben alttan alıyorum - cocum, derslerin nasil, ilgilenmiyoruz, okula gelmiyoruz, hocalarini filan aramiyoruz diye derslerini boslamiyosun di mi oglum? + baba siz beni gecen yil okuldan alip sanayiye cirak verdiniz ya! - hmm... sanayi nasil? + ... -dersler nasıl? -eski tadı yok -dersler nasıl? -ne desem yalan olur şimdi! -? -dersler nasıl? -onu bırak da asıl sen nasılsın? -dersler nasıl torun? -artık ders yok dede. - dersler nasıl? - a da bizim harfimiz f de bizim harfimiz ayrımcılık yok - dersler nasıl? - ortam iyi abi ya.. arkadaşlar filan - dersler nasıl? - hocalarımızın kararlarına saygılıyız - dersler nasil? - şu hayatta beni kim anlayabilmiş?. - dersler nasil?? - lig uzun maraton, daha alınacak cok puan var -dersler nasıl? -...

(g)(r)(u)(p) (g)(i)(z)(€)(m) kimdir?

iyi günler diliyorum öncelikle biz grup gizem iz ve kendimizi size tanıtacağız grup başkanı;izel kutlu;kendisi deli dolu bir kızdır.çok iyi bir arkadaştır,hırslıdır...:) grup sözcüsü;zişan ataman çelik;zişan deli dolu değil direk delidir.arada sırada ankara'ya gider.ve tiyatroya meraklıdır...:) grubun{e} harfleri; elif ve elifnur grubun (e)harfleri çok iyi anlaşırız,hırslıyız baş harfimiz:gözde çelik;genellkile grup toplantılarına gelmez ya da gelemez ama iyi arkadaştır... son harfimiz;meltem tekin;genellikle''abi aklıma yani bi'fikir geldi ''der ..e o da iyidir      ...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !