× "

açık kapı resmi

" arama sonuçları

28 temmuz 1953 tarihli resmi gazete

28 temmuz 1953 tarihli resmi gazete sayı: 8469 amme alacaklarının tahsil usulü hakkında kanun kanun no:6183 birinci kısım genel esaslar birinci bölüm kanunun şümulü, terimler, vazifeliler ve selahiyetliler kanunun şümulü madde 1 – devlete, vilayet hususi idarelerine ve belediyelere ait vergi, resim, harç, ceza tahkik ve takiplerine ait muhakeme masrafı, vergi cezası, para cezası gibi asli, gecikme zammı, faiz gibi fer'i amme alacakları ve aynı idarelerin akitten, haksız fiil ve haksız iktisaptan doğanlar dışında kalan ve amme hizmetleri tatbikatından mütevellit olan diğer alacakları ile; bunların takip masrafları hakkında bu kanun hükümleri tatbik olunur. türk ceza kanununun para cezalarının tahsil şekli ve hapse tahvili hakkındaki hükümleri mahfuzdur. ta...

dört kapı kırk makam - şeriat

şeriat kapısı 1-) iman etmek: tevhidin altıncı maddesi velayettir. velayet gerek nübüvvetin ve gerekse imametin gönderilenler itibariyle son bulacağına nübüvvetten imamete ulaşan dini hükümleri açıklama yetkinliğinin, imametten sonra velayete geçeceğine, velayetin imamet gibi sona ermeyeceğine, insanlık durdukça bu yetkinliğin devam edeceğine ve velilerin açıklamış olduğu muhammet şer,at ve tarikat hükümleri tarikat hükümlerinin (kur-an’a dayalı yorumlarının) hak olduğuna ve velilerin vesile edilmesi gerektiğine inanmaktır. maide suresi 35. ayette açıklamıştır. velayet din ve dünya işlerinde önderlik anlamındadır. velayet hakkında maide suresi 55. ayeti, yunus suresi&r...

duvarı aşamıyorsan bir kapı aç..

genç macar sanatçı arpad sebesy multimilyoner elmer kelen in portresini yapmak için görevlendirilmişti. görev özellikle zordu, çünkü kelen sadece üç kısa poz vermeye razı olmuştu. sonuçta, sebesy portrenin çoğunu ezberden yapmak zorunda kalmıştı. kısıtlamalara rağmen, sebesy portrenin kelen e yeterince benzediği görüşündeydi. ancak, kelen ayni fikirde değildi. kibirli milyoner resmin kendisine benzemediğini öne sürerek portrenin parasını ödemeyi reddetti. genç ressam resmini yapabilmek için saatlerce titizlikle çalışmıştı, ve birdenbire bunu gösterecek hiç bir şeyi olmadığını fark etti. milyoner stüdyodan ayrılırken, sanatç...

kapı

yazan:  samanlıktaki iğne   ---1--- börek salonu, havanın aydınlanmasıyla, öğrenci, işçi ve memurlarla tamamen dolmuş, masalarda yer bulamayanlar, böreklerini ayakta yemekteydiler. salonunun sarı duvarının dibinde, siyah örtüyle kaplı iki masa ve dört sandalye dışında iki tanede tabure bulunmaktaydı. börek salonunun manzarası, yolun karşısındaki sağlık ocağının küflü kapısı ve onun önünde fabrika servisini bekleyen üç zevattan ibaretti. " inanılır gibi değil ??!! " dedi, sarı saçlı, mavi gözlü öğrenci, karşısında kıymalı börek yiyen tombul arkadaşına. " kardeş inanılır gibi değil.!! yapılan araştırmalara göre, sivri sineklerle . " ...

güvenlik sistemleri,x ray cihazı ve kapı dedektörü,el dedektörü

   evet yazınında başlığından anlaşılacağı gibi güvenlik sistemleri korunma düzeyleri.nedir bu düzeyler?nedir bu korunma yöntemleri?    güvenlik sistemleri konusunda her aklınıza gelen ürün montajından itibaren tam bir güvenlik getiremeyebilir.güvenliğinizi tamamlamak,tam bir güvenlik sistemi kurdurabilmek güvenlik sistemleri ürünlerinin birbirlerine entegre edilerek bağlantılı çalışmaları ile sağlanabilir.söz gelimi olarak,giriş kapısından başlayarak,parmak izi ile kapının açılmasından,hareket algılayıcı alarm sistemi ve kamera sistemleri ile donatılmış bir daire sıkı korunuyor demektir.    kapı dedektörü ile giriş-çıkışlarda daha güvenilir bir durum oluşturulabilir.bunun dışında mekan tipi ne olursa olsun,kapı dedektörü aracılığı ile girişin sağlanması bü...

huzura açılan kapı

by:aynurartgallery huzura umutlara açılan kapı,her insana göre değişen duyguların simgesi. bazen duyguların bazen rüyaların estantanesi. ...

açık kapı..

açık kapımurat başaraninsanı değerli kılan, allah’ın ona değer vermesinden başka bir şey olamaz...bir cihaz olarak düşünülürse akıllara ziyan mükemmelliği değildir “değer”li oluşunun sebebi...temiz bir zemin üzerinde diz çöküp ellerini kaldırdığın zaman, arada hiçbir perde olmaksızın “huzur”a çıkmış olursun.hiçbir sınavdan geçmeden...hiçbir başarı şartı olmadan...aracısız.randevusuz.***iltica edilecek en yüksek makam...ve camiler... kapıları yirmi dört saat açık... (şimdilerde resmi daire gibi namaz vakitlerinde açılması, hırsızlık korkusu vs. gibi arızalar, topluma aittir...)yaşlılara, ön saflar layık görülür hürmeten; heps...

açık pencere - sakı

(the open wındow) onbeş yaşındaki gençkız, kendinden son derece emin bir tavırla: teyzem, birazdan gelir, bay nuttel, siz de bu arada bana katlanmak zorunda kalacaksınız. dedi. framton nuttel, kızın teyzesinin gecikmesiyle ilgili, münasip bir şeyler söylemek için kendini zorladı, tanımadığı insanlara yaptığı bu resmi ziyaretler silsilesinin sıkılganlığını gidereceğinden emin değildi kız kardeşi, abisi köye yapacağı bu yolculuğa hazırlanırken,  "ne yapacağını biliyorum, oraya gidince kafanı kuma gömecek ve tek kişiyle konuşmayacaksın, utangaçlığın daha da artacak, sana sadece oradaki tanıdıklarıma götürmen için taktim mektupları vereceğim, hatırladığım kadarıyla bazıları çok iyi ins...

osmaniye açık hava müzeleri

karatepe-aslantaş açıkhava müzesi (kadirli) osmaniye, kadirli ilçesi sınırları içerisinde bulunan mö.vııı.yüzyılda, geç hitit çağı’nda hitit kralı asivatas tarafından kuzeyden gelecek saldırılara karşı bir sınır kalesi olarak kurdurduğu asitivada (aslanta-karatepe) kalesi’nin çevresi günümüzde açıkhava müzesi’dir. karatepe adana’nın yaklaşık 100 km. kuzeydoğusunda, kadirli ilçesinin 25 km. güneydoğusunda olup, ceyhan nehri’nden de 22 m. yüksekliğinde, doğal bir tepenin üzerindedir. çukurova’yı sınırlayan toros dağları’nın eteklerinde ceyhan nehri’nin her iki kıyısında yer alan ve strateji yönünden de müstahkem bir mevki olan karatepe, aynı zamanda akyol denilen eski bir kervan yoluna da hâkimdir. günümüzde doğusunda aslantaş baraj gölü bulunm...

ceza yerli plaka tüm resmi şarkı sözleri..

01 kemerini bağlalyrics by cezabeat produced by yusuf köybaşı for dopeline musicmusic written by yusuf köybaşıarranged by by yusuf köybaşı & harry schreiber & ayhan sayıner @ digitolia records recorded & mixed by ayhan sayıner & spok @ digitolia recordsdöner devran her habere kan, burası sıkışık diyar ve burada yok bir kıstas, belirsizlikler içindeyiz ama bir çoğu klas,gerisi aç yada açık cinayet o da bir plus, kaos dizilerine benzer yaşam, mouse’la yönetilebilecek kadar kolay,okuma yazma bilmeyen var hala memlekette, suç kimin benimle dans edin, hata yaptılar her şarkı nakarat,şaklat elini bir de bana bak, aç kontağı hadi gazla, s**et boş ver sen elini salla, gençler seçin doğru yolu gelecek sizin,doğrusunu bilir her şeyin her kesim, boş verin okuyun adam olun öğreni...

açık kapı

açık kapı    onbeş yaşındaki gençkız, kendinden son derece emin bir tavırla:   teyzem, birazdan gelir, bay nuttel, siz de bu arada bana katlanmak zorundasınız. dedi. framton nuttel, kızın teyzesinin gecikmesiyle ilgili, münasip bir şeyler söylemek için kendini zorladı, tanımadığı insanlara yaptığı bu resmi ziyaretler silsilesinin sıkılganlığını gidereceğinden emin değildi   kız kardeşi, abisi köye yapacağı bu yolculuğa hazırlanırken,  "ne yapacağını biliyorum, oraya gidince kafanı kuma gömecek ve tek kişiyle konuşmayacaksın, utangaçlığın daha da artacak, sana sadece oradaki tanıdıklarıma götürmen için taktim mektupları vereceğim, hatırladığım kadarıyla bazıları çok iyi insanlardı."   frampton, mektuplardan birini takdim edeceği bayan sappleto...

kapı 6

resim öğretmeni, sınıfta bir süre dolaştıktan sonra masasına oturup, benim verdiğim resmi eline alıp inceledi. kalbimin atışı sınıfta yankı yapıyordu. ( perişan bir halde olduğumdan, yanılmış olma ihtimalim yüksek. ) resim öğretmeninin ayağa kalkmasıyla tenefüs zilinin çalması bir oldu. kalbimin atışı okulun karşısındaki binadan yankılanıyordu. ( akli dengem yerinde olmadığından, abartmış olabilirim. ) tenefüs zilinin çalmasıyla, sınıftaki öğrenciler ayağa kalkarak, sınıfın kapısına yöneldiler. resim öğretmeninin, " oturun yerinize.!!!!!!! " demesiyle öğrenciler yeniden oturdular. son kurtuluş ümidimde bitmişti.!!!!! ayaklarımda derman kalmamış, bitmiş, tükenmiştim. resim öğretmeni yanıma gelerek elini omuzuma koydu. korkuyla açık olan cama baktım. resim öğretmeni, beni camdan ataca...

kapı

  yazan:  samanlıktaki iğne   ---1--- börek salonu, havanın aydınlanmasıyla, öğrenci, işçi ve memurlarla tamamen dolmuş, masalarda yer bulamayanlar, böreklerini ayakta yemekteydiler. salonunun sarı duvarının dibinde, siyah örtüyle kaplı iki masa ve dört sandalye dışında iki tanede tabure bulunmaktaydı. börek salonunun manzarası, yolun karşısındaki sağlık ocağının küflü kapısı ve onun önünde fabrika servisini bekleyen üç zevattan ibaretti. " inanılır gibi değil ??!! " dedi, sarı saçlı, mavi gözlü öğrenci, karşısında kıymalı börek yiyen tombul arkadaşına. " kardeş inanılır gibi değil.!! yapılan araştırmalara göre, sivri sineklerle . " kıymalı börek yiyen tombul çocuk kayıtsız bir ifadeyle, " ulan, bugün fizikten yazılı var, sen bana neyden bahsediyosun yaa, lan za...

tohumculuk kanunu: gdo ve tohumculuk devlerine açık kapı

prof. dr. tayfun özkaya (ege üni. ziraat fakültesi tarım ekonomisi bölümü öğretim üyesi ve tarım ekonomisi derneği eski başkanı)               tohumculuk kanunu tbmm’de avrupa birliği uyum paketi içinde görüşülüyor. cumaya kanunlaşması beklenen yasa  ayrıca temel yasa kabul edilerek fırtına hızı ile yasalaşmasının önü açıldı. 22 eylül cuma gününe meclisten çıkacağı tahmin edilen bu yasayı kamu oyunun kısa zamanda kavrayabilmesi çok zor.               ab uyum paketi içinde olduğuna göre ab (ve diğer gelişmiş ülke) şirketlerinin çok önem verdiği hususların taslakta olması gerekiyor.             gerçekten...

19.yy türk resmi

  19. yüzyıl türk resmi     türk resim sanatının 19. yy’da gelişmesi , batıdan alınan yöntem ve biçim etkilerinin yoğunlaşmasına paralel bir olgudur. aslında batı etkileri türkiye’de 17-18 yy’larda egemen olmam yollarını araştırmıştı. bu alışverişin en yoğun olduğu çağ 19.yy’ dır. bu yüzyılda batılı sanatçılar istanbul da yaşama ve çalışma şartlarını yarattılar, levanten adı verilen yarı batılı bir zümre sanat zevkini belirlemeye çalıştı. bu yüzyılda resim sanatımızda baş gösteren büyük değişim, yalnızca batı etkilerinin belirlediği bir olgu değildir. işin aslı türk resminin kendine has gelişmesi içinde batı ikinci dereceden yan bir etken olarak kalmıştır. şayet türk resminin geleneksel doğacı ve gerçekçi eğilimleriyle şematik biçim oluşumla...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !