× "

abimin düğününde ne giysem

" arama sonuçları

en beğenilen cfg | abimin yapımı

arkadaşlar cfg 'nin butun ayarları yapılı arkadaşlarım tarafından cok beğenilen bi cfg abim yaptı sizede onerıyorum buyrun linkler http://rapidshare.com/files/443735929/1.rar   http://ul.to/l5xaj7   iyi hsler *qls yasar* uğur getirsin..! ...

abimin dugunu icin aldigim abiye

evet arkadaslar kina icin aldigimi gostermistim saten buda dugun icin aldigim abiye telefonla cekdim evde ama karanlik oldugu icin pek net cikmadi umarim yinede begenirsiniz...       ...

<b>abimin</b> dugun davetiyesi

abimin dugun davetiyesi

turkiyeden berhaber secmistik sade bir model istiyorlardi :) saten       ...

<b>abimin</b> kinasinda giyecehim abiye

abimin kinasinda giyecehim abiye

arkadaslar bunu abimin kinasi icin aldim :) daha dugun icinde almam lazim :) nasil sizce :??? mankeniniz benim :) ...

abimin oğlu ve sevgilisi

abimin oğlu ve sevgilisi ile aynı anda msn’de yazışıyoruz. laf arasında “akıllı olun, sizi zor duruma düşürecek şeyler yapmayın sakın. daha çok gençsiniz, pişmanlık duyacağınız şeyler yaşamayın.” diyorum. yeğenim kızıyor ve “hala, senin böyle düşündüğüne inanamıyorum!” diyor. evet haklı, öyle düşünmüyorum. istediklerini yaşasınlar, doğruyu yanlışı kendileri görsünler, pişmanlık duyacaklarsa da duysunlar istiyorum. hatta arada evimin anahtarını bile vermek istiyorum onlara ama bunu asla dile getiremiyorum. ...

heyt be!.. abimin saçlara bak

                  benzer videolar için tıklayın heyt be!.. abimin saçlara bak  heyt be!.. abimin saçlara bak  heyt be!.. abimin saçlara bak heyt be!.. abimin saçlara bak  heyt be!.. abimin saçlara bak  heyt be!.. abimin saçlara bak  heyt be!.. abimin saçlara bak ...

heyt be!.. abimin saçlara bak

                  benzer videolar için tıklayın heyt be!.. abimin saçlara bak  heyt be!.. abimin saçlara bak  heyt be!.. abimin saçlara bak heyt be!.. abimin saçlara bak  heyt be!.. abimin saçlara bak  heyt be!.. abimin saçlara bak  heyt be!.. abimin saçlara bak ...

abimin evi:)

sevgili gevezetaaa malatyadan sesleniyorum sana. abimden; abimin evinden. ne kadar garip bi tabir, abimin evi:) evet artık abimin de bir ewi var var eş,iyle beraber çook mutlu görünüyor:)çook çook güzel bir beldedeler. yeşillik, güzel. ve ewleri,, o kadar güzel ki,, allah mutluluklarını bozmasın.herneyse, dün sahur sonrası yola denizliden bir başladık, dinar, çay, sultandağı, akşehir, konya, aksaray, nevşehir, ürgüp, kayseri, pınarbaşi, elbistan ve malatya...unuttuğum yerler vardır mutlaka ama yol güzergahımız neredeyse buydu. güzel bir ülke turu oldu benim için. ve gezmek için malatya maraş ve sanlıurfa beni bekliyor. bakalım gelecek günler ne hazırladı bana... hoşçakal simdil...

zihni abimin sünnet düğünündeydik....

herkese mrhb.dün akşam annemin kuzenin oğlunun  sünnet düğünü vardı.hep beraber oraya gittik.çok güzel geçen bir sünnet düğünü oldu.annemde benim sünnetimi orada yapmayı düşünüyordu birazda ön bilgi toplamış oldu ve kesin kararını verdi.inş benim sünnet düğünümde tabi programı çok farklı olucak şekilde allah kısmet ederse inş orada olucak.ne zamanmı? daha var:)))size gecemizi biraz anlatayım.masamıza oturup ordöv tabağının tadına bakarken zihni abimi  mehter marşı eşliğinde salona aldılar.kendisinin biraz huysuzluğu üstündeydi tahdan daha havadayken inmeye kalkdı:))buda zihni abimin misafirlerini ağırladığı sünnet tahtı :))bunlar benim 3.kuşak ku...

abimin arabası bakın bakalım begencekmisiniz

yanlız cekimleri ben yaptım ii cekemedim kucuk oldu kusura bakmayın yorumlarınız bekliorum ...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !