× "

ablaya mektup

" arama sonuçları

güzin ablaya mektup

canım ablacığım ; haluk'la birbirimizi görür görmez aşık olduk... haluk hem yakışıklı bir cocuk hem de kırmızı bmw'si var. beni ailesiyle tanıştırmakiçin evine götürdü. fakat evde kimsecikler yoktu. bana : - şimdi gelirler, beklerken birer bardak kola içelim dedi. haluk kendi kolasını içer içmez uyumaya başladı. o kadar itip kaktım ama uyanmadı. ablacığım; sevdigim erkek acaba hasta falan mı? evlenmem de bir mani var mı? rumuz:bedriye güzin ablanın cevabı: - benim sevgili yavrum, anan seni kadir gecesi doğurmuş.... :))...

güzin <b>ablaya mektup</b> - komik resim

güzin ablaya mektup - komik resim

güzin ablaya mektupwww.komedimerkezi.com...

sevgili ablalarım..

  sevgili ablacıklarım.. satırlarıma başlamadan önce selam eder, büyüklerin ellerinden, küçüklerin gözlerinden öperim.. nasılsınız..? iyi olmanızı cenab-ı hakk'tan niyaz ederim.. siz, muhtemeldir, beni hatırlamazsınız.. ben, sizin, tamı tamına yirmiiki gün önce, halkalı’daki evinde yapayalnız bıraktığınız kardeşinizim.. hani yedi kardeşin en küçüğü olan... sevgili ablacıklarım, eğer beni hatırladıysanız, size yıllardır söylediğim şeyi de hatırlamışsınızdır.. size, sürekli, “sizin aslında yaşayışınız ve karakteriniz gereği solculukla ilginizin olmadığını, havası olduğu için solcu göründüğünüzü, esasında solcu gibi gör&...

iyilik yaparken bile korkar olduk

           bazen iyilik yapmak için bile düşünür hale geldik şu kirli dünya da ... bir teyzenin (bakımlı bir teyzenin ama pardon ablanın :) ) karşıdan karşıya geçmesine yardım etmek istedim bir gün -gel teyzecim yardım edeyim dedim lafı ağzıma tıkadı. - ben senin nereden teyzen oluyorum ablan yaşında bir kadına teyze demeye utanmıyor musun dedi ( o abla 70 yaşlarındaydı :) ) ... ben şimdi o teyze(abla) öyle yaptı diye kimseyi karşıdan karşıya geçirmeyim mi ? sabahları ve akşamları ekmek aldığınız fırıncı amcaya bugün nasılsınız diye sorduğumda öylece yüzüme bakıyor sanki kaldır ellerini bu bir soygundur demişim gibi ... yolda yerleri süpüren çöp&...

ergül

arkadaşlar bunu bir sitede gördüm ve aldım bakın sitede şöyle yazıyordu= "gülçin ergül sanat üniversitesinden sonra bir üniversite daha okuyarak doktor oldu ama doktorluğu bilinmiyor.açıklamalara göre doktorum vebu işi kısa yaptım bıraktım bu işe tecrübem var." yazıyor ve bende bunu gördüm araştırdım hiçbir yer gülçin doktor demiyordu sonra o sitenin sahibine sordum bu doğrumu ? evet doğru ben gülçinle röportaj yaptım dedi ben inanmadım ve bir siteye daha gittiğimde "gülçin ergülün gizli mesleği doktorluk bir ara doktormuş doktorluğa tecrübesi var" yazıyordu bende sonra dedimki bunu gülçin ergüle sormak lazım ve gülçin ablaya mektup yazdım mektubumda; "sevgili gülçin abla ben sizin çok büyük bir hayranınızım çıktığınız günden beri sizi seviyorum ama bir sitede sizin doktor olduğunuz yazıyo...

güzin ablaya şok mektup

valla ne kadar dogru bilemiyorum ben okudugumda şok oldum..yanlış yerse konu kusura bakmayın ama cok düşündüm nere acayım diye..güzin abla`yı şoke eden mektup!cinsellik ve evlilik ilişkileri konusunda çözüm üreten güzin abla`ya son gelen mektup insanın tüylerini ürpertecek cinsten... hani insanın şaşkınlıktan ne yapacağını bilemediği, çaresiz kaldığı anlar vardır ya... işte bu durumdayım şu anda. aslında bu hafta başka bir yazı hazırlamıştım sizler için. ama bir de ne göreyim. bu mektup belki de onlarca kez gelmiş mail adresime. zaman zaman intihar etmekten söz eden mektuplar alıyorum. biliyorum, aslında bu değil amaçları. biraz teselliye ihtiyaçları var, biraz sevgiye ya da gönüllerini...

pişman olmuş dolcia tadında arkadaş haraketleri...

malumunuz geçen günlerde peri adlı yaratık beni sırasından kovmuş (!) ve ben ona gıccık olmuştum.benim uyuz olmamdan daah çok pişman olmuş ki cuma günü telefonumu mesaj yağmuruna tuttu.bu yazdıklarımın arasında minimum 5,maksimim 25 dakika vardır-1) 'sırana geri dön!barışalımmmm'-2) 'elif kaşlarını çatargamzesi sineme batarak elleri kalem tutaryazar elif,elif diye'-3) '3lf,özür dileriiimmm'-4) 'sırana geri dön,sırayla ben seni çok özlediik'-5) 'nolur ewet deee!!'-6) 'ya sıranın üstündeki gülen suratlar sen gidince yüzlerini astılar yaa''bugün arkandan seni sevdiğimi haykırırken gülümsediğini gördüm.hala beniseviyorsun,bunu sende biliyorsun.niye sırana dönmüyorsun?'-7) ...

eğlenceli & komik

sanalhazinem size yeter > eğlence - korku & yaşam > eğlence bölümü > eğlenceli & komik yazılar tüm versiyonu göster : eğlenceli & komik yazılar sayfalar : [1] 2 3 4 ameliyatta unutulanlar... karşi cinsle tanişma taktikleri bir çiftin günlüğü çocuklara göre, bebek nasil yapiliyormuş; dahi çocukların yazılı cevapları.. burçların manileri.. ruh çağırma diyalogları..ölürsünüz gülmektenn:)) espri kutusu.. baba ben nasıl oldum?? sınıfta kalmak babaya göre güzeldir niye mi.... internet cafe diyalogları.. matematik yalan söylemez okumadan geçmeyinnn derim:))süper bişey bu kadar "k"yı bir arada gördünüz mü? ölmeden önce söylenmiş son sözler.. cem yılmaz dan istiklal marşı.. türk olmanın 45 kuralı.. pc internet geyikleri ka...

güzin ablaya mektup

degerli guzin abla, haluk'la birbirimizi gorur gormez asik olduk.. haluk hem yakisikli bir cocuk, hem de kirmizi bemeve' si var. beni ailesiyle tanistirmak icin evine goturdu. fakat evde kimsecikler yoktu. "simdi gelirler, beklerken birer bardak kola icelim" dedi. haluk kendi kolasini icer icmez uyumaya basladi. o kadar itip kaktim ama uyanmadi. ablacim, sevdigim erkek hasta mı acaba? güzin ablanin cevabi: "benim sevgili yavrum, anan seni kadir gecesi dogurmus....." ...

komik flashlar ve yazılar

sanalhazinem size yeter > eğlence - korku & yaşam > eğlence bölümü > komik flashlar tüm versiyonu göster : komik flashlar süper animasyonlu aşk ölçer girin aşkınızı ölçün.. turkish ikspi ( xp ) gerçekten süper... *ilginç bir flash gösterisi* süper bir hikaye bakın ...pişman olmassın! işte turkish noel hazır kart archimedes sinek avı pc 'niz kapaninca, bakin neler oluyor ıtalyanlara mi benziyoruz acaba siz bir faresiniz ve çamaşır yıkayan kadına, yakalanmadan oradan geçmeniz lazım.. gülmekten kırılıcaksınız!..bu adam kendine rakip arıyor oku ve uygula..şaşıracaksın.. bir gemiyi limana çekebilirmisiniz? top sektirmesini bilenler gelsin hünerlerini görelim hülya & gülben bebekken gay misin değilmisin test et kendini :) çok k...

eğlence bölümü

sanalhazinem size yeter > eğlence - korku & yaşam > tüm versiyonu göster : eğlence bölümü hareketli gif resimler . gif'ler buraya ... bu resimleri çok seveceksiniz.. adini bayanin ıstediğin yerine yaz +16 ne olursan ol sanalhazinem' li ol :d osmanlıda internet zihin okuyucu komik flashlar süper animasyonlu aşk ölçer girin aşkınızı ölçün.. turkish ikspi ( xp ) gerçekten süper... *ilginç bir flash gösterisi* süper bir hikaye bakın ...pişman olmassın! işte turkish noel hazır kart archimedes sinek avı pc 'niz kapaninca, bakin neler oluyor ıtalyanlara mi benziyoruz acaba siz bir faresiniz ve çamaşır yıkayan kadına, yakalanmadan oradan geçmeniz lazım.. gülmekten kırılıcaksınız!..bu adam kendine rakip arıyor oku ...

öğrenci evinin anatomisi, güzin ablaya yazılan mektup ve foruml

bir öğrenci evinin anatomisiher öğrenci evinde muhakkak 'nöbetçi sistemi' uygulanır ve günün nöbetçisi, resmi köle statüsünde kullanılır. yemek sırasında en az elli kere mutfağa gönderilir.· evdekilerin temel gıda maddeleri yumurta ve patatestir. bu ikisinin birleşiminden 12 çeşit yemek yapılabilir. çay yemekten sonra değil, yemekle birlikte içilir.· her gece kesinlikle saçma sapan bir tartışma konusu açılır. (düşünmüyorum o halde yok muyum yani? dünya döndüğü için mi güzel? attan inip eşşeğe binilir mi?)· her evin muhakkak suyu, çayı deviren bir sakarı vardır. ha bi de işlerden kaytaran tembeli bulunmaktadır.· yemek yapmaya karar verilir ve yemek yapmaya başlandığında eksikler ortaya çıkar, zamanla yarışarak yemek tamamlanır.· kesinlikle ama kesinlikle temiz çatal, kaşık, tava kal...

paylaşılan tek hazine sanalhazinem > eğlence - korku & yaşam

paylaşılan tek hazine sanalhazinem > eğlence - korku & yaşam > eğlence bölümü > eğlenceli & komik yazılar tüm versiyonu göster : eğlenceli & komik yazılar   sayfalar : [1] 2 ameliyatta unutulanlar... karşi cinsle tanişma taktikleri bir çiftin günlüğü çocuklara göre, bebek nasil yapiliyormuş; dahi çocukların yazılı cevapları.. burçların manileri.. ruh çağırma diyalogları..ölürsünüz gülmektenn:)) espri kutusu.. baba ben nasıl oldum?? sınıfta kalmak babaya göre güzeldir niye mi.... internet cafe diyalogları.. matematik yalan söylemez okumadan geçmeyinnn derim:))süper bişey bu kadar "k"yı bir arada gördünüz mü? ölmeden önce söylenmiş son sözler.. cem yılmaz dan istiklal marşı.. türk olmanın 45 kuralı.. pc internet geyikleri ...

sevda abla gazete köşe yazıları

                                                         sevda ablaya, istediğiniz her konuda yazabilirsiniz, kimseye açamadığınız sırlarınızı, derdinizi, şikayetinizi. sevda abla tarafsız olarak mektuplarınızı okur ve mutlaka tüm mektupları cevaplandıracaktır. isim soy isim verme mecburiyetiniz yok, bir rumuz ile yazabilirsiniz. tüm mektup cevaplar alanya’ nın gazetesi ''yeni alanya'' da yayınlanıyor. lütfen gönderdiğiniz mektuplara not yazın, mektubunuz yayınlansın mı yayınlanması...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !