× "

adü obis

" arama sonuçları
<b>adü</b>'lü olmak ayrıcalıktır (:

adü'lü olmak ayrıcalıktır (:

2000 ve 2001 yılı bahar şenliklerin de ziraat fakültesi tiyatro gubu olarak katılımımızın tebriki taktimi... tiyatro eğitimi almış olmaktan, koçarlı, karacasu, karpuzlu .. gibi aydın ili nin ilçeleri dahil okulumuzun şenliklerin de oyunlarımız ile bir oyuncusu olarak şiir dinetisin de şiir seslendirmesi yapmış olmaktan gurur duyarım.. üzerim de emeği olan ziraat fakültesi (eski) dekanımız ve prof. dr. süreyya baş, grubumuzun eğiticisi sayın doç. dr. e.mennan yıldırım .. a ve bölüm, sınıf.. ve çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. her bir anı özlem ve tebessümle anıyorum.   saygılarımla n.aydemir  ...

adü hemşirelik

adnan menderes üniversitesi hemşirelik bölümü ...

teknoloji nedir_? yarar ve zararları adü

teknoloji nedir? 1. teknoloji, insanın bilimi kullanarak doğaya üstünlük kurmak için tasarladığı rasyonel bir disiplindir (teknoloji nedir - simon, 1983, s.173 ). 2. teknoloji, somut ve deneysel anlamda temel olarak teknik yönden yeterli küçük bir grubun örgütlü bir hiyerarşi yardımıyla bütünün geri kalanı (insanlar, olaylar, makineler vb. ) üzerinde denetimi sağlamasıdır (teknoloji nedir - mcdermott, 1981, s.142 ). 3. öğretim teknolojileri tarihi konusunda önemli bir isim olan paul saetller teknolojiyi şöyle tanımlamaktadır: “teknoloji (latince texere fiilinden türetilmiştir; örmek, oluşturmak (construct ) anlamına gelir ) birçoklarının düşünd...

adnan menderes üniversitesi kendi elektriğini üretecek

yenilenebilir enerji kaynaklarından yatırım maliyeti en az, verimliliği diğer enerji kaynaklarına göre daha fazla olan rüzgar türbini kurmak için çalışmalara başlayan adü, kendi elektriğini üretmeyi hedefliyor.   devamı... http://www.subilgi.com/haberdetaygoster.asp?id=1975...

adnan menderes üniversitesi adü

adnan menderes üniversitesi      http://www.adu.edu.tr/  adnan menderes üniversitesi telefon   : 0256 218 20 30 faks:  0256 214 66 87 ...

2010 öss'de sorulacak sorular ?

ösym başkanı prof. dr. yarımağan açıkladı.. öğrenci seçme ve yerleştirme merkezi (ösym) başkanı prof. dr. ünal yarımağan, 'bu yılki sınavda sorulacak sorular geçen yılki ile aynı türden olacak. sadece uygulama değişti. bu nedenle öğrenciler paniğe kapılmasın' dedi. prof. dr. yarımağan, adnan menderes üniversitesinde (adü) '2010 yılında üniversiteye giriş sistemi' konulu sunum yaptı. eski sistemin alan dışı yerleşmeyi neredeyse imkansız hale getirdiğini ifade eden prof. dr. yarımağan, yeni sistemde bu farkın çok azaldığının görülebileceğini belirtti. prof. dr. yarımağan, eski sistemde bir öğrencinin alan içi tercihiyle alan dışı tercihi arasında yaklaşık 50 puan fark bulunduğunu, bunun da soruların yüzde 29,6'sına denk geldiğini, yüksek öğretim kurulunun (yök) katsayı kararı ...

adü - adnan menderes üniversitesi

  "nesmedya haber video oyun seo yarışması"fakülteler (6)öğrenim süreleri- eğitim fakültesi4 yıl- fen edebiyat fakültesi4 yıl- mühendislik fakültesi4 yıl- nazilli iktisadi ve idari bilimler fakültesi4 yıl- tıp fakültesi6 yıl- veteriner fakültesi5 yıl- ziraat fakültesi4 yılenstitüler (3)- fen bilimleri enstitüsü- sağlık bilimleri enstitüsü- sosyal bilimleri enstitüsüdevlet konservatuarı4 yılyüksekokullar (4)- aydın sağlık yüksekokulu4 yıl- beden eğitimi ve spor yüksekokulu4 yıl- turizm işletmeciliği ve otelcilik yüksekokulu4 yıl- söke sağlık yüksekokulu ( eğitim-öğretime açılmamıştır )meslek yüksekokulları (15)- atça meslek yüksekokul...

aydın adnan menderes üniversitesi karacasu memnune inci meslek

      karacasu meslek yüksek okulu'ndan biraz bahsederek çektiğim fotoğrafları yayınlamak istiyorum. bu okul aydın adü'ye bağlı meslek yüksek okulu.burada iktisadi ve idari programlar ile teknik programlar ( dericilik programı, seramik programı, takı tasarımı ve süs taşları programı  , turizm ve otel işletmeciliği) konusunda eğitim verilmekte.          ben sizlere dericilik programında öğrencilerin yaptıkları işleri göstermek istiyorum. el sanatları okutmanı sayın saadet nihal coşkun hocayı ve öğrencilerini kutluyor, bundan sonraki çalışmalarında başarılar diliyorum....

adü amatör astronomi toplulugunun gönüllüleri

gönüllü hocalar   1-)  dr. mehmet ali demiral       toprak bölümü   gönüllü öğrenciler   1-) gül ezgi köse   2-) kutay dolanbay   3-) neslişah kurtbal   4-) ömer ateş   5-) selin karadeniz   6-) yusuf çeliközlü   7-)zakir kuleli...

adü tsm korosu konseri

  işte aylardır hazırlandığımız gece yaşandı ve bitti. hem çalışmalarımız hem konser çok keyifliydi. bu yıl eski türk filmlerinin şarkılarını seslendirdik. samanyolu, hatırla sevgili,seven ne yapmaz, oyun bitti.... vb pek çok güzel şarkı. şimdi sırada tiyatro oyunum var. yarın akşam saat 20:30 datöre adlı oyunda babası töreye kurban gitmiş bir kızı canlandıracağım. ilk deneyimim olduğu için biraz heyecanlıyım. ama çok da mutluyum. bana şans dileyin olur mu!     kedilerimiz ile ilgili küçük bi slayt hazırladım izlemek için tıklayın www.blogcu.com/aklimaestikce  sevgiler.  ...

kardeş yürekler

yukarıdaki fotoğraf  kardeş yürekler projesi kapsamında çekildi. [teşekkürler selda arsak] yaratıcı drama çalışması yaptığım salavatlı ilköğretim okulundaki minik arkadaşlarımla çekilmiştik. biliyorum kızacaksın ama yine bir çıkmaza girdim gibi. son dönemlerde fikrini aldığım büyüklerimin etkisi belki de. ekim'de alıp formasyonu öğretmen mi olsam acaba? dayanamıyorum bu fotoğraflara bakmaya...   insan bir şeyi ya ister ya da istemez değil mi? beni görmek istediğin yeri biliyorum. çoğu kişi de seninle aynı fikirde. ama bazen.. neyse, sen bahaneleri sevmezsin. bahane üretmemeyi de bana öğretmiştin. nihayet uzun bir aradan sonra yarın seninle birlikteyim. konuşmamız gereken daha öncelikli konular varken, gelecek konusundaki bu kararsızlığıma sıra gelece...

mutluyum, huzurluyum, höy löy löy :)

[aytepe mesire alanı / şubat '06 / teşekkürler: cihan aykul] adü toplum gönüllüleri'nin "kitap okuyoruz" projesinin ilki bugün gerçekleştirildi. yarın aydın life dergisi yazar kadrosunun tanışma toplantısına katılıyorum. ayrıca yarın anahtar eğitimi için trakya üniversitesinden canım arkadaşım önder günhan geliyor. ve 16 mart'ta  evren ergeç abim aydın'da oluyor ! ve ıcha ile yeniden... mutlu olmayayım da daha ne olsun :)   mutluyum, çocuklar gibi şenim... ben ki, son bir aydır kapalı kutu gibiydim. yüzüm gülmedi, içim sıkım sıkım sıkıldı. çok değil, dün geceye kadar berbat bir ruh hali içerisindeydim. neyse ki, ıcha geri döndü de, sihirli kelimeleri ve büyüleyici sesiyle beni kendime getirdi :)   çalıştılar çabaladılar sonunda kitap okuyoruz projes...

adü öğrenci toplulukları tanıtım gecesi

24 şubat cumartesi gecesi adnan menderes üniversitesi öğrenci topluluklarının tanıtım gecesinde adü tog olarak stand açıldı, 30 gönüllü kaydı alındı.   not: konuyla ilgili fotoğraflar e-albümdedir....

ben kabiliyetsiz miyim?

  ben mi kabiliyetsizim, yoksa kabiliyet denen şey başka bir şey mi? şu kaderin işine bakın ki daha geçen hafta pamukkale üniversitesi'nden eski hocam (yrd. doç.) turgut tok'la akademik kariyer yapma üzerine konuşmuştuk.yeni türk edebiyatına olan ilgimden, prof. dr. ismail çetişli'nin yanında yüksek lisans yapmaktan, üds puanından, les sonuçlarından dem vurmuştuk. gönül elbette ismail çetişli gibi bir hocanın yanında yüksek lisans yapmayı isterdi ama pamukkale ü. cehennemine bir daha dönmeyeceğimi turgut hocam da ben kadar iyi biliyordu.  ve cevabım üzerine akademik kariyer planlarım yeniden gözden geçirildi.   öyle ki, ben aylar öncesinden yine bu sayfalarda yeni türk edebiyatından yüksek lisans yapmak istediğimi yazm...

kısa bir süreliğine...

e-vren günlüğü   y. evren s. 4 günlüğüne denizli'de... yarın sabah erkenden denizli'ye gidiyorum. hem efe' nin resmi bir işini halledeceğim hem de bir dönemime damgasını vuran denizli'de tatil yapacağım (!)   bu zaman zarfında harun'da kalacağım. bol bol dedikodu yapacağız, sabaha kadar çay içip sohbet edeceğiz :)   cuma sabahı turgut (tok) hocamla edebiyat fakültesinde buluşacağım ve kendisiyle osmanlıca dersine gireceğim. denizli'ye her gidişimde 2 yılımı heba eden fen-edebiyat fakültesine mutlaka uğrarım. turgut hocamı da görmeden asla dönmem.   blog sayfamın ocak ay'ı misafir kalemi ramazan (tekkoyun)'la da buluşacağız elbet. bloguma yazacağı yazıyla birlikte kullanmak için kendisiyle fotoğraf çekimi yapacağız :...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !