× "

alim alim oyun havası dinle

" arama sonuçları

türkülerle türkiye 81 il 81 albüm

türkülerle türkiye 81 il 81 albüm 1) adana (01) ah neyleyim gönül şu dere aka aka gide gide bir söğüde dayandım hasan dağı evlerinin önü ibrişim örmüyorlar gadir mevlam bende gittim bir geyiğin avına kalenin üstü direk su gelir kütüğünden lale sümbül bağına çiftetelli (enstrümantal) yenice yolları bükülür gider http://hotfile.com/dl/123864548/aa17408/adana.rar.html 2) adıyaman (02) kaleden kaleye şahin uçurdum bir mektup yazdırdım telli turna yollar seni gide gide durnalar dizi dizi damın ardı ay doğar aşar karadağın boz yılanı altın yüzük eyvanına dere boyu iki kız gider ...

türkülerle türkiye - 81 il 81 albüm ((( tekrar sizlerle )))

arkadaşlar sizlere tam arşivlik çok güzel bir paylaşım sunuyorum....iyi dinlemeler...saygılar sevgiler...   turkulerle turkiye - turkish folk music mp3 | turkish folk | 320 kbps | 8.40 gb | 81 cd | 81 links alfabetik olarak sıralıdır: 1) adana (01) ah neyleyim gönül şu dere aka aka gide gide bir söğüde dayandım hasan dağı evlerinin önü ibrişim örmüyorlar gadir mevlam bende gittim bir geyiğin avına kalenin üstü direk su gelir kütüğünden lale sümbül bağına çiftetelli (enstrümantal) yenice yolları bükülür gider http://hotfile.com/dl/66201686/5ee6f25/adana.rar.html ...

türkülerle türkiye - 81 il 81 albüm ((( tekrar sizlerle )))

arkadaşlar sizlere tam arşivlik çok güzel bir paylaşım sunuyorum....iyi dinlemeler...saygılar sevgiler...   turkulerle turkiye - turkish folk music mp3 | turkish folk | 320 kbps | 8.40 gb | 81 cd | 81 links alfabetik olarak sıralıdır: 1) adana (01) ah neyleyim gönül şu dere aka aka gide gide bir söğüde dayandım hasan dağı evlerinin önü ibrişim örmüyorlar gadir mevlam bende gittim bir geyiğin avına kalenin üstü direk su gelir kütüğünden lale sümbül bağına çiftetelli (enstrümantal) yenice yolları bükülür gider http://hotfile.com/dl/66201686/5ee6f25/adana.rar.html 2...

türkülerle türkiye - 81 il 81 albüm

arkadaşlar sizlere tam arşivlik çok güzel bir paylaşım sunuyorum....iyi dinlemeler...saygılar sevgiler...   turkulerle turkiye - turkish folk music mp3 | turkish folk | 320 kbps | 8.40 gb | 81 cd | 81 links alfabetik olarak sıralıdır: 1) adana (01) ah neyleyim gönül şu dere aka aka gide gide bir söğüde dayandım hasan dağı evlerinin önü ibrişim örmüyorlar gadir mevlam bende gittim bir geyiğin avına kalenin üstü direk su gelir kütüğünden lale sümbül bağına çiftetelli (enstrümantal) yenice yolları bükülür gider http://hotfile.com/dl/66201686/5ee6f25/adana.rar.html 2) adıyaman (02) ...

online türkü dinle türküler dinle türkü notaları sözleri indir

</p> <div>             <object height="339" width="420"><param name="movie" value="http://www.dailymotion.com/swf/x5cvyc" /><param name="allowfullscreen" value="true" /><param name="allowscriptaccess" value="always" /><embed allowfullscreen="true" allowscriptaccess="always" height="339" src="http://www.dailymotion.com/swf/x5cvyc" type="application/x-shockwave-flash" width="420"></embed></object><br />             <b><a href="http://www.dailymotion.com/swf/x...

online slow hareketli türkü türküler dinle videoları izle

online slow hareketli türkü türküler dinle videoları izle musa eroğlu türküleri dinle türkü video izle mihriban dinle neşet ertaş türküleri oyun havaları saz dinle video izle zara gülay türküleri dinle gesi bağları türküsü dinle sözleri yedi 7 karanfil fon müzikleri türküleri dinle online müzik dinle kubat türküleri dinle türkü video izle dinle türkü sözleri   yavuz bingöl türküleri dinle türkü video izle dinle sözleri hüseyin turan türküleri türkü dinle video izle türkü sözleri çetin...

bergama şiirleri

  bergama efesi   savaş tarihinde ünlüdür adın güzel bergama'nın yiğit efesi; gök gibi gürledi şahlandı atın. dindi her tarafta baykuş nefesi  binbir dağ çiçeği başta çemberin oyalar işleyen o dilberlerin; kimisi gene kızdır kimisi gelin sana destan dizer kozak deresi  kıratla iniyor efen bayırdan atını sulamış bakırcayından bir ok gibi kaydı bakın yayından arıyor vuracak düşman ensesi silaha sarılıp bindin atına mirastı yiğitlik dededen sana haydi düşman kanı iç kana kana kopar gırtlağını çıkmasın sesi efem sür atını bayırdan yardan savrulsun cepkenin fırtınalardan. ferman okunması...

türkülerle türkiye - 81 il 81 albüm

turkulerle turkiye - turkish folk music mp3 | turkish folk | 320 kbps | 8.40 gb | 81 cd | 81 links alfabetik olarak sıralıdır: 1) adana (01) ah neyleyim gönül şu dere aka aka gide gide bir söğüde dayandım hasan dağı evlerinin önü ibrişim örmüyorlar gadir mevlam bende gittim bir geyiğin avına kalenin üstü direk su gelir kütüğünden lale sümbül bağına çiftetelli (enstrümantal) yenice yolları bükülür gider http://rapidshare.com/files/235625693/adana.rar 2) adıyaman (02) kaleden kaleye şahin uçurdum bir mektup yazdırdım telli turna yollar seni gide gide durnalar dizi dizi damın ardı ay doğar aşar karadağın boz yılanı altın yüzük eyvanına dere boyu iki kız gider http://rapidshar...

hikayeler

okuyunca şok olacaksiniz!!!adım canan, 26 yaşındayım, 13 14 yaşlarındayken mahallemizde ömer adında bi çocuk vardı, o benden 3 yaş büyüktü, okullarımız yanyanaydı, o lisede ben ortaokuldaydım! inanırmısınız hergün onu tenefüslerde ve mahallede camdan izliyordum, çok hoşuma gidiyordu! okuldayken okulun en güzel kızlarından biri olan gğlşah die bi arkadaşım vardı, biraz gamsız,kedersiz aklı bi karış havada, ideal gelecek düşüncesi olmayan annemin deyimiyle hoppala bi kızdı! ilk 2 sene bişi paylaşmadım onunla, 3. sınıftayken -bak işte o ömer dedim! şöle bir baktı ve - ıyyy canan inanamıyorum sana bunumu seviyorsun böööğğ, ay bu şey dört gözlü ve çırkın! onun hakkındfa böle düş&u...

hikayeler

okuyunca şok olacaksiniz!!!adım canan, 26 yaşındayım, 13 14 yaşlarındayken mahallemizde ömer adında bi çocuk vardı, o benden 3 yaş büyüktü, okullarımız yanyanaydı, o lisede ben ortaokuldaydım! inanırmısınız hergün onu tenefüslerde ve mahallede camdan izliyordum, çok hoşuma gidiyordu! okuldayken okulun en güzel kızlarından biri olan gğlşah die bi arkadaşım vardı, biraz gamsız,kedersiz aklı bi karış havada, ideal gelecek düşüncesi olmayan annemin deyimiyle hoppala bi kızdı! ilk 2 sene bişi paylaşmadım onunla, 3. sınıftayken -bak işte o ömer dedim! şöle bir baktı ve - ıyyy canan inanamıyorum sana bunumu seviyorsun böööğğ, ay bu şey dört gözlü ve çırkın! onun hakkındfa böle düş&u...

hikayeler

okuyunca şok olacaksiniz!!!adım canan, 26 yaşındayım, 13 14 yaşlarındayken mahallemizde ömer adında bi çocuk vardı, o benden 3 yaş büyüktü, okullarımız yanyanaydı, o lisede ben ortaokuldaydım! inanırmısınız hergün onu tenefüslerde ve mahallede camdan izliyordum, çok hoşuma gidiyordu! okuldayken okulun en güzel kızlarından biri olan gğlşah die bi arkadaşım vardı, biraz gamsız,kedersiz aklı bi karış havada, ideal gelecek düşüncesi olmayan annemin deyimiyle hoppala bi kızdı! ilk 2 sene bişi paylaşmadım onunla, 3. sınıftayken -bak işte o ömer dedim! şöle bir baktı ve - ıyyy canan inanamıyorum sana bunumu seviyorsun böööğğ, ay bu şey dört gözlü ve çırkın! onun hakkındfa böle düş&u...

yazı

" baba malı tez tükenir, evlat gerek kazana. " bana "ben sana zarar verebilirim, tekme atabilirim" dersen bil ki insana degil, esek ve ata uygun bir özellikle ovunuyorsun. epıktetos " bana okuduğum kitapların en güzelinin hangisi olduğunu sorarsanız söyleyeyim: annemdir. " başkalarına imrenme, çok kimseler var ki senin hayatına imreniyorlar. mevlana " başkalarına olduğu kadar kendimize de yabancıyız. montaıgne " başkalarını korkutanın kendisi de korku içindedir. a. claudıvs " başkalarının yolunda yürüyenler, ayak izi bırakmazlar. s.l.braundon " başlayan her şey biter. seneca " başarı zamana, yere yada koşula değil, insana dayanır. " başarıların sana sağladığı iç huzuru, sağlık ve sevgiyle ölç. " başarılı anne-baba her zaman des...

81 il türküler (linkler acılmıyo ve engelleme geliyosa google ch

                                  herbir ilin şarkıları albüm şeklinde... 81 adet albüm var...   adana     adıyaman   afyon   agrı   aksaray   amasya   ankara   antalya   ardahan   artvın    aydın   balıkesır   bartın   batman   bayburt   bılecık   bıngol   bıtlıs     bolu     burdur   bursa   canakkale   cankırı   corum   denızlı   dıyar...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !