× "

arkadaşlık testi

" arama sonuçları

ciddi ilişki arayan insanlar için seviyeli arkadaşlık sitesi

ecift.com - yenilikçi ve güvenilir hayat arkadaşı ve ciddi ilişki bulma sitesi yüzbinlerce kaliteli bekâr ciddi ilişki arama konusunda eçift’e güveniyor. bilimsel araştırmalardan yola çıkarak tasarlanan ideal çift metodu ile üyelerimize, ideal bir uyumluluk gösterdikleri ve uzun süreli, mutlu bir ilişki yaşama ihtimalleri son derece yüksek üyeler önerilir. bu şekilde çok yüksek bir başarı şansı sağlayabilmekteyiz. eçift hizmetlerini ücretsiz tanıma fırsatı e-posta adresiniz ve belirleyeceğiniz bir şifreyle ücretsiz kayıt olduktan sonra kişilik analiz testini yapmanız yeterlidir. kişilik analiz testini tamamladığınız an yüksek uyumluluk ...

arkadaşlık testi

arkadaşına ve kendine arkadaşlık konusunda ne kadar güveniyorsun? bilmiyorsan testi yap ve sonucunu gör ! haydi ne duruyorsun başlasana !1- arkadaşınla kavga ettin . kimin özür dilemesini beklersin ?a- önce onu beklerim ama heyecanlanıp gelmezse ben giderim b- ne dileyeceğim o gelsin dilesin sorun onun yüzünden değil mi ?c-hiçbir şey yapmam herşeyi ona bırakırım barışmam da !2- arkadaşların beraber oynuyor en iyi arkadaşın da gitti ne yaparsın ?a- hemen gidip ben de oyuna katılmak isterim!b- utansam bile oyuna katılamayı rica ederim c- arkadaşımı beklerim3-kimler senin yakın arkadaşlarındır?a- periler beni sevenler ve çalışkanlar b- en iyi arkadaşlarım okul arkadaşlarım ve mahalle arkadaşlarımdırc- tek bir arkadaşım var en yakın arkadaşım4-sınıfınızla bir hayvanat bahçesi ge...

arkilik testi

arkadaşlar size yepyeni sorular hazırladım.bunlar arkilik soruları.kim bu soruların 10unu da cevaplayıp sitesine koyarsa bnden bir arkadaşlık kartı ve belgesi kazanacak.kodu sitenize atılcaktııır!!!1.nasıl bir arkadaş arıosun?2.sence bn nasıl bir arkadaşım?3.blogcudaki ilk arkin kim oldu?4.biliosn blogcu kötü durumda.bunu arkadaşlık gücümüzle kurtarabilir miyiz?5.sence arkadaşlık nasıl bişi?6.yeni bi arkadaş edindiğinde neler hissedersin?7.bi arkin bu zamana kadar hiç sana büyük bi iyilik yaptı mı?yaptıysa bu iyilik nasıl bişidi?8.blogcuda en uzun süredir arkadaş olduğun kişi kim?sen bu süreyi neye bağlıosn?9.sorular gzlmiydi?gzlse neden(nedenli sorulara bayılıormxd)10.bu sorular sayesinde bişiler öğrendin mi? edd bu kadar beni ...

rehberlik -arkadaşlık testi

arkadaşlık testi                                            işte size arkadaşlık hakkında düşünmeniz için iyi bir fırsat ; aşağıda bu işe başlangıç olarak birkaç soru sıralanmıştır. elinizden geldiği kadar içten ve samimi cevap vermenizi öneririm.  evet         hayır                              (   )      &nbs...

arkadaşlık testi

arkadaşlar ben sorular soracam ve sizde yorumla adlarınızı ve bu sorulara cevaplarınızı belirticeksiniz(en fazle 3 kişi) son olarak arkadaşlık seviyesinin puanını vericem.işte sorular.toplam 5 soru1)aranızda tartışmalar oldumu?2)nasıl tanıştınız?3)birbirinizle paylaşım yaptınızmı?4)aranızda arkadaş seçimi yaptınızmı yani kıskandırıp başkasıyla takılma oldumu?5)önceden başka arkadaşlarınız varmıydı?aranızda tartışmalar oldumu?yani önceden siz tanışmadan önce başka arkadaşlarınızla tartışmalar oldumu?(işte sorular bitti.bence bu teste girin.puanınızı öğrenip arkadaşlığınızı daha geliştirirsiniz.bu ilk dafa bence yayınlandı bence kaçırmayın.hemde çok eğlenceli olacak.6 yorumum olmuş dahada fazla olursa daha yeni şeyler üreticem.) &n...

arkadaşlık testi!

                                      bir arkadaşlık testi hazırladım bakalım kimle iyi arkadaş olabilirmişsiniz? 1.neyden hoşlanırsın? a.alışveriş yapmak b.gezmek c.komiklik yapmak   2.en çok istediğin şey nedir? a.bir kamyon dolusu yeni giysi b.bir araba almak c.doğayla iç içe olmak   3.teknolojik aletlerden hangisini  seviyorsun? a.bilgisayar b.cep telefonu c.televizyon   4.nasıl birisin? a.alışveriş yapmayı seven ve sevilen bir insanım b.çok komik aynı zamanda da çok güzelim c.doğayı seven ve hayvanları seven bir insanım   5.gardorabında çok mu giysi var? ...

arkadaşlık testi

arkadaşlık testi   1. en iyi arkadaşın seninle aynı kıyafeti giymiş naparsın? a)birşey demem b)onunla küserim c)ona bağırırım 2. kaç tane arkadaşın var? a)bir sürü b)hiç yok c)bir kaç tane   3. arkadaşın sana küstü ve bir daha barışmıyacağını söyledi naparsın? a)çok özür dilerim yalvarırım bir daha yapmayacağımı söylerim b)boşver zaten benimle hiç barışmayacak derim c)benimle barışmasını beklerim   4. en arkadaşın senin sevgilinle birlikte naparsın? a)arkadaşımı üzmem b)küserim c)yanlarına gidip bağırırım.                             sonuçlar   a'lar fazlaysa        &nbs...

başarısızlık nedenleri anketi ve arkadaşlık testi(öğretmen arkad

      ilköğretimler için başarısızlık nedenleri anketi     başarısızlık  nedenleri anketi   sevgili öğrenciler ; bu anket, derslerinizdeki başarısızlık nedenlerini öğrenmek için hazırlanmıştır. neden çalışmıyor ? neden başarılı olamıyorsunuz ? bu soruların nedenlerinden bazıları aşağıda sıralanmıştır. önemli bulduklarınızın başındaki parantezin içine çarpı işareti koyarak belirtiniz. sizce başka nedenler varsa kısaca açıklayınız.             bu ankette sorulan sorular bir sınav amacı ile sorulmamaktadır. ankete verdiğiniz cevaplar gizli tutulacaktır. bu nedenle içtenlikle cevaplamaktan çekinmeyiniz.   a-     başarısız olduğunuz veya çalıştığınız halde başaramadığınız dersler...

arkadaşlık testi:)

  sizce aslı enverin yanındaki kız güzel mi?? en önemlisi aslı enver resimde güzell mi??...

arkadaşlık testi

    nasıl bir arkadaşsın? şıkların yanındaki sayıları toplayarak sonucunu öğrenebilirsin... arkadaşlarınla ilişkilerin ne durumda? iyi bir arkadaş mısın? şıkların yanındaki sayılarıtoplayarak nasıl bir arkadaş olduğunu öğrene bilirsin...1.arkadaşın, önemli bir akşam yemeği için senden en şık kıyafetini istedi. ama aynı gece sen de o kıyafeti giymeyi düşünüyordun. ne yaparsın? a)kıyafeti arkadaşına verirsin 3 b)o da sana kendi kıyafetlerinden bir şeyler verecekse, neden olmasın! 2 c)arkadaşına istediği kıyafetin kuru temizlemecide olduğunu söylersin 1 2.en yakın arkadaşın saçlarını kestirmiş. fakat hiç beğenmedin. ona ne dersin? a)televizyon yıldızı gibi görüyorsun! çok yakışmış 1 b)fena değil ama bence eski hali daha iyiydi3 c)çarşıda harika şapkalar görmüştüm, sa...

aşk falı aşk testi

aşk falı aşk testi aşk belirtileri, aşık olduğunuzu anlamanın yolları, aşk falı, aşk testi.www.erkeklerkadinlar.com/ask_fali.htm - 67k - önbellek - benzer sayfalar - şunu not et aşk ölçer domino falı · astro zarlar · aşk ölçer ... ve karşılaştırmayı düşündüğünüz her şeyi yazıp, aranızdaki aşkı ölçmesi için yorumcu'ya sorabilirsiniz. ...www.yorumcu.com/fortune/love/ - 12k - önbellek - benzer sayfalar - şunu not et aşk falı aşk falları aşkın falı aşk testi aşk testleri aşk ölçer aşk falı aşk falları aşkın falı aşk testi aşk testleri aşk ölçer aşkınızı ölçün sevginizi test edin sevginizi bilin.www.mesajat.com/asksevgi/ask_fali.asp - 35k - önbellek - benzer sayfalar - şunu not et aşk falı aşk falı - aşk durumuzu öğrenin - kelepce.com. ... kelepce.com ...

aşk falı aşk testi

aşk falı aşk testi aşk belirtileri, aşık olduğunuzu anlamanın yolları, aşk falı, aşk testi.www.erkeklerkadinlar.com/ask_fali.htm - 67k - önbellek - benzer sayfalar - şunu not et aşk ölçer domino falı · astro zarlar · aşk ölçer ... ve karşılaştırmayı düşündüğünüz her şeyi yazıp, aranızdaki aşkı ölçmesi için yorumcu'ya sorabilirsiniz. ...www.yorumcu.com/fortune/love/ - 12k - önbellek - benzer sayfalar - şunu not et aşk falı aşk falları aşkın falı aşk testi aşk testleri aşk ölçer aşk falı aşk falları aşkın falı aşk testi aşk testleri aşk ölçer aşkınızı ölçün sevginizi test edin sevginizi bilin.www.mesajat.com/asksevgi/ask_fali.asp - 35k - önbellek - benzer sayfalar - şunu not et aşk falı aşk falı - aşk durumuzu öğrenin - kelepce.com. ... kelepce.com ...

aşk testi

1. dünyanın sonu geliyor. sadece bir hayvan neslini kurtarma şansınız olsaydı hangisini seçerdiniz? a. tavşan b. koyun c. geyik d. at 2. afrika'ya gittiniz. ziyaret ettiğiniz kabile, hatıra olarak yanınızda bir hayvan götürmeniz konusunda çok ısrarlı. hangi hayvanı götürürdünüz? a. maymun b. aslan c. yılan d. zürafa 3. çok kötü bir sey yaptınız. tanrı sizi cezalandırdı, siz artık insan değil bir hayvansınız. hangisi? a. köpek b. kedi c. at d. yılan 4. eğer bir türü sonsuza dek yok etme şansınız olsaydı bu hangisi olurdu? a. aslan b. yılan c. timsah d. köpekbalığı 5. şakır şakır türkçe konuşan bir hayvana rastladınız. hangisi olması hoşunuza giderdi? a. koyun b. at c. tavsan d. kus 6. ıssız bir adada, size arkadaşlık edecek s...

arkadaşlık testi

işte size arkadaşlık hakkında düşünmeniz için iyi bir fırsat ; aşağıda bu işe başlangıç olarak birkaç soru sıralanmıştır. elinizden geldiği kadar içten ve samimi cevap vermenizi öneririm.     evet         hayır                                (   )              (   )       1- arkadaşlarınıza karşı beslediğiniz duygu , üstünlük veya kıskançlık değil de  bir saygı duygusu mudur ?    (   )            &nb...

arkadaşlık testi

beni sewiyorsan 1'e.sevmiyorsan 2'ye.hoşlanıyorsan 3'e.tapıyorsan 4'e.eğer kararsızım diyosan 5'e.nefret ediyorsan 6'ya.kıskanıyosan 7'ye.aşığım diyosan 8'e.sana kin duyuyorum diyosan 9'a.ve eğer muhattap bile olmak istemiyorum diyosan alt f4'e bas şimdi söle bana hangi rakamları seçiyorsun?(eğer 5 dk içinde cvp vermezsen ben anlarım kisen alt f4 ü seçtin)  ...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !