× "

ayşenaz türban tasarım

" arama sonuçları
fotoğraf

fotoğraf

tahinli cevizli bükme çörek malzemeler 1 su bardağı süt 1 çay bardağı yoğurt 1 çay bardağı zeytinyağı 1 adet yumurta 1 tatlı kaşığı instant maya 2 yemek kaşığı şeker 1 silme tatlı kaşığı tuz 4-4.5 su bardağı kadar un iç harcı için 1.5 su bardağı tahin 1 su bardağı şeker 2 su bardağı ceviz nasıl yapılır? hamur malzemeleriyle yumuşak bir hamur hazırlayıp, üzerini bir poşetle kapatın ve ılık bir yerde mayalanmaya bırakın. mayalanan hamuru 6 ya bölün. hamurları ikişer gruplar halinde, servis tabağı büyüklüğünde mümkün olduğunca dikdörtgen şeklinde, yarım cm. kalınlığında açın. ilk hamurun üzerine tahinden sür&u...

mezura

 terzi mezurası...görmeyeli nice olmuştu.ablamda denk geldim.eskiden hemen her evde bulunurdu. hemen göbeğimi,boyumu,ense kalınlığımı ölçmeye başladım.bir daha nerde bulacam ? çocukluğumun sessiz oyuncaklarından biriydi mezuralar..şimdi  tesisatçı metreleri  var. onların  da açıkken düğmesine basmak keyifli .bir de  sarı tahtalı ve katlanabilir olanları vardı ki, oyuncak olarak haklarını ödeyemem. aynı malzemeyle kem kılıç,hem tüfek yapmak  gibi beceriler edinmemizi sağlardı.şimdi elime geçse yine oynarım.elimde değil.   ne zamandır şu '' 3 koyun '' meselesine değinmek istiyordum.özellikle başbakanımız, siyaseten beğenmediği  kimseleri bu söz...

salı 13.12.2011 (bugün)

                                                         sevgili ezik günlük                        bugün okula servisle geldim.yanımda tuhaf bi yaratık oturuyo adı mert.ve beni sinir ediyo ama çoğunlukla bana yardımı dokunuyo.bir de hostes abla var kemer takmayı devamlı unutur ama ona sinir kapıyom.ama hostes ablam tam bi kemer manyağıdır.gıcık!!! okula geldim; herkes konuşuyordu.doğrusu herkesle aram iyidir ama kendimi biraz yanlız hissediyorum.derse başladık.öfff matematik,nefret ederim.tik tok tik tok.bummm ders bittiiii...yaaaaa begüm bana yapış...

kendimi tanıtıyorum

merhaba adım ayşenaz soyadım bilgin 8 yaşındayım ayten bozkaya ilköretim okuluna gidiyorum bir tane ablam var adı elif sena 12 yaşında . benim doğum günüm 8 nisan ablamın 2 mart ...

2009 biterken

2009 geldiderken, şimdide bitiyor diyorum.bu yıl çabukmu  geçti yoksa banamı öyle geldi.9 lu yılları hep sevmişimdir,hep bende iz bırakan yıllar olmuştur.2009  da iz bırakan yıllar  arasında yerini aldı.herşeyden  öncesağlıklı   geçti .hayatıma  yeni insanlar girdi. hepsine teşekkür ediyorum iyiki sizleri tanıdım .2009 da uzun bir aradan sonra  öğretmenliğe başladım. öğrencilerim  tek düze geçen  günlerime  renk kattılar .saf  masum yüzlerinde  her yeni bir güne mutlu  başlıyorum .  ön sırada oturanların gözleri iri.pencere  kenarındakinin  içinde bahar.en  arkada oturanın  uykusu var.benim çocuklarım.sınıfta açan çiçeklerimdir. ouykulular.o iri gözlüler. o bahar içindekiler.dilay,elanu...

haftasonu molası

arkadaşlar bu akşam kardeşim geliyor bodrum'a. eşi ve tabiki tatlı kızı ayşenaz 'la birlikte. o yüzden birkaç gün müsade.. merak edersiniz diye yazayım dedim..herkese güzel bir hafta sonu diliyorum... kendinize iyi bakın.....

utandıran anlar

"kombiyle ısınıyoruz"     sosyal bilgiler dersinde öğretmenimiz "evleri doğalgaz'la ısınanlar parmak kaldırsın" dedi.ben hariç herkes parmak kaldırdı.öğretmen yanıa gelip "sizin eviniz sobayla mı ısınıyor?"diye sordu.ben de"ayır.kombiyle" dedim.herkes gülmeye başladı.yerin dibine girdim.simge,14"hepsi konseri"      bir gün en sevdiğim grup olan hepsi'nin konserine gitmiştim.onlar şarkılarını bitirince bir sessizlik oldu.bende o sırada "cemre" diye bağırdım.çevremde ki herkes bana baktı.o an çok utanmıştım.çünkü sesimin bu kadar sesimin çıkabileceğini hiç tahmin etmemiştim!!!ayşenaz,14...

deneme

bak burda bişeyler var yani en azından yazılar biraz anlamlı.deil mi ayşenaz:)...

yazı

ayşenaz  diye bi arkadaşımız bana sarılı 2. temsili kıznı kullan dedi  hadi sen ne duruyosun hala senin kararında olsun temsili kızmda yorumlarınıza açığım!...

duyuru

arkadaşlar artık sitemizde sadece ''grup hepsi'' resimleri olmayacak...sitemizde ''ceza'' resimlerinide bulabileceksiniz...en yakın zamanda ''ceza'' resimleri hizmetinizde olacaktır.                                                                                                       ...

iyi ki doğmuşsun papatya'm

bloga teknik hata sebebiyle geç atılmış bir yazı:şimdi işteyim, akşam senin 3 yaş doğumgünü kutlaman olacak.  uğurböcekli pasta istedin benden, daha bu yaşta ne istediğini bilmen beni çok mutlu ediyor.  geçenlerde ‘duru’cum sali günü senin doğumgünün, kimler gelecek?’ diye sorduğumda hiç beklemeden ‘arkadaşlarım’ dedin hatta bu sebeple, pazar günü istinyepark’a gittiğimizde doğa, deniz, derin, şevki, mustafa ile birlikte geçici çözümler üreterek pastayı üfleterek kutladık.  yeter ki sen arkadaşlarınla birlikte doğumgününü kutladığını zannet diye j kanmadın muhtemelen, senin arkadaşların okuldan bildiğin ayşena...

bazı sınıf arkilerimmm

  bu kişilerden bazılarını tanıyorum.mesela en alt sıradan soldan üçüncü sıradaki kara çocuğun adı koray.valla iyi bir çocuk.ama fazla tembe.onun yanında berk var.berkte başarılı biri.iyide ama fazla bilmem.bir aralar gözlük takıyodu galiba.berkin yanındaki çocukğun yanındaki mert.mert bana nasıl site yapçağımı öğretmişti.kısacık ufacık tefecik biri.yanındaki furkan.baya azgın.yanındaki nail.o sessiz fazla sesi çıkmayan bir çocuk.sağa sola bulaştığını pek görmedim.onun yanındaki talhanın furkandan pek farkı yok.ama furkanın yanında uslu kalıyor.an alt sıranın sağ köşesindeki kız melike.o en sevdiğim arkdaşım.başarılı.satranç zekası var.bir üst sıranın en sağ köşesindeki oktay fazla sessiz.sesi soloğu çıkmaz.çinlilere benzer.yanındaki bilal en fenaları.ama hızlı koşar.yanındaki fe...

lütfen yorum

arkadaşlar lütfen sitemizden çıkarken yorum yazın!!!! biz (görkem&ayşenaz) görülmemiş tüm fotorafları sizlerle  paylaşıyoruz!!! eminimki bu resimleri daha önce  başka bir yerlerde görmediniz!!! bu yüzden sizden yorum isteyerek görüşlerinizi alıyoruz  resimleri koymaya dvm edeceğiz ama  lütfen yorum ...

sağlıklı bir çay saati menüsü

bir kaç gündür sayfamda hazır  menülere yer vermeliyim diye düşünürke ayşenaz isimli arkadaşım bu düşünceme faaliyete geçirmeden chatbox ta bu isteğini belirtir belirtmez bende hemen kolları sıvadım ve hem sağlığını düşünüp hemde hoş bir çay saati menüsü arayanlar için hoş ve az kalorili bir menü hazırladım menümüz şöyle: *bulgur salatası *banyo böreği *kabak tatlısı *sodalı kek menümüzün tarifleri: *bulgur salatası malzemeler:2 su bardağı ince bulgur,bolca taze soğan,1 adet iri domates,2 tne sivri biber,7-8 kornişon turşu,yarım demet maydonoz,yarım limonun suyu,2 çorba kaşığı sıvıyağ,4-5 yaprak marul,tuz,kırmızı biber hazırlanışı:bulgur yaıkanıp kaynar suda bekletilir ve süzülür tüm malzemler salata yapımındaki gibi ince ince doğranır süzülen bulgur ile doğranmış mayda...

sen bir tanesin klibi(cemrem)

buda bnm meleğimm aşkım... cemre ayşenaz ikilisii...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !