× "

bahisçinin el kitabı indir

" arama sonuçları

iddaa kazanmanın kesin yolu

“ bazı yenilgilerin nedeni insanların işi yarıda bıraktıklarında, başarıya ne kadar yakın olduklarını bilmemeleridir.’’ demiş thomas edison. bu  demek oluyor ki,  iddaa sonuçlarına bakıldığında kazanan olduğunuzu görmenin tek yolu  vazgeçmemektir. kazanmak için hiç şüphesiz, iyi bir bahisçi olmak, prensipli çalışmak, bahse girdiğiniz tüm konularda bilgi sahibi olmak, yöntem ve sistem bilmek çok önemlidir.ama bizce en önemlisi istikrarlı olup başarıya ne kadar yakın olabileceğiniz umudunu hiç yitirmemektir. bazen kaybetmek, bir bahisçinin bir sonraki kazancının habercisidir. her kaybedişten sonra yaptığı  hataları gözden geçirme fırsa...

oley.com sergen yalçın imzalı kitap kampanyası

iddaanızı oley.com'da oynayın sergen yalçın imzalı bahisçinin el kitabı sizin olsun. 28.10.2010 - 25.11.2010 tarihleri arasında oley.com'a üye olun, kampanya süresi içerisinde toplamda en az 250 tl değerinde ıddaa kuponu yapın bahisçinin el kitabı’ndan almaya hak kazanın. kampanya katılım butonuna tıklandığı anda karşınıza çıkacak adres güncelleme ekranında, adres bilgilerinizin güncellenmesi gerekmektedir. adres bilgisi olmayan üyeler kampanyadan yararlanamayacaklardır. her bir üye kampanyadan en fazla iki kez yararlanabilir. kampanyadan yalnızca oley.com üyeleri yararlanabilir. iptal edilen kuponlar kampanya kapsamına dâhil değildir. oleypara ile yapılan kuponlar kampanyaya dahi...

19 mart iddaa bahis değerlendirmesi '' sadece sabırlı ol

dün sadece biz kazandık   arkadaşlar 19 mart 2008 bahis oynayanlar için kara bir gündü  . bu kara güne neden olan mantaliteden kurtulmak bahisçinin en büyük hedefi olmalı . şimdi size bu mantaliteyi anlatayım ; oooo kardeşim inter ' in orana bak cillop gibi havada kara alır bu maçı . sonuç : 1 - 1 oooo milan kesinlikle kazanır bu maçı her türlü sampdoria ya geçirir . sonuç : 1- 2 milan mağlup . oooo yav juventusun oranı gördünüz mü ? bu orandan kaçmaz ev , araba basılır sonuç : 0 - 0 oooo yav roma derbisi varmış , roma gitti reale deplasmanda taktı , lazio yu çiğ çiğ yer sonuç : 3 - 2 roma mağlup vay vay vay  rangers köy takımıyla kupa maçı yapıyor her türlü beş çeker , havada karada üst biter bu maç sonuç : 1 -1 anam anam anam bordeaux ya bu for...

diyarbakır'da film festivali

dünya kitle iletişimi araştırma vakfı tarafından gerçekleştirilen '19. ankara uluslararası film festivali' 22 / 28 mart tarihleri arasında, diyarbakır'ın konuğu olacak diyarbakırlı sinemaseverler, diyarbakır sanat merkezi ve yenişehir belediyesi işbirliği ile 'ankara uluslararası film festivali' programında yer alan pek çok filmi izleyebilecek. bu kapsamda festivalin 'dünya sineması' programından, aleksi salmenperä'nın 'erkek işi' (2007), john cassavetes'in 'gölgeler' (1959) ile 'açılış gecesi' (1977), daniel gruener'ın 'pazar günleri asla' (2006), noël mitrani'nin 'igor rizzi'nin peşinde' (2006) ve zoltán kamondi'nin 'dolina' (2007) adlı öne çıkan filmlerin yanı sıra pe...

at yarışlarına bilimsel bakış

at yarışlarına bilimsel bakış uzmanlar, yarış öncesinde yapılan tahminlerin bilimselliğini araştırdı. doğru tahmin, bilimsel veriler ve atı tanımanın optimum bir bütünü. ntv-msnbc güncelleme: 19:09 tsi 10 mayıs 2006 çarşamba new york - bahisçiler yarıştan önce atlara belli kazanma şansları biçiyor. bahisçinin tecrübesi ve atı tanıması önemli. peki, bahisçilerin tecrübeleri ve sezgileri ne kadar bilimsel? hangi atın kazanacağını biyoloji ve matematiği kullanarak öngörmek mümkün mü? <****** src="http://www.ntvmsnbc.com/inc/newsmidpage.asp?adsection=ntvtech&adsubsection=subbılım" frameborder="0" height="250" scrolling="no" width="470"> rutgers university bünyesindeki at yetiştiriciliği okulu profesörü kenneth mckeever, bilimsel olarak atların yarışı kazanma ihtimal...

iddaa bahis 41 altın kural..

merhaba arkadaşlar iddaa’dan oynuyorsanız, baştan kaybetmişsinizdir. bir bahsinizin tutmayacağına dair şüpheleriniz varsa tutmaz. her zaman bankolar yatırır. liglerinde ki sonuncu takım liglerinde ki lider takımdan ilk puanını alır. bahisinizin tutmaması için her zaman daha fazla neden vardır. yatırmadığınız bahisleriniz, iddaa kuponlarınız genellikle tutar. kaybetmek sizi iyi bir küfürbaz yapar. kazanmak sizi adam yapmaz. bahis oranının düşüklüğüne aldanma. iddaa oranları zaten her zaman düşüktür. tüyolar her zaman bahisi oynadıktan sonra gelir. maçlar bittikten sonra sürprizlerin sürpriz olmadığı anlaşılır. çok kazanacağım diye hırs yapan kaybeder. tek maça kaldıysan kesinlikle yatarsın. şans daima en küçük kuponda yüzüne güler. eğer bir maça çifte şa...

arka sokaklar 23.bölüm

23. bölüm ayla öğrencisi bilal tarafından yaralandı, hastaneye götürüldü.ayla’nın durumu oldukça iyi.fakat pınar ve rıza perişan, daha kötüsü olabilirdi. ekip ayla hocayı yaralayan öğrencisi bilal’in peşindedir. bilal’in babası necdet ile görüşürler. necdet çocuğu için didinen, iyi bir babadır. ekibe her konuda yardımcı olur. bilal horoz dövüşlerinde bir bahisçinin yardımcısı olmuştur. illegal işler yapmaktadır. dövüşleri düzenleyen numan ile arası çok iyi değildir.bir gün, bilal bahis paralarını çalıp kaçar,fakat numan çocuğu yakalar. bilal, tam öldürülecekken rıza baba yetişir. karısını yaralayan bilal’i son anda ölümden kurtarmıştır. bilal pişman, utancından ne rıza ‘nın ne pınar’ın , ne de ayla hocanın yüzüne bakabilir.bilal, hocasından kendisini a...

altın iddaa kuralları

  bahis şirketlerin’dan oynuyorsanız, baştan kaybetmişsinizdir. bir bahsinizin tutmayacağına dair şüpheleriniz varsa tutmaz. her zaman bankolar yatırır. liglerinde ki sonuncu takım liglerinde ki lider takımdan ilk puanını alır. bahisinizin tutmaması için her zaman daha fazla neden vardır. yatırmadığınız bahisleriniz, iddaa kuponlarınız genellikle tutar. kaybetmek sizi iyi bir küfürbaz yapar. kazanmak sizi adam yapmaz. bahis oranının düşüklüğüne aldanma. iddaa oranları zaten her zaman düşüktür. tüyolar her zaman bahisi oynadıktan sonra gelir. maçlar bittikten sonra sürprizlerin sürpriz olmadığı anlaşılır. çok kazanacağım diye hırs yapan kaybeder. tek maça kaldıysan kesinlikle yatarsın. şans daima en küçük kuponda yüzüne güler. eğer bir ...

bahise ilişkin en önemli 10 yanlışlık

çözüme ulaşmak için yapılması gereken ilk şey problemi tanımlamaktır. bu yazı birçok bahisçinin sık sık düştüğü yanlışları özetlemektedir. bu görüşlere kişisel deneyimlerimin yanısıra, başarılı ve başarısız birçok bahisçi ile yıllardır süregelen bağlantım altyapı oluşturmaktadır.buradaki amacım, bu genel hataların üstünden geçerek sizlerin başarılı bahisçiler olabilmesi için katkı sağlamaktır. 1) sadece bahis amaçlı ayrı bir hesap/kasa kullanmamakbirçok bahisçi, düzenli, uzun ömürlü ve baştan sona aynı kalitede devam ettirilebilir bir kazanç yaratabilmek için diğer tüm harcamalarından ayrı olarak sadece bahis amaçlı kullanılacak bir hesabı bulunması gerektiği gerçeğini anlayamamıştır.hangi metodu ya da sistemi kullanırsanız kullanın, kimi takip ederseniz edin, ancak , sadece bahis için a...

bahis sözlüğü

ajax : bahis vergisi ante-post : bu fiyatlar yarışmanın öncesinde bahis düzenleyicisi tarafından belirlenen fiyatlardır, ve yarışma gününden önce saptanır. ante-post fiyatlar yalnızca bazı özel yarışlarda geçerlidir ve sonradan değiştirilebilir. any to come (atc) : bir bahisten gelecek paranın otamatikman başka bir bahse yatırılması. away team : konuk takım banker : bahisçinin garanti alacağını düşündüğü bir maç. beard : bahis bürolarından kimliğini gizli tutanlar için o kişiler adına bahis yapan aracıya verilen ad. beeswax : bahis vergisi bettor : bahisci. ingilterede punter olarakta geçer. betting tax : bahis vergisi genelde bahis bürolarından alınır. bookmaker : spor karşılaşmaları için bahis yaptıran şirket veya şahıs. ayrıca bookie olarakta tanınır. canadian : d...

altın iddaa kuralları

altın iddaa kuralları bahis şirketlerin’dan oynuyorsanız, baştan kaybetmişsinizdir. bir bahsinizin tutmayacağına dair şüpheleriniz varsa tutmaz. her zaman bankolar yatırır. liglerinde ki sonuncu takım liglerinde ki lider takımdan ilk puanını alır. bahisinizin tutmaması için her zaman daha fazla neden vardır. yatırmadığınız bahisleriniz, iddaa kuponlarınız genellikle tutar. kaybetmek sizi iyi bir küfürbaz yapar. kazanmak sizi adam yapmaz. bahis oranının düşüklüğüne aldanma. iddaa oranları zaten her zaman düşüktür. tüyolar her zaman bahisi oynadıktan sonra gelir. maçlar bittikten sonra sürprizlerin sürpriz olmadığı anlaşılır. çok kazanacağım diye hırs yapan kaybeder. tek maça kaldıysan kesinlikle yatarsın. şans daima en küçük kuponda yüzüne güler. ...

altın iddaa kuralları

bahis şirketlerin’dan oynuyorsanız, baştan kaybetmişsinizdir. bir bahsinizin tutmayacağına dair şüpheleriniz varsa tutmaz. her zaman bankolar yatırır. liglerinde ki sonuncu takım liglerinde ki lider takımdan ilk puanını alır. bahisinizin tutmaması için her zaman daha fazla neden vardır. yatırmadığınız bahisleriniz, iddaa kuponlarınız genellikle tutar. kaybetmek sizi iyi bir küfürbaz yapar. kazanmak sizi adam yapmaz. bahis oranının düşüklüğüne aldanma. iddaa oranları zaten her zaman düşüktür. tüyolar her zaman bahisi oynadıktan sonra gelir. maçlar bittikten sonra sürprizlerin sürpriz olmadığı anlaşılır. çok kazanacağım diye hırs yapan kaybeder. tek maça kaldıysan kesinlikle yatarsın. şans daima en küçük kuponda yüzüne güler. eğer bir maça çifte şans ...

altın iddaa kuralları

bahis şirketlerin’dan oynuyorsanız, baştan kaybetmişsinizdir. bir bahsinizin tutmayacağına dair şüpheleriniz varsa tutmaz. her zaman bankolar yatırır. liglerinde ki sonuncu takım liglerinde ki lider takımdan ilk puanını alır. bahisinizin tutmaması için her zaman daha fazla neden vardır. yatırmadığınız bahisleriniz, iddaa kuponlarınız genellikle tutar. kaybetmek sizi iyi bir küfürbaz yapar. kazanmak sizi adam yapmaz. bahis oranının düşüklüğüne aldanma. iddaa oranları zaten her zaman düşüktür. tüyolar her zaman bahisi oynadıktan sonra gelir. maçlar bittikten sonra sürprizlerin sürpriz olmadığı anlaşılır. çok kazanacağım diye hırs yapan kaybeder. tek maça kaldıysan kesinlikle yatarsın. şans daima en küçük kuponda yüzüne güler. eğer bir maça çifte şans oynad...

iddaa tüyoları

iddaa tüyoları   iddaa’dan oynuyorsanız, baştan kaybetmişsinizdir.bir bahsinizin tutmayacağına dair şüpheleriniz varsa tutmaz.her zaman bankolar yatırır.liglerinde ki sonuncu takım liglerinde ki lider takımdan ilk puanını alır.bahisinizin tutmaması için her zaman daha fazla neden vardır.yatırmadığınız bahisleriniz, iddaa kuponlarınız genellikle tutar.kaybetmek sizi iyi bir küfürbaz yapar.kazanmak sizi adam yapmaz.bahis oranının düşüklüğüne aldanma. iddaa oranları zaten her zaman düşüktür.tüyolar her zaman bahisi oynadıktan sonra gelir.maçlar bittikten sonra sürprizlerin sürpriz olmadığı anlaşılır.çok kazanacağım diye hırs yapan kaybeder.tek maça kaldıysan kesinlikle yatarsın.şans daima en küçük kuponda yüzüne güler.eğer bir maça çifte şans oynadıysan ve bu kuponundaki son maçs...

bahis sözlüğü

bahis sözlüğü accumulator : birden fazla karşılaşma veya turnuva üzerine yapılan bahis. ajax : bahis vergisi ante-post : bu fiyatlar yarışmanın öncesinde bahis düzenleyicisi tarafından belirlenen fiyatlardır, ve yarışma gününden önce saptanır. ante-post fiyatlar yalnızca bazı özel yarışlarda geçerlidir ve sonradan değiştirilebilir. any to come (atc) : bir bahisten gelecek paranın otamatikman başka bir bahse yatırılması. away team : konuk takım banker : bahisçinin garanti alacağını düşündüğü bir maç. beard : bahis bürolarından kimliğini gizli tutanlar için o kişiler adına bahis yapan aracıya verilen ad. beeswax : bahis vergisi bettor : bahisci. ingilterede punter olarakta geçer. betting tax : bahis vergisi genelde bahis bürolarından alınır. bookmaker : spor karşılaşma...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !