× "

banada nasip eyle ilahisi

" arama sonuçları

ferdi tayfur - banada soyle

yillari bir gune nasil sigdirdin, banada soyle bende bileyim hasretin acisini nasil dindirdin banada soyle bende bileyim yuregin ince ince sizlamadi mi gozlerin gizli gizli aglamadi mi banada soyle, banada soyle 5917 banada soyle bende bileyim sana yalvarmistim sana yakarmistim senden baska kimsem kimsem yok demistim yuregin ince ince sizlamadi mi gozlerin gizli gizli aglamadi mi banada soyle, banada soyle banada soyle bende bileyim ferdi-tayfurferdi tayfur ...

ferdi tayfur - banada söyle

yılları bir güne nasıl sığdırdın banada söyle bende bileyim hasretin acısını nasıl dindirdin banada söyle bende bileyim yüreğin ince ince sızlamadı mı gözlerin gizli gizli ağlamadı mı banada söyle, banada söyle banada söyle bende bileyim sana yalvarmıştım sana yakarmıştım senden başka kimsem kimsem yok demiştim yüreğin ince ince sızlamadı mı gözlerin gizli gizli ağlamadı mı banada söyle, banada söyle banada söyle bende bileyim ...

sultanım kapında <b>banada</b> yer ver

sultanım kapında banada yer ver

sultanım kapında banada yer ver sancağın altına girdiğin zaman ne olur boynumu bükük bırakma mahşer günü sana geldiğim zaman...

banada yastık lazım ama kafama değil :)

hahahahahah:d haha hah :d puhahahahahahhhaaaa .. hahaha:d:d:d :d:d dvm olsa amma olur ha xd yuhaha d: x) maniac xd süper ya .. xd bende olsam aynısını yapardım =))) banada yastık lazım ama kafama değil :)video içerik hedefi : banada yastık lazım ama kafama değil :) izle,banada yastık lazım ama kafama değil :) dinle,banada yastık lazım ama kafama değil :) video...

yusuf güney ferhat göçer banada yalan söylediler şarkısını dinle

yusuf güney ferhat göçer düet banada yalan söylediler yeniyükleyen osman-olgun. - video klipler, sanatçı röportajları, konserler ve çok daha fazlası....

zeynep - banada sıra gelecek müzik dinle indir

zeynep - banada sıra gelecek sarkisiniz dinlemek icin indiriniz indirdikten 12 saat içinde silmelisiniz yoksa bu siteyi bi daha goremezsiniz kapatılır zeynep - banada sıra gelecek zıddu downloadzeynep - banada sıra gelecek fılebase download youtube ızle - mp3 dinle...

ferdi tayfur - banada söyle mp3 nün şarkı sözü

yılları bir güne nasıl sığdırdınbanada söyle bende bileyimhasretin acısını nasıl dindirdinbanada söyle bende bileyimyüreğin ince ince sızlamadı mıgözlerin gizli gizli ağlamadı mıbanada söyle, banada söylebanada söyle bende bileyimsana yalvarmıştım sana yakarmıştımsenden başka kimsemkimsem yok demiştim yüreğin ince ince sızlamadı mıgözlerin gizli gizli ağlamadı mıbanada söyle, banada söylebanada söyle bende bileyimtags: ferdi tayfur  banada söyle mp3,ferdi tayfur  banada söyle  izle,ferdi tayfur  banada söyle  indir,ferdi tayfur  banada söyle  yükle,ferdi tayfur  banada söyle  full,ferdi tayfur  banada söyle  albüm,ferdi tayfur ...

banada getir

 banada getirbır gun bı adamın 3 oglu varmıs en büyük ortancı en ufak babası en büyük olana bana bı bardak su getır demıs buyuk olanda ortancıya babam bı bardak su ıstıyo gıt getır demıs ortancıda en ufaga babam bı bardak su ıstıyo gıt getır demıs oglanda babasına demıs kıbaba bunlardan sana hayır yok kalk kendı suyunu kendın ic bir bardakta bana getır...

banada getir

banada getir bır gun bı adamın 3 oglu varmıs en büyük ortancı en ufak babası en büyük olana bana bı bardak su getır demıs buyuk olanda ortancıya babam bı bardak su ıstıyo gıt getır demıs ortancıda en ufaga babam bı bardak su ıstıyo gıt getır demıs oglanda babasına demıs kıbaba bunlardan sana hayır yok kalk kendı suyunu kendın ic bir bardakta bana getır...

üşüyorum, sevgi doluyum banada yuva!!!

yaklaşık 1,5- 2 aylık tombik sağlıklı bir oğluşum. beni sahilde yağmurun altında mama ararken buldular. çok üşümüş çokda acıkmıştım ve karnımda ağrıyordu. hemen bana iç/dış parazit yaptılar mama verdiler gözlerimi temizlediler karnımda doydu kuru mama yiyorum tuvaletimide kuma yapıyorum ama evim yok burda mağzanın alt katında depodayım yanlızlıktan sıkıldım sadece yuvam olsun istiyorum kucakta hemen uyuyorum, hırıltı çekiyorum ve karnımı sevdirmekten çok hoşlanıyorum... küçücük bir yapım var benimle şu anda ilgilenen ablanın 20 gün sonra doğumu var sonra benimle kim ilgilewnicek bilmiyorum lütfen banada bir şans verin gayet sağlıklıyım veteriner amaca öyle dedi ist pendikteyim sinemersan@gmail.com 05322527014-02163900711   http://www.kedigen.com/forum/viewtopic.php?t=33529   ...

banada sıra gelecek

gitme dur diye dur diye diyepeşinden çaresiz geliyorumherşey eskısı gibi olur diyeuğraşıp duruyorum hep aynı gidişlerini yaşasam da peşinden geliyorum..hep aynı gönül kırgınlığıyla yaşıyorum..ve yine çaresiz kalbimle sana geliyorum.. bende cok gec anladım senı ne zaman kaybediyorumsen ya da bir başkasıartık kimse istemiyorum artık gönlümün gözlüklerini çıkarttım..seni kaybedecegim zamanı görebiliyorum..ve öyle bir kilit vurdumki bir başkası acamaz artık sen bile... yine bahar gelecekbu yağmur dineceksızlamam boşunabana da sıra gelecek bu kez üzülüp ağlamıyorum..nasıl olsa yine bahar gelecek..kış yerini mutluluğa bırakacak..unutma bu sozumu birgün sıra bana da gelecek.. bu sana son sözüm olur inanyüreğimi alır çeker giderimsensiz geçen kara gecelerinacısını içimde hapsederim işte so...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !