× "

bella

" arama sonuçları
şeker kız <b>bella</b> ♥

şeker kız bella

bayram şekerim bella ♥ ...

<b>bella</b> 's photos

bella 's photos

bella thorne's and her friends photo ...

ilk paylaşım tabii ki bella thorne ;)

bu bizim paylaşımımız ve tabii ki bella thorne ile ilgili bir paylaşım yapacağız... umarım beğenirsiniz işte yepyeni bella thorne fotolarıııııııııı!!!   şimdilik bu kadar arkilerim istek gelirse devami da gelicek :)) alıntı yaparken kaynak belirtmeyi unutmayın ;)   ...

şafak vakti haberler(bella arabası)

the twilight saga serisinin yazarı stephenier meyer, yaptığı açıklamasında breaking dawn (şafak vakti) filminde edward’ın bella’ya alacağı araba markasının ferrari f430 olduğunu söyledi. işte bella’nın arabası ...

hikaye(bella edward ölümsüz aşk)

bella şşş sakin ol dedi,edward.sanki düşüncelerimi okuyabiliyor gibi anlamıştı endişelendigimi. sessizce ''volturi buradamı edward''dedim.   ahh hayır sadece..jane bizi ziyarete gelmiş,dedi. biran rahatlamış gibi oldum.   yolda gidiyorduk,edward sessizdi ve gülümsüyordu. eve gelmiştik.kapıyı rosalie açtı.   gülümsedi sizi bekliyoruz içeride dedi. kapıdan içeri girdik.   jane:''sonunda tatlı aşıklarıda görebiliyorum burada dedi''. esme:jane bella edward geldigine göre ne diyiceksen söyleyebilirsin.   jane:aro degişimin ne zaman olucagını merak ediyo dedi.kırmızı gözlerini bana dikerek. carlise:en kısa zaman da dedi.  jane: aro &...

hikaye(bella edward ölümsüz aşk)

eve az birşey kalmıştı.edwarda konunun açmanın tam zamanı oldugunu düsündüm.  'edward ' dedim kısık bir sesle.evet dedi gülümseyerek. jacob dedim iç geçirerek.altın rengi olan gözleri parlamıştı adeta.devam etmek istedim. 'onu ziyarete gitmeliyim'.  bella hayır diyerek lafımı kesti.lütfen edward sen yokken...yüzünde keder vardı sanki.yüzüm asılmıştı. buna dayanmayarak.  peki ama kendine dikkat edicegine söz ver dedi.o anda inanamadım edward'ın gitmemem için daha cok üsteliyecegini sanıyodum.   peki teşekkür ederim dedim.eve gelmiştik alnımdan öptü.  '' bu gece gelmiycekmisin ?malesef aşkım.  peki dedim iç geçirerek sarıldık ve ayrıldık.charlie uyuyordu,mutfaga dogru yöneldim. saate baktım.çokta geç degildi.telefona dogru yöneldim jacobu ara...

hikaye(bella edward ölümsüz aşk)

zırrrrrrr!!masamın üstünde çalan saatin sesiyle gözlerimi açtımkalkma vakti dedim, kendi kendime etrafa baktım.aşagıya indigimde charlie'ye bakındım ama ortalıklarda gözükmüyodumasanın üstündeki nota takıldı gözümbella bugün bir görev acil çıkmam lazımdı kahvaltını etmeden çıkma görüşürüz akşam.kendi kendime söyleniyordum pencereyi araladıgımda karşıda edwardın oldugu gördüm ve gülümsedimonu içeriye davet ettim''günaydın dedi bana gülümseyerek''günaydın dedim ve sarıldık..kendime tost hazırlıyordum edward masada oturmuş charlienin günlük gazetelerine bakınıyordu.masaya oturup tostumdan bir parça yemisdimedward'ta gülümseyerek beni izliyorduedward kapıya dogru yönelip 'hazırsan çıkallımı sevgilim''deditamam dedim,arabasına bindik.yolda giderken birsüre baya sessizdik sonra birden edward bu ...

twilight1bella

slm herkese nasılsınız canlarım ben iyiyim siz varken nasıl kötü olabilirimki hikayeler yazarları ne zaman yollarsa o zaman koyuluyor bu arada mühürleme hikayesi cuma günü 10 bölüm gelicek diğer hikayelerde yazarlara bağlıbeni msn de ekleyin twilight1bella@hotmail.com ekleyin face de de eklemek isterseniz tuana cullen ekleyin kabul ediyorumkızlar sadece hikaye olduğu zaman yorum geliyor lütfen böleolmasın haberlerede gelsin sateb son 2 günde yorum düşüşü var   gizem adlı üyemde robsten imzaları yapmış birbirinden güzel ama 2 tanesini alamadım şimdi isteyen kullanabilir forumlarda dizifilmde işinizi yarayabilirgizem teşekkür ederim tatlım bunuda bana yaptım saol hayatım eğer sizde resim bilgi paylaşmak isterseniz email atınız...

hikaye (edward bella ölümsüz aşk)

günaydın bella!! charlie'nin sesiyle gözlerimi aralamıştım.hala kalkmadınmı uykucu.. charlie başımda konusmaya devam ediyordu..günaydın babacharlie birşeyler mırıldanarak aşagıya indi.gözümü açtım,odamın perdelerimi araladım güneş çok parlaktı yüzüme vuruyordu..hazırlandım ve aşagıya indim. charlie:bella kahvaltı etmedenmi gidiceksingeç kaldım çıkmam lazım charlie: bella bu arada jocob... onu ziyarete gidicekmisin biran duraksadım.. evet diyerek agzımı büktüm.'görüşürüz'diyerek kapıya yöneldimevden çıktıgımda herzaman edwardı görmeye alısıkdım kapıda ama bugün ortalıklarda gözükmüyorduhomurdanarak kamyonetime binip okula dogru yol aldım..yolda giderken aklıma jocob takılmısdı son görüşmemizde edward'ı seçtigimde bana çok kızmıştıona kendimi affetirmeliydim bir şekilde.. okula geldim.. ''...

twilight1bella

erkese slm kızlar bu arada bildiğiniz gibi kötü durumdayım blogum ele geçti ve yorumlar silindi ama sizin sayenisde beni ayakta sapa sağlam tutuyonuz iyi varsınız twilight1bella ekibi sizleri seviyorum hikayelere yorumlar geliyor saolun ama diğer haberleride yorumlar gelsin kızlar unutmayalım bu hikaye blogu değil sadece ama her yorum beni çok mutlu ediyor siz böle davrandıkça benimde her dakika yazı yazmak istiyorum kızlar new moon gösterime çıktıkdan beri haber resim vb hiç birşey yok zaten şu mart nisan geleseye kadar olmaz tutulma mart yada nisan da fragman resimler bol bol gelir sonra sonra galalar falan bu 2-3 ay dişimi sıkıcaz gelenlerde ikna olucaz bende sizin gibi bekliyorum canlarımyorum yazmaya devam sizi seviyorum twilight1bella...

twilight1bella

herkese slm kızlar blogumda yorum yazma yeri silindiği için yorumlar gelemiyordu haliyle bende çok üzüldüm ama edwardtwilight arkadaşım yardım etti ve düsellti saol cnm kankam çok teşekkürlerbu arada kızlar sevgi paylaştıkça güzeldir bu lafı neden mi söledim bana yorumlarda resim ekleyemiyoruz vb yorumlar geliyor bende kilidi kaldırcam ama 1 şartla lütfen yorum yazmaya devam eğer yorum gelmezse kilid tekrar konulacaktır ve çalıntı yapılmasın sizi seviyorum beni sevdiğinizi biliyorum xoxo twilight1bella bu arada ben dizifilme hikeye yazıyorum kac aydır ve bir arkadaşım sitende hikaye yayınla dedi bende yayınlıcam kıslar evet en fazla 5 kişinin hikayesi yayınlancak blog sahibi olmayanlarda adını versinler1-benim hikayem(sensiz olamam) 2-bellaedward96(mühürlenme)3-ashley123(bir var...

twilight1bella

kasım ayı diye diye kasım ayını bitirdik nerdeyse new moon izledik ve beyendik bella'ya üzüldük ne kadar acı çektiği gördükaralık ayı şablonu hazr beyaz lacivert rosalie emmet season olucak arkadaşlar yorum gelmiyor bakın her seferinde ben yoru yorum demekten yoruldum lütfen ben size yorum yazın demeyin her irişinizde yorum yazsanız neler olur lütfen yorum yazın yoksa bilgi vb resim eklenmiycektir bu uyarımı dikkate alın gerçekten blogu kapatırım ve asla açmamtutulma haziranın 30 da başka tarihde değil aklınız karışmasın...

twilight1bella

cnm nete düştüğü zmnm hmn sitene koy lütfen bn malesef gisemiorumm özel ndnlerden dolayı lütfen hmn koy şimdiden saol bi de kndinizi tanıtın demişsin sn bize kndini tanıttın şimdi bizde :d bn tuğçe chatte robertuqcéé adındayım 15 yaşındayım dersler süperrrrrrrr :d:d:d en çok takıldıım site burası farkettisen hep yorum yazıorumm :d we bu her zmn dwm eedicek kaç zmndır yazamıorum çünkü yazılılar başladı we pc başına hiç geçemedim ama şimdilik bitti we bnm yorummlar dwm edicek bu kdr son olarak seni çook sewiorumm bu siteyi yaptıın için çooo....k saol yhaaa.......-slm cnm öncelikle yorum için saol internete new moon düşer düşmez söz ekliyycem sitemi beyendiğin için saol evet dersler çok ama çok zor inşallah hepsinden yüksek alırsın bende seni çook seviyorummmm cnm siteme tekrar bekl...

twilight1bella

herkese slm new moon yaklaması falan diye diye son 2 güne girdik (cumayı saymıyorum)bu yüzden çok sevinçliyiz acaba nasıl başlıcak nasıl bitcek neler olcak gelişmeler falan ama en çok italyadan dönüş sahnesini çok merak ediyorum arkadaşlar evlenme teklifini tabikide ama son 2 gün sonra bütün sorularımız cevaplanıcak film internete düşer düşmez blogumdan izleyebilceksiniz benden istediğiniz yada başka bir şeyler varsa 1 yorumla sormanız yeterli yorumlar her hatırlattığımda geliyor sonra kesiliyor ben hatırlatmak istemiyorum sizin hatırlamanız ve yazmanız önemli not:lütfen sizi tanımak için her yorum yazdığınızda adınız aynı olsun örnek pelin gibi chattede adınız aynı olursa ve girerseniz  twilight ekibi olarak konuşabilirsiniz ama güzel ve ahlaklı siz anladınız ama tabi siz nasıl is...

bella33 resimleri

merhaba arkadaşlar bella33 hoşgeldiniz umarım size faydalı olabilirim yorumlarınızı bekliyorum ve sizleri çok seviyorum iği eylenceler. ...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !