× "

boklu sözler

" arama sonuçları

haramilere rağmen- sol kitap söyleşisi/ öznur özkaya

hurufat, semih çelenk’in üçüncü şiir kitabı. etkili ve ironik dili, eklektik ve derin şiirleriyle dikkatleri üzerine çeken bir kitap hurufat. semih çelenk’le son şiir kitabı hurufat ve yazın hayatı üzerine sohbet ettik. -ilk kitabınız redd-i ithal biraz naif, nacar ile serkisof daha sorgulayıcı, hurufat ise daha sitemkâr. siz nasıl anlatırsınız bu ayrımı? -redd-i ithal 1996’da yayınlanana kadar şiir dünyasının biraz dışında duruyordum. bu tarihten itibaren daha çok şiir yayınlamaya başladım. şiirim de evrildi bu süreçte. farklı şiirlerle, şairlerle ilişkiye girdi. hepsinden önemlisi benim farklı yaş dönümlerini de yansıtıyor bu kitaplar. nacar ile serkisof 3...

saçmalardan seçmeler

saçmalardan seçmeler   ****************** neden her gördüğümüz haritada hemen türkiye'yi bulmaya çalışırız? millet olarak dünyada kaybolma kompleksimiz mi vardır? :)))))))))   ****************** neden sınavlarda "4 yanlış bir doğruyu götürür" şeklinde bir uygulama ile öğrenciler cezalandırılırlar da; "4 doğru bil, bir doğru da bizden" şeklinde bir kampanya başlatılıp zekâya ve riske girme cesaretine ödül verilmez?   ****************** neden dükkânını kapatıp giden esnaf, kapıya "10 dakika sonra dönücem" yazar, ne zaman gittiğini nasıl anlarız      ****...

ergenler , ergenenler , ergenemeyenler , ergenleştiremediklerimi

selam naber iyisiniz bende iyiym ok o zaman sorun yok. böyle malca bir başlığın altından kim çıkar tabikii been ' remle ' dırırırın ! evet saçma yazıların babasını ben yazarım ayık olcanız . neyse başlığa uysun bi yazı yazıyım dedim .   facebook sosyetesi olarak ( amma salladım ) çok havalıyım .p (tamam çok pis salladım) ama şu bi gerçekki arkadaş isteklerinden bunalmış durumdayım. bide dürtmelerden . dürtükler. yani böyle nargileyle atarlı atarlı fotoğraf çekilince çok mu havalı oluyonuz lan ? bide ellerde biralar altta açıklama "kafam ßi milion xd " allah belanızı versin demek istiyorum . kafan bi milyonsa bu yazıyı nasıl yazıyon ve o gözleri götün...

yasin yeşiltepe'ye ait şiirler

  tüm yazı şiir ve sözler şahsıma aittir. . . ! ! ! yasin yeşiltepe usulca toprağıma üşürken.... sen geliyorsun sonra, hani şimdi dirilesim var, ellerini tutup usulca, başbaşa bir çay içesim, bir iki gevezelik edesim, eskisi gibi şımarasım var, ve sana yine ağız dolusu seni çok seviyorum diyesim var birde, ama bunu yapsam korkar kaçarsın şimdi, ben diriyken yaptığın gibi. dudaklarına bakıyorum, dua mırıldanıyorsun, sevgilim sen sevmezsin mezarlıkları, git ne olur, senin duan ben değilim bilirim, allah'ın hatrına sadece ''aminim''.! 'yasin yeşiltepe bedenimde hiçbir şeye dokunma, parmak izlerin kaybolmasın..!, gözlerimi kapat , gid...

seni konuşturan tv ye! rusların borç, çorbası!

       saat:19:00/ 05/2010 : atladığım çok önemli karelerin ilavesi! türkiyenin bakanı başbakan yardımıcı son günlerde aleni trt yi mesken eden adını unuttuğum "soyu tükenen, renkli atların.tanrı, insanlığa adını unutturduğu gibi" bakanımızla ilgili. başbakan içerde hayt hoyt " milyontane iç sorun perdelendi, zarı zoru ezayı açlığı, her gün soykırımı uğrayan türkleri şehit eden, iblis soyu dağ faresi p kaka!  işsizliği, siyaseti unutturmak için" kürsünden bağırdığı sırada! o bakanı kameralar çekiyor! adam oturduğu yerde içine çekile çekile, neredeyse sandalyeden kendi içinde yok olacaktı! duyduğu sesin ...

küçük şeyler - ı

o kadar sustum ki sana,çoğaltamadım yalnızlıkları,sevdaları,ne kadarda kandırmışım kendimi meğer yinede asılı bıraktım zamanı ..   yelken açtım ben her günün sabahına,buram buram seni kokladım,kaçak mı olmadım korkak mı,yalancı mı değildim sanki,hain mi,aldatan mı olmadım ,kendimi her aşkta yarım bıraktım ben,her adamda yarım kaldı,her kalpte bir küfür gibiydim sanki,kendi tokatımın izlerini taşıyor yüzüm,affedemiyorum kendimi hiç ..   git mi demedin bana sanki sende,sus mu demedin! yitip giden kaç sefere çıktım deli gibi,kaç umut besledim sensizliğe ben,kaç kere ortada kaldım,kaç kere uyuttum kendimi göğsünde,kaç kere yemin ettirdin bana,kaç ker...

yeti'mi ararken / montunla sıç!..

montumla sıç!   ne yani? şimdi kar mı yağacak her öğleden sonra. istanbul’a. denizine yada karasına. karmı yağacak? bi bitirilmişlik mi yazacak nehir yaşanmışlıkları konu alıp? alıp verilmiyecek mi geri sevgiler? ne yani? boşlukla mı uyanacağım her sabah yeni ama aslında bir önceki günden hiçbir farkı olmayan güne? kare bulmaca mı olduk? kim bulacak bizi ve nerede?   başını koyduğun göğsüm boş kalacak.. her yağan yağmura bir çift göz ve örtülmemiş bir ten bakacak.. tenim yeşil olup fotosentez’e baş vuracak. kendi besinini kendisi üretecek ama hep bir azot ihtiyacı doğacak. gözlerim kanlı,ellerim titrek,müzikler durgun olacak. tekrar edecek bir öncekini hep bir sonra yapılan. ve ...

çoban ve elma ağacı...

bir kar tanesi kadar beyaz ol ama ; onun kadar soğuk olma sanaydı şiirlerim! her dizesinde sen vardın ! yüreğime yazılmıştı sevgin ! nedendi gözlerindeki hüzünlü bakışın  "bize değer kazandıran şeyler, yaptığımız işlerdir." )  iğne batırırsan kanamaz mıyız?gıdıklarsan gülmez miyiz?zehirlesen ölmez miyiz?ve bize haksızlık edersen intikamımızı almaz mıyız?tv"çaresiz kaldığınızda bilin ki tek çare yine kendinizsiniz...!"  "ayakta ölmek diz ustu yasamaktan daha çok onur vericidir...!"bir gün birisiyle dost olduğunuzda, yarın onun bir düşman olabileceğini unutmayın.çoban ve elma ağacı...yaşlı çoban sürüsünü otlatmak için yaylaya çıktığında tepeye yakın bir...

kendini bir bok sanmak

boktan biri olsan da sadece seni istiyorum  karşınısdakinin boktan biri olduğunu düşünmenise rağmen onu istemeye devam ediosanıs sıkıntı verici bi durum zira "allahım yarappim nerden çıktı bu insan karşıma,bölesi boktan birini neden istiorum ama istiorum işte napiyim " şeklinde serzenişlerle kendi kendinisi yiyip bitirebilirsinis..  beni çekemeyenler anten taktırsınradio        resimlerim          radio  kendini ve cevresini iyi gözlemlemiş, dürüst ve ne istedigini bilen, gelecekten, olasılıklardan korkmadan ruhunun cektigi yönde ilerleyen, ayrıca kendisinin* de boktan oldugunun farkında olan kişinin sevdigine söylediği son sözler. b...

yazı

alem buysaalem buysa kralda bizisönümüze geceni ezerde gecerizkann seref picler hedef semt 36 yerlerde kanli.kara bulutlarin altinda yagmur yagiyor basimasimsekler cakiyor sagima soluma patlama bombapatladi mikrofonda hakan damladikarsiniza karsiladi karsilaaar karsisindakini asilarrap ignesini damarlarina basar zimbalarsahte rapperler kacarkirilir toz olur sacar etrafasok olur yok olur etraftasicrama kerata hip hop dünyasina hos geldin kocum merhabahip hop sokaktan gelir sokaga gider bu isler sokakta baslarsokakta bitersilersin hic bakmadan düsünmeden silersinaaaglar korkar gidersingizliye gizli denersinhic bosuna deneme gelesmezsin pesimebunlari kafanna iyice sok. (tamer yigit aka shit face)�sokarim lan kafana bok cook socker simdi sirada tamerjunkie ...

tatarlar...

kırımdan geliş öyküleri....           yellibel köyü tatarları...           (cengiz han ın efsanevi savaşçılarının yurdu...)             1870 ler... kırım hala osmanlı toprağıdır....imparatorluk pek çok cephede savaşmakta   her yandan yara almakta , insanlık tarihinin gördüğü en uzun ömürlü 600 yıllık  devlet  yıkılma sürecinin tüm sıkıntılarını yaşamaktadır...            vefa dedem(babamın babası)  bıyıkları yeni terleyen bir delikanlıdır...kırım da  dedemin babası kardeş...

nostaljik sözler ( kop kop koptumsss :pp )

çocukluğumuzda hemen hemen hepimizin mutlaka en az 1 kere söylediği şeyler vardır,işte onlar.   -neden söylemedin?-neyi?-9 aylık hamile olduğunu -ne oldu?-kedi oğlan doğurdu ..   - dün aksam sanaiyi basmışlar -niye?-sen sorasın diye..   -şiiii baksana..-sana belediye baksın   -bu kalem kime girsin?-sana-fabrikası da sana! ehuahhe-ya sabır, nebula da sana girsin o zaman- one lan   -dünyanın dörtte biri kime girsin-sana-dörtte üçü de sana nihoheuhuha-yaw bi sktir git   -mısır de-mısır-git çingenenin dötünü ısır, nıııahahahha   olm bak şimdi ben sana bişi dicem sen onu hızlı söölicen ?- ulan bunun altında gene bi bok var ama hadi bakalım ee sööle- taksi kime papyon- tak skime papyon- ekiekikei   -naber lan-naber lan-olm naber dıorum-...

ata sözleri

yıldızlara bakan insan,yoluna çıkan çamur birikintilerine girmeye mahkumdur. ***insan ne kadar dönerse dönsün,arkasını göremez.alçakgönüllülük süstür,fakat onsuz daha başarılı olunur.***kargalarla yarenlik eden güvercinin tüyleri beyaz kalır,ama kalbi kararır.***kadın,çalındıktan sonra duvara asılacak bir keman değildir.***kart kuşu yolmak zordur.***ödünç alan,özgürlüğünü satar.***rica daima sıcak,teşekkür daima soğuktur.***tanrı karıncayı yok etmek isteyince,ona kanat takar.***altın ateşle,kadın altınla,erkek kadınla imtihan edilir.***balayı,genç gelinin omzunuzda ağlamayı bırakıp;ensenizde boza pişirmeye başladığı gün biter.***bir kadının yüzündeki ifade,sırtındaki elbiselerden daha mühimdir.***dehanın bir bölümü ilham,üç bölümü terdir.***durgun sular derin akar.***eski zaman genç kızı,...

bazı atasözleri

 yıldızlara bakan insan,yoluna çıkan çamur birikintilerine girmeye mahkumdur.   ınsan ne kadar dönerse dönsün,arkasını göremez.    alman atasözleri alçakgönüllülük süstür,fakat onsuz daha başarılı olunur. *** kargalarla yarenlik eden güvercinin tüyleri beyaz kalır,ama kalbi kararır. *** kadın,çalındıktan sonra duvara asılacak bir keman değildir. *** kart kuşu yolmak zordur. *** ödünç alan,özgürlüğünü satar. *** rica daima sıcak, teşekkür daima soğuktur. *** tanrı karıncayı yok etmek isteyince,ona kanat takar. *   abd atasözleri altın ateşle,kadın altınla,erkek kadınla imtihan edilir. *** balayı,genç g...

::. atasözleri .::

  yıldızlara bakan insan,yoluna çıkan çamur birikintilerine girmeye mahkumdur. ***insan ne kadar dönerse dönsün,arkasını göremez.alçakgönüllülük süstür,fakat onsuz daha başarılı olunur.***kargalarla yarenlik eden güvercinin tüyleri beyaz kalır,ama kalbi kararır.***kadın,çalındıktan sonra duvara asılacak bir keman değildir.***kart kuşu yolmak zordur.***ödünç alan,özgürlüğünü satar.***rica daima sıcak,teşekkür daima soğuktur.***tanrı karıncayı yok etmek isteyince,ona kanat takar.***altın ateşle,kadın altınla,erkek kadınla imtihan edilir.***balayı,genç gelinin omzunuzda ağlamayı bırakıp;ensenizde boza pişirmeye başladığı gün biter.***bir kadının yüzündeki ifade,sırtındaki elbiselerden daha mühimdir.***dehanın bir bölümü ilham,üç bölümü terdir.***durgun sular derin akar.***eski zaman ge...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !