× "

bu dünya ne sana nede bana kalmaz sözleri

" arama sonuçları

kapak ayrılık sözleri - hüzünlü ayrılık sözleri - acı kapak ayrı

*beni sevmek yürek ister.. su içmeye benzemez, asit içmek gibidir, yakar adamı, iliklerine işler! *sevmek bir cay gibi sevilmekse şeker bizim gibi garibanlar cayı şekersiz icer??? *hani gözler vardır. sözleri anlatır.hani sözler vardır. gözleri anlatır. birde ask vardır. seni anlatır.. *sen dünyada herhangi birisin;ama herhangi biri için dünyalara bedelsin. suçun seni sonsuza kadar sevmem.cezan ise bunu sonsuza kadar bilmemen. *ben kabuslarla büyüdüm, hayal etmek ne haddime ? > arka sokakların çocuğuyuz, bize yakışmaz itlere yem olmak.. ya adam gibi ya adam gibi gideriz! * aşktan ne anlar sosyete kızı.. hiç sevmiş mi her gün ölmeyi göze ala ala&hell...

anıl aslan sözleri

anıl aslan sözleri ; durduramıyorum kalemi,biri bana silgi versin,sileyim şu geçmişi.. *. farkı yok bakışların,mavi seni anlatır,kahverengi bendeki seni... * ben asla yapamam,çünkü kendimi öldürürsem kimsem kalmaz.... * seninle yaşamak için şizofren olmak gerekiyordu,bende bütün hayallerimi yıktım... * özlemek aslında seni tekrar istemek,fakat bu imkansız... * zaten imkansız aşka son sözdü bu elveda.... * nasıl bir yokluk bu ? heryerde sen varken,sen yanımda yoksun ? nasıl bir uzaklık bu; gözlerimin görebildiği heryerde seni yaşarken ; neden ellerim uzanmıyor sana ? * seni hiç özlemedim edasıyla bakıyorum gözlerine, ama şu zorla susturduğun y&uum...

esrar sözleri

ıctıgım sarab olsun... cektıgım esrar olsun... sevdıgım kız muslumcuyse bu can ona feda olsun. alaca karanlıkta olsun ölümüm kısın lambaları kısın alın götürün bütün umutlarımı kaderim dünyada kalsın...okusun ölüm fermanımı savcı toplansın üç beş dost on yabancı kurusun artık darağcı...beni hayallerimin bittiği yerde asın. ayağıma prangalar vurulmuş olsa bile. nemli baltalarda yürüyüşümüz var arkadaş. ne dostlarım arar ne düşmanlarım sorar. kaderime terk edilmiş bedenim var arkadaş. biz öyle insanlarız ki kimimiz park köşelerinde. kimimiz ise hücre evlerinde yaşarız. çok konuşma gardiyan sanada bi üçlü sararız..   &szl...

delikanlı sözleri

  bazen coban olup koyun güderim kafam bozulur esrar çeqerim ßunalıma girer jilet atarım müslümcüyüm arkada$ çoq görme ßana.. cinkinkral & akrepkral.. nê krâl’ınâ qîdêrîm nê âlayınâ,ßî durum vârsâ krâl’ıdâ qêlîr âyâqımâ âlâyıdâ!.. cirkinkral & akrepkral déqî$kén ßîr dûnyâdâ,ßén sâßît kâlıyorum.hérkéz ßâ$kâ ßâ$kâ sévérkén,ßén yîné [ séni séviyorum ] cirki...

mafya sözleri

bizim mekanımızda bize hava atma olursun 1,5 adana... alırım hesabını üstün kalır ona göre ayık ol.. fazla şekil yapma önümüzde şeklini alırım ayakkabılarımı temizlerim aslanım. 3 kuruşluk hareketler yapma bana alırım ifadeni yakında. bizim kurduğumuz hayallerde ölüm yaşadığımız hayatta ölümün kendisi vardır. ayaklarını eline veririm yürümesini unutursun ona göre... 5 kişilik amigo takımıyla alemde şebek olma, adam ol delikanlı yolunda insan ol. seni içtiğim biraya buz diye katarım üstüne redbull çakarım tosunum. parazit yapma çekil aradan çorap niyetine giyerim seni. yakında sana uçmayı ö...

mafya sözleri, mafya nickleri, mafya msn nickleri

bizim mekanımızda bize hava atma olursun 1,5 adana...alırım hesabını üstün kalır ona göre ayık ol..fazla şekil yapma önümüzde şeklini alırım ayakkabılarımı temizlerim aslanım.3 kuruşluk hareketler yapma bana alırım ifadeni yakında.bizim kurduğumuz hayallerde ölüm yaşadığımız hayatta ölümün kendisi vardır.ayaklarını eline veririm yürümesini unutursun ona göre...5 kişilik amigo takımıyla alemde şebek olma, adam ol delikanlı yolunda insan ol.seni içtiğim biraya buz diye katarım üstüne redbull çakarım tosunum.parazit yapma çekil aradan çorap niyetine giyerim seni.yakında sana uçmayı öğretecem şimdilik yürümeyle başla sonra uçuşa geçiceksin.bizim gecele...

tüm zamanların en güzel Âşk şarkıları (şarkı sözleri *n*)

"nalan"bunun adı sevdaah yüreğim umutlara küskünah yüreğim tutsaklığına düşkünseni yaşadım seni istedimseni kendimden bile çok sevdimah bedenim yılları tükettiah yüreğim ölümüne sevdikendi kendimi avuttum yalanlaasla sönmedi bu ateş zamanlaher derdime ortak ettiğimduvarların dili olsa konuşsabunun adı sevda ölümüne sevdayanma demekle olmuyorbunun adı sevda başka dudaklardaaynı tadı bulmuyorbu can sana dargın hasretine yangıngizli gizli yanıyor (ağlıyor)ah yıllara sorulmaz hesaplarbak yollara döküldü umutlaral kollarına istersen dokunmaben nasıl olsa kahroldum yolunda***sana sevgili ol mu dedimne sanıyorsun bilmem kendini aldanıyorsun farkında değilsin bu dünya kimseye kalmadı kalmaz hangim...

özlem sözleri ve mesajlari

♥ beklemek güzeldir güzelim dönecekse eger beklenen.... özlemek güzeldir güzelim özlüyorsa eger özlenen..   ♥ herzaman duyamadigimiz o toprak kokusu bu zamanda aranan gerçek sevgiler gibi yagmur arkasinda sakli olan toprak kokusu gibi ortaya çiksa keske...   ♥ özledigim ne sensin ne de bir baskasi... özledigim gerçekten hissetmeden bana "seni seviyorum" demeyecek biri..   ♥ hani insan aglamak ister, gözlerinden yas gelmez ! hani gülmek ister,yürekten gülmez! hani birini bekler o hiç gelmez! ıste o zaman ölmek isterde ecel gelmez!   ♥ gözlerimi kapattigim an gözümün önünde konusmaya basladigimda ismin...

sevgi sms sözleri - mesajlari

ellimde değil sana sevgimi gösterememek, ellimde değil seni seviyorum diyememek.ama yinede ellimde değil sensiz olamamak. en güzel yarınlar senin olsun sen buna layıksın ömrün mutluluklarla dolsun eğer gün gelirde sen beni unutursan inan ki aşkım canın sağ olsun! en koyu mavilikleri avucuna, en içten mutlulukları gözlerine, en derin sevgileri kalbine usulca bırakıyorum. her zaman sevgiyle kal. ey güneş ne mutlu sana dünyayı aydınlatıyorsun;ey ay ne mutlu sana geceyi aydınlatıyorsun;ey sevdiğim ne mutlu bana kalbimi parlatıyorsun. farz etki bir yalanım hiç gerçeği kalmamış farz etki bir rüyayım hiç yaşanmamış sakın arama beni, bir şey paylaşmadık bir daha çıkma karşıma biz sevda yaşamadık. fedakar olan ins...

kolera - inziva [2008][şarkı sözleri]

kolera – 01 – zor işsen hiç kendin ağladın mı?ben çok ağladım..uyandığım bu dünyada en çok kendimi batırdımen umutsuz arkadaşıydım arkadaşlarınistiridyenin içinde yaşamaya razıydım incin olmalıydımbeni birisi yolda buldu baygın halde kenara koyduçekti gitti işte yeniden yalnızımkanım yerde kaldı halsizimgücüm olsa biraz emekleyerek evime giderdimevimde yine bi ben ve kendimkuş kanadın kıymetini kanadı yanınca anladıelime bal sürünce cümle arılar elime damladıkaranlığım gecenin karanlığını zevale uğratıruzun uzun bakma bana bu hal beni utandırırtuhaf olay beni üzen sen teselli veren senkurtulmayada çaban yok ben neyinim neden ben?kaçıp gitsem uzaklara bilirim beni bulurne benle mutlu olur ne bens...

delikanlı sözleri

bazen coban olup koyun güderim kafam bozulur esrar çeqerim ßunalıma girer jilet atarım müslümcüyüm arkada$ çoq görme ßana..cinkinkral & akrepkral..nê krâl’ınâ qîdêrîm nê âlayınâ,ßî durum vârsâ krâl’ıdâ qêlîr âyâqımâ âlâyıdâ!..cirkinkral & akrepkraldéqî$kén ßîr dûnyâdâ,ßén sâßît kâlıyorum.hérkéz ßâ$kâ ßâ$kâ sévérkén,ßén yîné [ séni séviyorum ]cirkinkral & akrepkral..eqer ßir q...

delikanlı sözleri

bazen coban olup koyun güderim kafam bozulur esrar çeqerim ßunalıma girer jilet atarım müslümcüyüm arkada$ çoq görme ßana..cinkinkral & akrepkral..nê krâl’ınâ qîdêrîm nê âlayınâ,ßî durum vârsâ krâl’ıdâ qêlîr âyâqımâ âlâyıdâ!..cirkinkral & akrepkraldéqî$kén ßîr dûnyâdâ,ßén sâßît kâlıyorum.hérkéz ßâ$kâ ßâ$kâ sévérkén,ßén yîné [ séni séviyorum ]cirkinkral & akrepkral..eqer ßir q...

zara -türküler -şarkı sözleri

şad olup gülmedim - zara şad olup gülmedim de eller içinde soldu benim gülüm güller içinde bir bahtı karalıyım oy kullar içinde gitti yarim gurbet elden gelmedi gurbete gideni de gelmez diyorlar akar gözyaşları dinmez diyorlar öksüzler murada ermez diyorlar işte benim nazlı yarim gelmediağlama gözlerim - zara gurbet elde bir hal geldi başıma, geldi ağlama gözlerim mevla kerim'dir derman arar iken derde düş oldum ağlama gözlerim mevla kerim'dir huma kuşu yere düştü ölmedi, düştü ölmedi dünya sultan süleyman'a kalmadı dedim yare gidem nasip olmadı ağlama gözlerim mevla kerim'dir kağıda yazarlar ufak yazılar,ufak yazılar anasız olur mu körpe kuzular derdi yüreğinde olan sızılar (yürek acılıdır,ciğer sızılar) ağlama gözlerim mevla kerim'dir abdal pir...

ceza yerli plaka tüm resmi şarkı sözleri..

01 kemerini bağlalyrics by cezabeat produced by yusuf köybaşı for dopeline musicmusic written by yusuf köybaşıarranged by by yusuf köybaşı & harry schreiber & ayhan sayıner @ digitolia records recorded & mixed by ayhan sayıner & spok @ digitolia recordsdöner devran her habere kan, burası sıkışık diyar ve burada yok bir kıstas, belirsizlikler içindeyiz ama bir çoğu klas,gerisi aç yada açık cinayet o da bir plus, kaos dizilerine benzer yaşam, mouse’la yönetilebilecek kadar kolay,okuma yazma bilmeyen var hala memlekette, suç kimin benimle dans edin, hata yaptılar her şarkı nakarat,şaklat elini bir de bana bak, aç kontağı hadi gazla, s**et boş ver sen elini salla, gençler seçin doğru yolu gelecek sizin,doğrusunu bilir her şeyin her kesim, boş verin okuyun adam olun öğreni...

orontez - ne bakıyosunuz laan! mp3

      "noluyor ulan burda müslüman mahallesi değil mi lan burası ( he? he? ) dur bey dur bey (ne bakıyosunuz lan scrath) bok mu var dur bey geri çekil bu kapı kapalı, cebimde hiç yok ne karı kumarı kim lan yıkabilir bu koca duvarı, boşuna gözünü kaçırma bakmam yaşına, zorlu virajlar korkutur adamı yaradanı bilirim hep anarım adını rabbim güç ver kuluna rızan olmasa işler girmez yoluna tükettiğim 20 sarılı nikotin bu gençliğim harbi yaralı nitekim adıma demişsiniz beterin beterin kağit üstündemiki yazılı kaderim b*t*rip yine isyan dolu anlar omza çöker bu gece karabasanlar görüntü ayık ama kalbi façalı tüm ağızlarda bu yırtık paçalı!. (yirtik pacali) yüzümün içine bak gözüme gözüme cepte hiç olmuyo varsa yürekte belki cezadır belki kader de yazmıştır 2 satır okur il...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !