× "

canına tak etmek deyiminin anlamı

" arama sonuçları

canına okuyacağım-ferdi tayfur

aydınlık dünyamı karanlık edenin tek bir laf etmeden gidenin canına okuyacağım ben böyle bir aşkın canına okuyacağım      canına okuyacağım-ferdi tayfur ile enver35       internette işmi arıyorsunuz ne iş yapacağınıza kararmı veremiyosunuz o zaman tıklayın www.parakazanma.tk ...

bayanlar nasıl güzelleşir :)) vay canına xd

duruma bak yaa bayanlar zaten herzaman güzel seni gidi yağcı seniii :)))))))) eşşek olsu sana at :d allahtan benım resımlerım makyajsızz:d eeeeeeeeeee ne yapalım engın kardes ekmek paraası türkçen yok mu kardseim veya brı bana açiklasın veya burda ne işin var :)) kımın benım mı hans memleket nere :d pardonn ama oha ynai :d vay canına xdxd :/ o meymenetsiz karıyı ne hale getirdiler ya :d işte ıkı boya nasılda deyiştiriyo ınsanı çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır... lol, bakimsiz kadinmi...lol lol !? :d kadın zaten güzeldi fazla uğraştırmadı bence ben kuaförüm ama fikret beye katılıyorum ne tipler var dünyada güzelleşicem diye kendini şebek gibi yapıyorlar hepsi yalan dolaan bayanlar nasıl güzelleşir :)) vay canına xdvideo içerik hedefi : bayanlar nasıl güzelleşir :)) vay canına xd i...

vay canına izle

vay canına izle ! sabah yayınlanan ve d çocuk televizyon kanalında izleyeceğiniz bu vay canına isimli yayını online izlemek için youtube, eğer ulaşamıyorsanız dailymotion sitelerini kullanabilirsiniz. sizin için dailymotion üzerinden vay canına ile ilgili aramaları seyretmeniz için aşağıda listeliyoruz. d çocuk internet sitesini kullanarak vay canına izlemek için üye olabilir, kanal arşivinden video erişimi sağlayabilirsiniz....

"atatürk olmasaydı" - vay canına vay

"atatürk olmasaydı" - vay canına vayvideo içerik hedefi : "atatürk olmasaydı" - vay canına vay izle,"atatürk olmasaydı" - vay canına vay dinle,"atatürk olmasaydı" - vay canına vay video...

orontez – vay canına

vay canına knock-out heyecan mı arıyosun bak bu yana sen kendini ne sanıyosun acaba gözü ve kulağı aç ağzını da kapa wo wo wassup maraba kana kana iç bu rap 31 aromas oralara boşkoy canım anteke nice hadi çek vur beni gangstas paradise yada akıllı olacaksınız hadi byes burası ne newyork ne miami ne l.a. oranın nolduğu ortadaki şu şey ha şey neydi ya koskocaman fark hani nolur nolmaz susucumun yada nolur nolmaz susturumu bu durumu bana açıkla bakım aslan bize dissler fln ha hayrola ha sen bu b*kun r sini bilmezken ben bu bokun alâsını sıçtım doğru bildin evet 3-1 plaka wellcome anteke oronte parola karnım tok velet façaya şekile başka yana bulaş hadi koçum ikile yaptığım her tarza tut bi çetele koy yanyana fark...

al batır beni canına..

kanasın sevdam damla damla canını yaksın ama acıtmasın aşkımı hisset damarlarında kanına karışsın dolaşsın vucüdunda al batır beni canına senin olayım dikenlerim batsın kanatsın ama çıkarma madem seviyorsun katlan yüreğinde ızdırap gözlerinde yaş olup akayım al batır beni canına içine yerleşeyim en derinlerde bi yerlere söküp atmak istesen bile yüreğinde kalayım canından can koparama gel batırayım seni canıma acır mı sanıyorsun canımdasın zaten aşkınla yakıyorsun... __________________   ...

neredeyse canına kıyacak bir peygamber

  neredeyse canına kıyacak bir peygamber  110. sayı  şubat 2010 allah’ın habibi…   hep ümmetini düşünen, hep ümmeti için yaşayan, hep ümmetine dua eden; hiç kimse cehenneme girmesin diye çalışan, didinen, bütün varlığını ümmetine feda eden muhammed mustafa… ona, ümmetin fertleri adedince salât-ü selam olsun… tâif’te taşlanırken, ayaklarından kanlar akarken, ...

canına yandığım aşk canımı yaktın

    canına yandığım aşk canımı yaktın dü$ünme beni.! içime içime yağan bu yağmurun sızlattığı iki çift gözüm var..ve nedenini bilmediğim çokça sancılar.. ben çekip gitmeye hasret,sen dönmemeye yeminlimisin yar..? esmeyen rüzgar,kıpırdamayan dallar..suskunluğumdan gelir bu içimdeki fırtınalar. kendimden başlasamda yola,neden sana çıkıyor hep bu başlangıçlar..? sanki hep sendeyim.. sanki bir adım bile gidememişim..başaramamışım bunuda. en derininden lanet olsun bana.. bakma kızamam ki sana..o yüzünü bilmem aşkın hani o saf temiz..vardır ya romanlarda..vardır ya masallarda. ...

fatih yeşilgül canına kıyamadım dinle klip izle,şarkı sözü

fatih yeşilgül canına kıyamadım şarkı sözleribilmezmisin ben bir tek sana yandımyine sana yanardımarkam sıra binbir ok var herkes durup kuyumu kazarsen de onların içinde ya bén kime güvenem yar ya ben kime güvenem yar, ya ben kime güvenem yar yarbir gece yolum kessinler ne hesap varsa görsünler, ihanet görmüş bu cana, ölüm daha ne eder yar ölüm daha ne eder yarnamlu dayansa beynime eyvallah etmem kimseyeölümse zamanı belli haktan gelmiş baş üstüne yarşiirsana yandığımı senin için hülyalara daldığımı hiç bilmedin! nérden bilecexinne belâlara gözü kapalı girdim, hiç görmedin! nerden göreceksinaşkı yüreğimde yaşadım, aşk acısını da,...

erdi tayfur - canına okuyacağım

ferdi tayfur - canına okuyacağım albüm adı : naz etme (canına okuyacağım) bir gün bu kaderimin bu talihimin canına okuyacağım, canına okuyacağım kırıp aşk zincirini söküp kalbimden özgürlüğe koşacağım, sensizliğe koşacağım aydınlık dünyamı karanlık edenin bir tek kelime etmeden gidenin böyle bir aşkın, böyle bir sevginin canına okuyacağım, canına okuyacağım ben kendi kendimle barışacağım maziyi anmayacagim geçmişi unutacağım belki de kalbim kırık,belki de boynum bükük böyle de yasayacağım,buna da alışacağım şu masum kalbimin ahını alanın yüzüme gülüpte arkamdan vuranın böyle bir hayatın böyle bir dünyanın canına okuyacağım, canına okuyacağım...

yurtseven kardeşler - sevdalıyım (kız ben senin canına) online d

yurtseven kardeşler - sevdalıyım (kız ben senin canına) şarkısınız dinlemek için aşağıdaki play tuşuna basınız yurtseven kardeşler - sevdalıyım (kız ben senin canına) indir, yurtseven kardeşler - sevdalıyım (kız ben senin canına) dinle,yurtseven kardeşler - sevdalıyım (kız ben senin canına) şarkı sözü ...

canına okuyacagım

popüler aramalar: müzik - canına okuyacağım ferdi tayfur -  canına -  okuyacağım -  ferdi tayfur...

küçük bir azınlık, büyük çoğunluğun canına okuyor.

yusuf kaplan'ın yazısı küçük bir azınlık, büyük çoğunluğun canına okuyor. türkiye'nin iflahını söküyor. gece gündüz geriyor türkiye'yi. türkiye'ye gavurların, sömürgecilerin yapamayacağı zulümler yapıyor. küçük bir azınlık bu... sayıları siz deyin beş bin, ben diyeyim on bin. kahir ekseriyeti gayr-ı türk ve gayr-ı müslim bu küçük azınlığın. türkiye'yi işte bu bir kaç bin kişilik azınlık evirip çeviriyor ve deviriyor. türkiye'nin ekonomisine bu gayr-ı türk ve gayr-ı müslim azınlık çeki düzen veriyor. sadece kendi çıkarını düşünüyor bir azman azınlık bu. hatta öyle ki, kendi çıkarları için türkiye'yi cinnet toplumuna dönüştürecek çılgınlıklar yapmaktan çekinmiyor bile! gözünü kırpmadan milleti vuruyor. millete vuruyor. milletin kaderiyle oynuyor . şimd...

‘vay canına!’ dedirtebilmenin formülü mü? vay canına

“henüz 19 ve 21 yaşlarında olmalarına rağmen doktora sahibi olan iki rus asıllı kız kardeş, eylül ayında “asistan profesör” unvanıyla abd’nin rochester üniversitesi’nde finans dersleri vermeye başlayacak. ders vereceği öğrencilerin yarısı kendilerinden daha yaşlı olacak.” geçen hafta bu haberi okuyunca ben de sizler gibi içimden “vay canına!” demiştim. dahası, liseyi 11-12 yaşında, üniversite lisansını ise 13-14 yaşında bitiren angela ve kardeşi diana kniazeva kendilerini deha olarak görmüyorlarmış! “deha mısınız?” diye soranlara; “deha demek doğru olmaz, şanslıydık ki bize önemli fırsatlar tanındı.” şeklinde bir cevap veriyorlarmış. alkışlıyoruz… “haydi, millet hazırlanın, hepimiz 19 yaşında profesör o...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !