× "

carly ve freddie

" arama sonuçları

ı carly yazısı -13 temi yazılmış sizce ?

  site resmi olduğu için yazıları kopyalayamadım bende face bağlantısınıa girdim ve karşıma böyle saçma bir söz çıktı : "so... this just happened. we stıll can't get over that sam and freddie are dating! new icarly in 4 days! " ne demek istediğin tam anlamasamda bu face sayfasıda resmi sayfa böyle bi yazı nasıl yazılmış anlamadım yazıya baksanıza sanki -13 biri yazmış gibi ama şunu anlayabildim i carly nin önümüzdeki böümlerinde sam ve freddie çıkacakmış . eğer yanlışım varsa benim suçum değil resmi sayfası olupta -13 birisine yazı yazdıran ben değilim çünkü .... ve işte saçma bi resim üzerindeki yazı bulanıklaştırılmış anlayamadım ne bu sizce ?   ...

carly shay (miranda cosgrove)

  carly shay  carly shay (miranda cosgrove)dizinin ana karakteridir.ilk sezon 13-14, 2.sezon 14-15, 3.sezon 15-16 ve 4. sezon tanıtım bölümü olan "igot a hot room" bölümünde doğum günü olarak 17 yaşına girmişti.o ağabeyi spencer ile birlikte yaşar.babası deizaltı donanmada görevlidir ve annnesinden ise hiç bahsedilmememiştir.ilk bölümde sam'in suçunu üstlenerek haftasonu yetenek show'unu kameraya alma cezası aldı.ancak carly,sam ve freddie'nin gösteri ile ilgili fikirleri önemsenmediği için,carly kendine "icarly adlı bir program yapmaya karar verdi.carly'nin notları iyidir,bir bölümde tüm dersleri "a"ydı.carly tatlı ama baze...

carly

carly shay 13 yaşında (ilk sezonun başında) kendi web gösterisi olan bir genç. abisi spencer'la seattle'da yaşamaktadır. çok defa en iyi arkadaşları sam ve freddie arasında arabulucudur. öğretmeni bayan brigs'i bir gergedanın belden aşağısıyla gösterildiği broşürleri dağıttığından (aslında sam'in suçu) ceza olarak carly ve sam katılımcıların ağdan erişebilmeleri için bayan briggs'in yetenek gösterisinin gerçekleştirmek ve videoya kaydetmek zorunda kalmıştır. bayan briggs carly ve sam'in yetenekli bulduğu kişilerin listesini işe yaramaz bulur ve listedekileri diskalifiye edeceğini söyler. yetenek gösterisinden diskalifiye olmaları üzerine carly çok sinirlen...

nickelodeon ı carly..!!

13 yaşında (ilk sezon;13 ,2.sezon;14 ,3.sezon;15-16) kendi web gösterisi olan bir genç. abisi spencer'la seattle'da yaşamaktadır. çok defa en iyi arkadaşları sam ve freddie arasında arabulucudur. öğretmeni bayan brigs'i bir gergedanın belden aşağısıyla gösterildiği broşürleri dağıttığından (aslında sam'in suçu) ceza olarak carly ve sam katılımcıların ağdan erişebilmeleri için bayan briggs'in yetenek gösterisinin gerçekleştirmek ve videoya kaydetmek zorunda kalmıştır. bayan briggs carly ve sam'in yetenekli bulduğu kişilerin listesini işe yaramaz bulur ve listedekileri diskalifiye edeceğini söyler. yetenek gösterisinden diskalifiye olmaları üzerine carly çok sinirlenir ve bir fikir bu...

i carly tippezden alıntıdır

tippezden i carly bilgileri buldum siz tanıyosunuz ama maksat bilgi demi :d   3 yakın arkadaş, acayip bir abi, internet üzerinden yayınladıkları tuhaf maceraları, bağımlılık yaratan ve giderek popülerleşen bir kanal… işte merak edenler için tüm dünyada büyük bir hayran kitlesine sahip olan dizi icarly'nin çılgın karakterleri...                                   adı: carly doğum günü: 14 ocak burcu: oğlak en sevdiği yemek: spencer’in yaptığı spagettili garip dürümler en çok giydiği renk: kırmızı en sevdi...

i carly..(lütfen okuyun çok bilgi var)

icarly gençlere yönelik bir amerikan dizisi. abd'de ilk kez 8 eylül 2007 yayınlanan dizi, türkiye'de ise ilk kez nickelodeon türkiye'de 2008'in sonlarına doğru yayına başlamıştır.türkiye'de sadece 1.sezon gösterilmektedir. başrolünde carly shay olarak miranda cosgrove,spencer shay olarak jerry trainor,sam puckett olarak jennette mccurdy,freddie benson olarak nathan kress ve 4.sezondan itibaren gibby gibson olarak noah munck oynamaktadır. internet gösterisine bu ismi bir teknisyen olan freddie bulur ve carly en iyi arkadaşları sam ve freddie ile keşfedilmemiş ve benzersiz yetenekleri sayesinde başarılı bir internet gösterisi yapmaya başlar(ilk bölümde.her bölüm farklı bir şey yaparlar).  ...

carly ve freddie

birkaç carly ve fredyy ile ilgili resimler buldum. onları paylaşmak istiyorum. k=ladygirl97 icarly hayranlarına güzel resimler dimi ...

miranda cosgrove (carly shay)

13 yaşında (ilk sezon;13 ,2.sezon;14 ,3.sezon;15-16) kendi web gösterisi olan bir genç. abisi spencer'la seattle'da yaşamaktadır. çok defa en iyi arkadaşları sam ve freddie arasında arabulucudur. öğretmeni bayan brigs'i bir gergedanın belden aşağısıyla gösterildiği broşürleri dağıttığından (aslında sam'in suçu) ceza olarak carly ve sam katılımcıların ağdan erişebilmeleri için bayan briggs'in yetenek gösterisinin gerçekleştirmek ve videoya kaydetmek zorunda kalmıştır. bayan briggs carly ve sam'in yetenekli bulduğu kişilerin listesini işe yaramaz bulur ve listedekileri diskalifiye edeceğini söyler. yetenek gösterisinden diskalifiye olmaları üzerine carly çok sinirlenir ve bir fikir bu...

sam ve freddie öpüşme sahneleri

selam!!!ben sena.icarly'nin 2.sezonuna ait olan bir konu buldum adı ikiss.hemen anlatayım konusunu sonra resimler.carly ve freddie öpüşmek hakkında konuşurlar.bunu duyan sam icarly'deki herkese yayar bu konuşmayı.carly ile sam birbirlerine küserler.sam de freddie'ye olan borcunu ödemek için onu öper:   ama genel olarak öpüşmeleri normal çünkü onlar sevgiliymiş :d. ßß....! lollypop...! ...

freddie and carly

ispeed date bölümünde carly ile dans etmiştir.isaved your life adlı bölümde carly onu bir çok kez öpmüştür.fakat freddie bundan hoşlanmıyor ve onu ölümden kurtardığı için (sol ayağını ve sağ kolunu kırıyor)öptüğüne inanıyor.(sam onu bunu inanmaya zorladı)bu yüzden bölüm sonunda arkadaş kalırlar.   yha gıcık oldum sam freddie'den hoşlanıyor die carly ve freddie'nin çıkmasına izin vermemiş.resmen freddie'yi doldurmuş yha. :( ...

carly shay (miranda cosgrove)

carly shay 13 yaşında (ilk sezon;13 ,2.sezon;14 ,3.sezon;15-16) kendi web gösterisi olan bir genç. abisi spencer'la seattle'da yaşamaktadır. çok defa en iyi arkadaşları sam ve freddie arasında arabulucudur. öğretmeni bayan brigs'i bir gergedanın belden aşağısıyla gösterildiği broşürleri dağıttığından (aslında sam'in suçu) ceza olarak carly ve sam katılımcıların ağdan erişebilmeleri için bayan briggs'in yetenek gösterisinin gerçekleştirmek ve videoya kaydetmek zorunda kalmıştır. bayan briggs carly ve sam'in yetenekli bulduğu kişilerin listesini işe yaramaz bulur ve listedekileri diskalifiye edeceğini söyler. yetenek gösterisinden diskalifiye olmaları üzerine carly çok si...

carly ve freddie :))

yabancı siteleri dolaşıyordum =) ve bu fotoyu buldum sper yapmışlar :d carly <3 freddie.yorumalrınzı bekliyore.. ...

icarly-freddie

evet! freddie.slayt 4 filmde adı fredward(freddie)benson.gerçek adı ise nathan kress.4 şubat’ta doğan ve kova burcu olan freddie icarly’nin teknisyen yapımcısıdır.bazen dikkati üzerine çekmeye çalışır fakat asla beceremez.bunun dışında onun arı alerjisi vardır.aşırı endişeli bir annesi vardır.harçlık olarak freddie’e 8 dolar veriyor.çünkü annesi onun bir otobüs bileti alıp evi terk etmesinden korkuyor.ve bu freddie’e hiç de saçma gelmiyor.   ...

icarly-carly

önce sizlere icarly'den carly'yi tanıtacağım.neden mi? çünkü filmde en sevdiğim olduğu için. ¢filmde adı carly shay.fakat gerçek adı ise miranda cosgrove.14 ocak da doğan ve oğlak burcu olan carly, spencer’in yani ağabeyinin yaptığı spagetti yemeyi ve taco yemeyi çok seviyor.carly normalde sessiz ve sakindir.fakat heyecan verici bir olayda kızgın veya huzursuz olur.ayrıca kahve içmeyi çok seviyor.carly ev ödevlerini yapmayı hiç sevmiyor.hoşuna giden şeyler:icarly,müzik dinlemek ve çizgi film izlemek.     . ...

*ı carly*

                                        slmm burda nickelodeon*da bi dier güsel dizi ise ı carly..                                           icarly gençlere yönelik bir amerikan dizisi. abd'de ilk kez 8 eylül 2007 yayınlanan dizi, türkiye'de ise ilk kez nickelodeon türkiye'de 2008'in sonlarına doğru yayına başlamıştır.türkiye'de sadece 1.sezon gösterilmektedir. başrolünde carly shay olarak miranda cosgrove,spencer shay olarak jerry trainor,sam puck...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !