× "

cs 16 aim cfg indir

" arama sonuçları

download cs expert cfg indir

title: cs expert cfg indir size: 39.73 mb total downloads: 533 dаtе: 9.07.2012 type of compression: Ехе uploaded by: cretgonwi dоwnlоаd spеed: 12 mb/s . . . . . . . . . . ncs expert bmw e90 cs hilem | cshile , cfg indir , cs kodları , cs movie , sxe indir türkiye'nin lider cfg platformu » cfg, skin, wallhack ve ... ncs expert tool csciler.com | cs pluginleri indir | cs taktikleri | cs cfg ... counter strike de cfg nin ne kadar yararlı bir şey olduğunu bilmeyen yoktur. counter strike yi sizde daha keyifli bir hale getirmek istiyorsanız cfg kullanmanız cs 1.6 cfg, cs 1.6 cfg indir, cs cfg kodları, oyunnetwork.com cs 1.6 cfg indirin. kendi cfg dosyanızı hazırlayın!!! cstrike/cs16.cfg d...

download cs expert cfg indir

filename: cs expert cfg indir sіzе: 18.05 mb dаtе аddеd: 24.07.2012 Сompасtiоn: ехе total downloads: 9248 Аuthоr: orebclus sрeеd: 21 mb/s . . . . . . . . . .   cs 1.6 cfg, cs 1.6 cfg indir, cs cfg kodları, oyunnetwork.com cs hile ve cfg indirme siteniz özellikleri; - gl ayarları yapılmıştır - oyunda kasma yapmaz - kasma yapacak özel efektler yoktur cfg, skin, wallhack ve daha fazlası rar dosyasının içerisindeki 4 dosyayı oyunun kurulı olduğu cstrike dosyasının içine atınız. bmw ncs expert download thor v13.cfg cs 1.6 full aim cfg [hs makinesi] ındir ... thor v12.cfg cs 1.6 cfg ındir full hs aim | kralhile.org türkiye'nin lider cfg platformu » cfg, ski...

download cs expert cfg indir

file: cs expert cfg indir tоtаl dоwnlоads: 8230 sіzе: 10.28 mb date added: 15.07.2012 Аuthоr: sepcabi speed: 8 mb/s Сompaction: zip . . . . . . . . . . 0 counter strike 1.6 uzman cfg indir - türkiye'nin lider cfg ...   csciler.com | cs pluginleri indir | cs taktikleri | cs cfg indir ... cs expert cfg indir cs expert cfg indir thor v12.cfg cs 1.6 cfg ındir full hs aim >> kralhile.org cs hile, cfg, wall, aim, duvar, cfg indir, sxe 13.3 wall, cs 1.6 ... cshile, counter hileleri, cfg indir, cfg download, counter strike ... vn:f [1.9.22_1171]yazı yararlımı?lütfen bekleyinrating: 4.0/5 (3 votes cast)evet arkadaşlar bildiğiniz gibi 31 temmuz çarşamba gün...

counter strike, cfgler, cfg indir, wallhack, sxe injected, cs hi

counter strike, cfgler, cfg indir, wallhack, sxe injected, cs hileleri banban v3, aim star cfg (son sürüm indir) | cshile.gen.tr – counter strike, wall, 3d, cfg, cs hileleri, sxe injected ...

cs 1.6 aim cfg - king olacaksınız - indir

cfg ' nin boyutu 2mb dir. sizler için 264 kb ye kadar sıkıştırdım. cfg yi aktif edince donacaktır. çünki kodlar işleniyordur , bekleyin.. link to: aim.rar ...

cs rus cfg si – pro aim cfg (indir)

  counter strike rusların kullandığı sağlam cfg lerden biridir. bazı özellikleri; aim kayar. mermi sekmesi en aza indirilmiştir. görüntü ve ses ayarları var. en iyi rate ayarları. deagle ile harika hs ler.. cfg alıntıdır. buradan indir; tıkla ...

cs 1.6 aim cfg hs sh0www %100 hs artışı gelin bakın

evet arkadaşlar yanlış duymadınız   sxe kırıcı aim cfg dır ve kendim     kullanıyorum ,sizinle paylaşmak       istedim, hs oranında %95 artış     olacaktır ve omuz     cevresıne gıden her kursun   kafaya aım kıtlenır !!         ınanmıyorsanız deneyebilir siniz       ve 1 teşekkür yeter       indir:www.frmtr.com.rar ... at uploaded.to - free file hosting, free ımage hosting, free music hosting, free video hosting, ... kullanımı       exec aim.cfg 2 dakka   sorada sxe.cfg yada   sxe2...

best.cfg indir

cfg sloganı : zahmetsiz king olun. yabancı bi forumdan aldım ve hemen sizlerle paylaşıyorum. yabancı ülkelerde en çok arana cfg dosyasıymış. best cfg olarak söylenmekte yani en iyi cfg aynı zamanda cs source uyumluymuş. 1.6 ve 1.5 için özel aim komutları falan vs. vs. yazıyordu. denedim ve gerçekten number one. cfg boyutu : 16 kb linkler seri 1: hotfile indirmek için tıkla seri 2 : fileserve indirmek için tıkla seri 3 : rapidshare indirmek için tıkla seri 4 : upluaded.to indirmek için tıkla nojonova ...

best.cfg indir

cfg sloganı : zahmetsiz king olun. yabancı bi forumdan aldım ve hemen sizlerle paylaşıyorum. yabancı ülkelerde en çok arana cfg dosyasıymış. best cfg olarak söylenmekte yani en iyi cfg aynı zamanda cs source uyumluymuş. 1.6 ve 1.5 için özel aim komutları falan vs. vs. yazıyordu. denedim ve gerçekten number one. cfg boyutu : 16 kb linkler seri 1: hotfile indirmek için tıkla seri 2 : fileserve indirmek için tıkla seri 3 : rapidshare indirmek için tıkla seri 4 : upluaded.to indirmek için tıkla nojonova ...

cs aleminin efsena cfg'leri -cfg indir,aim cfg,wall cfg

içinde 100'e yakın cfg bulunmaktatır virüs yoktur! 2 mb dir.!  (rar içinde iken) cs aleminde efsane isimlerinin cfg'sidir. alternatif link vardir. tek link. no rapid.! linkler çalışıyor dalın bakim :d http://hotfile.com/dl/69271965/6f6e52b/cfgler_cs16turkiye.blogcu.com.rar.html http://www.fileserve.com/file/h2naxpd/cfgler_cs16turkiye.blogcu.com.rar ...

cs 1.5 deli cfg indir

  evet  arkadaşlar, şimdi size cs'nin en ala cfg'sini sunacağım.o kadar güzel bir cfg ki kullanmaya başladığım ilk gün awel clanından teklif geldi mutlaka sizde deneyin.inanmayanlar içinde bir video koyacağım konun  sonunda.500'den fazla aim komudu vardır.bir düşünün, yani!neyse linki vereyim.buyrun link dowland:http://http://www.upload.gen.tr/d.php/s14/zi8ic7vt/deli.cfg.html bu linkten deli cfg indirin.half-life cstrike içerisine atın.sxe açıp oyuna girin consoleye exec deli.cfg yazın.işlem tamam.video veriyorum                                &nbs...

sxe 8.8 de çalışan aim wallhack cfg indir, cs 1.5 ve cs 1.6 için

merhaba arkadaşlar bu cfg ile istediginizi yapabilirsiniz   duvar arkasını görebiliyoruz bu cfg ile, aim mevcuttur adamlar tek mermi ile felç olacaktır sxe 8.8 wall hack olarak indirebilirsiniz   counter strike 1.5 ve counter strike 1.6 sxe 8.8 kırmaktadır   hadi indirin   sxe kıran cfg indir...

cs 1.6 ve cs 1.5 aim wallhack cfg duvar görme sxe 8.8 çalışan in

merhaba arkadaşlar cfg çok güzeldir denenmiştir istediginiz şekilde hs atabilirsiniz artık sxe 8.8 her türlü kırar hs atma oranı 100 de 100 dür duvar arkasını çok rahat görebileceksiniz aim vardır cs 1.5 ve 1.6 da işlemektedir buyrun hemen indirin cs 1.5 ve cs 1.6 aim cfg indir ...

cs 1.5 aim cfg dünyanın en iyi aim cfg sxe 8.8 çalışan

merhaba arkadaşlar bu aim cfg çalıştırdıgınızda etrafınız çok aydınlık olacaktır bütün maplarda çalışır ve aydınlatır. cfg en güzel özelligi "n" tuşuna bastıgınız da elinize otomatik deagle,el bombası sis ve bunun gibi ilk aldıgımız ekipmanlar gelmektedir bu cfg ile hs yapmanız ise çok kolay olacaktır cs 1.5 sxe 8.8 aim cfg indir...

cs 1.6 sxe 8.8 aim wall cfg indir duvar arkası görme

konsol rengini mavi olarak ayarladık göz yormuyacak şekilde i ve p tuşlarına oto say eklendi sxe 8.8 geçmektedir cs 1.6 da çalışmaktadır bu cfg ile serverda en iyi oynuyan siz olacaksınız ve hs kralı olacaksınız. azda olsa aimlik vardır cfg de duvar görme kutu arkası görme gibi cs 1.6 kingi olmak için hemen indirin denemek için burdan indirin cs 1.6 aim cfg indir...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !