× "

cvp yabancı 18 tv kanalları listesi

" arama sonuçları

cvp içinde

sen gülerken yanindakilerde güler  ama aglarken yalniz aglarsin ya bende yanlız ağlamak istemem sende istemezsin ,hiç kimse istemez onun için öyle bir agaca yaslan ki derler asla yikilmasin çınar olmasada kabakta olmasın öyle bir dost edin ki arkandan vurmasın seni asla birakmasin seni ancak kendinde kaybetsin aklıma soru gelmez ,de bircan vardır can ister cvp içinde ...

melikşah'a cvp

melikşah 09 mayıs 2010, saat: 10:35 yetenek kartlarım! için yazmış şimdi hani bakuganı açmak için bi kartın üstüne atıozya yanda sayılar var bide resim var o yetenek kartımı karakter kartımı? cvp: metal geçit kartı kanka. ama geçit kartı diyebilirsin.krakter kartı geçit kartının bi türü ...

nasıl ve esrarengiz savaşçıya cvp

sil nasıl 03 mayıs 2010, saat: 19:32 soru-cevaplarımız için yazmış nasıl soru sorucam yardım!!!!!!! cvp:şu anda bi soru sordun bile :) soru sormak çok kolay yorum yazıcaksn. örneğn ben sen oalyım; mera etiğim şeyi sormak için herangi yzıa girip youm yaz diyrum sonra adımı, varsa sitemi ve sorumu yazıyorum. soru şöye olabli bakugan 2. sezon başlad mı? yada ben vents hakkıunda bilgi istiyorum yardm edermsnz? bunun gibi, tabi bu sadece örnek istdğini sorablirsin. isteklerinizi he zm yerine getiririm :)    sil esrarengiz savaşçı 03 mayıs 2010, saat: 19:06 bakugan 2. sezon vexos için yazmış ya trap bakugan ne demek bn bakuganın 2.sezonunu izliyemedim bana ne olduğunu anl...

cvp: ceza (ceza kimdir? - ceza hakkında) ceza

cvp: ceza (ceza kimdir? - ceza hakkında) ceza ...

cvp: sagopa ceza kavgası nasıl başladı nasıl bitti(ayrıntılı)

cvp: sagopa ceza kavgası nasıl başladı nasıl bitti(ayrıntılı) - sagopa, ceza'nın nankör olduğunu ve daha önce özellikle med cezir albümü için harcadığı emeği belirtiyor. "yediğin tabakları tekmeledin" diyor. - kuvvetmira, cezanın lolipop yaladığı reklamları hatırlatıp "yerli yalaka sensin" diyor. para için yapmayacağın şey yok benzeri ifadeler kullanıyor. - sagopa, ceza'ya bücür diyerek boyuyla (ceza da koleranın boyuyla dalga geçmişti), askere gitmemesiyle dalga geçiyor. - underground olmadığından söz edip "sokak sanatından bihabersin" diyor....

buda sana cvp

emeğe saygıdan bahsediyorsunuz ama bu etkinlikleri nerden aldığınızı yazmıyorsunuz.bunları hazırlayan orhangazi çok programlı lisesi coğrafya öğretmeni özkan erdoğan,internet ortamında ilk defa yayınlayan da benim.bizim dökümanlar havada uçuşuyor,birileri çıkmış emeğe saygıdan bahsediyor.ben de blog yazdığım için biliyorum yorumu okuyunc onaylamayacaksınız ama yine de bazı şeyleri anlamınızı istiyorum.her belge için kaynak göstermeye çalışın ben öyle yapıyorum.ve bırakın herkes her şeyi kullansın.sizin kendi emekleriniz de kullanılsın.kendi emeğiniz olmayan şeyler için teşekkür beklemeyin.kaynak göstermek yada göstermemek kişinin vicdanına kalmış.bu söylediklerin için cvp1.bilmiyorum b...

cvp: bir insana çok değer verildiğinde, neden o insan kaybedilir

-kapat- _uacct = "ua-72752-1"; urchintracker();   forum tr > aşk doktoru > aşk & sevgi bir insana çok değer verildiğinde, neden o insan kaybedilir ? sayın sümbülqx, hoşgeldiniz, sefalar getirdiniz.son ziyaretiniz: dün - 18:04 yeni mesajlarınız: 2 vbmenu.register("notifications"); kontrol paneliniz bloglar taglar arama yeni mesajlar arama vbmenu_register("navbar_search"); hızlı linkler vbmenu_register("usercptools"); çıkış yap forumtr'ye reklam vermek için tıklayınız: network@frmtr.com aşk & sevgi aşk ve sevgi hakkında herşey... ...

cvp: bir cümleyle aşkı tarif edin

-kapat- _uacct = "ua-72752-1"; urchintracker();   forum tr > aşk doktoru > aşk & sevgi bir cümleyle aşkı tarif edin sayın sümbülqx, hoşgeldiniz, sefalar getirdiniz.son ziyaretiniz: dün - 18:04 yeni mesajlarınız: 2 vbmenu.register("notifications"); kontrol paneliniz bloglar taglar arama yeni mesajlar arama vbmenu_register("navbar_search"); hızlı linkler vbmenu_register("usercptools"); çıkış yap forumtr'ye reklam vermek için tıklayınız: network@frmtr.com aşk & sevgi aşk ve sevgi hakkında herşey... hızlı linkler bugünkü mes...

cvp: izmir'li kızları tavlamak

-kapat-   forum tr > aşk doktoru > aşk & sevgi izmir'li kızları tavlamak sayın sümbülqx, hoşgeldiniz, sefalar getirdiniz.son ziyaretiniz: dün - 17:23 özel mesajlarınız: 0 okunmamış, toplam 0. kontrol paneliniz bloglar taglar arama yeni mesajlar arama vbmenu_register("navbar_search"); hızlı linkler vbmenu_register("usercptools"); çıkış yap forumtr'ye reklam vermek için tıklayınız: network@frmtr.com aşk & sevgi aşk ve sevgi hakkında herşey... hızlı linkler bugünkü mesajlar forumları okundu yap tanıdıklar penceresini aç iletişim tanıdıklar &...

ayrılmakmı ölmekmi????(cvp vermeden geçmeyin) ( 1 2 3)

-göster-   forum tr > aşk doktoru > aşk & sevgi onu niçin bu kadar çok seviyorsun ? forumumuza hoşgeldiniz, sümbülqx.son ziyaretiniz: dün - 18:20 özel mesajlarınız: 0 okunmamış, toplam 0. kontrol paneliniz arama yeni mesajlar hızlı linkler vbmenu_register("usercptools"); çıkış yap forumtr'ye reklam vermek için tıklayınız: network@frmtr.com aşk & sevgi aşk ve sevgi hakkında herşey... hızlı linkler bugünkü mesajlar forumları okundu yap arkadaş listemi aç kullanıcı kontrol paneli imzayı düzenle profili düzenle seçenekleri düzenle çeşitli özel m...

öss 2007 sınav soruları ve cvp anahtarı,öss 2007

2007 öğrenci seçme ve yerleştirme sınavı (öss) soru kitapçıkları ve yanıtları sınav tarihi: 17.06.2007 ön kapak genel açıklama birinci bölüm ikinci bölüm türkçe testi (tür) edebiyat sosyal bilimler testi (ed-sos) sosyal bilimler testi (sos-1) sosyal bilimler testi (sos-2) matematik testi (mat-1) matematik testi (mat-2) fen bilimleri testi (fen-1) fen bilimleri testi (fen-2) arka kapak cevap anahtarı...

nasa'nın çözemediği fotoya kuran-ı kerimden cvp

aşağıda görecegınız fotoğraf amerikan uzay araştırma merkezi'nden (nasa) alınmıstır. fotograf amerikan uzay araştırma merkezi'nin (nasa) en son teknolojiyle yaptığı teleskoplarla samanyolu gezegeninden sonra evrende elde ettiği en son görüntüdür.bu fotografa nasa yetkilileri bir açıklama getirememistir. işte yanıt kuran-ı kerim (rahman suresi 37. ayet) bismillahirrahmanirrahim; gökyüzü yarıldığı zaman açılmış bir gül halini aldığında. başka hangi şeyle rabbinizi yalanlamaya kalkışırsınız ? __________________...

soru cvp

adamın biri boş havuza düşmüş ama elbiseleri ıslanmamış, neden? adam saçını ıslatmadan şampuanlamış, neden? tavuklar en çok hangi ülkeyi sever? tanrı ikinci zenciyi yarattıktan sonra ne demiş? bir elmayı yerken kurt bulmaktan daha kötü olan nedir? kullanılmış orkid'e ne denir? yaşlanan temel'e ne olur? bir kamyon, bir peygamber, bir şehrimiz hangi kelimedir? düşünen file ne denir? heyecanlanınca büyüyen organımız hangisidir? hangi kalemle yazı yazılmaz? servis yapıldığı halde yenmeyen şey nedir? ön kapıda karınız avaz avaz bağırıyor, arka kapıda ise köpeginiz durmaksızın havlıyor. önce hangisini içeri alısınız ? plajda üç kadın dondurma yiyormuş. bunlardan birisi dondurmayı emerek, diğ...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !