× "

dayı butik online satış

" arama sonuçları

'ezber bozan' vanya dayı (çehov) - tiyatro stüdyosu

 sahneye vuran ilk ışığın parlamasından ve ilk replikten  itibaren, oyuncular,  denizle  uzlaşmaya çalışan yelkenlide,  rüzgâr bekleyen mürettebata benziyordu. oyundaki fırtınaya koşut, yelkenli, suları yararak  dalgalar üstünde hızlı ve tehlikeli bir koşuşturmanın düzenine kavuştu. mürettabat görev yerini buldu , yelkenleri rüzgârla şişirip ufka hedeflendi. yelkenli , hırçın dalgalar üstünde dengesini, önceden kurulmuş düzen ve mürettabatın ustalığı ile yakaladı.   kıyıdakiler, yelkenlinin dalgalar üstündeki  iniş ve çıkışlarla dolu koşusunun seyircisi oldular ve  sanki onlar yelkenlinin içinde imişler gibi sağ salim  sahile ulaşmanın hesaplarını yaptılar; neler olup bittiği ise uzaktan iskele görünüp yelkenli...

mustafa dayı

    mustafa dayı  ısparta`nın köylerinden birinde köylüler her zamanki gibi köy kahvesinde oturmuş televizyon seyrediyorlarmış. o sırada tv`de başbakan çıkmış. mustafa dayı onu görünce; - az ekmeğimi yemedi zamanında. şimdi bi hal hatır sorduğu yok, demiş. köylüler hep bir ağızdan; -atma mustafa dayı, atma!, demişler. mustafa dayı da; -inanmıyorsanız gidelim size göstereyim, demiş. köylüler atlamışlar bir otobüse, tutmuşlar ankara`nın yolunu. meclis binasının önünde beklerlerken başbakan çıkmış dışarı. mustafa dayı’yı g&ou...

mustafa dayı

    mustafa dayı  ısparta`nın köylerinden birinde köylüler her zamanki gibi köy kahvesinde oturmuş televizyon seyrediyorlarmış. o sırada tv`de başbakan çıkmış. mustafa dayı onu görünce; - az ekmeğimi yemedi zamanında. şimdi bi hal hatır sorduğu yok, demiş. köylüler hep bir ağızdan; -atma mustafa dayı, atma!, demişler. mustafa dayı da; -inanmıyorsanız gidelim size göstereyim, demiş. köylüler atlamışlar bir otobüse, tutmuşlar ankara`nın yolunu. meclis binasının önünde beklerlerken başbakan çıkmış dışarı. mustafa dayı’yı g&ou...

ramiz dayı ölecek mi?

ezel'in ramiz dayı'sı ölecek mi?   atv'nin sevilen dizisi ezel'in son bölümünde tuncel kurtiz, nam-ı diğer ramiz dayı'nın bıçaklanması, dizinin hayranlarının yüreklerini ağzına getirdi.   hayranları "ramiz dayı diziden ayrılıyor mu acaba?" diyerek büyük bir telaşa kapıldı. internette geniş çaplı tartışmalar, akla hayale gelmeyecek tahminler yapılıyor. durum böyle olunca iş başa düştü! sözü fazla uzatıp sizi merakta bırakmadan hemen söyleyeyim, ramiz dayı ölmeyecek ama felç geçirecek ve bir süre bir çiftlikte tekerlekli sandalyede yaşayacak. bir süre daha ezel ile arası da bozuk olarak ilerleyecek senaryo. bunl...

ezel ramiz dayı öldü mü ?

ezel ramiz dayı öldü mü , ezel ramiz dayı öldü, ezel ramiz dayı kim öldürdü, ramiz dayı öldümü, ezel ramiz dayı ezel ramiz dayı öldü mü? geçtiğimiz hafta ramiz dayı'yı sekiz bıçaklamıştı. ölüp ölmeyeceği bu bölümde netlik kazanacak. birçok kişiyi ekranlara kitleyen bir sahneydi. ramiz dayı' sız ezel olmaz. ramiz dayı ezel den ayrılmasın diyenler yorumlarınızı bekliyoruz. onu ve sözlerini çok sevenler, yorumsuz ayrılmayın. ...

bu dayı izlenme rekoru kırar :)

bu dayı bu sesle ibrahim tatlısesi geçer demedi demeyin dayı manisalıdır yanlış olmasın:d:d cok taktir ettim dayıyı cok tatlı okumuş harikasın senin allahına kurban dayım azına sağlık istersen öldür beni başkasını seversen bile yaşatmam seni bilmemeden kördüm seni sevgilim affet beni adam özenmişğ...star olcak.....gömlekte yarı fora aynı tarkan :ddd helal olsu dayı sana evt adam yanık tuğba hanım seside pek güzelmiş. dayıma bak ya..18 lik delikanlı gibi okuyor..bu yaşta aşık mı olmuş neee:))) adam sağlam söylemiş yok yok kara sevda bu:) bu insanlar bizim canımız bu yaşta hala bize geçmişten şarkıları bizlere yorumluyor helal olsun ellerine sağlık helal sana dayı kim tutar seni beeee yürübe kim tutar seni dayııııııııııııııııı helal olsun valla ben o yaşa geldiğim zaman yerimden kalkamam am...

ramiz dayı replikleri

ezel isimli dizide tuncel kurtiz'in canlandırdığı ramiz dayı(ramiz karaeski) karakteri replikleri ile beni benden alıyor. çok eğlenceli bir karakter. diziyi pek izlemedim, senaryoya tama hakim değilim kısa bir iki videosunu izledim. ramiz dayı karakterinin çok videosunu izledim hala izliyorum, anlayabildiğim kadarıyla dizinin konu güzel kurtlar vadisine benzer bir surat değiştirme operasyonuna girişimişler filan, bence dizi güzel yani iyi düşünmüşler izlenir bizde. internette ramiz dayı karakterinin repliklerini buldum ekledim aşağıya çoğunu düzenlemedim çünkü tüm bu replikleri bir oturuşta toptan okusan kafayı yersin yani, imla hatası olabilir affedin bu seferlik. video büyük sayfada izle...

halo dayı anısına - made by makay53

güzell keske ölmeseydı ıı adamdı ... :)) uslan b halil ibrahim... uslan ki ölmesin h. i. uslan be halıl ibrahım aga dagın yamaçlarına ak düsmüş saçlarına uslan be halilk ibrahim o.ç cevat gavat cevat piç cevattttt................. xd hain kahpe gerçek hayattada öldü ama polat cenazesine gelmedi memati geldi sen unutulmayacakların arasındasın halo dayı..... bence o halo dayı değil seyfo dayı yanılıyorsunuz mekanı cennet olsun:(( olum sen kafyi mi yedin yaa o kime benzio lan halo dayi o seyfo dayi degil seyfo dayi kurtlar vadisi nde oynadi pala onu oldurdu ama polat pala yi oldurdu seyfo dayi kurtlar vadisi pusu da hic oynama di geri ze k limisin seeen yahu tamami vayyyy halo dayı qavat cevat o.ç cevaat anasını siiktiqiminin düdüğü halo dayı anısına - made by makay53video içerik hedefi : hal...

ezel 10. bölüm ramiz dayı olmak nasıl bir şey

ben dizi kolik degilim hasan sabahin hikayesi kacinci bolumde anlatilio unuttum ya süperrrrrrrrrrrrrrrr dayım benım ya superdın yıne alı ne oluyo lan demekten başaka bışey dedırtmedın supersın dayı:):) şu kardeş demesi çok güzelll süper kapak yaptı yaa.. süper bir sahne alinin surat on numara:):)):) süper bi sahneydi yaaaaaa? ne oluyo lan dersin anca hasan sabahin hikayesini biri bana yazarsa cok makbule gecer çevremde bu sezonun en çok izlenen dizisi kime sorsam ezel diyor :) http://www.midyatrehberi.c sadakat nedir izleyelim bu bolmden snra herkes dayı gibi olmaya calısmassa iyidir:p aliii noldiii rengin soldiii eehehhehuhehe:)))) ramis dayıı süperrr bi adama racon ancak böyle atılırrr...:))) jip ali yha adam dediğin böyle adamdır beee bayıldım mükebel olmuş ezel nasıl sabretti orda hayr...

ramiz dayı şiirleri

ezel dizisi, ezel dizisi ramiz dayı sözleri, ezel dizisi şiirleri, ezel ramiz dayı hamlet şiirleri, ezel ramiz dayı sözleri, hamlet şiiri, ramiz, ramiz dayı dizi sözleri, ramiz dayı ezel dizisi, ramiz dayı hamlet şiiri, ramiz dayı sözleri oku.. ezel dizisi ramiz dayının sözleri.ezel dizisinin ramiz dayının hamlet şiirinin sözleri herkesin beğenisini topladı.ramiz dayının sözleri şöyle; yapmakla olup bitseydi bu iş, hemen yapardım, olup biterdi. döktüğüm kanla akıp gitse her şey, bir vuruşta sonuna varılsa işin, bir anda bu dünyayı olsun kazanıversen, zaman denizinin bir kumsalı olan bu dünyayı öbür dünyayı gözden çıkarır insan. ama bu işlerin daha burada görülü...

ramiz dayı bir ihtimal daha var

ramiz dayä± bir ä°htimal daha var ezel 18.bölüm ramiz dayı bir ihtimal daha var o da ölmek mi dersin ramiz dayı bir ihtimal daha var dinle ramiz dayı bir ihtimal daha var şarkısı ramiz dayı bir ihtimal daha var izle ramiz dayı bir ihtimal daha var ezel ramiz dayı bir ihtimal daha var kim söylüyor ramiz dayı bir ihtimal daha var mp3 ramiz dayı bir ihtimal daha var sahnesi   ...

polat alemdar mı ? ramiz dayı mı ?

  büyük düello! ramiz dayı'nın sözleri mi, polat'ın sözleri mi? diziler arasındaki reytign yarışından sonra bir de replik yarışı başladı. işte ezel'in ramiz dayı'sı ve vadi'nin polat alemdar'ı arasındaki yarış   işte polat ve ramiz dayı'nın o sözleri... polat alemdar: iki kişinin bildiği sır değildir ramiz dayı: hayatta öyle şeyler var ki mutlaka yapmak gerek ama yalnız yapmak gerek. polat alemdar: ben soru sormam, hesap sorarım. ramiz dayı: hesap görmek hesap etmekten zordur yeğen. ramiz dayı: ölüm gibidir sadakat, pazarlığı olmaz. polat alemdar: ölüm ölüm dediğin nedir gülüm? ben senin için yaşamayı göze almışım. p...

ramiz dayı, ‘çal yeğen’

ramiz dayı radyodan istek yaptığı "bir ihtimal daha var " adlı şarkı geceye damgasını vurdu. atv'nin izlenme rekorları kıran dizisi 'ezel'in önceki akşam yayınlanan bölümüne ramiz dayı'nın turkuvaz radyo'dan istek yaptığı 'bir ihtimal daha var' adlı şarkı, damgasını vurdu. dizide, tuncel kurtiz'in canlandırdığı 'ramiz dayı' karakteri turkuvaz radyo'yu arayarak, "bir şarkı istiyorum kardeş, son bir şarkı! 'bir ihtimal daha var o da ölmek mi dersin', son defa çal benim için" dedikten sonra radyo turkuvaz'ın (90.2) telefonları kitlendi. aynı zamanda internet ortamındaki sosyal forum sayfalarında paylaşılan şarkı, binlerce kez tıklandı. dizi ile aynı anda radyo...

dayı tek seferde 72.000 kontör yükledi

  dayı tek seferde 72.000 kontör yükledi dayı tek seferde 72.000 kontör yükledi dayı tek seferde 72.000 kontör yükledi dayı tek seferde 72.000 kontör yükledi dayı tek seferde 72.000 kontör yükledi dayı tek seferde 72.000 kontör yükledi dayı tek seferde 72.000 kontör yükledi dayı tek seferde 72.000 kontör yükledi dayı tek seferde 72.000 kontör yükledi dayı tek seferde 72.000 kontör yükledi ...

ali dayı ,oğulları, keçisi

masal dünyasından güzel bir şey daha okumak ister misiniz?..                           ali dayı,oğulları keçisi     bir gün ali dayının 3 oğlu, keçisi ve kendisi ile bir bahçeli değirmenli bir kulübede    yaşarlarmış.etrafta yemyeşil çayırlar,ırmaklar,akarsular,otlar ve yeşillik alanlar varmış.birgün ali dayı oğullarını çağırıp keçiyi onların otlatması gerektiğini söylemiş.en küçük oğul keçiyi otlatmaya götürmüş.büyümüş yemyeşil olmuş otların içine sokmuş.bol bol yedirmiş.susayınca ...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !