× "

dinleyin hocam bu sözler size

" arama sonuçları
2014 yılında burcunuz ve siz

2014 yılında burcunuz ve siz

3 yıldır gerginleşen tehilikeli bir dönemden geçiyoruz.dünya adeta cadı kazanına döndü.bizler hem türkiye insanları hemde dünya insanları, mutsuzuz.ve muduu olmayan insan varlığı yüzü asık oluyor ve psikomati2014 yılında türkiye dünya k davranışlar sergiliyor.kadına,çocuğa,hayvana şiddet yalnızca benim gözlemlediğim kadarı ile bile yürek dayanır cinsten değil.bir quantum üstadı hocam,insan varlığının içindeki hayvansal enerji bir aslanın,bir kaplanın en vahşi bir hayvanın iç güdülerinden bile daha güçlü ve acımasız,demişti.dün haberlerde zavallı bir kadını 35 bin lira için öldürüp gömen ve 5 yıl sonra bulunan kadının cesedini gö...

hayata yön veren hikayeler

içindekiler   pulsuz dilekçe………………………………………………………………….……………………………….2 yolumuzdaki engeller……………………………………………….……………………………………3 dostluk ipi..........................................................................................4 ıstırap……………&...

klişe bunlar ama... seviyorum...

  *bir uyku yolunun sonuna geldik...yayın ve yapımda emeyi gecen tüm yastık yorgan carşaf ve rüyamda oynayan artistlere teşekür eder saygılarımı ha güzel şeyler vardır... unutmayalım ki rabim imtihan eder hayırlı gecelergüldüren yazılar     bizim oradaki carrefour´un ilk açıldığı zamanlar. mağazada anlık indirim duyurularını anons  eden kişi şöyle dedi:   'pantolonları indirdik, orta reyonda sizleri bekliyoruz.'     lise yıllarında milli güvenlik dersinde hocamız olan subay, sınıfın güzel kızlarından birini kaldırmış ve ondan subay rütbelerini küçükten büyüğe doğru saymasını istemişti. sıralamayı aynen yazıyo...

ellerinden öpüyoruz seval hocam...(hepimiz buradayız !..)

seval hocam yüreğine ağzına sağlık helal olsun sana canakkale sehitlerinin torunlari sizlerle gurur duyuyorlar. gönlünüze yüreginize agzınıza saglık:helal size ve sizin gibilere:saygılar hocam. muhteşem hepimizin örnek alması gereken değerli hocalarımız huzurlarında saygıyla eğiliyoruz. bu vatana senın gıbılerı lazım hocam hocam binlerce kez sağolun çok güzel okumuşsunuz. saygıyla önunuze dız çöktüm hocam tekrar tekrar dınledım. hocam ellinizi öpüyorum :) yüreğine sağlık hocam helall olsun hocamm vatan için can veren şimdi elin vatanında yatan sahipsizlerimiz, şehitlerimiz özür dileriz özür dileriz yüreğinize sağlık çok güzellllll cumhuriyet öğretmeni budur diyorum....biz böyle öğretmenlerimizin ancak yoluna paspas oluruz....yüreğine sağlık allah böyle ''cumhuriyet ö...

ders alınacak hikayeler

her şeyi bilmek iyi mi?   adamın biri musa aleyhisselâm’a: — ya musa, ben bütün hayvanların dilinden anlamak istiyorum. tur’u sina’ya gittiğin zaman allah’tan iste de benim duamı kabul etsin, diyordu. musa peygamber: — her şeyi bilmek iyi olmaz. senin hayvanların dilinden anlamaman daha iyidir. bu sevdadan vazgeç, dediyse de, adam illâ öğrenmek istiyordu. bir gün musa aleyhisselâm tur’a çıktığı zaman cenab-ı allah musa aleyhisselâm’a: — «ya musa! o kulumun duasını kabul ettim, bundan sonra bütün hayvanların dilinden anlayacak. yalnız her şeye ehemmiyet vermesin, sonra onun için iyi olmaz.» buyurmuştu. musa aleyhissel...

ergenlik dönemi ve anne-baba tutumları

ergenlik dönemi ve anne-baba tutumlarıergenlik dönemi ve anne-baba tutumlarıergenlik dönemi, bireyin birçok alanda hızlı bir şekilde geliştiği bir dönemdir. fiziksel, sosyal, psikolojik, cinsel alanlarda görülen bu değişim bireyde çeşitli problemleri de beraberinde getirir. özellikle birkaç alanda aynı alanda bir değişim olması ergenlik dönemine giren bireyde çeşitli problemleri de beraberinde getirmektedir. bu gelişmeler paralel ve beraber olmadığında kişinin uyumunu ve gelişimini sekteye uğratabilir.fransız psikiyatr dolto, ergenliği ikinci doğum olarak tanımlar. doğum, fetus halinden bebekliğe geçişi, ergenlik de çocukluktan yetişkinliğe geçişi ifade eder. dolto, ergenlerin tıpkı yaşamın başındaki b...

mesnevi cilt -4- peygamber takdiri

   peygamber, kafirlerle savaşmak, abes şeyleri gidermek için bir ordu gönderiyordu. huzeyl kabilesinden bir genci seçti, orduya emir etti. askerin aslı kumandandır... kumandansız kavim, başsız bedene benzer! şu ölüşün, solup gidişin, hep başbuğu terk etmendendir. usançtan, nekeslikten, benlikten baş çekmede, kendini başbuğ saymadasın! tıpkı yükten kaçan katır gibi... o da başını alır, dağları boylar! sahibi, a sersem... her tarafta eşek avlamak üzere sinmiş bir kurt var... şimdi gözümden kayboldun mu her yandan kuvvetli bir kurt çıkagelir. kemiklerini şeker gibi ezer, ufalar... artık bir daha diriliği göremezsin bile! hadi kurdu bir tarafa bırak... odsuz kalırsın ya! ateş, odun olmadı mı s&oum...

komik sözler-yazılar...

astrolog depresyona girerse..koç ego tatminine en çok ihtiyaç duyan burç işte. bay ukala, ya da bayan buz. en önde olacağım diye yapmayacağı yoktur. yatakta, aşkta, işte, güçte en bencil burçtur. karşısındakini kırdığını da en anlamayan burç. kolay kolay da beğenmez. asla af dilemez. onlara kalsa dünyada herkes aptal, bi kendisi akıllı! millete öğütler verir, ukalalık taslar. önüne yemek koysan beğenmez. allah düşmanların başına vermesin! boğa hımbıl şey n'olcak. kafası her şeye kolay kolay basmaz. ağır kanlıdır. biraz da mankafadır. harekete geçmesi için arkasından hep birilerinin itmesi gerekir. bir söyleneni bir kerede asla anlayamaz, 10 kere tekrarlamak gerekir. ikizler uzak durm...

ergenlik dönemi ve anne-baba tutumları

ergenlik dönemi, bireyin birçok alanda hızlı bir şekilde geliştiği bir dönemdir. fiziksel, sosyal, psikolojik, cinsel alanlarda görülen bu değişim bireyde çeşitli problemleri de beraberinde getirir. özellikle birkaç alanda aynı alanda bir değişim olması ergenlik dönemine giren bireyde çeşitli problemleri de beraberinde getirmektedir. bu gelişmeler paralel ve beraber olmadığında kişinin uyumunu ve gelişimini sekteye uğratabilir.fransız psikiyatr dolto, ergenliği ikinci doğum olarak tanımlar. doğum, fetus halinden bebekliğe geçişi, ergenlik de çocukluktan yetişkinliğe geçişi ifade eder. dolto, ergenlerin tıpkı yaşamın başındaki bebekler gibi kırılgan ve dayanıksız olduklarını belirtir. hamack'e ( akt: adams, 1995 ...

peygamber takdiri | peygamber takdiri

peygamber, kafirlerle savaşmak, abes şeyleri gidermek için bir ordu gönderiyordu. huzeyl kabilesinden bir genci seçti, orduya emir etti. askerin aslı kumandandır... kumandansız kavim, başsız bedene benzer! şu ölüşün, solup gidişin, hep başbuğu terk etmendendir. usançtan, nekeslikten, benlikten baş çekmede, kendini başbuğ saymadasın! tıpkı yükten kaçan katır gibi... o da başını alır, dağları boylar! sahibi, a sersem... her tarafta eşek avlamak üzere sinmiş bir kurt var... şimdi gözümden kayboldun mu her yandan kuvvetli bir kurt çıkagelir. kemiklerini şeker gibi ezer, ufalar... artık bir daha diriliği göremezsin bile! hadi kurdu bir tarafa bırak... odsuz kalırsın ya! ateş, odun olmadı mı söner gider. ...

namazı terk etmenin bahaneleri..

önemini bilmemek   namaz kılmamanın en büyük sebebi, önemini bilmemektir. namazın ne büyük bir ehemmiyet ve kıymet taşıdığını bilmeyen nice müslüman, �işin var, sonra kılarsın�, �neyse sonra kaza edersin� gibi cümleler kullanırlar.oysa namaz o kadar önemlidir ki, insanın yaratılış sebebinin en büyüğü budur.düşünün bir kere: rabbimiz kur�an�da meâlen, �ben cinleri ve insanları, ancak bana ibadet etsinler diye yarattım� buyuruyor. (zâriyât sûresi: 56)daha ötesi var mı?hem rabbimiz, hem peygamberimiz (a.s.m.), en büyük ibadetin namaz olduğunu belirtiyorlar. bu kadar açık gerçek ortada iken farklı bir ş...

başkaları degil öce siz dinleyin

aysen b. paylaşımıdır.     çocuklarınızı siz dinlemezseniz; onlar kendilerini dinleyecek birilerini mutlaka bulurlar. ama bu ki şiler toplum için ve çocuklarınız için ne kadar yararlıdır, onu bilemezsiniz... toplumumuzda karşılaştığımız en büyük problemlerden biri aile içi iletişimsizliktir. birçok problem başarılı bir ileticimle çözülebilecekken birbirini anlayamama sorunları çözümsüz hale getiriyor. çocuklarım dinlediğini ve tanıdığını sanan anne babaların bile onlara yeterince yakın olmadığını görüyoruz. peki çocuklarımızla daha iyi iletişim kurabilmek için onları nasıl dinlemeliyiz? • çocuklarınızı bütün dikkatinizle dinleyin. çocuklarınızla göz göze gelip dikkatinizi onda topladığınızda, "sen benim için önemlisin, sözlerin ve fikirlerin hayatıma anlam katıyor."...

ölmeden önceki son sözler :d

ölmeden önceki son sözler ve gerçekten deneyenler olmuş yani... ölmeden önceki son sözlerkim bekleyecek lan şimdi yeşil ışığın yanmasını.. •bak şimdi nasıl balıklama atlıycam.. •gönder, gönder ben tutarım.. •ay ! ne cici; ısırır mı ? •geel, geel, sağ yap geel! •yapma abi, şeytan doldurur.. •yav bu prizde elektrik var mı ? •abi, acaip seri bu araba yaa.. •lan eşşek şakası yapmayın bee.. •asıl sen ne diyon lan ipna... •kocan eve erken dönmez değil mi sevgilim.. •hala karlı mı gösteriyor hanım.. •aaa! nevzat bak abim geliyor.. •hocam ne olur son bir soru daha sorun.. •allah, allah ! bu tuttuğum da ne ? •bekle beni, bir dalip çıkacağım.. •beyefendi biraz kayabilir misiniz acaba ? kardeşlerin so...

yazı

gönderen: ilahi adalet 11 temmuz 2007 çarşamba bu gün ömer bey''in arkadaşı ile görüştük.başka bir yere giderken benim yaşadığım şehire uğrayan bu kişi ömer beyin bir dostu ve arkadaşı idi.bir araya gelme nedenimiz ise malum ömer beyle paylaşılan anılar idi.bazen duygulandık bazen de güldük ömer beyi konuşurken.insanlar hayatta iken peşinden güzel anılar bırakması çok güzel.ömer beyin arkadaşına buradan çok teşekkür ediyorum.ne için mi:anıları taze koruduğu için...ömer beyin dostu benim de dostumdur.ömer beyin düşmanı benim de düşmanımdır, diyemiyorum.çünki onun düşmanı olamaz.varsa bile o kişi ilk önce kendisini analiz etmesi gerekir. gönderen: ilahi adalet 10 temmuz 2007 salı bu sayfaya değerli düşüncelerini yazan kişiler elleriniz dert görmesin.bu arada ömer beyin...

hikayeler

kavanozdaki taslar ________________________________________ zamanın iyi ve üretken olarak kullanımı konusunda zaman zaman kurslar düzenleniyor. işte bu kurslardan birinde zaman kullanma uzmanı öğretmen, çoğu hızlı mesleklerde çalışan öğrencilerine, "haydi, küçük bir deney yapalım" demiş. masanın üzerine kocaman bir kavanoz koymuş. sonra bir torbadan irice kaya parçaları çıkarmış, dikkatle üst üste koyarak kavanozun içine yerleştirmiş. kavanozda taş parçası için yer kalmayınca sormuş; "kavanoz doldu mu?" sınıftaki herkes, "evet, doldu" yanıtını vermiş. "demek doldu ha" demiş hoca. hemen eğilip bir kova küçük çakıl taşı çıkartmış, kavanozun tepesine dökmüş. kavanozu eline alıp sallamış, küçük parçalar büyük taşların sağına soluna yerleşmişler. yeniden sormuş öğrencilerine; "kavan...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !