× "

en damar nickler

" arama sonuçları

en damar nickler

ıctıgım sarab olsun...cektıgım esrar olsun...sevdıgım kız muslumcuyse bu can ona feda olsun.alaca karanlıkta olsun ölümüm kısın lambaları kısın alın götürün bütün umutlarımı kaderim dünyada kalsın...okusun ölüm fermanımı savcı toplansın üç beş dost on yabancı kurusun artık darağcı...beni hayallerimin bittiği yerde asın.ayağıma prangalar vurulmuş olsa bile. nemli baltalarda yürüyüşümüz var arkadaş. ne dostlarım arar ne düşmanlarım sorar. kaderime terk edilmiş bedenim var arkadaş. biz öyle insanlarız ki kimimiz park köşelerinde. kimimiz ise hücre evlerinde yaşarız. çok konuşma gardiyan sanada bi üçlü sararız..ödfiz isyankar sokaklarda buyuduk kizim. anlamayiz senin gibi balli ekmek yameyi. biz 17 yasinda dunyaya, 18 yasinda kasip kavuran asklara isyan etmisiz, bilmeyiz kaygan pistte dans e...

damar nickler

damar nickler-damar msn sözleri,damar msn nickleri      кαувєттιк ѕєωєякєη уσяυℓ∂υк ∂єηєякєη вαηα ѕαвıяℓαя ∂ιℓєя∂ιη ѕєη ρєѕ єттιη вєηєη єякєη.. ђค๒єгเภא๏к ๒єภ ölüא๏гย๓. ѕєηι кєη∂ιмє ѕαкℓα∂ιм... ॐ๑ Ǻήήé béή мǺήЧǺЌ ǿĻđųм ๑ॐ senı gunde bır kere dusunuyorum, o da 24 saat suruyor... bir meyhane keşfettim mezarlığın karşısında, beni arasan ya ordayım yada tam karşısında !! ﻮözlєгเภє ๒คкคгคк öl๓єк เรtเא๏гย๓ çekerim giderim, bende kiyarim sevgime, yanarim ölürüm, belli etmem kendime bil...

en damar sözler, en damar nickler, en damar msn nickleri

.. biss yüzsüs p**lér qibi hér qüsélé asıkk olmayıss ama oldukmuda asla unutmayıss ..damar nickler , en damardan nicklergél bulut olda yağ biraz islandir al basimi dizlériné yaslandir délirmisim sévdé béni uslandir..bi baktım uzaklardayım_duygusal tuzaklardayım_her sokak bit yol ayrımı_anlatamam ki ben kaygımı...krallar yokken efedir çakallar verilen aranın bi sonu var kral mekana gelince köpekler ayağa kalkar ..ben yokum ve yanlızlığa tokum gözlerim kapanırken hisset ruruhum yolunda yolcuyum..вєη ѕαηα нαℓα αşığıм..ιşтє тαм вυя∂α кα&...

en ağır, en güzel, en damar nickler ,sözler ,msn

bu konumuzda sizlere anlamlı nickler sunacağız… işte başka hiçbir yerde bulamayacağınız en anlamlı msn nickleri… gι∂єη gιтмιşтιя,gιттιğι güη вιтмιşтιя,вєη gι∂єηι ∂єιℓ gι∂єη вєηι кαувєтмιşтιя. кüℓℓєяℓєη ∂σğ∂υм ηє ιℓктιм ηє ѕση∂υм ợōzüмü кıгקı0гย...

en damar nickler

eee artık nickleri kullandıktan sonra nacizane repinizide verin yani .(u)--[vay benim deli gönlum yarali ku$a döndu güvendigm daglara kar yagdi birer birer]--(u) dilini kana bulama sus da oldur beni ne olur! gönlünün daracigina asta öldür beni ne olur! keske daglara gelincik olsaydimda, oksamasini bilen avuclarinin icinde solsaydim. sevdigim degil canimsin, uzak degil yakinimsin. hayaller hep yalan -olur, hayalde degil canimdasin. yildizlar kadar parlak, yildizlar kadar güzelsin! aranizdaki tek fark, yildizlar miljonlarca, sen se teksin!! sevdigim degil canimsin, uzak degil yakinimsin. hayaller hep yalan olur, hayalde degil canimdasin. delice sev,haince terket ama aldatma...(yoksa...) dilini kana bulama sus da oldur beni ne olur! gönlü...

en damar nickler

aleme selam damar nicklere devam ;)boşvér! şimdi goz yaslarimi silméyi gücün yétérsé kahkahaya boğ béni birak yanaklarimi dudaklarimi .. gucun var isé yuréğidén öp bénihaksızlık önünde egilmem çünkü hakkımla ßeraßer gururumuda kayßetmiş olurum..ßen tekim ßenim ßeyaz sayfamda kalemimde silgimde sevdiklerimin elinde..ßen yazarım ßen silerim!'artik sandalyemdén son défa duşuyorumfarklı olduğumun farkına vardın ya.. artik farkétméséndé fark étméz9)umutlar tukéndi géné içiyorum anné. .10) détaylar aynadir fark'i yansitir .. krallar iz biraki...

en damar nickler

ıctıgım sarab olsun...cektıgım esrar olsun...sevdıgım kız muslumcuyse bu can ona feda olsun.alaca karanlıkta olsun ölümüm kısın lambaları kısın alın götürün bütün umutlarımı kaderim dünyada kalsın...okusun ölüm fermanımı savcı toplansın üç beş dost on yabancı kurusun artık darağcı...beni hayallerimin bittiği yerde asın.ayağıma prangalar vurulmuş olsa bile. nemli baltalarda yürüyüşümüz var arkadaş. ne dostlarım arar ne düşmanlarım sorar. kaderime terk edilmiş bedenim var arkadaş. biz öyle insanlarız ki kimimiz park köşelerinde. kimimiz ise hücre evlerinde yaşarız. çok konuşma gardiyan sanada bi üçlü sararız..ßiz isyankar sokaklarda buyuduk kizim. anla...

en damar nickler

ßu akşam bilmiyorum ama yazılı yogunlugu yüzünden burayi pek iplelememden dolayımıdır nedir baya bir aşkla karalama isteği geldi  ßazen msn e yazamadıgım nicklerim vardır benim daha dogrusu yazmak isteyipte yazamadıklarım kalbimden taşıp msn penceresine sıgmayan onları hep birilerinin görüp takdir etmesini isterdim..hazır nicklerden bıktım artık herkes şekilli nickler filan..türkçe yazsalar içim yanmayacak ama e yerine 3 ler filan neyse nicklere geçiyoruz...!ßuyrun size en damar nick arşivim [not:tek başınıza ve 00:00"dan sonra okumayınız.dökeceginiz gözyaşlarından sorumlu değilim]ツ ßir çocuğum ben..oyunlarla büyüyen..canı acıdı mı ağlayan..keyiflendikçe gülen..ツ acıma yok..nefret var...taviz yok işkence var...sen yoksun sadece ßen varım (bu nick  >sevipte elde...

mesenetr - damar nickler. en damar nickler burada!

damar nick mi arıyorsunuz e o zaman doğru yerdesiniz :) endişeye hiç gerek yok çünkü mesenetr.blogcu.com size en damar nickleri getirdi ;)ßîzdé sâßâh olmâz, ßîzdé günéş doğmâz, ßîz ¡§¥ãnkãr’ız kızım ßîzlé dost olmâk sîze yakışmaz… toplumdâ hép îtîlîrîz sanmakî ßunâ îstekliyiz, ßîz sadece sêvdiklêrimizin ésériyiz..!! madem ayrılığa hüküm giymiş bu yürek ; o zaman ölmek için yaşamak gerek !!! tek tesellim kadehler başka birşey istemez ssahoş etsin yeter ki rakı şarap fark etmez.. hayatta hiç kimse için ağlamaya değmez,ağlamaya değenler zaten ağlatmaz… eğer bir gün ağlaman gerekirse başını dik tut ki:gözyaşların seni ağlatan kişi kadar alçalmasın… bu masalar bo$ kalmaz gidenin yeri dolar. bu vazolara bir$ey olmaz yalniz cicekler solar. gönül kimsesiz yapam...

# en damar nickler...:::

ven damar nickler...:::cok etkileyici msn nicklerigel arkadaşım gel nicklere gel hehe:dmsn için en damar nicklermsn nickinizde dikkat.!! tabelası olsun.gerçekten çok şekil duruyor ( önizlemeli)msn-nickler(yeni)yardıran msn nickleri +18delikanli msn nickleri (aşk yok)devvvv msn nicklerimsn renkli nick [ süper :) ]nickinizin yanında arapça "bismillahirrahmanirrahim" olmasını ister misinizmsn nickiniz hiç bu kadar güzel olmamıştı●nickinizde ters şekilde love yazsınmuhteşem msn nickleri - (ingilizce) * * *¦~° pî§køpÂt °~¦ ŊickŁЗЯaglatan sekilli nickleryeni nick işaretialarm nıkinizi türk bayragı yapın{ay yıldız değil}`•.¸¸.•´´¯`••._.•çeşitli(¯`•._)msn(¯`•._)nickl eri` •.¸¸.•´´¯`••._.•cem yılmaz...

msn için en damar nickler

msn için en damar nickler msn nickinizde dikkat.!! tabelası olsun.gerçekten çok şekil duruyor ( önizlemeli) msn-nickler(yeni) yardıran msn nickleri +18 delikanli msn nickleri (aşk yok) devvvv msn nickleri msn renkli nick [ süper :) ] nickinizin yanında arapça "bismillahirrahmanirrahim" olmasını ister misiniz msn nickiniz hiç bu kadar güzel olmamıştı●nickinizde ters şekilde love yazsın muhteşem msn nickleri - (ingilizce) * * * ¦~° pî§køpÂt °~¦ ŊickŁЗЯ aglatan sekilli nickler yeni nick işareti alarm nıkinizi türk bayragı yapın{ay yıldız değil} `•.¸¸.•´´¯`••._.•çeşitli(¯`•._)msn(¯`•._)nickl eri` •.¸¸.•´´¯`••._.• cem yılmazdan seçmeler karışık sözler msn de ni...

en damar nickler[4]

ankara yalan olmuş . akdere hayal olmuş 3 5 piç caddeye kral olmuş . bunları temizlemek bize şart olmuş.farkımız tarzımız,kroluk ise karizmamız...ya kan kustururuz ya da tam sustururuz,bu hususta ne kural ne de kral tanırız !!!yiğit diye namım vardı namert pazarına dьştь !!!yazımız böyleymiş,elden gelen bişey yok,suskunuz hayata karşı,babalara geleceksiniz az kaldı !!!şerefe deyip haysiyetimi içtiler, o da yetmedi,gururumu köpr yapıp ьstьnden geçtiler ....kadere rest çektim, isyanlardayım!!! cesaretin bittiği yerde esaret başlar!!...bir ateş olupta kalbimi yaktınbeddua olupta dilimde kaldınsarhoşun oldukзa beni ağlattınyoluna dцktьğьm yaşlara yazıkuğrunda harcanan zamana yazık...ѕєηi çoк ѕєνiуo...

en damar nickler[3]

 kiz diyé oném vérénin.. guzél diyé kaşar sévénin! para diyé dost satanin! kral olsa tahtini mafya olsa mékanini ....... 2)sana bu satırları gurbetten yazıyorum ! her kelimemden sonra isminle başlıyorum anlaki herşeyimsin unutmak istemiyorum kim kimi unutursa leyladan mecnundan beter olsun 3)géçici hévés déğil.. hak édéné néfés olurum... 4)sen gelmezsin bir türlü.. dertlerim türlü türlü.. nice dertleri çektim.. bu başka türlü. 5)boşvér! şimdi goz yaslarimi silméyi gücün yétérsé kahkahaya boğ béni birak yanaklarimi dudaklarimi .. gucun var isé yuréğidén öp béni 6)haksızlık önünde egilmem çünkü hakkımla ßeraßer gururumuda kayßetmiş olurum..ßen tekim ßenim ßeyaz sayfamda kalemimde silgimde sevdiklerimin elinde..ßen yazarım ßen silerim!' 7)artik sandalyémdén son défa dusuyorum 8) fark...

en damar nickler[2]

kalbinde yoksa yerim mühim deyil ben ayak tada giderim!!! (u)geleceğim bekle dedi ben beklemedim oda gelmedi ölüm gibi birşeydi ama kimse ölmedi !!!(u) dermansız dert olmaz sevdasız gönül olmaz o gözler neden bana bakmaz küsme sakın birtanem yarsız hayat olmaz !!! sonra ben neyaptım deme!... hasret vurdu döndüm deme!... aklım sende bilsen bile!... aşka galip hep bu gurur!!! ne olur bir söz söle yüzüme bakma öle suskunlugun yakar beni karşımda durma öle yağmur, mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsun aldırmıyorum. niyetin beni ıslatmaksa ben zaten ağlıyorum :'( hani insan aglamak ister, gözlerinden yas gelmez !hani birini bekler o hiç gelmez! ıste o zaman ölmek isterde ecel gelmez:( sivaslının günlü bir başka sivaslı doymaz aşka hele birde sevdigi varsa sivaslı ölmez asla !!! esrarı ...

en damar nickler

ıctıgım sarab olsun...  cektıgım esrar olsun...  sevdıgım kız muslumcuyse bu can ona feda olsun.    alaca karanlıkta olsun ölümüm kısın lambaları kısın alın götürün bütün umutlarımı kaderim dünyada kalsın...okusun ölüm fermanımı savcı toplansın üç beş dost on yabancı kurusun artık darağcı...beni hayallerimin bittiği yerde asın.   ayağıma prangalar vurulmuş olsa bile. nemli baltalarda yürüyüşümüz var arkadaş. ne dostlarım arar ne düşmanlarım sorar. kaderime terk edilmiş bedenim var arkadaş. biz öyle insanlarız ki kimimiz park köşelerinde. kimimiz ise hücre evlerinde yaşarız. çok konuşma gardiyan sanada bi üçlü sararız..    ßiz isyankar sokaklarda buyuduk kizim. anlamayiz senin gibi balli ekmek yameyi. biz 17 yasinda dunyaya, 18 yasinda kasip kav...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !