× "

en havalı lakaplar

" arama sonuçları
okulda havalı olmanın yolları

okulda havalı olmanın yolları

okul önerileri okulda cool olmak için! 1-eteğin mutlaka kısa olmalı ama çok kısa değil kötü lakaplar takılabilir.dizinin biraz üstünde olabilir. 2-mutlaka 1 converse ve ya adidas süperstar sahibi olmalısın! 3-okul formanın rengine uygun güzel bir hırka giy! 4-saçlarını mutlaka farklı yap!sakın hergün atkuyruğu filan yapma ezik damgası yersin!saçlarını düzleştir ve katlı kestir. 5-rahat konuş birileriyle konuştuğun zaman kekelememeye dikkat et! vücut dilini kullan ama fazla abartıya kaçma! 6-derslerin iyi olmalı en kötü notun 70 olsa iyi olur 7-öyle sınıf içinde cadoloz kızlar gibi olma ağır ol bağırma kimseye sınıf içinde koşuşturma! 8-saçma sapan d...

okulda havalı olmanın yolları

okulda havalı olmanın yolları

okul önerileri okulda cool olmak için! 1-eteğin mutlaka kısa olmalı ama çok kısa değil kötü lakaplar takılabilir.dizinin biraz üstünde olabilir. 2-mutlaka 1 converse ve ya adidas süperstar sahibi olmalısın! 3-okul formanın rengine uygun güzel bir hırka giy! 4-saçlarını mutlaka farklı yap!sakın hergün atkuyruğu filan yapma ezik damgası yersin!saçlarını düzleştir ve katlı kestir. 5-rahat konuş birileriyle konuştuğun zaman kekelememeye dikkat et! vücut dilini kullan ama fazla abartıya kaçma! 6-derslerin iyi olmalı en kötü notun 70 olsa iyi olur 7-öyle sınıf içinde cadoloz kızlar gibi olma ağır ol bağırma kimseye sınıf içinde koşuşturma! 8-saçma sapan d...

okulda havalı olmanın yolları

okulda havalı olmanın yolları

okul önerileri okulda cool olmak için! 1-eteğin mutlaka kısa olmalı ama çok kısa değil kötü lakaplar takılabilir.dizinin biraz üstünde olabilir. 2-mutlaka 1 converse ve ya adidas süperstar sahibi olmalısın! 3-okul formanın rengine uygun güzel bir hırka giy! 4-saçlarını mutlaka farklı yap!sakın hergün atkuyruğu filan yapma ezik damgası yersin!saçlarını düzleştir ve katlı kestir. 5-rahat konuş birileriyle konuştuğun zaman kekelememeye dikkat et! vücut dilini kullan ama fazla abartıya kaçma! 6-derslerin iyi olmalı en kötü notun 70 olsa iyi olur 7-öyle sınıf içinde cadoloz kızlar gibi olma ağır ol bağırma kimseye sınıf içinde koşuşturma! 8-saçma sapan d...

okulda havalı olmanın yolları

okulda havalı olmanın yolları

okul önerileri okulda cool olmak için! 1-eteğin mutlaka kısa olmalı ama çok kısa değil kötü lakaplar takılabilir.dizinin biraz üstünde olabilir. 2-mutlaka 1 converse ve ya adidas süperstar sahibi olmalısın! 3-okul formanın rengine uygun güzel bir hırka giy! 4-saçlarını mutlaka farklı yap!sakın hergün atkuyruğu filan yapma ezik damgası yersin!saçlarını düzleştir ve katlı kestir. 5-rahat konuş birileriyle konuştuğun zaman kekelememeye dikkat et! vücut dilini kullan ama fazla abartıya kaçma! 6-derslerin iyi olmalı en kötü notun 70 olsa iyi olur 7-öyle sınıf içinde cadoloz kızlar gibi olma ağır ol bağırma kimseye sınıf içinde koşuşturma! 8-saçma sapan d...

okulda havalı olmanın yolları ...

  okul önerileri okulda cool olmak için! 1-eteğin mutlaka kısa olmalı ama çok kısa değil kötü lakaplar takılabilir.dizinin biraz üstünde olabilir. 2-mutlaka 1 converse ve ya adidas süperstar sahibi olmalısın! 3-okul formanın rengine uygun güzel bir hırka giy! 4-saçlarını mutlaka farklı yap!sakın hergün atkuyruğu filan yapma ezik damgası yersin!saçlarını düzleştir ve katlı kestir. 5-rahat konuş birileriyle konuştuğun zaman kekelememeye dikkat et! vücut dilini kullan ama fazla abartıya kaçma!  6-derslerin iyi olmalı en kötü notun 70 olsa iyi olur  7-öyle sınıf içinde cadoloz kızlar gibi olma ağır ol bağırma kimseye sınıf içinde koşuşturma! ...

1-eteğin mutlaka kısa olmalı ama çok kısa değil kötü lakaplar ta

1-eteğin mutlaka kısa olmalı ama çok kısa değil kötü lakaplar takılabilir.dizinin biraz üstünde olabilir. 2-mutlaka 1 converse ve ya adidas süperstar sahibi olmalısın! 3-okul formanın rengine uygun güzel bir hırka giy! 4-saçlarını mutlaka farklı yap!sakın hergün atkuyruğu filan yapma ezik damgası yersin!saçlarını düzleştir ve katlı kestir. 5-rahat konuş birileriyle konuştuğun zaman kekelememeye dikkat et! vücut dilini kullan ama fazla abartıya kaçma! :) 6-derslerin iyi olmalı en kötü notun 70 olsa iyi olur :) 7-öyle sınıf içinde cadoloz kızlar gibi olma ağır ol bağırma kimseye sınıf içinde koşuşturma! 8-saçma sapan diziler seyretme çocuk dizilerine asla!! 9-telefonunu okula getir ama bi hocaya yakalanıyım deme! 10-her lafa karışma sana sorulan sorulara cevap vermen yeterli olacakt...

1-eteğin mutlaka kısa olmalı ama çok kısa değil kötü lakaplar ta

1-eteğin mutlaka kısa olmalı ama çok kısa değil kötü lakaplar takılabilir.dizinin biraz üstünde olabilir. 2-mutlaka 1 converse ve ya adidas süperstar sahibi olmalısın! 3-okul formanın rengine uygun güzel bir hırka giy! 4-saçlarını mutlaka farklı yap!sakın hergün atkuyruğu filan yapma ezik damgası yersin!saçlarını düzleştir ve katlı kestir. 5-rahat konuş birileriyle konuştuğun zaman kekelememeye dikkat et! vücut dilini kullan ama fazla abartıya kaçma! :) 6-derslerin iyi olmalı en kötü notun 70 olsa iyi olur :) 7-öyle sınıf içinde cadoloz kızlar gibi olma ağır ol bağırma kimseye sınıf içinde koşuşturma! 8-saçma sapan diziler seyretme çocuk dizilerine asla!! 9-telefonunu okula getir ama bi hocaya yakalanıyım deme! 10-her lafa karışma sana sorulan sorulara cevap vermen yeterli olacakt...

okulda havalı olmanın yolları

okul önerileri okulda cool olmak için! 1-eteğin mutlaka kısa olmalı ama çok kısa değil kötü lakaplar takılabilir.dizinin biraz üstünde olabilir. 2-mutlaka 1 converse ve ya adidas süperstar sahibi olmalısın! 3-okul formanın rengine uygun güzel bir hırka giy! 4-saçlarını mutlaka farklı yap!sakın hergün atkuyruğu filan yapma ezik damgası yersin!saçlarını düzleştir ve katlı kestir. 5-rahat konuş birileriyle konuştuğun zaman kekelememeye dikkat et! vücut dilini kullan ama fazla abartıya kaçma! 6-derslerin iyi olmalı en kötü notun 70 olsa iyi olur 7-öyle sınıf içinde cadoloz kızlar gibi olma ağır ol bağırma kimseye sınıf içinde koşuşturma! 8-saçma sapa...

4 çözülecek problem :)

son günlerde bloguma kuzenim giriyor.bu yüzden pek yazı paylaşamadım ve yorumlara bakamadım.2 günde 4 tane problem gelmiş.çok çok özür dilerim giremediğim için biraz geciktiler.şimdi hemen cevaplayacağım. tatlım bu konu ciddi olabilir.bence bu konuyu ailenle paylaşmalısın.babandan çekiniyorsan ilk önce annene söyle.takıldı peşime bırakmıyor de.mesajları göster.hem söylersen ailenin tedirginliği azalır senden yana.çocuklada bir konuşsun baban veya abin.ilk önce babama, abime vs. söylerim de.eğer ki karşı çıkarsa hala rahatsız ederse babanlar çocukla konuşsunlar. canım öncelikle kendine güvenmeyi öğrenmelisin.arkadaş konusuna gelince: sınıfının...

okulda havalı olmanın yolları

  okul önerileri okulda cool olmak için! 1-eteğin mutlaka kısa olmalı ama çok kısa değil kötü lakaplar takılabilir.dizinin biraz üstünde olabilir. 2-mutlaka 1 converse ve ya adidas süperstar sahibi olmalısın! 3-okul formanın rengine uygun güzel bir hırka giy! 4-saçlarını mutlaka farklı yap!sakın hergün atkuyruğu filan yapma ezik damgası yersin!saçlarını düzleştir ve katlı kestir. 5-rahat konuş birileriyle konuştuğun zaman kekelememeye dikkat et! vücut dilini kullan ama fazla abartıya kaçma!  6-derslerin iyi olmalı en kötü notun 70 olsa iyi olur  7-öyle sınıf içinde cadoloz kızlar gibi olma ağır ol bağırma kimseye sınıf içinde koşuştu...

okulda havalı olma

okulda havalı olmanın yolları okul önerileri okulda cool olmak için! 1-eteğin mutlaka kısa olmalı ama çok kısa değil kötü lakaplar takılabilir.dizinin biraz üstünde olabilir. 2-mutlaka 1 converse ve ya adidas süperstar sahibi olmalısın! 3-okul formanın rengine uygun güzel bir hırka giy! 4-saçlarını mutlaka farklı yap!sakın hergün atkuyruğu filan yapma ezik damgası yersin!saçlarını düzleştir ve katlı kestir. 5-rahat konuş birileriyle konuştuğun zaman kekelememeye dikkat et! vücut dilini kullan ama fazla abartıya kaçma! 6-derslerin iyi olmalı en kötü notun 70 olsa iyi olur 7-öyle sınıf içinde cadoloz kızlar gibi olma ağır ol bağırma kimseye sınıf ...

okulda havalı olmanın yolları

okulda havalı olmanın yolları

okul önerileri okulda cool olmak için! 1-eteğin mutlaka kısa olmalı ama çok kısa değil kötü lakaplar takılabilir.dizinin biraz üstünde olabilir. 2-mutlaka 1 converse ve ya adidas süperstar sahibi olmalısın! 3-okul formanın rengine uygun güzel bir hırka giy! 4-saçlarını mutlaka farklı yap!sakın hergün atkuyruğu filan yapma ezik damgası yersin!saçlarını düzleştir ve katlı kestir. 5-rahat konuş birileriyle konuştuğun zaman kekelememeye dikkat et! vücut dilini kullan ama fazla abartıya kaçma! 6-derslerin iyi olmalı en kötü notun 70 olsa iyi olur 7-öyle sınıf içinde cadoloz kızlar gibi olma ağır ol bağırma kimseye sınıf içinde koşuşturma! 8-saçma sapa...

en sefdiim arkilermn güsellik sırları..

aléna'nın:vurqulamak istédiğm önémli bir nokta var...yürüyü$ünüz..!!   éğér bu qün hala yéré bakarak yürüyorsanız sizé $iddétlé déği$tirménizi tavsiyé édiyorum...qirdiğiniz ortamda sizé oranın yér dö$émésini sormayacaklarsa tabi :d ba$ınızın dimdik,yürüyü$ünüzü zarif tutmalısınız..sanki podyumda yürüyor édasıyla salınırsanız,hémén qözlér sizé vé ho$ yürüyü$ünüzé çévrilir..tabi modéllérin yürüyü$ündéki qibi ayaklarınızı düz bir &cce...

popüler olmak için öneriler

görünüş:eğer okulunda serbest kıyafet yoksa saçlarını aç, tırnaklarını uzat ve bileklik tak. eteğin kısa olsun.eğer okulunuz disiplinli bi okulsa, saçlarına havalı ve şeker bir tarz vererek yaratıcılığını herkese göster. öğretmenlerin hala kızıyorsa, altlarını açık bırak ve üst kısmına dağınık bir şekil er. bilekliklerini sakla. eteğini sakın kıvırma! terzinden ya da annenden keserek kısatlmasını iste.arkadaşlar:arkadaşlarını özenle seç. mutlaka bir ve ya iki kankin olsun. sürekli onlarla eğlen ve laklak yap. bunlar sınıfın en popülerleri olsun.haftasonları hep buluşun ve birbirinize hediyeler alarak okulda verin. birbirinize havalı lakaplar takarak okuldaki sıraların üstüne oturup konuşun, diğerlerin...

okul önerileri...

popüler olmak istiosan sana seve seve yardımcı oluruz popüler arkadaşın yoksa şimdi eline sınıf listesini al bak ve çevrendeki en cool ve en havalı 2 kızı seç.sonra onları ara ve hal hatırlarını falan sor.sonra onlarla duygularını paylaş onlarla yakınlaş arada bi hediye al.sonunda seninle daha yakın bir arkadaşlık kurmak isticeklerdir.sonunda 3lü bi grup kurun.bütün sırlarınızı ve içinizden geleni birbirinize söyleyin.ve hedeflerinizden biride popüler olmak olsun. havalı olun havalı görürün okulda hep beraber gezin başka kızları meraklandırın ve derste arada bir birbirinize bakıp sessizce gülüşün aynı zamanda tenefüstede bazen sıraların üstüne oturup havalı hav...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !