× "

erkek nickleri

" arama sonuçları

aşk sevgi nickleri

aşk sevgi nickleri , msn nickleri , güzel nickleraşk matematiğe benzer elbiseyi çıkar, yatağı topla, bacakları böl, çarpmaya başla.ayıpsa sakin söyleme ayıp edersin.baban uzaylı mıydı? oda nerden çıktı? senin gibi bir şey yeryüzünde yok çünkübağırsak kurtları bağırsakta yaşar bağırmasakta yaşar.aşk sevgi nickleri , msn nickleri , güzel nicklerbakarsan bağ olur bakmazsan bakma lan.!bataryası zayıf rüyalarımda, kapsama alanı dışında kalan canım sevgilime, şebeke hatası nedeniyle ulaşamadım, şimdi yüreğimde full çeken hattımla seninleyim.biliyor musun, az önce ne olduğunu çok iyi biliyorum ben.. ne mi oldu? telefonuna bu mesaj geldi.bir daha kumar oynamayacağıma bahse girerimbir köpek ile bir erkek arasında ne fark vardır? -köpek sadece halıyı kirletip mahveder, erkek ise tüm yaşamını mahve...

güzel msn nickleri

güzel msn nickleri , güzel msn sözleri , nicklerdüşkünsöe9m, kötüysöe9m, döe9liysöe9m kimöe9 nöe9 ödfundan ?erkek kandırdığını sanır, kadınsa herşeyin farkında kendini kendini kandırır. hep böyledir.. ve belkide bu yüzdendir beyaz yatak örtülerinin gözümüze hoş gelmesi..hapsolmuş hayalleriminatçı düzenlerimhalbuki ben kimim neyimkabul edeyimyalnız kaldıysamya yalnız kaldığımı sandıysamödfomboş düzendyimqizlenmiş sevenlerimhalödfuki ben yine benim...kimler aldıysa bulup sakın geri getirmeyinbeni kimler sorduysa sizi görüp gülüp gitti deyin' qöe9rçöe9qim warqöe9n sahtöe9mi qimsöe9 önöe9msöe9möe9skime ne ki ben kimim?..nereye yürüyorum?...gönlümün bahçesine günde kaç çiçek dikiyorum ?...ödfen seninle toprağa giderim diyenleri çok gördüm ..ödfen öyle diyenleri toprağa hep yalnız gömdüm..güze...

komik aşk nickleri

komik aşk nickleri**bi hrant dink öldü hepimiz ermeni olduk bak şu işe) ha aman birde bülent ersoy ölürse abövv yandık walla allah bülent ersoya uzun ömür versin yarabbi (amin)**ayaklarım okula gidick kadar enayi ise ellerimde kopya çekicek kadar asildirr!!!!!!**diş görünüşe önem vermem rontgen flmi çekipte gelin**çok tatlısın ama rejimdeyim**yanlızlığın ne demek olduğunu bilirmisinsensiz yaşamağın ne demek olduğunu bilirmisingeçen günlerin aslında benim için geçmeyen günlerin ne demek olduğunu bilirmisinbilmezsin o zaman fazla konuşmada işine bak**ilk görüşte aşkı anlıyorumda,ömür boyu birinin suratına bakan iki kişi arasında öaşkö mucizeden bişey olamaz***kardan adam olur senden adam olmaz**senı sensızde yasaya biliyorum en azından kafamı dinliyorum**sen güzel bir yagmurun ardından top...

takım nickleri

beşiktaş nicklerine okulu bıtırmek, ne bır genc kızı sevmek, en buyuk dılegımız senı sampıyon gormek! beşıktaş*besıktaslıysan ogun, degılsen ıtaat et...*edırnenın yolları tastan , varmı buyuk besıktas'tan.*delıkanlı adam renklı takım tutmaz.besıktasım sen bana babamdan kalan mıras degıl ogluma olan borcumsun...*1903'de doldu yurekler, yer sıyah gok beyaz sampıyon besıktas.*yıllarca kahrolsak dertten kederden.bılsekkı kellemız kopar bedenden.askımız harbıden hemde derınden.asla vazgecmeyız besıktas senden.*semtımız erkekler semtı, asık eder herkesı, uzerımden eksılmesın bayragımın golgesı, ıste bız kotu gunde hep omuz omuzayız,ovunmek gıbı olmasın bız karakartallıyız...*gun dogdu hep uyandık stadlara dayandık besıktasın ugrunada bayraklara donandık semtımız erkek semtı asık eder herkesı u...

en güzel takkım nickleri

bas koymusuz cimbombom'un yoluna,sari kirmizi rengine olurum cimbombom.avrupa'da destan yazdi aslanlar,fatih'in aslanlariyla kukresin cimbombom! fenerbahceli misin? allah baska dert vermesin(!) herkes fenerli dogacak ama birgun herkes cimbomlu olecek... bir gun herkes fenerli olacak , geri kalan 364 gun ıse galatasarayli... belki bir gun baskalari da super kupa'yi kazanir.. ne dersiniz hos olmaz mi? cimbomlu arkadaslar..fenerliler bize mutesekkir..biz olmasak avrupa takimlarini seyredemeyecekler... 1905 te dogdu askimiz ,sari kirmizi akar kanimiz,cimbombom feda olsun sana canimiz olene kadar hep senin yanindayiz biz alistik avrupada kupa gormeye, sira sende fenerbahce. bulgaristanda yayla kupasi varmis, haydi fenere de bir alkis. avrupa fatihisin galatasa...

komik msn nickleri komik la bunlar :)

yaran ve yardıran çok komik msn nickleri hepsine bakın, illa ki yarılacaksınız gülmekten... ama bazıları küçük yaştaki kullanıcılarımız için sakıncalı olabilir, onlar başka sayfalara geçerlerse daha bi güzel olur. * her yıl rakıya katılan su miktarı 160 milyon ton. gelin sek içelim kuraklığı önliyelim... * yan cehennem yan, beş kamyon kömürlede ben geliyorum... * mangaldaki köftelerin cız etmez şu kalbim kadar... umutsuz aşığıııııınım beeeeen! * dürümüm, çöp şişim ve ayranım; insan bedenine hapsolmuş bir hayvanım.. * az kaşardan tost, çok kaşardan dost olmaz * o kız beni aşar, çünkü o bir kaşar, delikanlı adam, manitasız yaşar! * hayat ü&cc...

kıskançlık nickleri en güzel kıskançlık nickleri

kıskançlık nickleri,msn kıskançlık nickleri,en güzel kıskançlık nickleri,süper kıskançlık nickleri,yeni kıskançlık nickleri seni 1 öpsem 2 kıskanır 2 öpsem 3 kıskanır 3 öpsem 4 kıskanır 4 öpsem 5’in aklı kalır benimle tüm sayıları denemeye var mısın _?alem oyuncu olmuş ama bilmiyorlar ki yönetmen benim istediğime rol istemediğime yol veririm ..!!! gözlerime çizdim seni açmaya korkuyorum ..!!! varlığımda kıymet bilmeyenleri yokluğumla terbiye ederim ..!!! seni önce titreteceğim sonra ateşlendireceğim sonra yatağa atacağım sonrada terleteceğim tanıdın mı beni ben grip =) şimdi çok iyi anlıyorum nefes almak değilmiş yaşamak...

şampiyon galatasaray nickleri

şampiyon gs nickleri sözleri cimbombom nickleri sarı kırmızı türkiyenin yıldızı galatasaray olcam dıyorsanız zor olursunuz alemimin kralıymış sarı civcivler şampiyon olacamış bordo hamsler avrupa fatihiymiş kara fatmalar alemin tek kralı ultraaslan lar cimbombomsun sen bizim canımız damarımızda akan kanımız seviyoruz seni canı gönülden cimbombom sen bizim kanımız beowolf cimbom tektir dünyayı getirsen cimbomu yenemez ve geçemez alamak senin için bir hobi olsun eyer bir gün gülersen oda fener bahçe yenilince olsun(yani galatasaraylıyız allahın adamıyız) *belki bir gun baskalari da super kupa”yi kazanir.. ne dersiniz hos olmaz mi? bütün aşklar karşılıklı bizimkisi tek ...

bjk sözler beşiktaş nickleri

bjk sözleri beşiktas nickleri kara kartalsin goklerde uzarsin 100 yildir yasarsin cekemeyenler kiskanalar catlasin bir allahim birde sen varsin. dünyada ıki tur taraftar vardir:bjk''li olanlar,bjk''li olduklarinin farkina varamayanlar. başin one egilmesin aldirma kartal, aldirma.en buyuk sen degilmisin aldirma kartal, aldirma kartal aldirma... yakişir sana yakişir,sana sampiyonluk yakisir,sen alemde teksin, degisilmezsin,besiktas sen bizim herseyimizsin! gel gündüzle gece olalim gel gokyuzunde yildiz olalim seninle şampiyonluklara kosalim haydi bastir kara kartal''im. siyaha anlam qatan beazım bir sahada 12 oyuncu vardır 11oyuncu 1 bjkli taraftarlar ne kanarya dedikleri o civcivler nede nede ultra aslan d...

kız ve erkek msn nickleri

kız,ve,erkek,msn,nickleri faydasız bu isyanm kan revan baqq sol yanım !! =( gélséné baqsana görséné halimi bén sénin esérinim !! ßir gécé vaqti kendimé sordm cevaßı résmine baqaraq unuddum ßaq hérkesy séndén sonrası gözüne baqtığım anda aklım kaç karış yuqarda  kendime senden başqası çare 0lamazqi bu hayatta !!  kalßimi paramparça edmesydin !!   erkek msn yazıları içimi acıtmadan git şimdi 0lmuosa 0lmuo işte !!  10suz olmasssss !! =(  ßén aşkı...

2010'a özel msn nickleri

alfabe artık 28 harf, "o" şimdi asker! αятıq ∂αуαηαмıуσяυм єѕкιѕι qιßι ѕєω∂ιм αмα тєякιℓ∂ιм qözуαşℓαяıм ∂υямαк ßιℓмє∂ι кαℓßιм ѕιℓ∂ιкℓєяιηι ѕιℓємє∂ι ηє∂єη'ιηι ßιℓмєк ιѕтєямιѕιη .ьія іпѕапı fаякєтмєує 1 dk,тапıмауа 1 ѕаат,апlамауа 1 gύп,ѕєψмєує 1 ђаfта уєтєя aмa, υпυτмауа ьїя σмύя уєтмєzz. -ßu son aldanışım son yıkılışım olacak gelsen de boş artıq gelmesende, ben yokum ! єη вüуüк σℓαуℓαя єη т&alpha...

melankolik aşk nickleri melantik sözler

melankolik aşk nickleri melantik sözler 2010 melankolik aşk nickleri goruyorum bu ask benide senide yakar ayri dustuk seninle yar sonsuza kadar!! // ister mavi gözlüsünü ister yeşil gözlüsünü seç erkek milleti değil mi vur tekmeni geç xd ‘ ilk ve son nefes ürkek bu beden nedensizim sana yakışmaaz kefen .. // ipi kopmuş uςurtma gibisin g*tün başın oynuyo xd ^^ yazdıklarımı alınma sakın üstüne… ruhu olmayan sözcükler ne ifade edebilir ki yüreğine? yüreğîmdeki yol tenha ! g*tün yerse geçersin . ! adam olanıda gördük anca lafla seversn… ‘ kalbim seni sewmeyeni yaşatsın ben seninle ölmeye razıy...

ask ve komiklik nickleri

♥ ilk goruste aski anliyorumda, omur boyu birinin suratina bakaniki kisi arasinda ask bir mucizeden baska birsey degil !!! bill cosby♥ ask karsindakini bulunmaz hint kumasi sanmanla sersemin teki oldugunu anlaman arasinda gecen zamandir.♥ arabanin onundeki cocuklar kazalara, arabanin arkadasindaki kazalarda cocuklara neden olur.♥ ben ona baktim, o bana bakti, simdi dort cocuga bakiyoruz.♥ dokuz kere sev, onuncu olayim, gercekten sev, sonuncu olayim.♥ erkekler belediye otobusu gibidir. birini kacirirsan bes dakika sonra oburu gelir.♥ ona kalbimi verdim saklasin diye, salak buzdolabina koymus bozulmasin diye.♥ birakip gittin beni... seni unuttum sanma, zaman alismayi ogretti belki ama unutmayi asla...♥ savasma sevis, sevisirken zaten savasiyorsun.♥ dusen bir yaprak gorursen, beni hatirla se...

xat nickleri xat erkek nickleri xat kız nickleri xat şekilli nic

xat nickleri xat erkek nickleri xat kız nickleri xat şekilli nickler msn nickleri anlamlı nickler sekilli nickler3/4/2009 · kategori: xat nickleri xat erkek nickleri xat kız nickleri xat şekilli nickler msn nickleri anlamlı nickler sekilli nicklerbilinmeyen acayip farklı nicklernickinizde besmele olmasını istermisiniz.بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيمnickinin yanına aslan ekleyin๘۩nickinin yanına silah ekleyin/̵͇̿ ̿/'̿̿̿&...

erkek nickleri

beni bırakıp gittiğin günlere yanacaksın ozaman hayallerinide yakacaksın! kimseye bağlı kalacak kadar light değilim kimseye kendimi ezdiricek kadar gurursuz değilim! ya tamam ya devam hayatıma! eser duygularımın şiddetli rüzgarı sokaklarında çıkma sakın karşıma duygularım seni ezicek bunu unutma. sertleşmiş duygularımı yumuşatmaya çalışma nasır tutmuş kalbimi açmaya kalkma hayal kırıklığına uğrarsın sonra! ben güneşi sana geceleri odama sevgileri sana yalnızlığı bana, kırıcı olacak cümleleri sana teselli sözlerini msn nickleri kendime ayırdım.. kimse gelmesin peşimden ben giderim dertlerimle.. senin bu dünyada hak ettiğin tek şey sadece koskoca yalan aşklar yalan sevgiler sen sadece yalansın.. lanet duyguların lanet sevgilerin hepsine lane...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !