× "

essay örnekleri

" arama sonuçları

doğa ödevlerim ve çeşitli bilgilerim

  mimar sinan nasıl mimar oldu ışın nedir ışın nedir 6. sınıf ışın nedir doğru parçası nedir ışın nedir tanımı ışın nedir matematik 3.sınıf ışın nedir kısaca bebek isimleri kuranda geçen bebek isimleri ve anlamları erkek bebek isimleri dini bebek isimleri modern bebek isimleri islami bebek isimleri kurandan bebek isimleri kız bebek isimleri kuranda gecen bebek isimleri hangi ışın türleri dünya atmosferinden geçebilir medeni kanuna göre bir kişinin ergin olabilmesi için kaç yaşını bitirmiş olması gerekir doğa şiirleri ilköğretim doğa şiirleri doğa şiirleri kısa doğa şiirleri uzun doğa şiirleri ve yazarları doğa ...

essay örnekleri 2

essay örneklerine devam..   brainstorming: => concentrate -can not clear thinking -asleep during the day outline : thesis sentence : unfortunately,insomnia has several negative effects,such as concentrate,relationship and nervous system activity. body1: t.s:the first effect is concentrate problems. ss1:when people have insomnia problem,they can face to face bad concentrate during the day and they can’t clear think anything. ex:for example,imagine that a student who has sleeping disorder,during the exam he/she can’t answer the questions simply and may not decide to correct answer. ss2:moreover,at the time of working or studying,people who have insomnia maybe can’t awake most of the time and h...

ingilizce essay örnekleri

merhaba arkadaşlar,   üniversite hazırlık yıllarında yazdığım essay'leri sizlere örnek bir metin olması açısından yayınlmaya karar verdim.sizlere tavsiyem direk alıp kullanmayın.sadece model olarak göz atarsanız daha iyi olur.çünkü paylaşacağım essay'ler grammar,spelling ve bir çok yazım hatalarıyla dolu. hadi başlayalım ;                                    “the changing role of women” brainstorming : - politics *voting *be a manager - social life *appearance clothes *humanizm,feminizm - ındustrialization ...

23 nisan ile ilgili ingilizce yazı ve konuşma örnekleri

23 nisan ulusal egemenlik bayramı ile ilgili ingilizce yazı ve kompozisyon örnekleri... the most beautiful is the month of april, the spring season. nisanda toprak ana canlanır, bütün doğa yeniden dirilişin heyecanını yaşar. ın april, the earth mother alive, all natural re-live the excitement of the resurrection. her yer cıvıl cıvıldır. each of chirpy. kışın soğuk ve karanlığından kurtuluşun bir bayramını yaşar sanki bütün doğa… ın winter, cold and darkness of salvation as if all nature lives in a holiday ... 23 nisan denilince, şanlı milletim için de böyle bir yeniden doğuş ve canlanışın yaşandığı ay bakımından ne büyük bir tesadüf olduğunu düşünürüm. april 23 is considered, for the glorious n...

23 nisan ile ilgili ingilizce yazı ve konuşma örnekleri

23 nisan ulusal egemenlik bayramı ile ilgili ingilizce yazı ve kompozisyon örnekleri... the most beautiful is the month of april, the spring season. nisanda toprak ana canlanır, bütün doğa yeniden dirilişin heyecanını yaşar. ın april, the earth mother alive, all natural re-live the excitement of the resurrection. her yer cıvıl cıvıldır. each of chirpy. kışın soğuk ve karanlığından kurtuluşun bir bayramını yaşar sanki bütün doğa… ın winter, cold and darkness of salvation as if all nature lives in a holiday ... 23 nisan denilince, şanlı milletim için de böyle bir yeniden doğuş ve canlanışın yaşandığı ay bakımından ne büyük bir tesadüf olduğunu düşünürüm. april 23 is considered, for the glorious n...

üniversite diploma örnekleri, diploma programı, diploma yazma pr

www.acikogretimlisesi.info ıb diploma nedir?               ınternational baccalaurate - ıb diploma   ınternational baccalaureate ya da uluslararası bakalorya, uluslararası bakalorya örgütü (ınternational baccalaureate organization - ıbo) tarafından dünyanın birçok ülkesinde uygulanan ve 3 değişik gruptan oluşan bir sistemdir.   üniversiteye geçişte ıb diploma programını başarı ile tamamlayanlar ingiltere’de en iyi üniversitelere dahi girme şansı elde ederler; oxford ve cambridge gibi. zira bu iki üniversite köpr&u...

sahte diploma örnekleri, kiralık diploma, açıköğretim diploma,

www.acikogretimlisesi.info ıb diploma nedir?               ınternational baccalaurate - ıb diploma   ınternational baccalaureate ya da uluslararası bakalorya, uluslararası bakalorya örgütü (ınternational baccalaureate organization - ıbo) tarafından dünyanın birçok ülkesinde uygulanan ve 3 değişik gruptan oluşan bir sistemdir.   üniversiteye geçişte ıb diploma programını başarı ile tamamlayanlar ingiltere’de en iyi üniversitelere dahi girme şansı elde ederler; oxford ve cambridge gibi. zira bu iki üniversite köpr&u...

argumentative essay about military service

                  mılıtary servıce         once there were lots of wars for conquering places and rulling the world.now there are wars for diplomatic power and terrorism. ın all of these wars most of the soldiers are died or arrested.doing military service is now becomes a serious diccussion because the logic of war is changed. although it is claimed  that people should do military  service only if they want to,it is clear that all of  men should do military service because it enhances pepople’s life quality, it is a deterrent power for countries and its a debt for nation.       ıt has been asserted that people are being ...

cause essay about desertification

      desertıfıcatıon        today in many countries lands are becoming into deserts,and due to the conditions in the world soon we will not be able to take it backthere are two main causes of desertification,one is human activities and the other is climatic variations.        the first and the most important cause of desertification is human activities... devamı için......

cause essay about desertification

                                                      desertıfıcatıon        today in many countries lands are becoming into deserts,and due to the conditions in the world soon we will not be able to take it backthere are two main causes of desertification,one is human activities and the other is climatic variations.        the first and the most important cause of desertification is human activities.earlier desertification  was only a natural formation bu...

kadınların erkeklerde değiştiremedikleri alışkanlıklar

kadınların erkeklerde değiştiremediği 10 alışkanlık       erkekler farklı özelliklerinin yanı sıra bazı alışkanlıklara da sahipler. hoş olmayan bazı alışkanlıklarını da doğal olarak kadınlar değiştirmek isteyebiliyor. bunu bazıları başarıyor bazıları başaramıyor. işte kadınların erkeklerde değiştiremediği 10 alışkanlık!   koltuk alışkanlığı       erkeklerin hayatları boyunca vazgeçemeyecekleri eşyalar vardır. hatta bu eşyalar onlar için bazen o kaadar önemlidir ki; erkek sevgilisiyle buluşmak yerine o eşyayla kalmayı bile tercih edebilir. bunların en başında rahat bir koltuk gelmektedir. herkes rahat bir koltukta oturmaktan ya da uzanmaktan hoşlanır ama erkeklerle koltuklar arasında farklı bir bağ vardır.   &nb...

öğrenci merkezli eğitimde ölçme ve değerlendirme

öğrenci merkezli eğitimde ölçme ve değerlendirme  geleneksel yaklaşımlarsınav dayanaklı öğrenme, sınanmayan konuları görmezden gelme, yoğunlaştıkları alanlar açısından sınırlı olma, öğrenmenin yalıtılmış bir an içindeki resmini yansıtma, öğrencinin, neyi bildiğini ve neleri yapabileceğini göstermesinde yetersiz kalma, araştırma yapma ve kaynaklara ulaşma olanağı tanımama, öğrencileri, yaşamın kendisine değil testlere hazırlama üst düzey düşünme basamağını ölçmede yetersiz kalma ( eleştirel düşünme, yaratıcı düşünme, problem çözme vb.) bireyi kendi içsel bütünlüğü içinde değerlendirmede yetersiz kalma öğrenme ve değerlendirme süreçleri arasındaki ilişkiyi zayıflatma makro becerilerin geliştirilmesi için mikro bilgilere gereksinim duyulur. geleneksel yaklaşımlar içerikle ilgili bilgiler...

sınava giren bir uyemizden yorumlar...

merhaba arkadaşlar; genelde sessiz takip ettim grubu ama şu an itibariyle sonucumu öğrendiğim için birşeyler yazayım dedim...ben ankara'da amerikan kültür'de girdim sınava...zaten sadece orada girebiliyorsunuz...ortam gayet iyiydi...sadece dinleme bölümünde hasta olan bir arkadaşın öksürükleri duyulduğu için bazı yerleri duyamadım...onun dışında structure, reading ve writing bölümlerinde ses geçirmez kulaklık veriyorlar, kendinizle başbaşa kalıyorsunuz yani )içeri hiçbir şey alamıyorsunuz.o nedenle girmeden şekerinizi yiyin,suyunuzu için, çişinizi yapın..rahatlayın öyle girin )) ben sınavdan önceki gece hiç uyuyamadım, nasıl bir strese girmişsem artık...sabah saat 09:00 için almıştım testi ve en heyecanlı tip bendim test merkezinde sabah sabah )ama ortam sessiz oluyor diye sabah sa...

yeni müfredat

geleneksel yaklaşımlarsınav dayanaklı öğrenme, sınanmayan konuları görmezden gelme, yoğunlaştıkları alanlar açısından sınırlı olma, öğrenmenin yalıtılmış bir an içindeki resmini yansıtma, öğrencinin, neyi bildiğini ve neleri yapabileceğini göstermesinde yetersiz kalma, araştırma yapma ve kaynaklara ulaşma olanağı tanımama, öğrencileri, yaşamın kendisine değil testlere hazırlama üst düzey düşünme basamağını ölçmede yetersiz kalma ( eleştirel düşünme, yaratıcı düşünme, problem çözme vb.) bireyi kendi içsel bütünlüğü içinde değerlendirmede yetersiz kalma öğrenme ve değerlendirme süreçleri arasındaki ilişkiyi zayıflatma makro becerilerin geliştirilmesi için mikro bilgilere gereksinim duyulur. geleneksel yaklaşımlar içerikle ilgili bilgilerin ölçülmesi için çok uygundur  madde türlericloze...

toeflmania uyelerinin sinav tecrubeleri

merhaba arkadaşlar; genelde sessiz takip ettim grubu ama şu an itibariyle sonucumu öğrendiğim için birşeyler yazayım dedim...ben ankara'da amerikan kültür'de girdim sınava...zaten sadece orada girebiliyorsunuz...ortam gayet iyiydi...sadece dinleme bölümünde hasta olan bir arkadaşın öksürükleri duyulduğu için bazı yerleri duyamadım...onun dışında structure, reading ve writing bölümlerinde ses geçirmez kulaklık veriyorlar, kendinizle başbaşa kalıyorsunuz yani )içeri hiçbir şey alamıyorsunuz.o nedenle girmeden şekerinizi yiyin,suyunuzu için, çişinizi yapın..rahatlayın öyle girin )) ben sınavdan önceki gece hiç uyuyamadım, nasıl bir strese girmişsem artık...sabah saat 09:00 için almıştım testi ve en heyecanlı tip bendim test merkezinde sabah sabah )ama ortam sessiz oluyor diye sabah sa...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !