× "

fatih tekke golleri izle

" arama sonuçları
fenerbahçe: 6 - ankaragücü: 0 özet izle

fenerbahçe: 6 - ankaragücü: 0 özet izle

spor toto süper lig'in 33. haftasında fenerbahçe, evinde konuk ettiği ankaragücü'nü 6-0 mağlup etmeyi başardı. şampiyonluk yolunda trabzonspor ile amansız bir yarışın içine giren sarı-lacivertli ekip alex'in tam 5 gol attığı gecede son haftaya lider olarak girmeyi başardı. öte yandan fenerbahçe 2010-2011 sezonunda kadıköy'de hiç maç kaybetmemiş oldu.  maçtan kareler... trabzonspor ise istanbul bşb'yi 3-1'lik skorla geçerek fenerbahçe'yi takibini sürdürdü. ligin 34. haftasına fenerbahçe 79 puanla lider olarak girerken, trabzonspor aynı puanla 2. sıradaki yerini korudu. 34. haftada fenerbahçe, sivasspor'a konuk olacak. trabz...

fenerbahçe-6 ankaragücü-0 maç sonucu maçın özeti golleri

90'+1'hakem son düdüğü çalıyor. maç sona erdi. 90'g o l - alex attı. 90'mehmet topuz uzun oynuyor... 90'fenerbahçe için kale vuruşu. 89'ankaragücü için kale vuruşu. 89'mamadou niang şutunu çekiyor ama farklı aut. 89'gol pozisyonu. cristian topun gelişine vuruyor. kaleci etkili. sonuç yok. 88'hakem faulü ankaragücü aleyhine çaldı. 87'fenerbahçe için kale vuruşu. 87'murat duruer için gol şansı. ancak isabetsiz bir vuruş. 87'doğan şahin uzun oynuyor... 86'mamadou niang rakibinin formasından çekiyor. faule maruz kalan oyuncu özgür cek. 86'mamadou niang raki...

15 mayıs 2011 fenerbahçe-ankaragücü maçın golleri maç özeti

 83'g o l oldu alex frikiği kullandı ve topu ağlarla buluşturdu 82'aydın toscalı sarı kart gördü. 82'aydın toscalı rakibini sert bir faul ile durduruyor. faule maruz kalan mamadou niang. 81'ankaragücü için kale vuruşu. 80' cristian şutunu çekiyor ama farklı aut. 80' alex ceza sahasına doğru ortasını gönderiyor. 80'joseph yobo şimdi topu uzaklaştıran oyuncu. 80'murat duruer ceza sahası içindeki arkadaşına pasını verdi. 80'ankaragücü köşe vuruşunu murat duruer ile kısa pas olarak kullandı. 80'doğan şahin için gol şansı. topun gelişine vurdu. kaleci uzaklaştırdı. 80'gol pozisyonu. doğan şahin topun gelişine vuruyor. kaleci uzaklaştırdı. 80'umut s&ou...

fatih tekke golleri

fatih tekke video, fatih tekke golleri fatih tekkenin golleri, fatih tekke video, fatih tekke golleri izle fatih tekkenin golleri fatih tekkenin birbirinden güzel golleri: ...

zenit - dinamo moskova maçını canlı izle

# dinamo moskova - zenit petersburg rusya ligi - maç ve canlı yayın ... anahtar kelimeler : www.tribuntv.com zenit maçı canlı izle , www.tribuntv.com ... zenit-dinamo moskova: 2-1 kezman ve fatih tekke'nin golleri, 04 ekim 2009 ... www.tribuntv.com/dinamo-moskova-zenit-petersburg-rusya-ligi-mac-ve-canli-yayin-bilgileri-haber500.html - önbellek - benzer # dinamo moscow - zenit maçını canlı izle-%maç izle canlı maç izle ... dinamo moscow - zenit maçını canlı izle. beğendiysen facebook'ta paylaş. dinamo moscow - zenit canlı izle, dinamo moscow - zenit maçı canlı izle. ... www.superstadyum.net/.../dinamo-moscow-zenit-macini-canli-izle.html - önbellek # dinamo moscow-zenit maçını canlı izle-%maç...

bosna hersek:1 türkiye:1 maçın golleri [hq]

lanet olsun bu takıma hocaya yazıklar olsu haram olsun o paralar tüüh ya iyi bir mac oynadik ama kaybettik..hep salak hakemin yüzünden oldu... ya emre golü attıktan sonra arda ayağına vuruyo nedense dikkatimi çekti rezil ettiler kendilerini bu maçta yazıklar olsunn doğruları sölemek gerekirse helal olsun salihoviç'e adam süper bi gol attı...!!! sonu kötü bitti ama srfsizler ne gusel mac izlicekdik dnya kupasında pöhh:s yine fb liler maçı berbat yaptı yalan mı ?bir gol attılar 50 yıl konuşurlar :d:d:d kadronun amına koy...m yıldırayı küstürdü piç hoca a.q beyler bu piçin oğlu başımızdayken biz bi sikimide alamayız salihoviç harika gol atmış yhaa adamlara frikik vermemek lazım hepsi isabet ettiriyor teknık direktorunden tut futbılcusuna kadar alayı vatan hayını lan bunların o kadar ...

2 mayıs saturn - zenit maçını canlı izle

saturn zenit st. petersburg maçını canlı izle 2 mayıs - maçını ... saturn zenit st. petersburg maçını canlı izle 2 mayıs saturn zenit st. petersburg maçını. mayisfutbolizle.blogcu.com/saturn-zenit...macini-canli-izle-2-mayis/7753535 saturn moscow - zenit petersburg maçı canlı izle saat : 13:00. etiketler: saturn moscow - zenit petersburg maçı canlı izle, saturn moscow - zenit petersburg maçı izle ... üç gün içinde öleceksin 2 izle, üç gün içinde ölec. ... bölüm izle , 1 mayıs kavak yell. ... xatnickleri.blogspot.com/.../saturn-moscow-zenit-petersburg-mac-canl.html - 1 saat önce son 24 saate ait diğer sonuç...

zenit - terek maçını canlı izle

1. zenit terek maçını canlı ızle | canlı maç izle, lig tv izle ... 18 nis 2010 ... posts tagged 'zenit terek maçını canlı izle'. samsunspor konyaspor maçı izle. samsunspor konyaspor maçı , samsunspor konyaspor maçını canlı ... www.canlimaci.com/tag/zenit-terek-macini-canli-izle 2. terek - zenit maçını canlı izle-%100 superstadyum - super stadyum ... terek - zenit maçını canlı izle. terek - zenit maçını canlı izle. etiketler: bedava maç izle , canlı maç izle , maç izle | pazar, temmuz 19, 2009 ... www.superstadyum.org/2009/07/terek-zenit-macini-canli-izle.html - önbellek 3. canlimacmac » zenit st. petersburg-terek maçı canlı izle 25 nis 2010 ... rubin kazan-an...

dinamo moskova - zenit maçını canlı izle

  zenit-dinamo moskova : 1-1 fatih tekke'nin golü ve maçın özeti 16 kas 2008 ... fatih tekke zenit'i sırtlıyor... rusya ligi'nin 29. haftasında oynanan maçta zenit, dinamo moskova ile 1-1 berabere kalırken zenit'in golü ... www.tribuntv.com/zenit-dinamo-moskova-1-1-fatih-tekkenin-golu-ve-macin-ozeti-haber1903.html - önbellek - benzer zenit-dinamo moskova: 2-1 kezman ve fatih tekke'nin golleri anahtar kelimeler : zenit - dinamo moskova maçın özeti izle , www.tribuntv.com zenit -dinamo moskova maçının golleri izle, www.tribuntv.com ... www.tribuntv.com/z...

zenit - spartak moskova maçını canlı seyret izle

   1.       zenit - spartak moskova maçını canlı izle - canlı maç izle,tüm ...       canliligizle.blogcu.com/zenit-spartak-moskova-macini-canli-izle/7268585 ... porto manchester united maçını canlı bedava seyret futbol seyret (8 kere) . ...       ligtv-justintvizle.blogcu.com/zenit-spartak-moskova-macini-canli-izle/7269400 - 1 saat önce    2.       zenit - spartak moskova maçını canlı izle - canlı yayin izle.maç ...       19 mar 2010 ... zenit'in spartak moskova ile oynadığı maçı kendim giderek izledim. ... zenit- juventus maçı izle. künye : zenit- juventus ma&ccedi...

antep 1-trabzon 1 maçın gollerini izle

# bursa 1-1 trabzon maçı golleri ızle | bedava lig tv izle, justin ... 15 şub 2010 ... dakika'da umut bulut'dan yediği gol ile 1 puana razı oldu. bursaspor 1-1 trabzonspor maçının geniş özetini ve gollerini izle ... www.ligtvizle.net/tag/bursa-1-1-trabzon-maci-golleri-izle - önbellek # sivasspor:1 trabzonspor:2 maçın geniş özeti ve golleri video izle ... trabzonspor:1 toulouse:3 maçın geniş özeti ve golleri video izle. uefa avrupa ligi play-off turu ilk maçında temsilcilerimizden trabzonspor s. ... www.ucretsizvideo.com/.../sivasspor-1-trabzonspor-2-macin-genis-ozeti-ve-golleri-video-izle - önbellek - benzer # sivasspor:1 - trabzonspor:2 maçının geniş özeti ve gollerini izle ... 8 ağu 200...

trabzonspor kocaelispor maçı canlı izle ts kocaeli maçı goleri i

süper lig'de lider olan trabzon spor ligin son sırasındaki kocaeli spor'u kendi evinde ağırlıyor. beşiktaşın puan kaybettiği haftada trabzonspor'un şu anki en yakın takibcisi ile arasında 3 puan bulunuyor. trabzonspor beşiktaşın'da puan kaybetmesi ile bu şansı iyi değerlendirip ligde ki liderliğini bi adım daha öne taşımak istiyor. ilk yarının bitimine az kala kocaeli spor düşme hattından kurtulmak istiyor. fakat bu haftaki rakibi ligde fırtına gibi esen trabzonspor olduğu için işi zor görünüyor. fatih tekke ve gökdeniz'in takımdan gitmesi ile bi düşüş beklenirken yenilenen takım ile trabzonspor bu sezon iyi işler yapıyor. eğer bu gidişatın bozulmaması durumda bu sezon şampiyonluğun en güçlü adaylarından.  bu sezon t...

fenerbahçe denizlispor maçı canlı izle fb denizli golleri izle

teknik direktör luis aragones yönetiminde, samandıra tesisleri'nde basına kapalı gerçekleştirilen antrenmana sakatlığı bulunan semih ve tümer dışındaki tüm oyuncuların katıldığı açıklandı.kulüp başkanı aziz yıldırım'ın dayısı faruk yalçın'ın cenaze töreni nedeniyle, aragones, antrenmanı 1 saat erkene alırken, ayrıca, cenaze törenine katılmak isteyen futbolcular için samandıra tesisleri'nden minibüs kaldırıldı. denizlispor maçı hazırlıklarını tamamlayan sarı-lacivertliler, saat 16.30'da, sabiha gökçen havalimanı'ndan kalkacak özel uçakla denizli'ye gidecek.etiketler:fenerbahçe denizlispor maçı canlı izle  fb denizli golleri izle özeti izle ligtv izle, fenerbahçe ...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !