× "

göt sikişi

" arama sonuçları

www.serensesli.com sikis sitesi am göt burda serenle sikismek is

www.serensesli.com sikis sitesi am göt burda serenle sikismek isteyenler gelsinler www.serensesli.comwww.serensesli.com sikis sitesi am göt burda serenle sikismek isteyenler gelsinler www.serensesli.comwww.serensesli.com sikis sitesi am göt burda serenle sikismek isteyenler gelsinler www.serensesli.comwww.serensesli.com sikis sitesi am göt burda serenle sikismek isteyenler gelsinler www.serensesli.comwww.serensesli.com sikis sitesi am göt burda serenle sikismek isteyenler gelsinler www.serensesli.comwww.serensesli.com sikis sitesi am göt burda serenle sikismek isteyenler gelsinler www.serensesli.comwww.serensesli.com sikis sitesi am göt burda serenle sikismek isteyenler gelsinler www.serensesli.comwww.serensesli.com sikis sitesi am göt burda seren...

www.serensesli.com serenden göt sow am sow gövüs sow serenin göt

www.serensesli.com serenden göt sow am sow gövüs sow serenin götüne akıt agzina ver amina bosal götten sik www.serensesli.comwww.serensesli.com serenden göt sow am sow gövüs sow serenin götüne akıt agzina ver amina bosal götten sik www.serensesli.comwww.serensesli.com serenden göt sow am sow gövüs sow serenin götüne akıt agzina ver amina bosal götten sik www.serensesli.comwww.serensesli.com serenden göt sow am sow gövüs sow serenin götüne akıt agzina ver amina bosal götten sik www.serensesli.comwww.serensesli.com serenden göt sow am sow gövüs sow serenin götüne akıt agzina ver amina bosal götten sik www.serensesli.comwww.serensesli.com ser...

göt kısmetden cıkınca yarak bagdatdan takla atarak gelırmıs

cengızım ben index ısını bırakalı tam 3 sene olmusdu ..:) ...

oh my göt :d

laaağn !! manisaya hapsoldum abi ! birazdan yine pc'i kaybedeceğim,off ! :( haftaya evime dönceğmm :((( ...

nede dönüp gidecek göt!!!!

aşk ağır yükler bindirdi omzuma. ne taşımaya''gücüm''var,ne de atmaya''cesaretim''..çığlıklar arasında sağır ve de dilsizim.. ne duyup anlatmaya isteğim var, ne de konuşup anlatmaya mecalim… aşk diye birşey yaşıyorum. ...ne''tek''taraflı demeye dilim var....ne de''karşılıklı''olduğuna ispatım.. sessizce bekliyorum ama ......ne daha fazla beklemeye''sabrım''var.. ne de boşver diyecek ''yüreğim.. ...

göt gibi kalmaktan çok korkuyorum

           şu belirsizliklerden nefret ediyorum arkadaş. benim şu hoşlandığım çocuk, adına kalemtıraş dicem çünkü tıraş olmayan ergenlerden biri, allaaaam ya benden hoşlanıyo mu hoşlanmıyo mu bilemedim. o kadar çok istiyorum ki onun da bana karşı boş olmamasını, ne bileyim egoistlik midir nedir artık ama onun tarafından sevilmek, onun için özel olmak is-ti-yorum! ve çok kıskanıyorum onu.. oturduğu sıradan bile. her gün acaba şu yellozdan mı hoşanıyo? mm bak bununla da konuşuyo, ya ona karşı bi şey hissediyosa gerçekten? bak şu kıza güldü? ay ben mi kuruntu yapıyorum acaba, yoksa bana karşı özel bi ilgisi yok mu? vs. vs. akşama kadar kafayı yiyorum bu soru soru işaretlerinden. ay sa...

ben kavun likörü kokacağım ve her fırsatta seni göt edeceğim

yarın sabah öleceğimi bilsen yanımda olurdun. bunu görmek için gelirdin. hayır, çünkü görmezsen buna inanmazdın. bunu kesinlikle görmeliydin.   üzgünüm. ölmeyeceğim. burada durup yazacağım. içeceğim. kanını sikeyim senin diyeceğim. kavun likörü kokacağım. zekamla bazı adamları göt edeceğim. göt olacaksın çünkü senin dışında sevdiğim bütün adamlarla sevişeceğim. yani beni sevmen için bir nedenin kalmayacak. eşitiz ilkesini benimsemek zorundasın.   benim de hakkımdı yazdıklarımda mevsimlerin güzelliğinden bahsetmek. bir doğa olayını abartıp aşk’a kelebek takmak. seni sevmenin kutsal olduğu...

bizim orada göte göt derler.

blogun ilk yazısını can yücel'den birkaç "ayar" mevzusunu alıntı yaparaktan buraya  yazmak istedim.can babayla ilgili bir hikayeye de bendeniz sahit oldum, anlatayim. kendisi bir etkinlikte sahneye cikarak siir okumaya koyuldu. tabi her zamanki gibi cilaliydi. "oksurukler siire dahil degil" diye de uyardi. siirlerini okudu, alkisini aldi, indi inecek sahneden. biz de sasirdik, hayret kufur etmedi bu sefer diye. tabi yine bizi sasirtmasini bildi, kursuye tekrar dondu ve "kusura bakmayin aksam aksam kafanizi siktim" dedi.*can yücel, bir üniversitedeki sempozyumda, öğrencinin "neden bu kadar çok küfür ediyorsunuz?" sorusuna "küfür, işçi sınıfının ağzındaki çiçektir" demiş. ne de güzel demiş.*can yücel il...

slip turkish - göt veren

ya ya gözünün yaşına bakmam götünün deliğine sokmam amının kanını bilmem senin gibi ben hergün sik yemem ye ye bide benden ye bide benim sikimi dene bide bana göt ver amcık kız bide bana piç der kızın amı herifin sikine değer götünü banada vermezsen eğer adın çıkar götverene 62 çek ister bana ister götünü ver 31 çekene hele benimkini bi yeme adın çıkar götverene adamının siki kanıyo eliyle siler adam azdıktan sonra kızı siker biri 31 biri 62 çeker tavşan ağazlı aç ağzını vericem siki açmazsan ağzını sikicem boğazını benim ki dikildi artık evimin girişine tabela asıcam göt verenler giremez diye orospular devrede yine sikile sikile oldu sene bu yazdıklarımın hepsi götverene ayy pardon götveren dedim kusura bakma orospu diecektim şaşırdım keçileri kaçır...

slip turkish - göt veren

ya ya gözünün yaşına bakmam götünün deliğine sokmam amının kanını bilmem senin gibi ben hergün sik yemem ye ye bide benden ye bide benim sikimi dene bide bana göt ver amcık kız bide bana piç der kızın amı herifin sikine değer götünü banada vermezsen eğer adın çıkar götverene 62 çek ister bana ister götünü ver 31 çekene hele benimkini bi yeme adın çıkar götverene adamının siki kanıyo eliyle siler adam azdıktan sonra kızı siker biri 31 biri 62 çeker tavşan ağazlı aç ağzını vericem siki açmazsan ağzını sikicem boğazını benim ki dikildi artık evimin girişine tabela asıcam göt verenler giremez diye orospular devrede yine sikile sikile oldu sene bu yazdıklarımın hepsi götverene ayy pardon götveren dedim kusura bakma orospu diecektim şaşırdım keçileri kaçır...

slip turkish - göt veren

ya ya gözünün yaşına bakmam götünün deliğine sokmam amının kanını bilmem senin gibi ben hergün sik yemem ye ye bide benden ye bide benim sikimi dene bide bana göt ver amcık kız bide bana piç der kızın amı herifin sikine değer götünü banada vermezsen eğer adın çıkar götverene 62 çek ister bana ister götünü ver 31 çekene hele benimkini bi yeme adın çıkar götverene adamının siki kanıyo eliyle siler adam azdıktan sonra kızı siker biri 31 biri 62 çeker tavşan ağazlı aç ağzını vericem siki açmazsan ağzını sikicem boğazını benim ki dikildi artık evimin girişine tabela asıcam göt verenler giremez diye orospular devrede yine sikile sikile oldu sene bu yazdıklarımın hepsi götverene ayy pardon götveren dedim kusura bakma orospu diecektim şaşırdım keçileri kaçır...

anti ilhan irem göt ver göt ver arkadaş

göt ver göt ver arkadaş hep bir önseks (1) uğruna yaşıyoruz hepimizmakeout (2) un ardından koşuyoruz hepimizkimi hardcore (3) lesbian (4) aşkı arar kimimizyiyişir (5)hep parklarda ağlar çaresizağlama arkadaş ağlama cenin(6) içinbu kısacık hayatta kürtaj(7) niçinağlama arkadaş ağlama cenin içinbugünler geri gelmez aldırıverirsingöt ver göt ver arkadaş kürtaj olursunbütün karnın ceninle hep gebe(8) olsunen kötü günlerimiz hep kürtaj olsun  kürtajcılar bizimle cenin yok olsun kapılma hayallere birgün dönecek diyealtına yatarken iyiydi ''ohh fuck me babe''(9)sakın kanma bir daha kanma tatlı sözlereiçkine hapta atarlar ''ohh my pretty babe''(10)ağlama...

slip turkish - göt veren

ya ya gözünün yaşına bakmam götünün deliğine sokmam amının kanını bilmem senin gibi ben hergün sik yemem ye ye bide benden ye bide benim sikimi dene bide bana göt ver amcık kız bide bana piç der kızın amı herifin sikine değer götünü banada vermezsen eğer adın çıkar götverene 62 çek ister bana ister götünü ver 31 çekene hele benimkini bi yeme adın çıkar götverene adamının siki kanıyo eliyle siler adam azdıktan sonra kızı siker biri 31 biri 62 çeker tavşan ağazlı aç ağzını vericem siki açmazsan ağzını sikicem boğazını benim ki dikildi artık evimin girişine tabela asıcam göt verenler giremez diye orospular devrede yine sikile sikile oldu sene bu yazdıklarımın hepsi götverene ayy pardon götveren dedim kusura bakma orospu diecektim şaşırdım keçileri kaçır...

alem göt oldu (ağır roman'dan ilhamla)

malum alem artık göt oldu. her an ben de bir götlükle karşılacağımı adım gibi biliyorum. bir götlükle karşılaştığımda önce kişisel olarak kibarca veya kabaca uyarırım. bazen hatta bir çocuk doğallığıyla... bundan sonuç alamazsam tarihten gelen bağlarımla uyarırım. yine fayda etmezse kanuni yollara başvururum. hoş bu zamanda o da pek etkisiz ama! .. haklıysam gerçekten ve bütün yaptıklarıma rağmen karşı püskürtmeyle karşılaşırsam iş artık içimdeki canavara kalır. maksimum merhametsizlik ve gözü karalık noktası! .. çözerim kelepçelerini karanlık ininde uykuya dalmış canavarın, düşerim yollara. doğrudan yolunu keserim puştun! özür dilemiyorsa hala tam teçhizat kanlı ellerimle ona dersini vermek üzere dalarım! o noktadan sonrası artık zevk için zaten... ya o, ya ben... birimiz ayakta kalırız. ...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !