× "

güzel memeler

" arama sonuçları

burcu esmersoy'dan şok tarif! "at gibi bacaklar dipdiri memeler

güzel sunucu burcu esmersoy, tv 8'de yayınlanan 'oylum talu ile anlatacaklarım var' programına konuk oldu.   güzellik sırlarını anlatan esmersoy, nasıl kadınları beğendiğini de açıkladı.   at gibi kadınları beğendiğini söyleyen esmersoy, "ben çağla şikel gibi kadın beğeniyorum yani at gibi.     at gibi bacaklar dipdiri memeler ve ceylan gibi gözler çağla'yı o yüzden çok beğeniyorum" diye konuştu.   çağla şikel'in güzelliğinden bahsederken dediklerine kendi de şaşıran esmersoy, stüdyodakileri de güldürdü.               ...

güzel göğüsler için öneriler!

güzel göğüsler için öneriler!

boşuna dememişler 'küçük alışkanlıklar, büyük farklar yaratır' diye... bu kural kesinlikle göğüs güzelliğiniz için de geçerli. iddia ediyoruz bu 4 öneri, sadece bir ay sonunda sizi çok mutlu edecek! kadın güzelliğinin simgesinden birisi de göğüsler... ve pek çok kadın için göğüslerinin güzelliği çok ama çok önemli. öyle ki, her yıl tüm dünyada binlerce kadın daha güzel göğüslere sahip olmak için bıçak altına yatmaktan çekinmiyor. ancak, biz 'çok geç olmadan ve göğüsleriniz herhangi cerrahi bir müdahaleyi gerektirmeden işe koyulun' diyoruz. önerilerimizi d&u...

<b>güzel memeler</b> ve akıl

güzel memeler ve akıl

güzel memeler ve akıl ikisi bir arada bulunabiliyor . inanılmaz bir çekicilik . hatta insanda esaret yaratıyor . bir kadın zeki olduğu zaman onun memelerini kullanış biçimi bile değişiyor . zekanın güzel memelere sahip birinde çıkması kadar zevkli ve mucizevi bir şey daha düşünemiyorum .       ''  ahmet altan  ''...

güzel olduğunun farkında olan kadın..

kendi tasarrufunda değildir, bir kere bu konuda anlaşalım.. yani bahsini ettiğimiz bu güzel olduğunun farkında olan kız, kendini bildiği ilk zamanda veyahut geçmişe dönüp baktığında hatırladığı ilk anılarında, bir sabah uyanıp "laaaağğğnn ben ne güzel bir kızım beaaahh! şu gözlere bak, şu kaşlara bak..burna bak hokka gibi, dudak desen enfes..ya bu memeler, allah'ım bu memeler, çay bardağı görünümündeki incecik belim üzerinde (evet memesi hemen belinin üzerinde) ne de güzel duruyor..kalçalarım tam avuca gelimlik..özene bezene yaratılmışım yeminle.." dememiştir..demişse de şu an isimlendirmek istemediğim bir hastalığın bulguları görünüyor kendisinde, divana uzansın &cced...

güzel kalçalara sahip olmak için ne yapmalı

güzel kalçalara sahip olmak için ne yapmalı eğer poponuz sarkıksa ya da olması gerekenden büyükse, hayat boyu böyle yaşamaya mahkûm değilsiniz. estetikteki yeni gelişmelerle, isterseniz küçük, isterseniz kalkık bir popoya sahip olabilirsiniz. dikkat! eğer kiloya dikkat edilmez, spor yapılmaz, cilt bakımına özen gösterilmez ise estetik operasyonla alınan sonuç korunamıyor. yemeğin salçasıyla kadının kalçasının özdeşleştiği günler artık çok geride kaldı. günümüzde, türk kadınlarının estetik cerraha başvurma nedenlerinin başında ‘popo estetiği’ geliyor. kadınlar daha çok popolarını şekilsiz bulduklarından yakınıyor. fazla ...

güzel göğüsler için egzersiz yapın

güzel göğüslere sahip olmanın öncelikli maddesi tabii ki temizlik. bunun için göğüsler her gün yıkanmalı ve alınan duşun ardından birkaç dakika soğuk su masajı yapılmalı. soğuk su masajı göğüslerimize dirilik, sıkılık, ve canlılık kazandıracaktır. kan dolaşımını hızlandırıp cildin gerilmesine neden olan soğuk su ile nasıl masaj yapılmalı? bunun için göğüslere dairesel hareketlerle soğuk su tutun. sadece birkaç dakikanızı alacak. ama dikkat edin buz gibi sular tutup da üşütmeyin. duştan çıktıktan sonra meme ucunda çatlamalara karşı nemlendirici krem kullanın. bu krem vücut için üretilmiş nemlendirici kremler olabilir ya da göğüsler için özel üretilmiş nemlendirirken sıkılaştıran kremlerden de kullanabilirsiniz. göğüs (meme) güzelliği için hangi egzersizleri yapmalısınız? yüzme b...

güzel göğüsler için öneriler

uzmanlar, göğüslerin güzelliğini korumak için bazı ufak ayrıntılara dikkat etmek gerektiğini belirtiyor. işte güzel göğüsler için dikkat edilmesi gereken uzman önerileri… - çok sıcak su ile duş almayın. - her banyodan sonra soğuk su ile masaj yapın. - üstsüz güneşlenmeyin. - doğru sutyen kullanın. - sürekli yüz üstü yatmayın. - çok sık kilo alıp vermeyin. - düzenli olarak nemlendirici bir krem ile masaj yapın. - özellikle boyun, omuz ve kolları çalıştırcı egzersizleri ihmal etmeyin. boyun egzersizleri, doğru sutyen kullanımı, doğru sutyen seçimi, göğüs egzersizleri, göğüs güzelliği, göğüs güzelliğini korumak, göğüslerin güzelliği, göğüslerin güzelliğini korumak, göğüz masajı, güzel göğüs önerileri, güzel göğüsler, güzel göğüsler için, güzel göğüsler için öneriler...

güzel göğüsler için öneriler

uzmanlar, göğüslerin güzelliğini korumak için bazı ufak ayrıntılara dikkat etmek gerektiğini belirtiyor. işte güzel göğüsler için dikkat edilmesi gereken uzman önerileri… - çok sıcak su ile duş almayın. - her banyodan sonra soğuk su ile masaj yapın. - üstsüz güneşlenmeyin. - doğru sutyen kullanın. - sürekli yüz üstü yatmayın. - çok sık kilo alıp vermeyin. - düzenli olarak nemlendirici bir krem ile masaj yapın. - özellikle boyun, omuz ve kolları çalıştırcı egzersizleri ihmal etmeyin. boyun egzersizleri, doğru sutyen kullanımı, doğru sutyen seçimi, göğüs egzersizleri, göğüs güzelliği, göğüs güzelliğini korumak, göğüslerin güzelliği, göğüslerin güzelliğini korumak, göğüz masajı, güzel göğüs önerileri, güzel göğüsler, güzel göğüsler için, güzel göğüsler için öneriler...

güzel göğüsler için ne yapmalı

  göğüslerinizin kusursuz ve güzel görünmesi için birkaç egzersize ne dersiniz göğüslerinizin kusursuz görünmesi için birkaç egzersize ne dersiniz ? soru: göğüslerimi daha büyük göstermemin bir yolu var mı? bir ürün istemiyorum, hiçbir şey satın almadan evde kendi başıma uygulayabileceğim bir şey istiyorum. lütfen yardımcı olun :) teşekkürler . :) lara. cevap: bütün kadınlar iyi görünüşlü göğüslere sahip olmak ister. fakat sorunu cevaplamadan önce, sana küçük bir anatomi dersi vereyim. göğüsleriniz aslında yağ dokusundan veya adi poz dokudan oluşmaktadır o ...

erotik video izle, plaj pornosu, koca memeler,

plajda üstsüz geziniolar:)ohh ne güzel aq.bura neresi ise hemen gitmeyi düşünüyorum. yeter artık esir gibi yaşamaktan bıktım!:)...

bembeyaz süt memeler

o ne güzel memeler öyle...küçük memeleri sevenler...bunlar size.bir ağızlık.hepsini ağzımda eritmekkk.oohhhhhhhh...yerim seni...bebeğim..o bembeyaz nefis çıtır memeleri......

ameliyatsız dik ve güzel göğüsler...

bu göğüsleri kim istemez ki!!ameliyatsız dik ve güzel göğüsler...göğüslerinizi eskisi gibi dik ve güzel görünmeleri için estetik ameliyat olmak şart değil. işte yöntemler.yapısında hiç kas olmayan tamamen yağ ve süt bezlerinden oluşan göğüsler zamanla yer çekimi, yaşlanma, sık kilo alıp verme, doğum, emzirme, yanlış sutyen kullanımı gibi nedenlerle eski diri ve dik görünümlerini yitirirler. estetik açıdan huzursuzluk yaratan bu durumdan kurtulmak için birkaç masaj tekniği ve alınacak önlemle estetik operasyona gerek kalmadan göğüslerinizi istediğiniz forma sokabilirsiniz. göğüs bakımı için yapmanız gerekenlergüneşe çıkmad...

memeler ve cinsellik

memede salgı yapan hücreler tarafından oluşturulan lobül adı verilen birimler vardır. lobüllerin birleşmesi ile loblar oluşur. meme bezi memebaşı çevresinde yeralan 15-20 lobdan meydana gelir. lobüller birbirlerine süt kanalları ile bağlıdır. süt kanalları meme başına doğru birleşirler. meme başının etrafindaki koyu renkli alana ise areola adı verilir.meme bezi, çeşitli hormonların etkisi altında gelişimini tamamlar. bu hormonların başlıcaları östrojen ve progesterondur. salgılanan hormonların etkisi ile süt kanalları ve lobüller büyür ve gelişir. memelerin yapısı ve büyüklüğü cinsel hayatı nasıl etkiler?hemen hemen her kadın memeleri ile ilgili endişeler taşır. bazen iki memenin boyutu ya da şekli birbirinden azıcık da olsa farklıdır, bazen “memelerim küçük” endişesi ile yaşar...

güzel kadınım

saçları dalga, dalga iner kalçadan aşağı,kirpikleri ok, kaşları okun yayı,dudakları boyalı kiraz misali,kömürden siyah zeytin gözleri,güzel, güzelim demek hakkı yerinde.taş bebek misali, çehre ve endamıyla,memeler top güllesi, emniyeti gizli,kabı içinde mevzileri ileri,usta bir mimar yapmış karın kubbeyi,güzel, güzelim demek hakkı yerinde.kalçaları yuvarlak karyola,sütun iki bacakla durur ayakta,ya kurdunmu yere,istirahat et deyme keyfine.plaj ve kampların en iyisi,aranılan konforların büyüleyicisi,öyle bir bina ki çok hareketli,bütün duvarıyla çok hararetlikara borsası da var,mıknatıslı olduğunu unutma,sarmak, tatmak, yaşamak için,demir olmak ta var,işte böylesi canlı binaya,güzel, güzelim demek hakkı yerinde...

adam ve kadın güzel ve komik bir yazı

  adam- sevgilim bugünlerde çikabilecek miyiz? hayir hazirlanman birkaç yil daha sürecekse bu kiyafetlerle çikmayalim.kadın- neden?adam- moda degisecek hayatim... ya da en azindan mevsim degisecek, yazlik kiyafetlerle üsümeyelim diyorum.kadın- abartma.adam- sen de abartma. bir buçuk saattir portmantonun aynasinda kendimi seyrediyorum ve sikildim.kadın- bir de benim durumumu düsün. yillardir ayni manzarayi seyrediyorum.adam- ne varmis manzarada?kadın- pek kayda deger bir sey yok. bir burun ve arkadaslari.adam- çok komik... kadinlarin siradan bir evden çikis hadisesini neden bi kadar ciddiye aldigini anlamiyorum. sanki bir daha dönmeyecegiz. gidip bir evin bahçesinde köfte yiyecegiz, hepsi bu!kadın- ona barbekü partisi deniyor canim.adam- öyle mi? köftelerin bundan haberi var mi? yoksa...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !