× "

giderli sözler

" arama sonuçları

ayşe özyılmazel 'saf olmaktan memnunum'

ayşe özyılmazel, yeni kitabı ‘kalpten düşme-sahi ben neye inanmıştım’da ‘şehirli kadın’ın ‘aşk’ın hallerini anlatıyor. “kalbimden düşmeyen, gözümden de düşmez” diyen yılmazel ile konuştuk… serhat tekin / akşam.com.tr daha önce köşe yazılarından derlediği iki kitabı saymazsak aslında ‘kalpten düşme’ ayşe özyılmazel’in ilk kitabı. yazdıklarının herkesin hayatına değecek hisler barındırdığını söyleyen ayşe özyılmazel ile ‘kalpten düşme’yi, ve yeni müzik çalışmalarını konuştuk. ‘kalpten düşme’ nasıl oluştu?  bu kitap, kitap olacağının farkında olmadan kendi kendini oluşturdu aslında. &...

zaman yolculuğu

sensiz bir zaman diliminde gidiyorum gündüz gece, kendimi kaybettim senin gözlerinde ruhumun en işlek yerlerini ben sana vermişken söle bana güzel gözlü yar neden bu gam ??? ...

şekilli kapak sözler , alayına gider :r msn sözleri

sen ßunu zaten ßiliy0rdun her qün her qün a$kı yeny ßastan yazdım ßelki kanım ßo$a aktı ßelki kırmızı ßir kurdeleydi kanım s0n ßeyaz qülümde soldu s0n iyiliği yaptım kayß0ldum y0lumu kayßettim ßn 0yunu kayßettim d0lanır durur ruhum bırak hayallerim senli kalsın en sonunda nokta war biliyorsun bitti en qüzel hikayem beni sevmek yürek ister.. su içmeye benzemez, asit içmek gibidir, yakar adamı, iliklerine işler! > ben kabuslarla büyüdüm, hayal etmek ne haddime ? > arka sokakların çocuğuyuz, bize yakışmaz itlere yem olmak.. ya adam gibi ya adam gibi gideriz! > aşktan ne anlar sosyete kız...

adam dediğin !!

adam dediğin sapına kadar yiğit olmalı,ne karıncayı inciltmeli nede ozanları yakmalı....öyle sansar gibi pusu kurup punduna getirmekte neymiş? adam dedigin dostum yüreği varsa eğer,getirip ortaya koymalı!!...!...

kral sözler k.kara'dan sevgiler ;)

bazen şarkılarım kendime anlattığım bir masaldı.yine kendimm dinledimm zaten en çokda bu koydu ya banaaa....senin gidişini seyretmek.. güzel gülüşlerimi çaldılar ann££eee... aklımı kaybediyorum we siz gözlerinizi dikmiş benim dünyamın nasıl paramparça olduğuna bakıyorsunuz...!!!!! '''tooprakk olsadaa tüm vucüdumm'''!!!....''''ölümüne sevmiştimm'''' diecek olurdum... geri dönüp baktığında sadece güzel anılar geleceğinde de koskoca bir boşluk aşk o kadar çok şey ifade eder ki bazen bir insanın hayatını bazende bir insanın hayatına girdiği andan itibarenki tüm zamanı göz£êr&ium...

alayına gitmeyin kendinize gelin | giderli sözler |

ne delikanlılık bilekte , nede kaşarlık etekdedir. delikanlılık yürekte kaşarlıkta niyettedir şerefsizlik sevildiğini bile bile ayrılmaktır. en büyük kahpelikse sevilirken aldatmaktır. sevdiklerinize saygıyı hiç bir zaman eksik etmeyin özenen değil özendiren olun alayına gitmeyin kendinize gelin geçici bir dövmesiniz şeklinizi çizdi rabbim topraklara vakti gelince kazma kürekle silineceksiniz ...

giderli sözler facebook fanclup radyohit.com

facebook fanclup sayfamıza sizde hayran olabilirsiniz hayranlar 10118 hayran tümünü gör   jasmine aw   atiye deliyaya   tolga kaplan   alihan krmty ।૧૦ડ cansu yeşilyurt veysel kara facebook sayfamızın hayranı olarak sende biz...

bu gönül ne gemiler batırdı bi sandalın lafımı olur !!

söyle yagmur söyle degmeden yüregime söyle gökyüzüne >>>> o nerde ! ne kadar ugraştıysam sana olan aglamalarım hala kesilmedi aklıma her geldiginde isyanmıdır nedir hala çözemedigim bir sebep tetikliyor beni duruyorum düşünüyorum cvp bulamıyorum kızıyorum ama neye kızıyorum bilmiyorum en çok kızdığım şey yoklugun olsada yinede yaşama mucadelesi vermeye devam ediyorum gecenin her karanlığında adını fısıldıyorsa kalbim eğer bırak git beni, konuşur konuşur susar elbetbaktığım her yerde seni görüyorsam eğeraşkın kör ettiği gözler kapanır elbetyaşadığım her an yanımda değil kalbimdeysenbırak git sevdiğim, bu yürek seni sensiz yaşamaya alışmış zatengittiğin yerde mutluysan eğer dert etme ...sevdiğim sen kanar kanar diner elbetaldım her nefeste derin bir “sen” çekiyorsam içimeda...

temel demirer/farklıydılar

farklıydılar![*] temel demirer “her tohumda bir tutku gizlidir.”[1] kapitalizmin insan(lık)ı nesneleştirerek, sürüleştirdiği; onun özneliğine kastettiği bir kesitte insan olmak ve insan kalabilmek, çeşitlilik içinde birliği zedelemeyen, farklılığa dayalı bir çoğulculukla mümkündür.kapitalist vahşetin, yabancılaştırıcı/ çürüten müdahalesiyle insan(sızlık) kırımını yaşama geçirdiği evrede, insan(lık)ın yeniden kazanılmasında, farklılığıyla “olağan” cinnete meydan okuyan devrimci sanatın/ sanatçıların yeniden anımsanması, anımsatılması gerekiyor.tıpkı halkın davası uğruna, “şanı şöhreti” elinin tersiyle itip, “çirkin kral” tahtından ...

ilginç sözler

  .taşlıbayırlıların ilginç sözleri ...

giderli sözler

selamlar cümleten & günlük, çalışmaya başladım ihmal ettim seni, haklısın vesselam. nasılız bakalım, iyiyiz dediğinizi duyuyorum sanki. allah daha iyi etsin cümleten. gelelim mevzulara, 2 hafta bitti çok şükür iş hayatında şuanlık bir sorun yok hamlıktan ötürü yorgunluğun dışında onu da zamanla aşacağımı düşünüyorum, allah izin verirse tabii. aşk meşk işleri aynı tas, aynı hamam devam etmekte. geçelim bunlar derin mevzular. bymicro kardeşim (kutay) birliğine teslim oldu mu bilmiyorum, samsun’a gelme durumları vardı, onlarda yalan mı oldu onu da bilmiyorum. iş nedeniyle pekte soramadım, uzun bir süre aramızda olmayacak blog'u şimdilik bende.  buradan özürlerim...

en yeni msn nickleri

karma karışığım.. aklım fena halde karıştı.. mustafa’yı tamamen aklımdan çıkardım.. 15 gündür biriyle konuşuyorum ama sanal.. aslında sevgili anlamında da değildi bu konuşma ama bi gece açılan bi konu beni derinden yaraladı.. yanında olmak istedim.. hoşlandı sanırım anlamadım durumundan dolayı ona yakın davrandım.. ama yalan konuşmadım.. ama olaylar aklımı çok karıştırdı.. tuhaf duygular içerisindeyim sanırım ben yazılardan hoşlandım.. onunla konuşmaktan hoşlandım.. acaip geliyor ama bu olanlara bir anlam veremiyorum.. bi yandan da mösyö’m konuşmuyoruz 1 aydır kendi sildi msn’den beni ama siteden 4 gündür profilime bakıyor.. onu hiç anlamıyorum amacı ne.. ama artık istemiyorum onu çok ü...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !