× "

hamile kalmak istemiyorum ne yapmalıyım

" arama sonuçları

dua ibadettir

dua ibadettir dua ibadettir  dua ibadettir   dua ve zikirin tarifi dua: seslenmek,çağırmak,yardıma çağırmak,allaha yalvarmak,ondan dilekte bulunmak ona yakarmaktır. zikir:anma ,anımsama,ezberleme,hatırlama,söylenmesi tavsiye edilen hamd sena ve dua için kullanılan sözler.görüldüğü gibi dua ve zikir birbirini tamamlayan ayrılmaz ikilidir. bu nedenle bizde bu ikiliyi ayırmayarak aynı konu içine dahil eyledik. sadece dua ve zikirin önemi ve din...imizdeki yeri bu husustaki ayet ve hadisleri yazmakla kalmayıp .dua münacat yalvarma yanında aynı zamanda ibadet olduğu için.duanın yapılış şekli ,duanın zamanı,ve yeri,duanın kabul olması için yapılması gerekenler.kuran-ı kerim ve hadisi şeri...

korunma yöntemleri korunma

jinekolog dr. kağan kocatepe kullanıcılarımızın sorularını yanıtlamaya devam ediyor... adetim 16 gün geciktikorunma yöntemleri idrar testi yaptım. ilk ikinci çizgi gözle görülebilecek şekilde belirdi. sonra tekrar yaptım çok hafif belli belirsiz belirdi acaba hamile olabilir miyim? gebeliğin en erken dönemlerinde testlerde ikinci çizgi çok hafif belirirkorunma yöntemleri birkaç gün sonra tekrarlandığında çizgi belirginleşirkorunma yöntemleri sizde tam tersi olduğuna göre bir sorun yaşıyor olabilirsiniz. merhabakorunma yöntemleri 1.5 yıllık evliyim ve hala ilk gecedeki gibi ağrılarım devam ediyor. jinekoloğa gittim mantar var deyip tedaviye başladı ve bitti. canım hala çok ...

hamile kalmak istemiyorum ilişki sonrası hapları faydalımıdır

  ilişki sonrası hapı ertesi gün hapı doğum kontrol yöntemi değildir. korumasız cinsel ilişkiden sonra, sürdürülmesi kesinlikle istenmeyen gebeliklerin, döllenmiş yumurtanın rahim yüzeyine yerleşmesinden önce önlenmesidir. korunmadan girilen cinsel ilişki sonrasında olabilecek istenmeyen gebeliği, ilişkiden sonraki 72 saat içerisinde alacağınız “ertesi gün hapı” ile önleyebilirsiniz. reçete ile satılan bu hapların fazla beklenmeden alınması gereklidir. çünkü haplar ne kadar erken alınırsa, etkisi o kadar fazla olur. “ertesi gün hapı”, levonorgestrel hormonu (bir gestajen türü) içeren iki tabletten oluşur. son derece etkili olan bu hapın neredey...

hamile kalmak istiyorum nasıl bir plan yapmalıyım

planlı hamilelik özellikle kariyer yapma çabasındaki çalışan çiftler için büyük önem taşıyor. ama "artık bebek sahibi olmanın zamanı geldi diyorsanız fazla vakit kaybetmeden kadın hastalıkları ve doğum uzmanı op. dr. murat taşdemir'in önerilerine kulak verin. günümüz koşulları hemen hemen her alanda olduğu gibi bebek sahibi olma konusunda da plan yapmayı gerektiriyor. ama kararı verince bebek de hemen gelmiyor. aylarca çaba! sarfedildiği halde ve klinik olarak hiçbir sorun bulunmamasına rağmen, bazen istenilen hamilelik bir türlü gerçekleşmiyor. çünkü ya yumurtlama zamanı tutturulamıyor ya da farkında olmadan hamileliği engelleyen hatalar yapılıyor. oysa maddi ...

ilk gece hamile kalmamak için ne yapmalıyım

"ilk gece hamile kalmayı engellersem..."merhaba... ben 1 sene sonra evleniyorum ve 1-2 sene çocuk yapmayı istemiyorum. acaba ilk gün hamile kalmamak için ne yapmalıyım? bunun bir sakıncası var mı? çünkü bazıları hamile kalmayı ilk gece engellersen çocuğun olmayabilir diyorlar...l.f (21) sanal abla:sevgili evladım,ay o saçmalığı kim uydurduysa pek güzel uydurmuş. ilk geceden hamile kalmayı engellersen bi daha çocuğun olmaz diye... bu ne kadar saçma sapan birşey. yani annen seni ilk geceden 9 ay sonra mı doğurmuş? eğer bu söyledikleri doğru olsaydı dünyadaki herkes anne babasının eviliğinden tam 9 ay sonra dünyaya gelirdi. elbette ki böyle birşey yok. çocuk yapmaya ne zaman karar verirsen korunmayı o zaman bırakabilirsin. ister prezervatif, ister doğum kontrol hapı kullan, hangi kontrol...

kızlık zarı ile ilgili sorular

“kızlık zarı” gülin masturbasyon yaparken bişey uygulamadan pembe kan geldi ama hiç bişey sokmadım bu kan nasıl olur pıhtılımı yırtılmış olabilir mi tşk ederim cevap için cavap; sevgili gülin öncelikle merhaba. bana göre kızlık zarı bozulmamış yani bakire olan bayanlar kesinlikle masturbasyon yapmamalı. eğer yapıyorlarsa da çok dikkatli olmalı. çünkü kızlık zarı çok esnek bir yapıya sahip. istemeden zarar verebilirsiniz. eğer bir şey sokmadıysanız büyük ihtimal zedelenmiştir sadece. korkmanıza gerek yok. yeni evli mrb biz yeni evlendik ilişkiye girdik fakat kanama olmadı bize açıklama yaparsanız çok seviniriz fatma çok endişeliyim bana lütfen yardımcı olun mastürüb...

tcm (geleneksel çin tıbbı) ile başaranlar-1

ilk başta size kısaca bu konudaki geçmişimden söz edeyim. biz eşimle 1998 yılında evlendik, 2001 yılından beri çocuk sahibi olmaya uğraşıyoruz. aynı durumdaki bir arkadaşımın tavsiyesiyle bir profesöre gittik. 2003 yılı başında gonapen+profasi formülüyle hamile kaldım ama hemen 1.ayda gebelik içimde söndü. bu prof.la 2 yıl kaybettikten sonra, başka bir tavsiyeyle gittiğimiz başka bir dr. fsh testi yaptırdı ve 20 gibi bir değer çıkınca acilen tüp bebek dedi. biz hala çok bilgisiz olduğumuz için hemen ok demedik. başka bir iki dr.a daha gittk. sonra ikna olup ilk tüp bebeği 2004 sonunda yaptık. tutmadı. bu arada ben değişik dr.lara gitmeye devam ettim ve yaklaşık 8 veya 10.cu dr. bana %1 şansım olduğunu ve dono...

haydar dümen'e sorular ve cevaplar

*bu yazılar alıntıdır..sorunlarınızı mutlaka uzmanlara danışınız*haydar dümen'e sorular ve cevaplarsoru: merhaba size şunu sormak istiyorum. eşimle haftada iki veya üç kez seviştiğimizde çocukların ikiz ya da üçüz olma ihtimali artıyor mu? yanıt: sevgili okurum. birçok erkek eşiyle birlikte her gün birleşme yapar. bu durumda bu mantığınızla çocuklar yediz mi olacak? biraz kitap oku, bilgilen, sonra evliliğe adımını at.  soru: kızlık zarı yanlışlıkla yırtılır mı? yanıt: hayır, bas bas bağırır, ağlar soru: ben 18 yaşında bir genç kızım. erkek arkadaşımla yüzeysel ilişkim oldu. ben kızlık zarımın yanlışlıkla bozulmasından şüpheleniyorum. şu ana kadar hiç kanamam olmadı. ama kanama olmadan da bozuluyor diy...

bayanlar ilk gece hamile kalmamak için neler yapmalı,hamile kalm

"ilk gece hamile kalmayı engellersem..."merhaba... ben 1 sene sonra evleniyorum ve 1-2 sene çocuk yapmayı istemiyorum. acaba ilk gün hamile kalmamak için ne yapmalıyım? bunun bir sakıncası var mı? çünkü bazıları hamile kalmayı ilk gece engellersen çocuğun olmayabilir diyorlar...l.f (21)sanal abla:sevgili evladım,ay o saçmalığı kim uydurduysa pek güzel uydurmuş. ilk geceden hamile kalmayı engellersen bi daha çocuğun olmaz diye... bu ne kadar saçma sapan birşey. yani annen seni ilk geceden 9 ay sonra mı doğurmuş? eğer bu söyledikleri doğru olsaydı dünyadaki herkes anne babasının eviliğinden tam 9 ay sonra dünyaya gelirdi. elbette ki böyle birşey yok. çocuk yapmaya ne zaman karar verirsen korunmayı...

ilk gece hamile kalmamak için ne yapmalıyım

"ilk gece hamile kalmayı engellersem..."merhaba... ben 1 sene sonra evleniyorum ve 1-2 sene çocuk yapmayı istemiyorum. acaba ilk gün hamile kalmamak için ne yapmalıyım? bunun bir sakıncası var mı? çünkü bazıları hamile kalmayı ilk gece engellersen çocuğun olmayabilir diyorlar...l.f (21)sanal abla:sevgili evladım,ay o saçmalığı kim uydurduysa pek güzel uydurmuş. ilk geceden hamile kalmayı engellersen bi daha çocuğun olmaz diye... bu ne kadar saçma sapan birşey. yani annen seni ilk geceden 9 ay sonra mı doğurmuş? eğer bu söyledikleri doğru olsaydı dünyadaki herkes anne babasının eviliğinden tam 9 ay sonra dünyaya gelirdi. elbette ki böyle birşey yok. çocuk yapmaya ne zaman karar verirsen korunmayı...

haydar dümen cinsel ilişki ile ilgili sorular ve cevapları

the best of haydar dümen (2) birçok erkek eşiyle birlikte her gün birleşir. bu durumda, bu mantığınızla çocuklar yediz mi olacak?soru: merhaba size şunu sormak istiyorum. eşimle haftada iki veya üç kez seviştiğimizde çocukların ikiz ya da üçüz olma ihtimali artıyor mu?yanıt: sevgili okurum. birçok erkek eşiyle birlikte her gün birleşme yapar. bu durumda bu mantığınızla çocuklar yediz mi olacak? biraz kitap oku, bilgilen, sonra evliliğe adımını at. soru: kızlık zarı yanlışlıkla yırtılır mı?yanıt: hayır, bas bas bağırır, ağlarsoru: ben 18 yaşında bir genç kızım. erkek arkadaşımla yüzeysel ilişkim oldu. ben kızlık zarımın yanlışlıkla bozulmasından şüpheleniyorum.şu ana kadar hiç kanamam olmadı.ama kanama olmadan da bozuluyor diye duydum. lütfen cevap yazın.yanıt: sevgili kızım...

cinsel içerikli sorular ve yanıtları

cinsel içerikli sorular ve yanıtları   dr. a.cem keçehipnoz ve hipnoterapi       sorularınız ve yanıtları ben sekse düşkün biriyim zannımca bu bir saplantı haline geldi. son zamanlarda çokça duyduğum sperm azalmasından korkmaya başladım. bunun tedavisini ya da miktarını nasıl öğrenebilirim? g.g. - kahramanmaraş   çok fazla cinsel aktivitede bulunmanız sanılanın aksine sperm sayısını azaltmaz, sağlık göstergesi olarak haz duygusunu arttırdı için sperm üretimini arttırır. cinsel tıp derneği’nin yaptığı üreme sağlığı ile ilgili araştırmalar hayatımızın parçası olan ve her gün karşılaştığımız birçok maddenin, alışkanlıklarımızın başta sperm sayısı olmak üzere üreme sağlığına olumsuz etkileri olabileceğini göstermiştir. sıcak havalar, sık yapılan u...

haydar dümen // prezervatif yerine çorap

prezervatif yerine çorap millet haydar dümen'e ne soracağını şaşırdı. işte o sorulardan biri: "prezervatif yerine çorap kullandım. sevgilim hamile kalır m dr. haydar dümen'e her gün birbirinden tuhaf cinsellik soruları geliyor. dr. dümen de bu sorulara ilginç yanıtlar veriyor. işte bu sorular ve dümen'in bu bunlara verdiği şaşırtıcı cevapları:soru: çığlıklarıma engel olamıyorum, ne yapmalıyım? yanıt: adam hassas, dişlerinin arasına yorgan al soru: 28 yaşındayım ve beş ay önce kendimi hazır hissettiğim dönemde erkek arkadaşımla birlikte oldum. onu seviyorum, cinsellikten zevk alıyorum ama orgazm olamıyorum. nedeni ise tam doruğa ulaştığımda çığlık seslerim beni frenliyor. erkek arkadaşım bundan rahatsız oluyor. ancak ben bu sese engel olamıyorum. bu güzellikten mah...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !