× "

havalı isimler

" arama sonuçları

okul tavsıyelerı

havalı ve popüler olmak için öneriler ve yaşayanların tavsiyeleri. (bu kızlar için biras) 1.gün şimdi eline sınıf listesini al bak ve çevrendeki en cool ve en havalı 2 kızı seç.sonra onları ara ve hal hatırlarını falan sor.sonra onlarla duygularını paylaş onlarla yakınlaş arada bi hediye al.sonunda seninle daha yakın bir arkadaşlık kurmak isticeklerdirsonunda 3lü bi grup kurun.bütün sırlarınızı ve içinizden geleni birbirinize söyleyin.ve hedeflerinizden biride popüler olmak olsun. 2.gün okulda hep beraber gezin başka kızları meraklandırın ve derste arada bir birbirinize bakıp sessizce gülüşün aynı zamanda tenefüstede bazen sıraların üstüne oturup havalı ...

furkan palalı kimdir best model of the world'de birincisi

furkan palalı kimdir best model of the world'de birincisi

best model of turkey ve best model of the world'de ülkemize birincilik kazandırdı. hacettepe üniversitesi jeoloji mühendisliği’nden mezun olan furkan palalı, 9 sene lisanslı biçimde basketbol oynadı. ferdi merter'in yönetmenliğini yaptığı tetikçi isimli tiyatro oyunu ile sahneye adım atıyor. oyun kısa zamanda sahnelerde. palalı, çok yakın bir zamanda bir dizide de oynamaya başlayacak. kızların yeni gözdesi konumundaki palalı ile selin boronkay'ın şirketinde buluştuk. palalı, "türk insanı kendisine güvensin, yapamayacağımız birşey yok türkler olarak" diyor ve ekliyor "ileride yurtdışında hollywood'da iyi bir yapımda başrol oynamak isterim" tiyatro oyunundan bahseder misin? bir iht...

müşteri düşmanı mağaza

     ben mi mağazacılık işini yanlış biliyorum yoksa mağazaların mı yanlışı var? benim bildiğim mağazaların bir teması olur, ona göre ürünleri vitrine, raflara vs. dizer, birkaç tane satış elemanı tutar, insanlar da mağazaya gelir ve bu ürünler belli oranda kar ederek satılmaya başlar.      peki çok sevgili satış elemanları, neden mağazanıza girdiğimizde sanki özel mülkiyetinize tecavüz etmişiz gibi bir hal takınıyorsunuz? gören de adamların özel eşyalarını karıştırıyoruz sanacak. şimdi nereden çıktı bu konu diyenler için hemen açıklayayım. geçen gün bimeks'e gittik babamla. o aşağı katta bir şeylere bakıyor ben de yukarı katta oyun reyonunu talan etmey...

havalı ol (çok önemli bir adım)

1.gün şimdi eline sınıf listesini al bak ve çevrendeki en cool ve en havalı 2 kızı seç.sonra onları ara ve hal hatırlarını falan sor.sonra onlarla duygularını paylaş onlarla yakınlaş arada bi hediye al.sonunda seninle daha yakın bir arkadaşlık kurmak isticeklerdirsonunda 3lü bi grup kurun.bütün sırlarınızı ve içinizden geleni birbirinize söyleyin.ve hedeflerinizden biride popüler olmak olsun. 2.gün okulda hep beraber gezin başka kızları meraklandırın ve derste arada bir birbirinize bakıp sessizce gülüşün aynı zamanda tenefüstede bazen sıraların üstüne oturup havalı havalı konuşun ve birbirinize takılın; "ooo sende coşmuşsun kızımmm!" "ewt şekerrrr" "haahahahah...

havalı olmak

  şekerler siizi anlıyorum sıkılıyosunuz havalı olmak istiyosunuz her sitede aynı alın bakın bunlar iyi öneiler (bu kızlar için biras) 1.gün şimdi eline sınıf listesini al bak ve çevrendeki en cool ve en havalı 2 kızı seç.sonra onları ara ve hal hatırlarını falan sor.sonra onlarla duygularını paylaş onlarla yakınlaş arada bi hediye al.sonunda seninle daha yakın bir arkadaşlık kurmak isticeklerdirsonunda 3lü bi grup kurun.bütün sırlarınızı ve içinizden geleni birbirinize söyleyin.ve hedeflerinizden biride popüler olmak olsun. 2.gün okulda hep beraber gezin başka kızları meraklandırın ve derste arada bir birbirinize bakıp sessizce gülüşün aynı zamanda tenefüstede bazen sır...

süpersonik yeni müslüman isimleri ve korkunç isimler sözlüğü

      süpersonik yeni müslüman isimleri ah tabii! nasıl da unuttum. iki yazıdır beyaz türklerin çocuklarına koydukları isimlerle dalga geçtim fakat müslüman kesimin yeni tuhaf isimleri az değil. aynı eğilim islami kesimde de var. illa acayip bir şey olacak. burada uydurmasyon olmuyor ama amaç eski ve hiç kullanılmayan arapça isimlerle öne çıkmak, parıldamak, hangi eğilimde olduğunu ap açık ortaya sermek. iyi bir müslüman ismi koymanın baş kuralları şunlar: arapça olacak, olmasa da en azından kulağa öyle gelecek. kuran’da geçecek. erkekse başına...

süpersonik yeni müslüman isimleri ve korkunç isimler sözlüğü...

süpersonik yeni müslüman isimleri ah tabii! nasıl da unuttum. iki yazıdır beyaz türklerin çocuklarına koydukları isimlerle dalga geçtim fakat müslüman kesimin yeni tuhaf isimleri az değil. aynı eğilim islami kesimde de var. illa acayip bir şey olacak. burada uydurmasyon olmuyor ama amaç eski ve hiç kullanılmayan arapça isimlerle öne çıkmak, parıldamak, hangi eğilimde olduğunu ap açık ortaya sermek. iyi bir müslüman ismi koymanın baş kuralları şunlar: arapça olacak, olmasa da en azından kulağa öyle gelecek. kuran’da geçecek. erkekse başına muhammed, sonuna fatih, kız ise sonuna nur, biraz daha modern olsun istiyorsanız su gelecek. söylenmesi muhakka...

be erkek isimleri

bedahşan: amu-derya' nın kaynağı olan perc' in yukarı mecrasının sol sahilindeki dağlık memleket bedayi: eşi benzeri olmayan güzel, mükemmel, yeni şeyler beğdoğan: özel isim beğenç: güzel ya da çirkin hükmünü verdiren duygudur bedevi: göçebe bedreddin: dinin aydınlığı bedrettin: ayın ondördü gibi ışık saçan temiz ve yüce xv. yüzyılda anadolunun özgür düşünceli bilginlerinden biri dinsel ışık bedrulcemal: ay yüzlü fatımi devleti vezir ve serdarlarındandır. 2 defa şam valisi olmuştur bedri: ay gibi, aya benzeyen, aya ait dolunay gibi güzel, dolu altın kesesi beğtemir: özel isim bedi: eşi bulunmay...

havalı olmak

öncelikle birisi sana bir şey sorduğu zaman sadece başını salla.( evet yada hayır nalamında)... daha sonra bir arkadaş grubu kur. en fazla 3 kişi olun. ve grubun başı siz olun. her zaman 3 ünüz birlikte görünün. hep kahkahalar atın. biri size bir laf attığı zaman, kalkın yanına gidin. eğer sırada oturuyosa sırasına iki kere vurun. ve bir bakış atın. bunu biz denedik ve işe yaradı. hemen sınıftan uzaklaştı.ama bu hareketi üçünüz birden yapın.eğer "napıyonuz be salak mısınız?" gibi bir şey derse "anladın sen ne demek istediğimizi" gibi gizemli konuşmalar yapın. o anlamasa bile. eğer sırada değilse omuzunu tut ve sık. daha sonra arkadaşlarınızla (sadece üçünüz) gezmeye gidin ve yanınıza bir fotoğr...

taki183 röportaj

taki, nerede büyüdün? washington tepelerinde, ben küçük bir çocukken taşınmışız oraya, orada bir çok yunanlı yaşıyordu. sonradan bu olay değişti, 183. sokak, herkesle (her milletten) kişiyle takıldığımız bir yer haline geldi, büyüdüğüm güzel bir yerdi. new yorkta graffitinin doğum yerinin washington tepeleri olduğunu söyleyebilir miyiz? şunu söyleyebilirim ki doğu manhattan graffittinin doğum yeridir, çünkü medya orada örgütlenmiştir. onlar washington tepelerinde ya da bronxte ne olur biter umursamazlar ama bu olay doğu manhattanda oldu mu, hemen gazetelere çıkarsın. graffitti yapmaya başladığında ona ne isim verdin, yazma mı tagleme mi? sanırım yazma di...

popüler olmak için

popüler olmak için

                                 ben çok popüler biriyim popüler olmak için öncelikle herkesin kendine yaptığı o tarzdan kaçının.ne o öle kısa etek gömlek dışarda içinde siyah boğazlı..öğrenciyiz abi biz ..!! öncelikle öğretmenlerinizin gözüne girin derim hiçbir öğretmenle takışmayın ve kendinizi resil edicek laflardan kaçının..bunun en kolay yolu kimseyle takışmamaktır aslında..ama korkakda olmayın hakkınızı herzaman koruyum hatta başkalarınında hakkını koruyun..havalı olmak havalılarla takılmak değildir havanızı kendinz yaratın ...

veranda!!

adamın biri, çoktandır görmediği arkadaşına rastlar:— ooo merhaba ibişko! ne var ne yok, nasılsın, iyi misin?ibişko:— artık adım ibişko değil, üstüngil. çok daha havalı olsun diye değiştirdim adımı.. durumumu soruyorsan, olağanüstü, iyi.. çok zengin oldum, çalışmama artık gerek yok. deniz kıyısında büyük bir villa aldım. sabahları denize giriyor,sonrada gidip verandanın üzerine uzanıyorum.. öğleden sonra da denize giriyor, yüzmekten yorulunca yine verandanın üstüne çıkıyorum. geceleri de, hava ılıksa, verandanın üstünde uyuyorum..ibişkoy’la karşılaşan adam, akşam eve gidince karısına:— biliyormusun?!! bu gün ibişko’ya rastladım. çok zengin olmuş...

gülben ergen ve ikizleri

bilindiği gibi bir kız biri erkek değil. ünlü sanatçı, ayşe arman'a açıkladı... doğal, samimi, kendi gibi. ama akıllı. ne söylediğini, ne yaptığını ve ne istediğini biliyor. uçuşmuyor hayatta. hedefleri var. o yüzden bu piyasadaki bir sürü insanı 8'e katlar. belli ki önce meşhur bir şarkıcı olmak istemiş, oldu. ama bununla yetinmemiş, sadece başarı ve şöhret kesmemiş, büyük bir aileye de sahip olmak istemiş. oluyor. ama allah için eş olmanın, anne olmanın da hakkını veriyor. mustafa erdoğan'la ilişkisini bilemem ama gülben ergen'in oğlu atlas'la ilişkisini gördüm, oğlanın nasıl anneye hayran olduğunu, birlikte nasıl oyunlar oynadıklarını... öpüşüyorlar, koklaşıyorlar, gerç...

frm bahane > (¯`·.(¯`·.msn bölümü·´¯).·´¯) > alt konular &

frm bahane > (¯`·.(¯`·.msn bölümü·´¯).·´¯) > alt konular > msn nickleripdaorijinalini görmek için tıklayınız : msn nicklerişekil msn nickleri harbi msn nickleri msn nick inizin önüne im simgesi koymak sıcak sıcak taze taze yep yeni komik nickler msn nickiniz için semboller winamp te çalan parça nickiniz olsun kalp ritmi şeklinde msn nicki nickinizde süslü şekilde yaresul allah yazsın japonca ismin yazabiliyorsun muhtesem bunlara hasta olacaksınız!!! msn nickleri rap sözlerinden msn nickleri ((¯`»¦«´¯)) süppeer...msn...nickleri ((¯`»¦«´¯)) msn nickleri(futbol,komik,ilgincvs,vs,...

frm bahane > (¯`·.(¯`·.msn bölümü·´¯).·´¯) > alt konular &

frm bahane > (¯`·.(¯`·.msn bölümü·´¯).·´¯) > alt konular > msn nickleripdaorijinalini görmek için tıklayınız : msn nicklerişekil msn nickleri harbi msn nickleri msn nick inizin önüne im simgesi koymak sıcak sıcak taze taze yep yeni komik nickler msn nickiniz için semboller winamp te çalan parça nickiniz olsun kalp ritmi şeklinde msn nicki nickinizde süslü şekilde yaresul allah yazsın japonca ismin yazabiliyorsun muhtesem bunlara hasta olacaksınız!!! msn nickleri rap sözlerinden msn nickleri ((¯`»¦«´¯)) süppeer...msn...nickleri ((¯`»¦«´¯)) msn nickleri(futbol,komik,ilgincvs,vs,...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !