× "

intizarın şarkıları

" arama sonuçları

intizar dinle

                                                       intizar intizar resimleri  intizar albümleri indir  intizar yağmurlar canımı alsın dinleintizar yağmurlar canımı alsın parçasını dinle           intizar ben değilim dinle intizar ben değilim şakısını dinle          intizar ömrüm senindir dinleintizar ömrüm senindir parçasını dinle         intizar uykum firari dinle intizar uykum firari ...

intizar - büyük insan.......ouz.....

önce atıp tutan sonra kaçanlara gelsin...sözde büyük insanlar yzık sizlere yazık büyük insan süperrrrrrrrrrrrrrrrr.... ya harıka olmus yaa intizarın yorumuyla..!! intizar seni çok beğeniyom bu arada şarkıda güzel olmuş saçlarımı senin gıbı kestırmek istıyporum ama bi kişi izin vermiyor verseydi kendimi sana çok benzetecektim ama malesef bi kişi izin vermiyor yapmamaı:s:s:s gökhan türkmen daha güzel söylüyo ama yinede dinlemeye değer bencede gökhan daha güzel söylüyor ama buda iyi olmuş genede... büyük insan çoooook güzel bşr şarkııı süperrr çokkk gsllllll ayse hanım gerçekten manyak bir şarkı sana katılıyorum hastayım bu kadının sözlerine hem güzelli hem şarkıları bitirıyor insanı ...? super şarkıııııııııııııııııııııı nerde olsan gelirim......... bunu istiyoruzzzzzzzzzzzzz :) askim ici...

ıntizar`dan sunam-eyleme beni [hq]

ya arkadaşım ben bu intizarın şarkılarıını açıorum fakat çalmıor bi sorun var galiba bakmanızı öneririm bizde sorun yok arkadasim, sorun senden kaynaklaniyor galiba.. (sevillay) çok harika çok güzel sevilay hanım bakın diğer şarkıları çalıor hemde çok iyi fakat sadece bunda çalmıor yoksa size bişey dediğim yok sorun yok sadce bazen gecıkmelı acılıyor veya pc sorun oldugunda evet anladim:) ama basak arkadasimizda dinleyebildigine göre bir sorun yok...(seviilay evt ben dinledim çok güzel harikasın intizar ilginize teşekkür ederim sevilay hanım ii akşamlar harika sesi war arkadaşlar hayranım ona sesi maşşlah allah wergisi... türkülerde yakışır sana zaten biz türkü deyilmiyiz sesı guzelde adı ofsayt bıraz ya intizar boyle ısımmı olur arslan diye isim oluyor volkan diyede intizar olması da gaye...

intizar şarkıları dinle, intizar dinle

iyimuzik.blogcu.com olarak intizarin birbirinden güzel duygusal şarkılarını  sizlere sunmaktayız .           intizarı küçüklüğümden beri dinlemekteyim  ve gerçekten çok güzel  kuvvetli sese sahip olan sanatçılarımızdan  birisidir intizar.   intizarın 4 güzel  şarkısını  sizlere klip olarak  sunmaktayız .. hele bi şarkısı var uykum firari şarkısı hasta ediyor beni         keyifli izlemeler  arkadaşlar intizar sevenler lütfen o değerli  yorumlarınızı eksik etmeyiniz ... tags: intizar, intizar şarkıları, intizar şarkıları dinle, intizar dinle, intizar video izle, intizar resimleri, intizar canlı dinle, intizar izle...

nerde olsan gelirim - intizar şarkısı şarkı sözü

nerde olsan gelirim şarkısı 2009 yılında intizarın yeni albümünde olan güzel şarkısı şarkı sözü şöyledir....ana kendimden çok güveniyorumbeni aldatmazsın bunu iyi biliyorumsensiz yönümü bulamıyorumyerim cennet olsa daralıyorumgözü gönlü tok sevgilimbir sebebim yok sevgilimseni niye bırakayım benböyle derdim yok sevgilimnerde olsan gelirimömrüm senindirben yolunda ölürümkalbim sevinirnerde olsan gelirimömrüm senindirben yolunda ölsem deşu kalbim sevinirbeni biraz seviyorsan kendine iyi bakakşamları erken yatsabahları erken kalkkapat perdelerigüzelliğin görünürseni gören herkes aşktan sürünürgözü gönlü tok sevgilimbir sebebim yok sevgilimseni niye bırakayım benböyle derdim yok sevgilimnerde olsan gelirimömrüm senindirben yolunda ölürümkalbim sevinirnerde olsan gelirimömrüm senindirben yolund...

aynalar - popüler sanatçılardan intizarın aynalar şarkısı

yar seni anlatmaya yetmiyor ki zamanaşkın tutku denen her halinde dolandımen derin sevdamsın senotuzunda yıllarınbelki de içindeyim koskoca bir yalanınoffffsır tutmaz aynalardiline dolar benikaç zamandır beklerimgeleceğin günleriya batar ya çıkarımbu da deli cesaretisır tutmaz aynalardiline dolar benikaç zamandır beklerimgeleceğin günleriya batar ya çıkarımbu da deli cesaretibana rüzgarlar gönderuçarı yüreğindenben aşkı bitirmedimvazgeçmedim sevgindenbu şehir sana hasretölüyor kederindenelini çabuk tut yarbak gençlik gidiyor bendensır tutmaz aynalardiline dolar benikaç zamandır beklerimgeleceğin günleriya batar ya çıkarımbu da deli cesaretisır tutmaz aynalardiline dolar beni...

nerde olsan gelirim - intizar 2009 albümü şarkı sözleri

nerde olsan gelirim intizarın son 2009 albümünde seslendirdiği güzel bir şarkının şarkı sözleri...ana kendimden çok güveniyorumbeni aldatmazsın bunu iyi biliyorumsensiz yönümü bulamıyorumyerim cennet olsa daralıyorumgözü gönlü tok sevgilimbir sebebim yok sevgilimseni niye bırakayım benböyle derdim yok sevgilimnerde olsan gelirimömrüm senindirben yolunda ölürümkalbim sevinirnerde olsan gelirimömrüm senindirben yolunda ölsem deşu kalbim sevinirbeni biraz seviyorsan kendine iyi bakakşamları erken yatsabahları erken kalkkapat perdelerigüzelliğin görünürseni gören herkes aşktan sürünürgözü gönlü tok sevgilimbir sebebim yok se...

intizarın 4 güzel parçasını sizler için hazırladım intizar ıhlam

intizarın 4 güzel parçasını sizler için hazırladım 1/10/2008 -kategori: intizar tags : intizar şarkıları,intizarın şarkılarını online dinle yorum (0) kalıcı bağlantı intizar yani söyle klibi izle 1/10/2008 -kategori: intizar yorum (0) kalıcı bağlantı intizar sensiz olamam ! sensiz olamam yaşayamamki 1/10/2008 -kategori: intizar 3 gündür evden çıkmadım telefonlarımı açmadım seni üzeyim derken git gide sana bağlandım sensiz olamam yaşayamamkiyorum (0) kalıcı bağlantı intizar ıhlamurlar altında , yar tenine haram değdi zamansız bu ayrılık 1/10/2008 -kategori: intizar kuş kanadı gibi kırık yar tenine haram değdizamansız bu ayrılık yorum (0) kalıcı bağlantıintizarın 4 güzel parçasını sizler için hazırladım intizar ıhlamurla...

intizarın 4 güzel parçasını sizler için hazırladım

tags : intizar şarkıları,intizarın şarkılarını online dinle...

kalpsiz bir şiir arifesi ...

                ben bu gidişin tozunu kaldırabilirim sadece!sözcüklerim alaşağı edilmiş gerçeklere yükümlüvarsa umudun ötesi, gidersin!kalbinde gül bitmese de düşersin yola...sularına gölgeler ilişir...hava kurşun kadar ağır!bir dağ havasıdır bu; vedayla kavrulmuş...avuçlarında kalaylı acılar... teninde ihtiyar bir soluğun sancısı...yağmalanır ütopyanda saklı kalmış hafi umutlarkahırla yaren bir yasın ömrünü biçmek uzaktır sana, bilirim!zalamın içine damladığı mecruh bir vakit varsagidersin!...keşfine çıksam da kronik acılarınben bu gidişin tozunu kaldırabilirim sadece!-kalacağım de!-ben bu intizarın intihası olabilirim sadece!terk mubahtır savruk aşkın defterinde!kalbim iflah olmayacak bir sancının eşiğindeardınsıra gelmek düştü aklımatopr...

göç denemesi

  ben bu gidişin tozunu kaldırabilirim sadece!sözcüklerim alaşağı edilmiş gerçeklere yükümlüvarsa umudun ötesi, gidersin!kalbinde gül bitmese de düşersin yola...sularına gölgeler ilişir...hava kurşun kadar ağır!bir dağ havasıdır bu; vedayla kavrulmuş...avuçlarında kalaylı acılar... teninde ihtiyar bir soluğun sancısı...yağmalanır ütopyanda saklı kalmış hafi umutlarkahırla yaren bir yasın ömrünü biçmek uzaktır sana, bilirim!zalamın içine damladığı mecruh bir vakit varsagidersin!...keşfine çıksam da kronik acılarınben bu gidişin tozunu kaldırabilirim sadece!-kalacağım de!-ben bu intizarın intihası olabilirim sadece!terk mubahtır savruk aşkın defterinde!kalbim iflah olmayacak bir sancının eşiğindeardınsıra gelmek düştü aklımatoprağıma metruk gölgeler döküldü geceden!gurbet düğüm düğüm...

yalnızım çünkü sen varsın...

  sen bu meçhulün faili olabilirsin sadece!içli türkülerden geçerken yollarhala diriyken tablada küliçimde bir gül gözlerinden ölür!gitmek dilerim turna kanı mürekkebimde donduğu vakit!kırmak isterim hatrını harın!...işte,derunumda kuyular sıralarken mütercimbir yusuf dilerim, değilken züleyha!aklımın bir ucundan geçerken kalbimin müstakil bahçelerinesen bu meçhulün faili olabilirsin sadece!-bana kal de!-sen bu seslenişin kalbi olabilirsin sadece!ellerimde bir demet okyanus vardı oysa!münferit güller getirdim sana pusat gölgelerinden!ölümü hatmettim kanarken gülbank!gördüm tuzlanmış yarada kanıebabiller bekliyordu sırtım namluyla boğuşurken!gücenmiş yağmurlar getirdim sana çöl diyarından!telef olmuş yanlarım ağrıyor şimdi!kaç kalmak bana yeter ki?!beter kalsan da bu viranedes...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !