× "

iyi espiriler

" arama sonuçları

iğrenç espiriler, iğrenç nickler, iğrenç sözler

  "umutsuz ev kadınları" dizisinin yerli versiyonunun ilk 100 bölüm özeti:"sabah evi temizle, öğlen ütü yap, akşam dizi seyret".   iğrenç sinek zehrine sinek ilacı diyen bir milletiz… ne kadar iyi niyetliyiz… ilaç o ilaç, iç bak bir şey olmayacak, tadı biraz acı ama   espiri yaş 8: "yatağına git!" -hayıır! ... yaş 18: "kalk artık!" -hayıır!     facebookta "beqen geç" diyen kızın gerçek hayatta "bekleme yapma devam et" diyen adam olduğu öğrenildi.   iğrenç espiriler ben küçükken şimşek çaktığında meleklerin fotoğraf çekil...

çıldırtan espiriler

çıldırtan espiriler çıldırtan espiriler (arkadaşınıza yapın gıcık olsun) *dün yapılan bir operasyonla ajda pekkan'ın alnı sonunda ensesine ulaştı. *bak barbie'ciğim,sen daha toy sun. *türkiye'de en demokratik olay, trafik kazaları; herkes eziliyor... *tüh!.. amortiyi tek rakamla kaçırdım yine... *oğlum,senin zayıflaman için daha 40 fırın ekmek yemen lazım.. *suçlu ayağa kalk!..çocuklu bayana yer ver!.. *daha son kullanma tarihine çok var, yavaş iç şu meyve suyunu... *ödümü patlattın.. 80 yıla kadar ölürsem sebebi sensin. *her hakkı saklıymış. bende de bunca hakkı nerede diyordum. *maaş 250 milyon mu? aaa başlarım böyle işe...

soğuk espiriler

internette bulunan en soğuk ve en itici espiriler bir araya toplandı :ne yapıyorsun? -telefonla konuşuyorum.. -aaa sizin telefon konuşuyor mu?basamakta durmayın otomatik kapı çarpar, böler, karekökünü alır.hangi çiçek hem kafaya takılabilir, hem de içinde çamaşır yıkanır?cevap: fesleğen tabii ki.saç malanmaz, taranır.seven unutmaz oğlum, eight unutur.3 japon sırayla uçaktan atlamış. japonlar ölmüş, sıra ise kırılmış!4 kişilik bir masa alçaktım vazgeçtim, kişiliksiz bir masa aldım!hadi oyun oynayalım. vazgeçtim, oymadan oynayalım!iyi ki italya da doğmamışız!.. neden? çünkü italyanca bilmiyoruz!abi sizin araba ne malı? -alman malı! bizimki de klimalı!geçen gün arka...

soğuk espiriler

ne yapıyorsun? -telefonla konuşuyorum.. -aaa sizin telefon konuşuyor mu?basamakta durmayın otomatik kapı çarpar, böler, karekökünü alır. hangi çiçek hem kafaya takılabilir, hem de içinde çamaşır yıkanır? cevap: fesleğen tabii ki. saç malanmaz, taranır.seven unutmaz oğlum, eight unutur.3 japon sırayla uçaktan atlamış. japonlar ölmüş, sıra ise kırılmış!4 kişilik bir masa alçaktım vazgeçtim, kişiliksiz bir masa aldım! hadi oyun oynayalım. vazgeçtim, oymadan oynayalım! iyi ki italya da doğmamışız!.. neden? çünkü italyanca bilmiyoruz!abi sizin araba ne malı? -alman malı! bizimki de klimalı!geçen gün arkadaşlarla fırında patates yiyorduk, fırın sıcak geldi bahçe...

komik espiriler

komik espriler hoşgeldiniz ılk seferde kazamazsan, suçu amirlerine at, ikinci seferde kazamazsan hile yap, üçüncü seferde kazanamazsan vazgeç, salakligin alemi yok. sen hic sahanda yumurta yedin mi? evet....peki deplasmanda yedin mi? cok iyi halk oyunlari oynayan bir kazana ne deriz?...ıyi oynayan kazansin!.. kendini mutlu hissediyorsan, bir yerde yine bir salaklik yaptin ve farkinda degilsin demektir dokuz parmaginda dokuz marifet var.bir parmagiyla hep burnunu karistiriyor sayin abone... aradiginiz istikamete dogru bütün hatlar doludur. lütfen baska istikamete dogru telefon ediniz herkes saçiyla oynarken, o favorisiyle oynuyordu. o bir radikel yazılıdan sıfır aldım ama önemlı olan katılmaktı.... kadin hakki diye birsey o...

espiriler

dünya dönermiş, ay ise köfte. aç ayı oynamaz, yedek kulübesinde bekler.adama komposto bizim lazada koyun postu gelince,bizimki heyecanla sorar: onunki niye sulu da benimki kıllı kıllı. adama sormuşlar karınızla ortak bir özelliğiniz var mı diye ? demiş ki var aynı günde evlendik... adamın biri çölde susuz kalmış kristal kola bulmuş ama içememiş neden? cevap:kristal kolanın üstünde güvenle içiniz yazıyormuş adam güveni beklemiş. adamın biri etrafına çember çizmiş içinde devamlı hoplayıp zıplıyormuş. ne yapıyormuş yani? - kendi çapında eğleniyormuş.... adamın biri intihar etmeye kalkmış vazgeçmiş diğeri de intihar etmeye kalmış vazgeçmiş. adamın biri omuyla yıkanmış ma...

çıldırtan espiriler

çıldırtan espiriler çıldırtan espiriler (arkadaşınıza yapın gıcık olsun)*dün yapılan bir operasyonla ajda pekkan'ın alnı sonunda ensesine ulaştı.*bak barbie'ciğim,sen daha toy sun.*türkiye'de en demokratik olay, trafik kazaları; herkes eziliyor...*tüh!.. amortiyi tek rakamla kaçırdım yine...*oğlum,senin zayıflaman için daha 40 fırın ekmek yemen lazım..*suçlu ayağa kalk!..çocuklu bayana yer ver!..*daha son kullanma tarihine çok var, yavaş iç şu meyve suyunu...*ödümü patlattın.. 80 yıla kadar ölürsem sebebi sensin.*her hakkı saklıymış. bende de bunca hakkı nerede diyordum.*maaş 250 milyon mu? aaa başlarım böyle işe haa..*atı alan üsküdar'ı geçti. biz takibe devam ediyorum merkez. tamam!..*şu çocuğu doğuramadım yaaa!..içimde kaldı.*kedi ulaşamadığı ciğere mundar der. ondan so...

tiksindiren espiriler

tiksindiren espiriler dün yapılan bir operasyonla ajda pekkan'ın alnı sonunda ensesine ulaştı.bak barbie'ciğim,sen daha toy sun.türkiye'de en demokratik olay, trafik kazaları; herkes eziliyor...tüh!.. amortiyi tek rakamla kaçırdım yine...oğlum,senin zayıflaman için daha 40 fırın ekmek yemen lazım..suçlu ayağa kalk!..çocuklu bayana yer ver!..daha son kullanma tarihine çok var, yavaş iç şu meyve suyunu...ödümü patlattın.. 80 yıla kadar ölürsem sebebi sensin.her hakkı saklıymış. bende de bunca hakkı nerede diyordum.maaş 250 milyon mu? aaa başlarım böyle işe haa..atı alan üsküdar'ı geçti. biz takibe devam ediyorum merkez. tamam!..şu çocuğu doğuramadım yaaa!..içimde kaldı.kedi ulaşamadığı ciğere mundar der. ondan sonra "konuşan kedi" olarak çok meşhur olur.kızımı ne doktorlar, ...

berbat ötesi espiriler

berbat ötesi espiriler dün yapılan bir operasyonla ajda pekkan'ın alnı sonunda ensesine ulaştı.bak barbie'ciğim,sen daha toy sun.türkiye'de en demokratik olay, trafik kazaları; herkes eziliyor...tüh!.. amortiyi tek rakamla kaçırdım yine...oğlum,senin zayıflaman için daha 40 fırın ekmek yemen lazım..suçlu ayağa kalk!..çocuklu bayana yer ver!..daha son kullanma tarihine çok var, yavaş iç şu meyve suyunu...ödümü patlattın.. 80 yıla kadar ölürsem sebebi sensin.her hakkı saklıymış. bende de bunca hakkı nerede diyordum.maaş 250 milyon mu? aaa başlarım böyle işe haa..atı alan üsküdar'ı geçti. biz takibe devam ediyorum merkez. tamam!..şu çocuğu doğuramadım yaaa!..içimde kaldı.kedi ulaşamadığı ciğere mundar der. ondan sonra "konuşan kedi" olarak çok meşhur olur.kızımı ne doktorlar,...

paronayak espiriler

paronayak espiriler -eli olmayan babaya ne denir? -no-el baba... -ben sünnete karsiyim. gençlerin önünü kesmeyelim... -bir gökdelenin üzerinde kirmizi bir isik yanip sönüyormus neden? -çünkü binanin sarji bitiyormus... -can neden bogazdan gelir? -çünkü can emirgan'da oturuyormus... -elektrik sandalyesinde oturan idam mahkumu ne demis? -çokkorkuyorum elimi tutar misin??? -yasiniz kaç? -bilmem her yil degisiyo... -arkadaslar telefonlar dinleniyormus... -ıyi iyi dinlensinler zatençok yorulmuslardi... -saatin çalisiyo mu? -evet -benimkine de is bulsana... -tarti neden tartmamis? -çünkü üzerinde anti-tartar dismacunuvarmis.. -bir adam omoyla yikanmis ve maymuna dönüsmüs neden?-çünkü omoylayikanan her sey ilk günkü gibi olur... -kocanizla ortak özelliginiz ne? -ayni gün evlendik... -karinca...

igrenç espiriler (belaltı)

igrenç espiriler (belaltı) kadınlar neden orkid takar? adet yerini bulsun diye.kadın uçaktan atlamış ölmemiş neden? kanatlı orkid kullanıyormuş.kadınlar niye çanta taşır? çünkü tuvalette tutacakları bir şeyleri yoktur.erkekler en çok hangi barı sever? ambar.en şanslı c hangisidir? ambulan-ce.en iyi pul nedir? ampul.seni kasapta görmüşler, yağlı koyun yağsız koyun diye bağırıyormuşsun. kertenkelenin dişisine ne ad verilir? kertilenkele.bir seri ilan: bayandan full saxo...üniversiteyi bitirdi. şu an doktora veriyor.sınavda dereceye girmek için çok çalıştı ama hasta olunca derece ona girdi. kadının biri ...arabada gidiyormuş hamile kalmış neden?vites boşalmış...bir şey düşünmüş hamile kalmış neden?vazgeçmiş...kitap okuyormuş hamile kalmış neden?satır atlamış...yolda yürüyormuş hamile kalmış ...

espiriler

espiriler*dün yapılan bir operasyonla ajda pekkan'ın alnı sonunda ensesine ulaştı.*bak barbie'ciğim,sen daha toy sun.*türkiye'de en demokratik olay, trafik kazaları; herkes eziliyor...*tüh!.. amortiyi tek rakamla kaçırdım yine...*oğlum,senin zayıflaman için daha 40 fırın ekmek yemen lazım..*suçlu ayağa kalk!..çocuklu bayana yer ver!..*daha son kullanma tarihine çok var, yavaş iç şu meyve suyunu...*ödümü patlattın.. 80 yıla kadar ölürsem sebebi sensin.*her hakkı saklıymış. bende de bunca hakkı nerede diyordum.*maaş 250 milyon mu? aaa başlarım böyle işe haa..*atı alan üsküdar'ı geçti. biz takibe devam ediyorum merkez. tamam!..*şu çocuğu doğuramadım yaaa!..içimde kaldı.*kedi u...

en kötü espiriler

en kötü espiri en kötü espiriler lütfen bu sitede gürültü yapmayın. geçen yoldan bi taksi çevirdim hala dönüyor. ağaçta duran yeşil zeytine ne denir? cvp:ağaçta duran yeşil zeytin denir :) >>><<< 1- öğretmen: çocuklar dinleyin. öğrenciler: din din din din... 2- hadi oyun oynayalım. vazgeçtim oymadan oynayalım... 3- ayakta çok bek-lediniz, biraz oturarak forvet-leyin... 4- iyi ki italya'da doğmamışız.. -neden? -çünkü italyanca bilmiyoruz... 5- ı. viyana kuşatması neden sona erdi? -atacak kuş kalmadığından... 6- üç japon sırayla uçaktan atlamış... japonlar ölmüş, sıra ise kırılmış... 7- telefonlar dinleniyormuş. iyi bari çok yorulmuşlardı. 8- aaa... burada bir delik var. artık d'lerimi buraya koyabilirim. 9- tartmiyor abi bu terazi! kim sürdü bunun üstüne anti-...

çıldırtan espiriler

çıldırtan espirilerçıldırtan espiriler (arkadaşınıza yapın gıcık olsun)*dün yapılan bir operasyonla ajda pekkan'ın alnı sonunda ensesine ulaştı.*bak barbie'ciğim,sen daha toy sun.*türkiye'de en demokratik olay, trafik kazaları; herkes eziliyor...*tüh!.. amortiyi tek rakamla kaçırdım yine...*oğlum,senin zayıflaman için daha 40 fırın ekmek yemen lazım..*suçlu ayağa kalk!..çocuklu bayana yer ver!..*daha son kullanma tarihine çok var, yavaş iç şu meyve suyunu...*ödümü patlattın.. 80 yıla kadar ölürsem sebebi sensin.*her hakkı saklıymış. bende de bunca hakkı nerede diyordum.*maaş 250 milyon mu? aaa başlarım böyle işe haa..*atı alan üsküdar'ı geçti. biz takibe devam ediyorum merkez. tamam!..*şu çocuğu doğuramadım yaaa!..içimde kaldı.*kedi ulaşamadığı ciğere mundar der. ondan sonr...

iğrenç espiriler- birbirinden kötü soğuk espiriler :)

|| © by fido™ || ne yapıyorsun? -telefonla konuşuyorum.. -aaa sizin telefon konuşuyor mu? basamakta durmayın otomatik kapı çarpar, böler, karekökünü alır. hangi çiçek hem kafaya takılabilir, hem de içinde çamaşır yıkanır? cevap: fesleğen tabii ki. saç malanmaz, taranır. seven unutmaz oğlum, eight unutur. 3 japon sırayla uçaktan atlamış. japonlar ölmüş, sıra ise kırılmış! 4 kişilik bir masa alçaktım vazgeçtim, kişiliksiz bir masa aldım! hadi oyun oynayalım. vazgeçtim, oymadan oynayalım! iyi ki italya da doğmamışız!.. neden? çünkü italyanca bilmiyoruz! abi sizin araba ne malı? -alman malı! bizimki de klimalı! geçen gün ar...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !