× "

kırmızı giyinmiş kızlar

" arama sonuçları
alıklar – balıklar – sanatçılar

alıklar – balıklar – sanatçılar

sanatçı deyince yaratıcı, eser veren, eserlere can veren kimse anlaşılır. aydın, öğrenim görmüş, bilgili, görgülü, kültürlü kimse demektir. sanatçılar ve aydınlar toplumun en önündeki değerli kişilerdir, topluma yol gösterir, önderlik eder, gidilecek yola ışık tutarlar. sanatçılar, aydınlar, aydınlığın, çağdaşlığın yanındadır, onların geriye gidişi, ülkesinin kütülüğünü isteyecekleri başka bir ülkede akla bile gelemez. bizde olur. bizde ülkesinin çıkarlarını savunan, ülkesinin kurucu iradesine saygı, sevgi gösteren, kendi çıkarını düşünmeyen, yalakalık, döneklik, fırıldaklık etmeyen, “gelen ağam, gi...

türkülerle türkiye 81 il 81 albüm

türkülerle türkiye 81 il 81 albüm 1) adana (01) ah neyleyim gönül şu dere aka aka gide gide bir söğüde dayandım hasan dağı evlerinin önü ibrişim örmüyorlar gadir mevlam bende gittim bir geyiğin avına kalenin üstü direk su gelir kütüğünden lale sümbül bağına çiftetelli (enstrümantal) yenice yolları bükülür gider http://hotfile.com/dl/123864548/aa17408/adana.rar.html 2) adıyaman (02) kaleden kaleye şahin uçurdum bir mektup yazdırdım telli turna yollar seni gide gide durnalar dizi dizi damın ardı ay doğar aşar karadağın boz yılanı altın yüzük eyvanına dere boyu iki kız gider ...

türkülerle türkiye - 81 il 81 albüm ((( tekrar sizlerle )))

arkadaşlar sizlere tam arşivlik çok güzel bir paylaşım sunuyorum....iyi dinlemeler...saygılar sevgiler...   turkulerle turkiye - turkish folk music mp3 | turkish folk | 320 kbps | 8.40 gb | 81 cd | 81 links alfabetik olarak sıralıdır: 1) adana (01) ah neyleyim gönül şu dere aka aka gide gide bir söğüde dayandım hasan dağı evlerinin önü ibrişim örmüyorlar gadir mevlam bende gittim bir geyiğin avına kalenin üstü direk su gelir kütüğünden lale sümbül bağına çiftetelli (enstrümantal) yenice yolları bükülür gider http://hotfile.com/dl/66201686/5ee6f25/adana.rar.html ...

türkülerle türkiye - 81 il 81 albüm ((( tekrar sizlerle )))

arkadaşlar sizlere tam arşivlik çok güzel bir paylaşım sunuyorum....iyi dinlemeler...saygılar sevgiler...   turkulerle turkiye - turkish folk music mp3 | turkish folk | 320 kbps | 8.40 gb | 81 cd | 81 links alfabetik olarak sıralıdır: 1) adana (01) ah neyleyim gönül şu dere aka aka gide gide bir söğüde dayandım hasan dağı evlerinin önü ibrişim örmüyorlar gadir mevlam bende gittim bir geyiğin avına kalenin üstü direk su gelir kütüğünden lale sümbül bağına çiftetelli (enstrümantal) yenice yolları bükülür gider http://hotfile.com/dl/66201686/5ee6f25/adana.rar.html 2...

justin ßieber gerçekleri :)

justinin boxer markası american eagle... justinin en sevdıqı soda:sprite (herqun sprite ıccem) xd en sevdıqı ıcecek:çilekli smoothie en coq kahve ve milkshake içmeyi seviyor...(me too.) justin en coq çilek muz ve üzüm yemeyi seviyor(me too.) justinin en sevdıqı kıtap turu macera justinin favori restaurantı tim hotrons justin arkadaslarıyla ıddaya qırerek bı kızı opmesı karsılıqında 10 $ aldı ılk kız arkadasının ısmı rebecca(yolarım ben o rebecca'yı!) justin qozlerinin en coq mavı olmasını ıstıyor(senin gözlerini her türlü severim ben justin'm!) caitlin beadles justine 200-250 jelibon karsılıqında bı qece teklıf ettı ve justıne 10 metreden fazla yaklasması yasaklandı justınde annesı pattieye sıqındı...( ) ...

türkülerle türkiye - 81 il 81 albüm

arkadaşlar sizlere tam arşivlik çok güzel bir paylaşım sunuyorum....iyi dinlemeler...saygılar sevgiler...   turkulerle turkiye - turkish folk music mp3 | turkish folk | 320 kbps | 8.40 gb | 81 cd | 81 links alfabetik olarak sıralıdır: 1) adana (01) ah neyleyim gönül şu dere aka aka gide gide bir söğüde dayandım hasan dağı evlerinin önü ibrişim örmüyorlar gadir mevlam bende gittim bir geyiğin avına kalenin üstü direk su gelir kütüğünden lale sümbül bağına çiftetelli (enstrümantal) yenice yolları bükülür gider http://hotfile.com/dl/66201686/5ee6f25/adana.rar.html 2) adıyaman (02) ...

sokak modası

eyvah! annem ve babam da sokak modasına uydu... moda artık podyumdan değil sokaktan yayılıyor. tarzlar oldukça iddialı ve cesur da olsa gençlik sokak modası rüzgârı ile taklitten, kopyadan uzak giyindiğini zannederek dolaşıyor.moda ister sokakta ister podyumda olsun insanlar modanın etkisinden kurtulamıyor.geçtiğimiz günlerde beşiktaş iskelesinin hemen yanındaki parkta rengarenk kendilerine özgü giyinmiş 15-18 yaşlarındaki gençler dikkatimi çekti. hemen hepsi standart moda akımlarının çok uzağında ama birbirleri ile çok benzer giyinmişlerdi. soluk mor tişörtler, dama desenli conversler, üzeri kurukafa desenleri ile dolu bandanaları, metal aksesuarları ve şalvardan bozma düşük belli pantolonları i...

81 il türküler (linkler acılmıyo ve engelleme geliyosa google ch

                                  herbir ilin şarkıları albüm şeklinde... 81 adet albüm var...   adana     adıyaman   afyon   agrı   aksaray   amasya   ankara   antalya   ardahan   artvın    aydın   balıkesır   bartın   batman   bayburt   bılecık   bıngol   bıtlıs     bolu     burdur   bursa   canakkale   cankırı   corum   denızlı   dıyar...

duzgun fızıklı kırmızı gıyınmıs guzel kızlar - evlılık yuzuklerı

neden evlilik yüzüğü yüzük parmağına takılır biliyormuydunuz?yaşamınız boyunca lazım olur mu bilmem ama aklınızda bulunsun...evlilik yüzüğü neden hep aynı parmağımızdadır da, nedenişaret parmağı baş parmak ya da serçe parmak değil de neden yüzükparmağı...evlilik yüzüğünü ilk defa eski mısır prensesi nefertiti takmıştır...o yıllardakitıbbın ne kadar ilerde olduğu ayrı bir tartışma konusudur ama yüzyıllarsonra anlaşılmıştır ki direk kalbe giden tek damar evlilik yüzüğünü taktığımız parmaktadır..başka hiç bir parmağımızdan direk kalbe giden bir damar yoktur......

nickler ve maniler

                                                  maniler kılıçözü zemzem akarbahçeler gül kokarkırşehir'den başkasınaaklı olan nasıl bakar.atlayıp geçti eşiğisofrada kaldı kaşığıhaneye neşe geldibu kız evin yakışığıoğlan işlik giyinmiş giyinmiş de soyunmuş anasına varmışta öptüm diye övünmüşkaranfil kurutmadım yar seni unutmadımhatırın saydım da üstüne yar tutmadım elimi yuduğum pınar sırtımı verdiğim duvarsevdiğim oğlanı yitirdim gece gündüz içim yanarbahçelerin cücüğü severler küçüğüpek mi başın büyüdü gel gavurun çocuğuasla...

barak

ı. türkü kavramıtürkçe söylenmiş şiir anlamına gelen "türkü" nün "türkî" sözünden geldiği görüşü ittifakla kabul edilmiş bir görüştür. yani, "türk" kelimesine arapça "î" ilgi ekinin getirilmesiyle vücut bulmuştur. "türk'e has" anlamına gelen bu söz halk ağzında "türkü" şekline dönüşmüştür.türkü sözü muhtelif türk boylarında farklı kelimelerle isimlendirilirler. türküyü azeri türkleri mahnı, başkurtlar halk yırı, kazaklar türki, türik halık äni, kırgızlar eldik ır, türkü, kumuklar yır, özbekler türki, halk koşiğı, tatarlar halık cırı, türkmenler halk aydımı, uygur türkleri de nahşa, koça nahşisi derler. 1türkü terimi ilk defa xv. yüzyılda doğu türkistan'da aruz vezniyle yazılmış ve özel bir ezgi ile söylenmiş ürünler için kullanılmıştır.2 burada değerlendirmeye çalıştığımız hec...

moda hakkında

http://yaraticieller.blogcu.com     mezuniyet modasımezuniyet balosu, öğrencileri heyecanlandıran önemli bir gündem maddesi şu aralar. mezuniyette güzel görünmek, bir prestij meselesidir; bu yüzden hazırlık aşaması, çok sancılı geçer. kıyafet konusunda, yaş gereği olarak abartıdan uzak durmak ve açık renkler seçmek modacıların önerisi. yılın modası, kat kat, uçuşan etekler, şifon ve saten kumaşlar, asimetrik kesimler. dore aksesuarlar ve hafif bir makyajın da yardımıyla ışıl ışıl parlayabilirsiniz. son yıllarda öğrencilerin mezuniyet balosunda giymek üzere seçtikleri kıyafetler, abiyeden iyice uzaklaşarak, spor-şık bir tarza dönüyor. artık gösterişli ve şık bir üst ile pantolon bile giymek kabul edilebiliyor. bu yıl, prenses misali uzun ve kabarık etekler tahtını ger...

birbirinden iğrenç duvar yazıları

iğrenç duvar yazıları 1-gülü seven dikenine katlanır; kaktüsü sevenin way haline! 2-akıllı olup dünyanın kahrını çekeceğine deli ol dünya senin kahrını çeksin! 3-bülbülü altın kafese koymuşlar "cik cik cik"demiş! 4-derdini söylemeyen iyi yapar; birde onun derdiyle uğraşamayız! 5-hasret kaldım gözlerinin rengine artık çıkar şu lenslerini ! 6-kalbimi kırdın o bana dedemden hatıraydı!7-sen bana baktın ben sana şimdi beraber beş cocuğa bakıyoruz! 8-kadın hakkı diye bi şey yoktur çünkü "hakkı"erkek ismidir. 9-o kadar düşünceliydi ki milli gelir yükselsin diye intihar etti! 10-sen hayatı olduğu gibi kabul et; çünkü hayat seni olduğun gibi kabul ediyor. 11-deli sormuş deliye -aşk nedir? diye.deli gülmüş deliye -ben niye deli oldum! diye. 12-malın ucuzunu seç tamir ederken canı...

karar verdim, cinsiyet değiştireceğim...

(sayın hanımlar başlığa bakarak �erkeklerin biri daha hemcinslerinin ne mal olduğunu anladı, aramıza katılıyor� türü düşüncelere kapılmasın. beni ilgilendiren kıyafet eşitsizliği ama içimde bastırılmış bir etek veya ne bileyim jartiyer giyme isteği de yok. bunları baştan konuşalım da� )   ofis ortamında çalışan erkek nüfusa sesleniyorum: siz yaz-kış boynunuzda kravat sırtınızda ceketle çalışmak durumundayken hemen yanınızda, kız kısmısının mevsimlerle uyum halindeki kıyafetlerle çalışması size de haksız gelmiyor mu ?   kışın üstünüzdeki ceket ve gömlek ne kadar �kışlık� olursa olsun normal şartlarda kazak giymezseniz ısınamazsınız. kışın hüküm sürdüğü bütün kültürlerde insanlar, ısınmak (e hadi onu da g...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !