× "

kangurular ne ile beslenir

" arama sonuçları

iyi ki onlar varr...:))

              onlar var bizim yanımızda!!   hayvanlarla ilgili şiir yazı ve yazılar.. hayvanlar için şiir ve yazılar.. yani kısaca hayvanlar hakkında herşey ! ilk olarak sizler için seçtiğimiz hayvanlar hakkında şiirleri görelim okuyalım.. ben insanım filozof aklı işte, ara sıra saçmalıyor. insan, konuşan hayvan diyor, hızını alamıyor, düşünen hayvan. bunu diyen, bir insan, emin değil soyundan. papağan konuşuyor, hindi düşünüyor diye, olmaz ki insan. ikisi de hayvan, kafalar karışır bir yandan. adama, hayvan diyorsun, kızıyor, bağırıp çağırıyor, küplere biniyor. koçum diyorsun, sırıtıp yılışıy...

iyi ki onlar varr...:))

              onlar var bizim yanımızda!!   hayvanlarla ilgili şiir yazı ve yazılar.. hayvanlar için şiir ve yazılar.. yani kısaca hayvanlar hakkında herşey ! ilk olarak sizler için seçtiğimiz hayvanlar hakkında şiirleri görelim okuyalım.. ben insanım filozof aklı işte, ara sıra saçmalıyor. insan, konuşan hayvan diyor, hızını alamıyor, düşünen hayvan. bunu diyen, bir insan, emin değil soyundan. papağan konuşuyor, hindi düşünüyor diye, olmaz ki insan. ikisi de hayvan, kafalar karışır bir yandan. adama, hayvan diyorsun, kızıyor, bağırıp çağırıyor, küplere biniyor. koçum diyorsun, sırıtıp yılışıy...

iyi ki onlar varr...:))

              onlar var bizim yanımızda!!   hayvanlarla ilgili şiir yazı ve yazılar.. hayvanlar için şiir ve yazılar.. yani kısaca hayvanlar hakkında herşey ! ilk olarak sizler için seçtiğimiz hayvanlar hakkında şiirleri görelim okuyalım.. ben insanım filozof aklı işte, ara sıra saçmalıyor. insan, konuşan hayvan diyor, hızını alamıyor, düşünen hayvan. bunu diyen, bir insan, emin değil soyundan. papağan konuşuyor, hindi düşünüyor diye, olmaz ki insan. ikisi de hayvan, kafalar karışır bir yandan. adama, hayvan diyorsun, kızıyor, bağırıp çağırıyor, küplere biniyor. koçum diyorsun, sırıtıp yılışıy...

canlılar

kanguru bubu   selam arkadaşlar! yeni arkadaşımızın ismi bubu…   bubu bir kanguru yavrusu. kanguruları sanırım hepiniz tanıyorsunuz. yavrusunu karnındaki kesede taşıyan, arka ayakları üzerinde zıplayarak yürüyen, kocaman ayaklara sahip oldukça sempatik hayvanlardır. bizim arkadaşımız bubu, ailesi ile birlikte, bumerang ve kualaların diyarı avustralya’da yaşıyor. kangurular memeli hayvanlar sınıfındandır. ancak onları diğer memelilerden ayıran çok belirgin bir özellikleri vardır. kangurular bebeklerini, gelişimlerini anne karnında tamamlamadan dünyaya getirirler. erken doğan yavru kangurular tıpkı bubu gibi, ...

genel kültür bilgileri

• bir inek, yaşamı boyunca yaklaşık 200.000 bardak süt verir. • kırkayakların vücutlarının her bölümü iki çift ayağa sahiptir. adları "kırkayak" olsa da, bu böceğin ayak sayısı, 8 ile 200 arasında değişir• atmosferden bir saniyede dünya üzerine düşen su miktarı tam 17 milyon tondur. • bir insanın vücudunda bulunan elektrik, 25 wattlık bir lambayı dakikalarca yakabilir.• paris şehrine 2004 yılında 25 milyon turist gelmiştir.• tek çubuklu bir elektrik ısıtıcısının gücü, 7 kuvvetli adamınkine eşdeğerdir.• türkiye’de bulunan 9000 bitki türünden, 3000 türü endemiktir.• yetişkin bir kayın ağacı, terleme yoluyla atmosfere bir günde yarım ton su verm...

hayvanlar alemi

zebra :zebraların en hoşlandıkları şeyin toz-banyosu olduğunu biliyor muydunuz? evet, çok ilginç ama doğru, zebralar toz banyosunu çok severler. çünkü, toz banyosu üzerlerindeki asalak böcekleri temizler. zebraların bir de onlara eşlik eden ve temizlenmelerine yardım eden misafirleri vardır. oxpecker kuşu denilen bu kuşlar, zebraların üzerlerine konarlar ve zebraların hastalık kapmasına ve kaşınmasına yol açan asalak böcekleri üstlerinden tek tek ayıklarlar. gördüğünüz gibi bütün canlıların yaşamlarını düzenleyen, idare eden ve birbirine yardımcı kılan rabbimiz, hayvanlar aleminde de, onları birbirine yardımcı olarak görevlendirmiştirpijamalı atlar:zebralarköpekler, birç...

kanguru bubu

selam arkadaşlar! yeni arkadaşımızın ismi bubu…   bubu bir kanguru yavrusu. kanguruları sanırım hepiniz tanıyorsunuz. yavrusunu karnındaki kesede taşıyan, arka ayakları üzerinde zıplayarak yürüyen, kocaman ayaklara sahip oldukça sempatik hayvanlardır. bizim arkadaşımız bubu, ailesi ile birlikte, bumerang ve kualaların diyarı avustralya’da yaşıyor. kangurular memeli hayvanlar sınıfındandır. ancak onları diğer memelilerden ayıran çok belirgin bir özellikleri vardır. kangurular bebeklerini, gelişimlerini anne karnında tamamlamadan dünyaya getirirler. erken doğan yavru kangurular tıpkı bubu gibi, annelerinin karnındaki keseye tırmanarak annesinin memelerinden birine tutunur ve beslenmeye başlayarak bu kesenin içinde gelişmeye deva...

hayvan çeşitleri/a`dan z`ye hayvanlar

anakonda anakonda 250 kiloluk ağırlığıyla dünyanın en ağır yılanıdır. yaklaşık 9 metre uzunluğundadır ve genellikle dişileri erkeklerinden daha büyüktür. güney amerika’daki yağmur ormanlarında ve nehir düzlüklerinde yaşar. ılık sularda uzanmayı sever ve dalınca su altında 10 dakika kalabilir. su içmeye gelen kuşları ve hayvanları tuzağa düşürmek için sabırla bekler. bu yüzen gözleri ve burun delikleri kafasının en üstündedir. arada güneşin tadını çıkartmak ve avlanmak amacıyla ufak ağaçlara ve çalılara tırmanır. anakonda, boa yılanının yakın akrabasıdır ve onlar gibi avlarını ezerek öldürür ve bütünüyle yutar. yemek yemeden aylarca yaşayabilir, fakat yediği zaman iyi bir ziyafet çeker. bütün bir domuzu silip süpürebilir ve bir oturuşta bir geyiği yiyebilir. jaguarla...

bunları biliyormuydunuz

bir inek, yaşamı boyunca yaklaşık 200.000 bardak süt verir.   kırkayakların vücutlarının her bölümü iki çift ayağa sahiptir. adları "kırkayak" olsa da, bu böceğin ayak sayısı, 8 ile 200 arasında değişir  atmosferden bir saniyede dünya üzerine düşen su miktarı tam 17 milyon tondur.   bir insanın vücudunda bulunan elektrik, 25 wattlık bir lambayı dakikalarca yakabilir.  paris şehrine 2004 yılında 25 milyon turist gelmiştir.  tek çubuklu bir elektrik ısıtıcısının gücü, 7 kuvvetli adamınkine eşdeğerdir.  türkiye’de bulunan 9000 bitki türünden, 3000 türü endemiktir.  yetişkin bir kayın ağacı, terleme yoluyla atmosfere bir günde yarım ton su vermektedir. bir kayın ormanı için bu miktar milyonlarca tona ulaşmaktadır.   "v" şeklinde ...

bunları biliyor musunuz?

bir inek, yaşamı boyunca yaklaşık 200.000 bardak süt verir.   kırkayakların vücutlarının her bölümü iki çift ayağa sahiptir. adları "kırkayak" olsa da, bu böceğin ayak sayısı, 8 ile 200 arasında değişir  atmosferden bir saniyede dünya üzerine düşen su miktarı tam 17 milyon tondur.   bir insanın vücudunda bulunan elektrik, 25 wattlık bir lambayı dakikalarca yakabilir.  paris şehrine 2004 yılında 25 milyon turist gelmiştir.  tek çubuklu bir elektrik ısıtıcısının gücü, 7 kuvvetli adamınkine eşdeğerdir.  türkiye’de bulunan 9000 bitki türünden, 3000 türü endemiktir.  yetişkin bir kayın ağacı, terleme yoluyla atmosfere bir günde yarım ton su vermektedir. bir kayın ormanı için bu miktar milyonlarca tona ulaşmaktadır.   "v" şeklinde uçu...

yazı

                       doga harıkası : böcek-sınek yıyen bıtkıler   bataklık ve asitli gibi besinden yoksun topraklarda yetişen bu bitkiler, zamanla besinleri toprak dışından temin etmek üzere evrime uğramışlardır. bunun için oldukça dahiane böcek yakalama yöntemleri geliştirmişlerdir. bu metodlar genelde aktif kapan ve pasif kapan olarak ikiye ayrılır. aktif kapana en iyi örnek venüs sinek kapanı'dır (dionea muscipula). bu bitkinin kapan şeklinde yaprağı içine bir böcek girdiği zaman, kapan aniden kapanarak içindeki böceği hazmetmeye başlar. böcek bir hafta içinde tamamen sindirilerek bitkinin besin ihtiyacı karşılanır. böceğin bitkinin kapanına ...

merak ettiklerimiz / 4

light sigaranın farkıaslında patlıcangillerden bir bitki olan tütün, amerika kıtasının keşfinden sonra ispanyollar ve portekizliler tarafından avrupa'ya getirilmiştir. fransa ve öbür ülkelerde tanınması 1560 yılında fransa'nın lizbon büyükelçisi jean nicot'un fransız kraliçesi catherine de medicis'e ilaç olarak yollamasından sonra olmuştur. bu nedenle tütüne bilimsel olarak nicot'nun adı, 'nicotiana tabocum' ismi verilmiştir. sigara 1830 yıllarında ortaya çıkmıştır. başlangıçta elle sarılırken, 1861-1875 arasında ilk makineler yapılmıştır. makinelerde sarım ve doldurma şekilleri ile üretim hızı sürekli geliştirilmesine rağmen sigaraların kağıtları hala zamkla yapıştırılmaktadır. 1950'lerden önce filtreli sigaralar yoktu. gerçi sigaranın zararları hakkındak...

yazı

selam arkadaşlar! yeni arkadaşımızın ismi bubu…   bubu bir kanguru yavrusu. kanguruları sanırım hepiniz tanıyorsunuz. yavrusunu karnındaki kesede taşıyan, arka ayakları üzerinde zıplayarak yürüyen, kocaman ayaklara sahip oldukça sempatik hayvanlardır. bizim arkadaşımız bubu, ailesi ile birlikte, bumerang ve kualaların diyarı avustralya’da yaşıyor. kangurular memeli hayvanlar sınıfındandır. ancak onları diğer memelilerden ayıran çok belirgin bir özellikleri vardır. kangurular bebeklerini, gelişimlerini anne karnında tamamlamadan dünyaya getirirler. erken doğan yavru kangurular tıpkı bubu gibi, annelerinin karnındaki keseye tırmanarak annesinin memelerinden birine tutunur ve beslenmeye başlayarak bu kesenin içinde gelişmeye devam ederler. yaklaşık 6 ya d...

birbirinden iğrenç duvar yazıları

iğrenç duvar yazıları 1-gülü seven dikenine katlanır; kaktüsü sevenin way haline! 2-akıllı olup dünyanın kahrını çekeceğine deli ol dünya senin kahrını çeksin! 3-bülbülü altın kafese koymuşlar "cik cik cik"demiş! 4-derdini söylemeyen iyi yapar; birde onun derdiyle uğraşamayız! 5-hasret kaldım gözlerinin rengine artık çıkar şu lenslerini ! 6-kalbimi kırdın o bana dedemden hatıraydı!7-sen bana baktın ben sana şimdi beraber beş cocuğa bakıyoruz! 8-kadın hakkı diye bi şey yoktur çünkü "hakkı"erkek ismidir. 9-o kadar düşünceliydi ki milli gelir yükselsin diye intihar etti! 10-sen hayatı olduğu gibi kabul et; çünkü hayat seni olduğun gibi kabul ediyor. 11-deli sormuş deliye -aşk nedir? diye.deli gülmüş deliye -ben niye deli oldum! diye. 12-malın ucuzunu seç tamir ederken canı...

avustralyalı bubu ile tanışın

bubu bir kanguru yavrusu. kanguruları sanırım hepiniz tanıyorsunuz. yavrusunu karnındaki kesede taşıyan, arka ayakları üzerinde zıplayarak yürüyen, kocaman ayaklara sahip oldukça sempatik hayvanlardır. bizim arkadaşımız bubu, ailesi ile birlikte, bumerang ve kualaların diyarı avustralya’da yaşıyor. kangurular memeli hayvanlar sınıfındandır. ancak onları diğer memelilerden ayıran çok belirgin bir özellikleri vardır. kangurular bebeklerini, gelişimlerini anne karnında tamamlamadan dünyaya getirirler. erken doğan yavru kangurular tıpkı bubu gibi, annelerinin karnındaki keseye tırmanarak annesinin memelerinden birine tutunur ve beslenmeye başlayarak bu kesenin içinde gelişmeye devam ederler. yaklaşık 6 ya da 8 ay kadar bu kesenin içinde büyürler. kangurular avustralya, ye...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !