× "

kelepir ev ne demek

" arama sonuçları

kelepir fiyata satılık dağ evleri

boludan, antalya'ya onlarca seçenek var. işte fiyatları, özellikleri ve telefonları... orman veya deniz manzaralı dağ ve yayla evlerinin fiyatları 45 bin ile 450 bin tl arasında değişiyor. bu evleri satın almak yerine günlük olarak kiralamak da mümkün... bugüne kadar hazırladığımız emlak haberlerinde genellikle satılık veya kiralık çiftlik, bahçe, tarla ve fabrikalara yer vermiştik. bu hafta ise biraz da kış mevsiminin kendisini hissettirmesine bağlı olarak dağ ve yayla evlerini mercek altına almaya karar verdik. buradan hareketle akdeniz, ege, karadeniz, iç anadolu’daki satılık dağ ve yayla evlerini araştırdık. evet, hemen herkesin hayalini kurduğu, ancak az sayıda kişinin sahip olduğu bu evler belki de san...

eski palto

  eski palto şahıslar fikret (edebiyat fakültesi talebesi) -şevket (güzel sanatlar talebesi, ressam.) – kasım (seyyar eskici, orta yaslı.) – feride (dikişçi kız.) sahne bir apartmanın çatı katında küçük bir oda. dipte koridora açılan kapı. karşıda sol tarafta bir pencere. sağda, geride, bitişik odaya giden diğer bir kapı. yine sağ tarafta ve öne doğru bir resim sehpası. ortada bir masa. üç tane adã® hasır sandalye. solda ã¢di bir elbise dolabı. bir köşede katlanmış duran bir paravana. ı. meclis fikret — şevket (dışardan feride ve kasım’m sesleri) (fikret masanın başına oturmuş, önünde kitaplar, ders çalışıyor. şevket, resim sehp...

emlak bilgisi

e m l a k   b i l g i s i   1) emlak ev, işyeri, arsa, tarla, bağ, bahçe gibi vasıflara haiz, alım, satım, kiralama işlemleri gibi tasarruflara konu olabilen taşınmaz mallara emlak denir. el değiştiremeyen, tasarrufa konu olamayan taşınmaz mallara emlak denilmez. örneğin yollar, parklar, meydanlar, dağlar, göller, emlak sayılmaz. emlak ile gayrimenkul aynı anlama gelmez. gayrimenkul daha geniş bir tabirdir. bir gayrimenkulün emlak sayılabilmesi için üzerinde hukuki tasarruf yapabilmenin, el değiştirmesinin mümkün olması gerekir. 2) emlak müşavirliği emlak pazarlama işleri ile uğraşan ve pazarlama karşılığında komisyon alan vergi mükellefi meslek erbabına emlak müşaviri (emlakçı) de...

iyiler ve kötüler

iyiler ve kötüler bugünkü halimizi çok güzel anlatan bir fıkrayla başlayayım yazıma, trabzon'un eski gazetecilerinden cevdet alap'ın hatıralarında okudum, ı. dünya harbinde rus gemileri trabzon'u denizden kuşatmış bombalıyor.. bizim savaş gemilerimiz de aynı anda batum sularında.. rus gemileri trabzon'u ağır top atışına tutarken, trabzonlular rus gemilerinin türk gemileri olduğunu ve trabzon'a girişlerinin kutlama atışı yaptığını sanır. halk sahile toplanır ve türk savaş gemilerinin tören atışı yaptığını sanarak alkışlayıp hoplayıp zıplayıp kutlayıp eğlenerek cevap veriyor, tam bu sırada, dönemin trabzon valisi de bir kayığa binerek türk savaş gemilerini karşılamaya gitmekte. ruslar trabzon'u bombalıyor ve vali karşılamak i&cced...

nihat genç-iyiler ve kötüler leman dergisi 1.yazısı

iyiler ve kötüler bugünkü halimizi çok güzel anlatan bir fıkrayla başlayayım yazıma, trabzon'un eski gazetecilerinden cevdet alap'ın hatıralarında okudum, ı. dünya harbinde rus gemileri trabzon'u denizden kuşatmış bombalıyor.. bizim savaş gemilerimiz de aynı anda batum sularında.. rus gemileri trabzon'u ağır top atışına tutarken, trabzonlular rus gemilerinin türk gemileri olduğunu ve trabzon'a girişlerinin kutlama atışı yaptığını sanır. halk sahile toplanır ve türk savaş gemilerinin tören atışı yaptığını sanarak alkışlayıp hoplayıp zıplayıp kutlayıp eğlenerek cevap veriyor, tam bu sırada, dönemin trabzon valisi de bir kayığa binerek türk savaş gemilerini karşılamaya gitmekte. ruslar trabzon'u bombalıyor ve vali karşılamak i&cced...

iyiler ve kötüler

iyiler ve kötüler  bugünkü halimizi çok güzel anlatan bir fıkrayla başlayayım yazıma, trabzon'un eski gazetecilerinden cevdet alap'ın hatıralarında okudum, ı. dünya harbinde rus gemileri trabzon'u denizden kuşatmış bombalıyor.. bizim savaş gemilerimiz de aynı anda batum sularında.. rus gemileri trabzon'u ağır top atışına tutarken, trabzonlular rus gemilerinin türk gemileri olduğunu ve trabzon'a girişlerinin kutlama atışı yaptığını sanır. halk sahile toplanır ve türk savaş gemilerinin tören atışı yaptığını sanarak alkışlayıp hoplayıp zıplayıp kutlayıp eğlenerek cevap veriyor, tam bu sırada, dönemin trabzon valisi de bir kayığa binerek türk savaş gemilerini karşılamaya gitmekte. ruslar trabzon'u bombalıyor ve vali karşılamak ...

eski palto (tiyatro metni)

eski paltoşahıslarfikret (edebiyat fakültesi talebesi) -şevket (güzel sanatlar talebesi, ressam.) - kasım (seyyar eskici, orta yaslı.) - feride (dikişçi kız.)sahnebir apartmanın çatı katında küçük bir oda. dipte koridora açılan kapı. karşıda sol tarafta bir pencere. sağda, geride, bitişik odaya giden diğer bir kapı. yine sağ tarafta ve öne doğru bir resim sehpası. ortada bir masa. üç tane adî hasır sandalye. solda âdi bir elbise dolabı. bir köşede katlanmış duran bir paravana.ı. meclis fikret — şevket (dışardan feride ve kasım'm sesleri) (fikret masanın başına oturmuş, önünde kitaplar, ders çalışıyor. şevket, resim sehpasının önünde yan yatırılmış bir iskemlenin üstüne oturmuş, paletine boya koymakla meşgul.fikret'in sıkıldığı halinden bellidir. vakit vakit başım kaşır, göz...

yeni harman röportajı – ekim 2005

yeni harman röportajı – ekim 2005 (gürkan hacır'ın röportajı) hocam birkaç mülakattır sizinle konuşmalarımızda hep yahudi sermayesi geliyor. türkiye'ye çok büyük bir yahudi sermayesi transferi olacak dediniz dediniz sonunda nur topu gibi bir ofer'imiz oldu. önce tüpraş'taki spekülasyon ardından galataport projesiyle gündeme ofer bomba gibi düştü tabiri yerindeyse. kimdir bu ofer hocam? bu sözcük, "transfer" sözcüğü, çok açıklamıyor; transferden ötedir. çok büyük ölçekte yahudi sermayesi geliyor, bunu geçen ay başında haber verdiğim zaman, her anlamda, bir güç olarak geldiğini söylemek istiyordum. bu doğru çıktı. eylül ayı bitmeden yahudi sermayesi yağmaya başladı. adamo'nun ünlü sarkışını, "her yerde kar var", şimdi "her yerde ısrael var" olarak söyley...

emlakçılar aslında ne demek isterler

emlakçılar aslında ne demek isterlerhiç ev aramak zorunda kaldınız mı? peki ya ”ortalama bir maaşla, uygun fiyata” ev baktınız mı? emlakçılar aslında ne demek isterler : tüm sıfatların (geniş, ferah, uzak-yakın, güzel) emlakçılar için farklı anlamlara geldiğini fark ettiniz mi? böyle bir sözlüğe sahip olmadan ev bakmayın, derim ben… aaile mahallesi: 1. bekâr erkek yok. 2. travesti yok. 3. mahalle, elinde çekirdek camda oturup dedikodu yapan kadın, misafire ”sen kimin neyisin?” diyen adam, sokaklarda koşturan çocukla dolu!aileye: ev sahibi, evli ama mümkünse çocuksuz kiracı istiyor.abi/abla tam sana göre: kaçışı yok, saf gördük seni kazıklayacağız.aktiviteli site: bahçede pinpon masası var. ağaçlara da salıncak kurarsınız!avrupai dekorasyonlu: h...

1915 tehciri ve 6-7 eylül'ü yahudiler planladı!

  10 kasım 2005 hürriyet gazetesi'nin kuruluşu ile israil'in kuruluşu aynı tarihtedir! artık (koçiye cumhuriyeti) denmelidir!"her kitabı, her röportajı olay yaratan prof.dr. yalçın küçük'ün yeni harman dergisi'nde yer alan açıklamaları çok çarpıcıydı. işte kaçıranlar için o çok ilginç röportaj.hocam birkaç mülakattır sizinle konuşmalarımızda hep yahudi sermayesi geliyor. türkiye'ye çok büyük bir yahudi sermayesi transferi olacak dediniz dediniz sonunda nur topu gibi bir ofer'imiz oldu. önce tüpraş'taki spekülasyon ardından galataport projesiyle gündeme ofer bomba gibi düştü tabiri yerindeyse. kimdir bu ofer hocam?bu sözcük, "transfer" sözcüğü, çok açıklamıyor; transferden ötedir. çok büyük ölçekte yahudi sermayesi geliyor, bunu geçen ay başında haber ver...

yalçın küçük koç'a seslendi. (gürkan hacır'la söyleşi)

18.10.2005   küçük, koç ailesi hakkında konuştu... "fazla zorluyorlar ve ben henüz koç'ları yazmak istemiyorum. beni zorlamamalarını rica ediyorum." dedi     ne demek "gitmek" hocam? haa! şimdi ben bir tv'ye söyledim yakında tekrarlanacağını duydum.. türkiye'de koç'lara söz söyleyen olabilir, ama bunu yayınlayacak "medya" namevcuttur. bu nedenle kim söylemiş, kim yan bakmış haberimiz yok; rahmi bey aksırsa bütün gazetelerde haber oluyor, bir kez kayarken düştü, matbuat ceketinin altından incinmiş kemiklerinin fotoğrafını bastı.. bu arada not etmek istiyorum, rahmi bey, her türlü sınırı aşıyor, rahmi bey'i uyarıyorum, "cumhurbaşkanı hanımın türbanlı olması" için de fetva veriyor. kim, ne biliyor, hangi hakla? vehbi bey, bu tür ölçüsüzlüklerden uzak k...

fethullah:nurlular,nursuzlar...

nurcularin yazdiklari yazilardan bir kac sinif olduklari anlasilir: 1-) demoktarik gericiler; fettullah gülen ve fikirlerini demokrasinin birparçası saymanın liberal bir yaşam için şart olduğunu vurguluyorlar. demokrasiiçin iyi de olsa kötü de olsa fettullah gibilerinin var olması ve dokunulmazilân edilmesi isteniyor. hâlbuki bu saçma bir görüş. vural savaş, militandemokrasi kitabında bunu gayet iyi izah etmiş. hoş görüsüzlere karşı hoş görülüolunmaz. ülkeyi yıkıp, bölmek isteyenlere karşı imkan değil ceza vermek gerekir.eğer aksi olursa devlet kendi kendinin yıkılması için imkan yaratmış olur. 2-) sözde atatürkçüler; eğer atatürk yaşasaydı biz ve bizim yaptıklarımızdanutanırmış fikri, sözde atatürçülerin ağzına pek güzel sakız olmuş. önüne gelenatatürkçü olduğunu söyleyip, bizim yaptıkl...

polisiye romanlar: suç mahallinde neler oluyor?

suç mahallinde neler oluyor? edebiyat her zaman güzelliklerden, iyiden, erdemden bahsetmez. en çok da edebiyatın karanlık çocuğu polisiye... okuru bir katilin, dedektifin ya da kurbanın peşine takarak suç mahalline taşır. suç mahallinde "kötü"lüğün türlü tezahürü vardır. peki kötülüğün peşinden, karanlık bir dünyaya giren yazar ve okur orada ne arar? macera, heyecan, gerçeklikten kopma ya da kendi içindeki kötüyle yüzleşme isteği mi? polisiye yazarları osman aysu, ahmet ümit, esmahan aykol, celil oker ve gülten suveren anlatıyor. röportaj: özlem altunok   dergi 20.08.2006 içimizdeki "kötü"ler remzi ünal, emniyet amiri adil, kati hirşel, başkomiser nevzat... onlar polisiye romanlarının "iyi"leri. bir tecavüz vakasını, mafya hesaplaşmasını ya da seri cinayeti çözüy...

esmahan aykol: savrulanlar

esmahan aykol'dan 'savrulanlar' savrulan hayallerimizdir polisiye kitaplarından tanıdığımız esmahan aykol'un romanı 'savrulanlar'ın kahramanı ece, savruluşunun bedellerini ve bu bedellerin sonuçlarını arar. satırlar arasında kendine ve geçmişine tuttuğu ışık, bu ışıkta saklı hikâyeler hep bunun kanıtıdır. bir çıkış aramaktadır. özgür olmanın kişinin bedenine ve zihni üzerindeki egemenliğine inanarak yapar bunu ece; dahası, mülkiyet fikrinin kişinin kendi elinde olması demektir özgürlük. müge iplikçi "...herkesle birlikte saçma sapan şeylere gülerken, ilk kez, kendimden başka bir şeyin, dışarıda olan ve benim değiştirebileceğim bir şeyin zindanım olduğunu düşündüm. kendimden kurtulamaz ama ondan kurtulabilirdim. bir özgürlük vaadiydi bu." sayfa 87 ...

imparator

kavaklıderede bulvar üstünde bi madenci heykeli var.. kazmayı cama vurmuş cam çasçatlak.. ne anlatmak istemiş heykeltıraş bilmiyom.. ardında irili ufaklı kitapçılar ..birer pankınota satılan kelepir kitaplar içinde kültür bakanlığının bastırıp güya okur bulup veremediği yepisyeni kitaplar vazife şinas memurlarımızca el altından cüzi ücretle serbes piyasaya verilip böyle beleşe okutuluyo .. kelepir bir kelile dimneyle bide gogolün delinin defterini 2 gaymaya kapattım.. firma banka cüzdanımı verdi - şu an elimiz darda ne zaman yatıracağımız belli değil ama tez vakit yatırırız inşallah dedi .. inşallah deyip yakindaki kazıkçı pastaneden yaptırdığım pastayı almazsa darılacağımı beyan edip ölümü gör bak deyip gökhen hanıma zorla kabul ettirdim .. bilen bilir kendime has bi nooolursun değişim va...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !