× "

koü eds

" arama sonuçları

koü gölcük myo ıtiraf ediyor

itiraf ediyorum; simdi biz konusalim biras bazilari bazi seyleri ögrensin.. chealse fenerbahce maci chealse takimi istabula gelioo ciceklerle karsilayan galatasaraylilar fenerbahce sampiyonlar ligine gitmesin diye uefaya giden galatasaraylilar :)) kendi hazirlik macinda israil bayragi acan galatasaray :)) fenerbahceye bok atmayın dılınız yanar :)) rumuza gerek yok ugur kılıc ben....

koü hereke itiraflar

*itiraf** arkadaşlar burda öyle itiraflar okuyorum ki üniversiteli olduğumdan erkek olduğumdan utanıyorum ergen gibi itiraflar atıyorsunuz bir kızla konuşmaya cesareti olmayan adam gitsin onlarla knka olsun bırakın bu işleri.rumuz:behlül...

hereke ıtiraflar koü

itiraf ediyorum duygularımı tutamadım döktüm içimi koü herekede (muhasebe okuyo sanırım ) okuyan hoşlandgm bir bayana kırmızımsı yanaklarına dalıp gtmstm elımde degıldı soyledım duygularımı o kadar acı çektim ki bnm istegim yeni bir başlangıç pişman mıyım hayır eger içimde saklasaydım daha çok acı çekecektim ama sevgilin varmış poff hergün akşama kadar fotolarına bakmaktan alıkoyamıyorum kendimi. bil istedim sadece ....

hereke ıtiraflar koü

itiraf ediyorum. kimseye imrenmiyorum. ne kızların ne de erkeklerin kendi aralarındaki dostlukları eğlenceli gelmiyor. belirli bir noktada son buluyor. 5-6 işilik arkadaş grubuymuş. kuru kalabalık. tamam iyi sadıklar. ama iyi gün dostu oluyor hepsi. dost dediğin karşı cinsten olacak. 1 tane olacak. ne sevgili gibi ne de kardeş gibi olacak. bambaşkadır dost. sahiplenirsin, kıskanırsın, karışırsın.ama sadece sevdiğinden, güvendiğinden yapılan şeylerdir bunlar. arkadaş gibi iyi günde değil her zaman özellikle kötü gününde yanında olur. sevgili gibi çekip gitmez. kırılır, belki zaman zaman trip de atar. ama asla terk etmez. illa imrenicekseniz ne gruplaşmalara, ne de sevgiliye imrenin. dost dediğimiz insanlara imrenin. hayatı güzelleştir...

hereke ıtiraflar koü

seneye eve çıkmayı düşünen fakat arkadas bulamayan bayan arkadascıklarımız varsa simdiden buraya yorum falan bıraksın tanısalım edelim 2 kişiyiz 3. bulamazsak aç kalırız diye düşünüyoruz o yuzden bize bi 3.lazım eğer gelmek isteyen varsa şimdiden konussun ya da ebediyen sussun.yorumatarsınız biz size ulasırız hadi bakalım canlar....

hereke ıtiraflar koü

**gizli itiraf** şuan yanında misafir oldugum arkadasım, eve yeni bir ev arkadası aradıgı icin numarasının ve bayan ev arkadası aranıyor yazısının yazdgı kagıtları herekede cesıtlı yerlere yapıstrmıstı. fakat arkadasımı herekeden cok sanlıurfadan arıyolar meger kızın birı bu yazının altında fotograf cektirip sanlıurfada bi arkadasına yollamıs oda facebookta kapak fotografı yapmıs dünden beri sinirler gergin...

hereke ıtiraflar koü

itiraf ediyorum.  ömer ismet uzunyol kampüsünde okudum. okurken pek tat almadım hatta çoğu zaman okuldan ve herekeden bıktım yadırgadım ama gülüşlerimiz de kaldı hereke de. şimdi o kadar cok özlüyorum ki. benim dönemimdeki insanlar hiç birimiz bir daha bir araya gelmiycez kimseyi bir daha görmiycem başka başka şehirlerden arkadaşlar vardı hereke yerlilerinden arkadaşlar vardı. güzel insanlardı hepsi birbirinden güzel. hereke yaşanmışlığımda yapmamalıyım dediğim şeyler de oldu iyiki yapmışım dediklerim de hereke gözyaşlarımı da gördü gülüşleri mi de ama hepsini çok özledim akşam karanlığındaki hereke sahiline olan özlemden bahsetmiyorum bile....

koü itiraf ediyor

okulda sürekli gördüğüm ve bir türlü acılmaya cesaret edemedıgım o güzel,hoş,sevimli kıza sesleniyorum.... voleybol oynamak sana çok yakışıyor... rumuz:hayat isde...

koü gsf sahne sanatları bölümü de tiyatro günü yaptı

oyun'un notu: aşağıdaki metinde bulunan linççi kişinin bu sıfatını biz ekleyip, bu linççi kişinin üzerini kırmızı renkle biz belirginleştirdik!   ***   kocaeli üniversitesi güzel sanatlar fakültesi sahne sanatları bölümü 27 mart 2011 etkinlikleri   kocaeli üniversitesi güzel sanatlar fakültesi sahne sanatları bölümü 27 mart dünya tiyatro günü’nü 28-29-30-31 mart ve 1 nisan tarihlerinde, bir hafta boyunca gerçekleştireceği etkinliklerle kutluyor. etkinlikler kapsamında, sahne tasarımı öğrencilerinin düzenlediği dekor-eskiz-maket sergisi’nin yanı sıra, dramatik yazarlık anasanat dalı &ou...

bir yaz gecesi rüyası ve <b>koü</b> ssb

bir yaz gecesi rüyası ve koü ssb

   shakespeare’in en çok bilinen eserlerinden biri olan ‘bir yaz gecesi rüyası’ (a midsummer night's dream) geçtiğimiz günlerde kocaeli üniversitesi güzel sanatlar fakültesi sahne sanatları bölümü öğrencileri tarafından rusudan savaneli yönetiminde umuttepe yerleşkesi prof.dr. baki komşuoğlu kongre ve kültür merkezi’nde prömiyerini yaptı. 1200 kişilik salonu hınca hınç dolduran öğrencilere ve öğretmenlere, yaklaşık 3 saat süren bir performans sergilediler.    bir yaz gecesi rüyası / bir yaz dönümü gecesi rüyası / yaz gecesi rüyası / yaz ortasında bir gecelik rüya / bahar noktası gibi değişik çev...

koü iş bankası bankamatikten harç parası yatırma işlemi nasıldır

üniversitelerde bahar dönemi harç parası yatırma işlemi öğrencilerin gündeminde. bankalardaki sıraları aza indirmek ve bankanın yoğunluğunu azaltmak amacıyla artık iş bankası atm'lerinden de öğrenci harç paralarını yatırmak mümkün. kocaeli üniversitesi atm'den harç parası yatırma işlermi nasıl olur? koü için atm'den harç parası yatırma işlemini anlatacağım şu adımları uygulayarak yapabilirsiniz: t.c. iş bankası bankamatik kartınızla, üniversite harcınızı türkiye'nin neresinde olursanız olun, haftanın 7 günü, 24 saat boyunca ödeyebilirsiniz. bu işlem için öğrenci numaranızı kullanınız. karşınıza gelen ilk menüde "firma / kurum &o...

koü sözlük anayasası

sözlük anayasası (1) kou-sözlük kendi yasası ve hukuki sınırlar dışında hiçbir iradeyi etkin güç kabul etmeden bütün fikirlerin paylaşılabileceği bir sözlük ortamıdır. (2) bütün giriler sözlük yazım formatına ve imla kurallarına uygun olmalıdır. (3) başlıklar başlık formatına aykırı olamaz; olanlar değiştirilir ya da tamamen silinir. (4) bakınızlar belirli kurallar çerçevesinde var olabilirler, varlıklarını sürdürebilirler. (5) kişilik hakları sözlüğümüzde saklı tutulmaktadır....

koü’den armağan geçti

koü iletişim fakültesi öğrencilerinin konuğu olan ünlü şovmen ve televizyoncu armağan çağlayan, popüler kültüre yönelik saptamalarını aktardı. ünlü şovmen armağan çağlayan, kocaeli üniversitesi iletişim fakültesi konferans salonu’nda tv programcılığı ve kariyer planlama konulu konferansa katıldı. koü iletişim fakültesi’nin d-7 no’lu konferans salonunda bir konuşma yapan armağan çağlayan, öğrencilere popüler kültür hakkında bilgi verdi. çeşitli yarışmalarda jüri üyeliği yapan, televizyonda bir dönem program sunan ve tek kişilik oyunuyla turnelere çıkan armağan çağlayan, “popüler kültürde bulunmaktan gur...

koü’de armağan çağlayan sohbeti...

asıl mesleği avukatlık olan, ancak televizyon dünyasında hızlı bir yükselişin içine girip, popülerliğini arttıran armağan çağlayan, kocaeli üniversitesi iletişim fakültesi’ne konuk oldu. aslen herekeli olan, jüri üyeliği ve televizyon yapımcılığında giderek ön plana çıkan armağan çağlayan, koü öğrencileriyle olan buluşmasında yaşamıyla ilgili ayrıntıları, keyifli bir sohbet ortamında aktardı. öğrencilik yıllarından bahseden, yaşamında eğitimin önemine değinen armağan çağlayan, gazetecilik bölümü öğrencilerine şunları söyledi: “- ben, uluslararası ilişkiler’de yüksek lisans yaptım, ama avukatım. ayrıca, işletme doktoruyum. ancak, asıl mesleğim avuka...

küllerinden doğan üniversite , koü, kocaeli, cinokur, marmara, d

küllerinden doğan üniversite rahmi cinokur - kocaeli'nde 1992 yılında kurulan ve marmara depreminde bütün rahmi cinokur - kocaeli'nde 1992 yılında kurulan ve marmara depreminde bütün binaları yıkılan kocaeli üniversitesi (koü), geçen sürede hızla toparlandı.  umuttepe yerleşkesi'nde depreme dayanıklı binaların yer aldığı bir kampüse kavuşan üniversitede bugün 55 bin öğrenci ve 3 bin personel ile eğitim ve öğretimine devam ediliyor. koü rektörü prof. dr. sezer komsuoğlu, aa muhabirine yaptığı açıklamada, 13 yıl önce kocaeli'nin arslanbey beldesinde kurulan kocaeli üniversitesinin, 8 yıl önceki marmara depreminde büyük hasar gördüğünü belirtti. depremde, arslanbey yerleşkesindeki binaların tamamının yıkıldığını anımsatan komsuoğlu, şöyle devam etti...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !