× "

komik anket sorular

" arama sonuçları

kpds'de çıkan kelimeler - 1

kpds'de çıkan kelimeler - 1 abandon: terk etmek, vazgeçmek, bırakmak abrogate: yürürlükten kaldırmak, (bir kanuna veya anlaşmaya) son vermek abruptly: aniden; ani ve nezaketsiz biçimde absolute tam, mutlak, kesin; tamamen abstract: soyut absurd: saçma, gülünç abundant: bol, çok accomplish: başarma, tamamlama accord: uzlaşma  accordingly: buna göre accountant: muhasebeci accurate: kesin, doğru, yanlışsız  accused: sanık accustomed: alışkın, alışılmış, her zamanki achieve: başarma, elde etme acknowledgement: onay, kabul etme, tasdik acute: keskin (düşünce), şiddetli; dar açı; çok çabuk tehlikeli bir biçime gelen hastalık adapt: ...

komik anket soruları

25 ara 2009 komik anket soruları . çok sıkıldıysan, işini bırak, hiç düşünme ve biraz ara ver . anket sorularını çok seveceksiniz. eğleneceğinizden eminiz ve garanti en komik anket sorular • komik anket soruları • komik anket sorul • en komik anketler • komik anket • komik anket sorusu • anket soruları komik ilginç daha geçen gün buldum anket defterimi..ben de şey diye sormuşum raptiye hakkındaki düşünceleriniz nelerdir diye hayddaaaaa pek bi komik gelmiş dimekki en komik 100 sizcede anketler soruları alfabetik sıraya göre mi olmalı? anket tarihi : 27.11.2004, toplam oy : 12, anketi yapan : tuana lazland anket servisi. komik resimler · radyo dinle (canlı) sizde istediğiniz anket soruları ve seçeneklerini bize gönderin, yayınlayal...

bir zamanlar anket defterleri vardı...

dün gece bir sıkıntı çöktü üzerime ve canım ne yazı yazmak istedi ne de kitap okumak… çok fazla"hurafe" li birisi değilimdir ama bu tür sıkıntı nöbetleri geldiğinde de hep sonucunda kötü bir şeyler yaşamaktan korkarım… işte bu hal içerisindeyken, fırladım yataktan ve bir şeyler yapmalıyım, şu "höfff" duygusunu kovmalıyım diye dolanıp durdum odamda. yaklaşık bilmem kaç yüz saat düşündükten sonra -ki belki o düşünme seansı saniyeler sürdü ama ben o saniyecikler içerisinde o kadar hızlı düşünüp o kadar çok şeyi geçirebiliyorum ki aklımdan, sonra kendime geldiğimde kesin birkaç yüz saat geçmiştir diyebileceğim kada...

çocuklara bir anket düzenlenmiş ve sorular hazılanmış konunun il

ben... kucukken cok yaramaz ve capkinmisim.ben... kucukken cok kucuktum.ben... bilemiyecem.ben... cirkin ve h.. gozlu bir insanim.ben... her zaman, ama her zaman erkeyim.ben... buyuyunce adam olacagim. -bir kiz-ben... cok yakisikli ve seksi biriyim. ama kimse beni takmiyor.ben... hayvanları cok sevıyorum. ozelellıkle tavuk kızartmasına bayılırım.ben... allahlik bir yaramaz parcasiyim. benim en iyi... hepsı ogretmenım. bana gore okul... un duzeni bozuk.bana gore okul... cok yararli ve faydali bir yerdir. ayrica kiz bakimindan da faydali bir sey. arkadaslar... kavga etmeyin!arkadaslar... her zaman kotu arkadaslardan iyidir. eskiden... ınsanlar cahil ve posakliydi. elimden gelseydi... bir ogretmen do... ama olmazki.elimden gelseydi... herkese yardim eder, ardima koyma...

frm bahane > (¯`·.(¯`·.genel eğlence ve muhabbet ·´¯).·´¯) &g

frm bahane > (¯`·.(¯`·.genel eğlence ve muhabbet ·´¯).·´¯) > sohbet-muhabbet > komik yazılarpdaorijinalini görmek için tıklayınız : komik yazılarsayfa : [1] 2komik gerçekler günümüz çılgın türkleri... öğrenci evinin anatomisi... mezar taşı yazıları.... öğrenci evine hırsız girerse... cehennem sloganları... cem yılmaz - esprileri dünya'nın çeşitli yerlerindeki imzalarımızz.!! --------dünya hakkında bilmedikleriniz-------- pc bilgisi testi ırkların faydaları tusunami türkiyede olsaydı :):) türk olmanın 47 kuralı süperman'ın gizli günlüğü türkler cehenneme giderse !!! türk erkeğinin çektikleri :) telefon fa...

eğlenceli & komik yazılar

sanalhazinem size yeter > eğlence - korku & yaşam > eğlence bölümü > eğlenceli & komik yazılar tüm versiyonu göster : eğlenceli & komik yazılar sayfalar : 1 2 3 [4] chat yapma yasaları ilkokullu veledin yazdığı kompozisyon osmanlılarda fayton arkası yazılar eski sevgilinin sms mesajlarına alternatif cevaplar! tanri ve ateist tembellik yasasi anne babalarin saçlari neden beyazlar arapça futbol terimleri telesekreter mesajları t.c guiness rekorları söylediler ve öldüler evli erkeğin evrimi... mod mu olmak istiyorsun? al fadimem gül fadimem türküsünün,al pacino versiyonu bir erkek gibi duş almak... kırmızı başlıklı pc :) huriye duriye nuriye tersten okunan cümleler üniversitelere yeni bölümler nicklere göre şiirler...

9 yaş forum böyle olur

*canbebe sızdırıyorrr*en sevdiginiz mama markası (anket) *ayşe sacımı cekti *sunnet oldum (resimli) (3+) *kardesimi kıskaniyorum *ulker hero baby urunuu uupgrade etti *bebelac mi nestle mi *dort,uc ve iki tekerlekli bisklete nası binilir(resimli) *klozetin icine dusmemek icin teknikler *pokemona inanmıo musunuz.buyuk hataaa!(pokeist misiniz?)*koşup zıplamanın teknikleri *anne babaya izimizi kaybettirme teknikleri *nokia kısa ninni mp3, wave *nokia tom ve jery wallpaper *uyumak için ninni programı *anne babaya sorulması gereken en gıcık sorular nelerdir *yeni kardesim dogdu *altına kacırmayan var mı *çocuklar nasıl dünyaya gelir..bi fikri olan varmı.. *herkes usttekinin sacını ceksin *barbie mi? sindy mi?herkes oyuncağını seçsin.. *1.pegasus pamuk helva partisi *herkes en son öğrendiği cüml...

eğlenceli & komik yazılar

sanalhazinem size yeter > eğlence - korku & yaşam > eğlence bölümü > eğlenceli & komik yazılar tüm versiyonu göster : eğlenceli & komik yazılar sayfalar : 1 2 3 4 [5] günümüz çılgın türkleri!!! mükemmel çift... cehennemde söylencek şarkılar.... dikkat forumda fazla takılmayın.... erkek ve kadın karşılaştırması!!! t.c guiness rekorları cem yılmaz işte :)) deforme film diyalogları :) komik spor fıkralari :) !!!öss de yanınızda bulunması gerekenler!!! göçmen kuşlar arasındaki diyaloglar... msn başında deprem olursa kopma garanti.... tv den komik diyaloglar temel hakkında derin sorular..komik 5 yaş altı forum konuları.. magandalara tavsiyeler leman dergisi ö...

eğlenceli & komik yazılar

sanalhazinem size yeter > eğlence - korku & yaşam > eğlence bölümü > eğlenceli & komik yazılar tüm versiyonu göster : eğlenceli & komik yazılar sayfalar : 1 2 3 [4] chat yapma yasaları ilkokullu veledin yazdığı kompozisyon osmanlılarda fayton arkası yazılar eski sevgilinin sms mesajlarına alternatif cevaplar! tanri ve ateist tembellik yasasi anne babalarin saçlari neden beyazlar arapça futbol terimleri telesekreter mesajları t.c guiness rekorları söylediler ve öldüler evli erkeğin evrimi... mod mu olmak istiyorsun? al fadimem gül fadimem türküsünün,al pacino versiyonu bir erkek gibi duş almak... kırmızı başlıklı pc :) huriye duriye nuriye tersten okunan cümleler üniversitelere yeni bölümler nicklere göre şiirler...

komik

 18.07.2007 - paylaşmanın lafı mı olur canım! 18.07.2007 - beşiktaş'ın formaları hazır! 18.07.2007 - korku dolu anları anlattı 18.07.2007 - 'çok tacize uğradım' 18.07.2007 - ysk'dan vatandaşa son uyarılar 18.07.2007 - dünyanın en egzotik şehri 18.07.2007 - adsl'de indirime durdurma kararı 18.07.2007 - oks’ye itirazı için bugün son gün 17.07.2007 - düpedüz ırkçılık ! 17.07.2007 - mit'te, öcalan'ı öldürme pazarlığı 17.07.2007 - erdoğan: iktidar olmazsak bırakırım 17.07.2007 - işte geleceğin meslekleri ! 17.07.2007 - türkiye ve iran'dan abd'ye gaz resti 16.07.2007 - olay filmin olay videosu 16.07.2007 - işte kuraklığın fotoğrafı ! 16.07.2007 - turkcell süper li...

9 yaş altı forum böyle olur

9 yaş altı forum böyle olur *canbebe sızdırıyorrr *en sevdiginiz mama markası (anket) *hatice sacımı cekti *sunnet oldum (resimli) (3+) *kardesimi kıskaniyorum *ulker hero baby urunuu uupgrade etti *bebelac mi nestle mi *dort,uc ve iki tekerlekli bisklete nası binilir(resimli) *klozetin icine dusmemek icin teknikler *pokemona inanmıo musunuz.buyuk hataaa!(pokeist misiniz?) *koşup zıplamanın teknikleri *anne babaya izimizi kaybettirme teknikleri *nokia kısa ninni mp3, wave *nokia tom ve jery wallpaper *uyumak için ninni programı *anne babaya sorulması gereken en gıcık sorular nelerdir *yeni kardesim dogdu *altına kacırmayan var mı *çocuklar nasıl dünyaya gelir..bi fikri olan varmı.. *herkes usttekinin sacını ceksin *barbie mi? sindy mi?herkes oyu...

7 yaş altı forumu

  canbebe sızdırıyorrrr *en sevdıgınız mama markası (anket) *hatıce sacımı cektı *kardesımı kıskanıyorum *ulker hero baby urunu upgrade ettı *bebelac mı nestle mı *dort,uc ve iki tekerlekli bisklete nası binilir(resimli) *oldurucu yaratık ebzee..(arkadan efekt: oaeaaaahhh) *klozetin icine dusmemek icin teknikler *pokemona inanmıo musunuz.buyuk hataaa!(pokeist misiniz?) *koşup zıplamanın teknikleri *anne babaya izimizi kaybettirme teknikleri *nokia kısa ninni mp3, wave *nokia tom ve jery wallpaper *uyumak için ninni programı *anne babaya sorulması gereken en gıcık sorular nelerdir *yenı kardesım dogdu *altına kacırmayan var mı *çocuklar nasıl dünyaya gelir..bi fikri olan varmı.. *herkes usttekının sacını ceksın *barbie mi? sindy mi?herkes oyuncağını seçsin.. *1.pegasus pamuk helva par...

yararlı olabilecek bazı linkler

<!doctype html publıc "-//w3c//dtd xhtml 1.0 transitional//en" "http://www.w3.org/tr/xhtml1/dtd/xhtml1-transitional.dtd"><html><head><title>site map  page 1 </title><meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=ıso-8859-15" /> <style type="text/css">body {    font:normal 80% tahoma, verdana;    background-color:#fff;}.pager {     background-color:#eee;     border:#ccc 3px solid;    padding:3px;    text-align:center;    font:normal 12px verdana;}.lhead {     background-color:#eee;     border-top:#aaa 3px solid;    border-bottom:#aaa 3px solid;    padding:3px; &n...

milliyetçi misafirperver ve aşure

of nerde bu sokak? "afedersiniz, karanlık sokak nerde? tamam, ışıklardan sola sapınca, teşekkürler." yürü babam yürü ıslak yolları. şikayet etme; ucunda para var. gencim ya -türkiye'de yaşayan gençler ne kadar gençse- isteklerim de sonsuz -istemeye cesaret edemediklerim yanında hiç kalsa da- okumak dışında azimkarane(!) bir davranış sergiliyorum yine. vay be, mazlum edebiyatı yapınca ne kadar mükemmel hissediyormuş insan kendini. evet, bugünkü görev konda'nın hazırladığı anketleri, seçim öncesi insanların genel eğilimlerini öğrenmek için kamuoyuna sunmak. ben de bu köprüyü kuran anketör statüsündeyim. bu sefer içim daha rahat; çünkü bu ankette kürt sorununa ilişkin sorular yok. malum son zamanlardaki milliyetçi dalgadan - ki ben buna kasırga diyorum- nasibimizi almayalım. en azın...

komik yazılar:)

okuyunca gülmekten yerlere yatıcaksınız!!! ah bu öğretmenlerimiz bunu sinavda sorarım...!ben bunlari zaten biliyorum!buna benzer sorular üniversitede sık sık çıkar.bi insan söyleneni bidefa da anlar afedersiniz siz aptalmisiniz??arka taraf konusmayi kesin!n'oluyor orda!!bunun hesabini sinavda sorarim!burayi dikkatli dinleyin. bi çok ögrenci burda hata yapar!konusmak isteyen disari çiksin! kapi açiksizi zorla getirmiyolar buraya!! ıstemiyorsan gelme!kimler ödevi yapmadi.ödevleri yapmadan gelmeyin.bizim zamanimizda velilerimiz eti senin kemigi benim derlerdi!( sinavda ) kimse kimseye bakmasin.( sinavda ) su andan itibaren herkes birbiriyle küs!( sinavda ) kopya çekeni yakarim.( sinavda ) oglum/kizim bi daha görmeyim.( sinavda ) oglum/kizim kagidini ver. beni aptal yerine koymayin.ben ögr...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !