× "

komik diyaloglar

" arama sonuçları

çocuklarla komik diyaloglar

bahsi gecen xxx anne ve ufaklik ayni odadir... u= xxx abi yatakta oynadigin o sey neydi hani assa yukari xxx= ????????!!!!@* anne=ehe...

polislerle komik diyaloglar 1

bostanci'da bagdat caddesi'ne girdikten hemen sonra sola, sahil yoluna dondum. hedefim kosedeki beer's icin musait bir park yeri bulmak. solda bos bir yer gordum, 30m ileriden polis bana eliyle gel gel isareti yapiyor, mecbur oraya kadar gittim, cami actim: -buyurun memur bey. +alkol muayenesi yapiyoruz -ben arabayi park edecektim suraya +tamam ama muayeneden sonra -ya dolarsa? arabayi koyayim sonra yapin muayene??? +olmaz -tamam o zaman cabuk olalim bu arada bir polis geldi, bakti etti falan, ufledim ama alkolmetrenin sarji bitti, digerini cagirdilar ama bu arada benim bos gordugum yere baska bir araba geldi, tam giriyorken beni cagiran polise seslendim -bak gordun mu adam giriyor benim yere!! polis de kosarak gitti, adama birseyler anla...

<b>komik diyaloglar</b>:)))))))))))))))))))))))))))))))

komik diyaloglar:)))))))))))))))))))))))))))))))

  en komik diyaloglar...  artık bir çok işyerinin  vazgeçilmez birimi olan müşterihizmetleri  hergün yüzlerce vatandaşa  hizmet vermenin  gayretini yaşıyor. işte  bu diyaloglardan  örnekler..  müşteri hizmetleri merkezleri artık sadece büyük şirketlerin değil orta ölçekte kobi diye tabir edilen şirketlerde bile vazgeçilmez bir birim oldu. günde binlerce kişi ile birebir görüşmeler birçok sürprize gebe.  müşteri temsilcisi: iyi g...

çocuklarla komik diyaloglar 3

evde spor tutkunu bir baba olması ve sürekli izlenen olimpiyat yarışlarının etkisiyle olacak, yüzme yarışlarını izlerken -anne, filenin sultanları var, potanın perileri var. e bu havuzun nesi var? *...

çocuklarla komik diyaloglar 2

4,5 yaşında yeğenimle yoldayız. arabada navigasyon aleti açık, ilgisini çeksin diye sesini de açtık. sağa dön, sola dön talimatları ile devam ederken yeğenim; hala bu kız yalan söylüyor burdan sağa dönmeyeceğiz sola döneceğiz, ben bu yolu gitmesini biliyorum babamla hep buradan geçiyoruz. yolun devamında çöp şiş restaurantında mola verdik; yeğenim; hala ne yiyeceğiz? ben: çöp şiş tatlım yeğenim: çöp mü?! ben çöp yemem hala!! ...

komik diyaloglar , en komik diyaloglar

1-adam telefondadir -alo -alo -meteoroloji mi? -evet -hay allah belanızı versin -hopppalla...n'noluyoz yav? -bu ne sıcak kardesim -biz havayı ölçüyoz beyefendi -kaç derece simdi? -38 -hay allah belanızı versin!   2-ruh ve sinir hastalıkları hastahanesinin önü  doktor-bugün nurullah arkadaşımız andımızı okuyacak nurullah-türküm topluluk-türküm n-deliyim t-deliyim n-çelişkenim t-çelişkenim n-aliiiii! t-aliiiiii! n-aliiiiee! t-aliiiiiee! doktor-şş.. tamam bu kadar yeter...   3--bakkal amca ölümden sonra hayat varmı? bakkal-yok,tadelle var veriyimmi ? -ver hadi..   ...

thy'de geçen komik diyaloglar

yolcu : semiha yankı havalimanı'nın telefonunu alabilir miyim? ( sabiha gökçen havalimanı demek istiyor ) thy : iyi günler danışma.. yolcu : iyi günler bugün nereden bilet alabiliriz? thy : sadece taksim ve havalimanı açık bugün. yolcu : anladım. taksim'deki havalimanının telefonunu alabilir miyim? yolcu : diyarbakır'a yer var mı acaba? thy : maalesef yok efendim? yolcu : o zaman beni yedek kulübesine yazar mısınız? thy : iyi günler iç hatlar.. yolcu : bant kaydı mısınız, yoksa gerçek mi? thy : gerçeğim hanımefendi. yolcu : iyi o zaman iyi günler. yolcu : istanbul'a son uçak kaçta? thy : nereden? yolcu : buradan. thy : nereden arıyorsunuz? ...

komik kaza

barbaros bulvarında olmuş bir olay... arkadaşlarla öyle barbaros bulvarında yürüyorduk. bir anda yanımızdan son sürat bir minibüs geçti. biz 'freni patladı' filan demeye kalmadan, minibüs kafadan elektrik direğine bindirdi. hemen koştuk, yardım edelim diye. minibüse ulaştığımızda manzara şuydu: yolcuların kiminin kası açılmıs, kiminin dudağı patlamış... dağılmış vaziyetteler yani. ama bir tuhaflık var. çünkü o hallerine rağmen, gözlerinden yaşlar gelecek şekilde gülüyorlar. biz ne yapacağımızı şaşırdık. 'ne oldu?' diye sorduk. bir iki tanesi, güçlükle 'şoför, şoför...' diyebiliyor ama yine gülmeye başlıyorlar. bu şaşırtıcı manzaranın aslını öğrene...

çocuklarla girilen komik diyaloglar

bahsi gecen xxx anne ve ufaklik ayni odadir... u= xxx abi yatakta oynadigin o sey neydi hani assa yukari xxx= ????????!!!!@* anne=ehe tümün göster : çocuklarla girilen komik diyaloglar ...

çağrı merkezi'nde en komik diyaloglar

yalova'da, çağrı merkezi sektöründe çalışan müşteri temsilcileri tarafından kurulan çağrı merkezi ve bilişim teknolojileri çalışanları derneğinin (çabit) tiyatro grubu, mesai saatlerinde telefon başında yaşadıkları komik diyalogları, tiyatro sahnesine taşıyacak. çabit sanatsal faaliyetler sorumlusu aydın üstün, aa muhabirine yaptığı açıklamada, 12 tiyatro gönüllüsünden oluşan grubun, müşteri temsilcilerinin telefondaki komik diyaloglarından esinlenerek kendi yazdıkları ''bir çağrı merkezi hatırası'' adlı oyunu sahneleyeceklerini söyledi. provaları uğur mumcu kültür merkezinde sürdürdükleri oyunun 13 eylülde tiyatroseverlerle buluşacağını ifade eden &u...

komik diyaloglar

mahkemede hakim ile sanık arasında geçen komik diyaloglar (gerçek)  soru: doğum tarihiniz nedir? cevap: 15 temmuz soru: hangi yıl? cevap: her yıl ***soru: hastalığınız hafızanızı etkiliyor mu? cevap: evet soru: peki ne şekilde etkiliyor? cevap: olayları unutuyorum. soru: bize unuttuğunuz bir şeyi örnek olarak verebilir misiniz? **soru: sizinle yaşayan oğlunuz kaç yaşında? cevap: ya 38 ya da 35. hangisi olduğunu hatırlamıyorum.soru: ne kadardır sizinle yaşıyor? cevap: 45 yıldır... ***soru: kocanız uyandığı zaman, size söylediği ilk şey neydi? cevap: bana ''neredeyim ben, canan?'' dedi. soru: peki bu niçin canınızı sıktı? cevap: çünkü benim adım suzan... ***soru: korna çaldınız mı? cevap: kazadan sonra mı? soru: kazadan ö...

thy den komik diyaloglar

yolcu: diyarbakır kaç para?thy: 58 milyon 500 bin, indirim belgeniz varsa 32 milyon.yolcu: indirim belgesi kaç para?yolcu: trabzon'dan istanbul'a kaç saat acaba?thy: (beklemeye alan görevli) 'bir saniye efendim...'yolcu: sağolun iyi akşamlar.yolcu: kars'a yer var mı?thy: maalesef yok efendim.yolcu: arada bir yerde falan yok mu, askeriz de.thy: indirim belgeniz var mı?yolcu: var komutanım.diyarbakır'dan arayan yolcu: iyi günler abi, ben istanbul'a uçacağım da, pasaport lazım mıydı!thy: yolcunun adı lütfen.yolcu: duygu. ama yolcu benim ve erkeğim!thy: uçak akşam beşte efendim.yolcu: doksan beşte mi, çok geç yahu.yolcu: iyi akşamlar, lufthansa'nın uçağı indi mi?thy: onların uçağını biz göremiyoruz .yolcu: nasıl...

komik diyaloglar..............

        forum yöneticisi: arkadaşım bu konu daha önce verilmişti. forumu aramadan niye konu acıyorsun. üye: arama emrim yoktu arayamadım ehuehueheu forum yöneticisi: banned ! üye: hocam açtığım konuyu kilitlemişsin ya forum yöneticisi: ee üye: bizim bir arkadaş içerde kalmış , üstüne kilitlemişsin konuyu, bi aç da çıkıversin ehuehuehu forum yöneticisi: banned ! üye: hacı oyun isteklerimizi burada mı yapıyoruz. forum yöneticisi: evet üye: o zaman sıradaki oyunu sevip de kavuşamayanlara gitsin ehuehuehu forum yöneticisi: banned ! forum yöneticisi: arkadaşım konuyla alakasız baslıklar açmayın demedik mi! üye: biz forumla alakasız yöneticilere karisi yok mu!!! ehueheuehu forum yöneticisi: banned ! üye: bir zamanlar hor görüp de banladığın , ama gururlu bir üye var...

komik diyaloglar

1-adam telefondadir- alo- alo- meteoroloji mi- evet- allah belanızı versin!- hoppalaa...n'oluyoruz yav?- bu ne sıcak kardesim?- biz sadece olcuyoruz beyefendi- kac derece simdi?- 38- hay allah belanizi versin! 2-ruh ve sinir hastalıkları hastanesinin önü.. doktor- bugün nurullah arkadaş andımızı okuyacak..nurullah-türküm!topluluk- türküm!n- deliyim!t- deliyim!n- çelişkenim!t-çelişkenim!n-ali!t-ali!n- aliiiii!t- aliiiiii!n- aliiieee!!doktor- şş.. tamam bu kadar yeter.. 3-- bakkal amca ölümden sonra hayat war mı?- yok, tadelle war weriyim mi?- ver hadi.. 4-bir cenaze wardır ve ölenin yakınları mezar başında ağlamaktadırlar. andaval herifin biri gelir ve-"heeey! ağlamayın artık, veli burda olsaydı böyle üzülmemizi istemezdi" derağlayanlardan bi tanesi döner ve:-"veli kim be?!" diye sorara...

iş yerinde geçen komik diyaloglar.

bugün iş yerinde çok güldüğümüz  bir konu olunca  ,  10 yıllık iş hayatımda zaman zaman meydana gelen komik  olaylar geldi aklıma. kimisi benim başımdan , kimide arkadaşların başından geçen… hatırladıkça çoğaldılar..ara sıra bunlara yer vermeyi düşünüyorum burada… ( her zaman komik şeyler olmuyor elbette , üzüldüğüm zamanlar da var , onları da yazarım belki birgün.) diyaloglar ve kişiler gerçektir , yalnız isimleri değiştirdim… ..............................................................................................            şemsiye konusunda edilen bir sohbet -     bende geçen gün migros’tan aldım bir tane , ama çok büyük sanki kullanamam ...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !