× "

komik küfürler

" arama sonuçları

en komik sözler bunlar:)

en komik sözler bunlar:) ‎--------------------------------------------------------------------------[ br]yıl oldu 2011, hala kral tv de alt yazıda aşkını ilan etmeye çalışanlar var. yazık lan.. ----------------------------------------------------------------------- --- arkadaşım duvarına "çayla püsküğüt yiyom" yazmış. bende onu dürttüm. baktım duvarıma "çayı döktün mal" yazmış. hala şoktayım. ----------------------------------------------------------------------- --- romeo : senin dudaklarınla dudaklarım günahtan arındı juliet : öyleyse şimdi günah dudaklarımda kaldı romeo : öyleyse ver bana günahlarımı geri. (cakal romeo) --------------------------------------------------------...

italyanca küfürler

türkiye-belçika maçında, özellikle ikinci yarıda yaşanan yüksek tansiyon, her iki takımın teknik direktörlerini de karşı karşıya getirdi.nlp grup - 7 günde nlp ile bilinçaltı yöntemlerle hızlı ve kolay ingilizce öğrenmek ve ingilizce konuşmak için nlp grup ingilizce kursu., erman toroğlu, belli mi olur ilişkinin sonu :cry: italyanca küfürler . aynı kaynakta türkçe küfürlerin ingilizce karşılıkları da var, komik. italyanca kufurler hakkında bilgiler italyanca kufurler nedir uludağ sözlük yazarlarının italyanca kufurler ile ilgili tanımlamaları. sozluk.sourtimes.org/show.asp?t= italyanca %20 küfürler italyanca kufurler italyanca kufurler hakkında bilgiler italyanca kufurler nedir uludağ sözlük yazarlarının italyanca kufurler ile ilgili tanımlamaları....

komik küfürler video

ana sayfa · video · komik - video hızlı gonzales ( küfürlü video ) cevap: hızlı gonzales ( küfürlü video ) jun 13 2009 12:18:33. 10 numara 10 üzerinden 11 video bilgileri. başlık : 18 yaş üstü ama çok komik küfürlü . açıklama : 18 yaş üstü ama çok komik küfürlü izlenme sayısı : 473148 kere reyting : 3 komik küfür video klip izle indir yükle download video75 türk video arama motoru .imam komik animasyonlar animasyon küfürlü komedi video komik animasyonlar komik sesler komik şeyler komik siteler mizah karikatür resimleri filimler :etiketler: komik haberler ana haber bülteni dünyadan haberler ses montajı güncel olaylar kaybedebler klübü komik küfür küfür küfürlü video ...

komik küfürler dinle

telefon şakaları küfürlü komik eğlenceli hepsi burada ücretsiz dinleyebilirsiniz . dinle . semra anne daldan dala dinle . laz hoca küfürlü +18. dinle bol küfürlü komik telefon şakaları. küfürlü telefon şakası küfürleşme küfürler şakaları dinle küfürlü telefon şakaları kufurlu telefon sakasi indir 10 eyl 2006 açıklama: dikkat: +18 bol miktarda küfür içermektedir. dinleme : 318466. 11) ibrahim tatlıses istanbula dönüyordumda komik sesler şakası komik sesler küfürlü telefon şakaları küfürlü şarkılar ses kayıtları gizli ses dinlemek için tıklayın uyarı : küfür içermektedir ! şaka adresi küfür sesleri, küfür ile ilgili en güzel ve en komik sesler. küfür dinle ....

ilginç küfürler

en güzel, komik, yaran seçme küfürler sizin için asağıda sıralanmıştır. lütfen kullancağınız yere dikkat ediniz. sitemiz sorumluluk kabul etmez :) ananin amina yogurt surer sike sike ayran yaparim diye bir sey de vardi enteresandir hayal gucu ..kim demiş türkcemiz zengin değil diye,herhalde diller arasında küfür yönünden en zengin bizim dilimizdir (tabi kimse bu yönden zengin bir dil istemez), ilginc kufurler hakkında lafmacun.org yazarlarının yorumları.en ağır küfürleri fuck you olan avrupalı toplumların aksine biz türkler dünyanın en geniş küfür arşivine sahip uygarlığıyızdır heralde.bütünüyle bize özgü ...

komik nickler

bir yerini mi kestin ? mis gibi hıyar koktu da !aşk ilkokulda komedi, ortaokulda trajedi lisede dram, imam hatip’ te haram !seni sevdimde ne oldu ? turkcell ve efes zengin oldu !erkekler limona benzer; yedikçe ağzın sulanır, baktıkça miğden bulanır !sevmek çay, sevilmek şeker, bizim gibi gariban çayı şekersiz içer !satanist kesen psikopat kedi !pamuktan prenses mi olur! prenses dediğin taş gibi olur !nickini bile görmek istemiyorum, oturum açmasan iyi edersin, e-mailim sana ağırmı geldi ? engelledim seni afedersin !aşk söz ile başlar. dudak ile beslenir. dokuz ay sonra da; baba diye seslenir !bırak dersi ne çalışıyosun ? çek kopyanın hasını; tutma karne yasını !bebeğinizin altına yapmasını istemiyorsanız çevirin...

komik hikaye

                   birgünde iki berbere giden adam            dün tataroğullarından kardeşim erhan’ın nişan davetine icabet etmeden evvel son dakika kararı ile berber adem’e bir uğrayayım dedim. muhabbetini sevmediğim bu mıymıntı herifin dükkanı bizim eve iki sokak ötede. çıktım gittim. gittim ama, ne göreyim dükkanı devretmiş yerinde bakkal var. saya söve, cadde üzerinde yürüyerek devam edeyim, gördüğüm ilk berbere dalayım dedim.bir tane berber buldum, girdim içeriye. adem’in yirmi yıl yaşlanmışı sanki, aynı mıymıylık, aynı hımbıllık.muhabbe...

komik pm ler :d cok komik

-party pls *alamıorum -nasıl alamıosun ya *lvl difference -e tamam 32 lvl *arkadaşım lvl farkı çok alamıom -ya yok öle bişi alcakmısın almıcakmısın *haydaaa..lvl ın düşük fark çok alamıom -sanki senin lvlın hiç düşük olmadımı al işte bnmde artsın *.... ve böle sürüp gider pm yi kapayana kdr.. tabi küfür etmee başlar sora ------------------------------------------------------------------------------------ _abi canavarlara neden vuramıom *bug var _abi o kim? _niye gelmiş? _... gitsin söylede. _abi orda mısın *gulmekten karnım ağrıodu cevap yazamadım sry _abi nie ki *olm bug kımse değil tmm mı bugunluk canavarlara vuramıcaksın _abi kekleme beni *olm ne keklemesi yaw _banane sen tanıondur demın bı tane orc kestın gozumun onunde *ne alaka _orc kestığıne gore bılıosundur *olm gıt ısıne _banane s...

komik yazılar 2

msnede erkeklerin kız ekledikten sonraki diyalogları : slm k :slmda kimsiniz e :ıı şey ben murat k :hangi murat e :dördüncü murat eueheu k :defol e :slm naber k :slm iii kimsin e :benmi k :yok arkandaki e :ha o ercan k :byyy e :tüh be ercanın yüzünden engelledi   ya nerdesin görüşmeyeli çok ayıp ediyosun k : pardon? e :tamam bi daha olmasın k :sen de kimsin be defol k :msn adresimi nerden aldınız e :ıı migrosda ucuzluk vardı toptan aldım k :kimsiniz e :talihine darılmış umutlara sarılmış sevmişte terk edilmiş bir gönül yorgunuyum(ferdi babadan alıntı yaptım) k :böyle birini tanımıyorum by k :adresimi nerden buldun e :ıı şey dün gece ak sakallı bi dede rüyamda bu adresi verdi k :söyle o dedeye bi milli piyangodan sonra çöp çatanlığamı başladı e :valla bende anlamad...

ilk okul küfürler +6

eşşek!+domuz..-sensin..+sensin!..-ne diyorsan iki katı..+10 katı..-çelik ayna.. (ne dersen sana )-salak+sallanda sümüğüne bak-yuvarlada ağzına at-salak+sapsalak-sarmısak+sapsarmısak... ( yaratıcılıklar gelişiyo )-sana ne?+saman ye-samancının kızıyla evlenirsen bana ne??-ayııı+ **** girsin keman yayı- seninkine de ingiliz tramvayı+ sana hamdullah dayı...-aptal!!!+bana ne dersen sana iki katı-sana on katı+sana yüzz-sana sonsuz katı+sana da sonsuzun yüz katı-sana sonsuzun sonsuz katı+sana sonsuzun sonsuzunun sonsuz katı.....   ...

ilk okul küfürler +6 :d

eşşek!+domuz..-sensin..+sensin!..-ne diyorsan iki katı..+10 katı..-çelik ayna.. (ne dersen sana )-salak+sallanda sümüğüne bak-yuvarlada ağzına at-salak+sapsalak-sarmısak+sapsarmısak... ( yaratıcılıklar gelişiyo )-sana ne?+saman ye-samancının kızıyla evlenirsen bana ne??-ayııı+ **** girsin keman yayı- seninkine de ingiliz tramvayı+ sana hamdullah dayı...-aptal!!!+bana ne dersen sana iki katı-sana on katı+sana yüzz-sana sonsuz katı+sana da sonsuzun yüz katı-sana sonsuzun sonsuz katı+sana sonsuzun sonsuzunun sonsuz katı........

komik yazılar 2

editörlerin başlarına gelenler ve sulubamye 2. olağanüstü genel kurulu toplantısı news...sulubamye sitesi genel kurulu toplandı...türkiye'nin seçkin sitelerinden biri olan ve haq-cell holding'in bünyesi altında çalışmalarını sürdüren sulubamye sitesi olağan genel kurulu toplandı.toplantıda sulubamye.sitemynet.com' un müşterilerine en iyi hizmeti hangi dallarda çalışarak vereceği tartışıldı.toplantı'da gergin anlar da yaşandı.toplantı saatlerinde ünsal fikirci spor tesislerinde toplanan halk yeni yönetim kurulu üyelerini seçti.bedava döner ve ayran sloganıyla seçimlere katılan editörler hakkı ve selcan spor kompleksinde arbede yaşanmasına sebep oldu.3 genç yaralanma tehlikesi geçirdi.bunların adları;1-anıl yıldır2-hasan ufaktepe3-ibrahim toplusekssakatlanan gençlerden anıl y...

küfürler...komik

(kibar bir arkadaşımızın söylediği küfür..) -pardon bayan gözleriniz çok güzel!! -sen gitte.... ananın gözüne bak... (scarlet, 01.12.2004 12:41) entrymenu(271632,'scarlet',128); @271632 [k]   buton('?',"scarlet hakkında her şey","ow('userinfo.php?user=scarlet', 350,400);",'',''); buton('!',"bir derdim var","location.href='iletisim.php?g=271632'",'',''); küfür edilenin bile gizli gizli veya içten içe tebessüm etmesini sağlaması muhtemel küfürler... örneğin: "anana söyle rujunun rengini değiştirip durmasın, s.k.m gök kuşağına döndü" olabilir... (8844455, 01.12.2004 16:53 ~ 15.09.2005 09:49) entrymenu(271805,'8844455',128); @271805 [k]   buton('?',"8...

çok komik küfürler...hahahahahaha...

kizmamiz gerektigi halde bizi zaman zaman gulduren kufurler. (damdakikedi , 05.03.2004 08:14:00, )   -seni bi s.kerim bos otobuste ayakta gidersin (damdakikedi , 05.03.2004 08:15:00, )   -g.tunu keser parmagima yuzuk diye takarim (damdakikedi , 05.03.2004 08:15:00, )   seni bogaz köprüsünde s.kersem tüm asya avrupa izler.. (tantrum , 05.03.2004 08:28:00, )   ananin .mina server kurarim gunde 10000 kisi girer cikar. (damdakikedi , 05.03.2004 11:46:00, )   anaan mina çahiyim. avradini sigtiimin oolu namusunu sigtiim anani potaya asar mina smac basarim ***** hosafi agzinin ortasina salincak kurup sallana sallana sicarim beni biliyon mu beni? ananin ...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !