× "

koyucu laflar

" arama sonuçları

meshur koyucu laflar

ölüm dedigin nedir gülüm.ben senin için yasamayi göze almisim.  ask bir güle benzer çiçek kisminda askin sonsuzlugunu yasarsin ,diken kisminda ise sonsuz acilari yasarsin.  ask bir sudur iç iç kudur  gülü bir gün seni her gün sevecegim  gülü solana kadar seni ölene kadar sevecegim  kadın dedıgın taktınmı koluna yakısacak, çarptınmı duvara yapısacak.  içki insani öldürür.  türk ölümden korkmaz  dostumuz az düsmanimiz cok korkumuz yok  +°+ dünyada hiç kimseye güvenme cünki beyaz gülün bile göl...

facebook laf sokucu sözler, laf koyucu nickler

facebook laf sokucu sözler, laf koyucu nickler

laf sokucu sözler,koyucu laflar,koyucu sözler,laf sokan sözler,koyucu sözler 2011,laf koyucu sözler,laf sokucu nickler,laf sokucu sözler 2011,sokucu laflar,laf koyucu nickler,koyucu laflar 2011,koyucu nickler,kendini bişey sananlara sözler,laf sokucu sözler facebook çok tatlısın ama bende şeker hastasıyım özentiler kopya french..kalitem beşş üstünden penç!!! laf olsun diye konuşmuyorum ki konuşuyorum laf oluyor sen kutu kutu pense oynarken ben kutu kutu bira içiyordum kalßim buz olmu$ artk kims€yi s£wmiorm s£vsmd£ olmuorm çöz€miorm .. kilit wurulm$ kalßim€ swmiceksn diy£ ! g£rçk s£wqi nrd€ ki ...

facebook laf sokucu sözler, laf koyucu nickler

laf sokucu sözler,koyucu laflar,koyucu sözler,laf sokan sözler,koyucu sözler 2011,laf koyucu sözler,laf sokucu nickler,laf sokucu sözler 2011,sokucu laflar,laf koyucu nickler,koyucu laflar 2011,koyucu nickler,kendini bişey sananlara sözler,laf sokucu sözler facebook çok tatlısın ama bende şeker hastasıyım özentiler kopya french..kalitem beşş üstünden penç!!! laf olsun diye konuşmuyorum ki konuşuyorum laf oluyor sen kutu kutu pense oynarken ben kutu kutu bira içiyordum kalßim buz olmu$ artk kims€yi s£wmiorm s£vsmd£ olmuorm çöz€miorm .. kilit wurulm$ kalßim€ swmiceksn diy£ ! g£rçk s£wqi nrd€ ki ...

laf koyucu nickler

bak ibret al yere düşen yaprağa,oda eskiden yukardan bakardı toprağa... varbak.com - en kaliteli laf koyucu nickler kan görmek istiyor gözlerim..ya akmalı bedenden ya akıtmalıyım bi yerden..ölüm istiyor bedenim..ya ölmeliyim ya öldürmeliyim.. alemi alem yapan 3-5 çakalsa bize krallık yapmak yakışmaz ßir elimde silah birinde kuran, geldi diyorlar bak $ehitlik sıran !! ßabam bile olsa karşımda duran, önce v a t a n sonra v a t a n suyunu boşa harcama ! rakı'yı sek iç yılda 160 ton suyu boşa harcama nokta cümlenin sonunda anlam taşır nokta koymakta cakallara değil kurtlara yakışır özentimiz olmayın efendi olun yada efendiniz olalim?? dalımızı kesenin agacını kök&uum...

koyucu ,laf sokucu , etkileyici msn nickleri

en damardan giren sözler, en etkileyici nickler ve serseri tarzı aykırı nickler…hepsi bir arada… sevgilim bana bir gul verdi,bu gul soluncaga dek gelirim dedi,fakat hic gelmedi cunki gul plastikti eger aska bir ceza verebilseydim… onunda benim gibi sevmesini isterdim! geçiçi bir dövmesin şeklini çizdi tanrı topraklara…vakti gelince kazma kürekle silineceksin ! kimisi kırdı umudu.. lakin kiminin sahip olduğu tek şey oydu denize düşen yılana sarılır.. deniz hanginiz? yılan hanginiz? düşmanlarma ekmek attım anlamlarıma anlam kattım haritalara bakıyorum evin yok. sözcüklere bakıyorum adın yok. kendime bakıyorum seni görüyorum, çünkü benden başka yerin yo...

koyucu sözlere devamm

dilim gönlüme dargın gönlum dilime dilim gönlume söyleyemeyece şeyleri dşündügü için kızarken gönlüme gönlüm söylemedigi için dargın dilime     aşkı sevmem,tapmayıda sevmem , unutmayıda sevmem. ama beni seveni severde birlikte ölürüm....   ßir gün allah cezanı verecek...ama o günde ßen yanında olacam...yalvaracaksın...bnm sana yalvardığım gibi...   bu dunyada tek senmi varsın...öle elini kolunu sallayıp geçiyon...unutma dünya 1 günlüktür.... **buqün başkasının ellerini tutuyorsan ve benden uzakta bir el qibi duruyorsan eğer, bu beni 'sevmediğinin' dilekçesidir.buqün başkasının qözlerinde hayat bulduğunu bildiğim halde, içimdeki seni atamıyorsam eğer, bu seni 'sevdiğimin' qerekçesidir... 'ulaşılmazım'  ...

msn koyucu sözler

bak ibret al yere düşen yaprağa,oda eskiden yukardan bakardı toprağa...     özentimiz olmayın efendi olun yada efendiniz olalim??         sen yalanlarla a$k satanların ilk adresi..ßen sattığın son a$kın ta kendisi       bizim kişisel neyimiz oldu ki iletimiz olsun         kişisel iletinizin olamabilmesi için önce kişiligininizin olması gerekir           benim aşkım belki kolay geldi sana belkide sıradan, ama şunu bilki sevipte 3 gün sonra bırakmam ! aynen benim gibi ol korkusuz ve düşünceli... korktuğunda belli etme düşünemediğinde sus... eğer ben düşünüyorsam, sen kork ! hayattan göçüş seferini yapsamda, olmayan aşkı son kibritle yaksamda.... yanan her şey 1 gün söner.... ...

koyucu laflar koyucu msn nickleri

ölümmüydü seni benden alan .. yada mesafelermiydi bu aşka zebanilik yapan ? sinirle topladım tüm eşyalarını.! ne olur almaya gelme. bırak izlerin kalsın bende.:sкυ¢υк ѕєуℓєяє gєяєgιη∂єη ¢σк σηєм νєяєηℓєя, єℓιη∂єη вυуυк ιѕ gєℓмєуєηℓєя∂ιя.yoksa ilginimi ceqdi yaşantm bizamanlar davet edilmiştin hayad'm insanlıqk öldü ..! katili ; menfaat ! ey türk kadını !! birinci vazifen bulaşık, çamaşı...

damar nickler msn nickleri 10

sonsuz kere sonsuzum olur msnnn ¿?acaba o zalimde ağlıyormudur sence...? mazideki qünleri hatırlamıyo ßencé çok ßıkarsan hayattan bir mezarlığa git, ölüler ii bilir ya$amak güseldir. ßen yalnızlıgı sigarayla, sevgiyi birayla, geçmisde cektigim facalarla ögrendim..her tarz bir farz olmadik yere naz yapma sakin vaktimiz az =ptırnak içiné aldım ''béndéki yérini'' kém gözlérin nazarı dokunmasın belki sokak kaldırım'da sehir karakolları'nda ismimiz »rapci« die qecer, ama sunu unutma bu »rapci« sevdiqi icn canından bile vazgecer..kimse kusura bakmasın..! yanımda kimse kalmasın ve kimse de surat asmasın..! |rahatım - rahat olun - rahatsız olmam !..| ...

damar nickler msn nickleri 09

  zipp0yla yakılmı$ marlb0r0 kadar $eklimizzz olmasada kenevir 0tuyla $arılmıs ciqara kadar $erefliyizzz..!! hic bir dil barındıramaz içimdeki tarifsiz sızının kelimelerini ve hiç bir ağıt dillendiremez serzeni$imi.! s a n a m ı t a p ı c a k t ı m !!! kralına yol veren soytarısını mı düşüncek... tek bir kelimenle ölmeye hazır yüreqime tek bir söz söyle hadi.. ne ilktin, ne de sondun. yaşadıgım hayat içinde küçük bir oyundun! her zaman doğru değildir seçimlerim, zaman gelir şerefsizleride severim.. cüceler saklanmayı öğrendi artık korkmuyolar devlerden ;=) sen şiirimin " qizli " öznesi... =) ßana ver seni,,ßen israf etmem zerreni.. ..!...

gs'ye koyucu laflar!!!

cimbom sana kadıköy extra large...

ayrılık nickleri

۰۪۪۫۫b۰۰۪۪۫۫ı۪۫۰۰۪۪۫r۪۫۰۰۪۪۫۫t۰۰۪۪۫۫a۪۫۰۰۪۪۫۫n۪۫۰۰۪۪۫۫e۪۫۰۰۪۪۫۫m۪۫۰۰۪۪۫۫s۪۫۰۰۪۪۫ı۪۫۰۰۪۪۫۫n۰   benimle konusmak icin akıllı olmalısın bana yetişmek icin hızlı olmalısın beni gecmekmi istiyorsun şaka yapıyo olmaslısın   nê krâl’ınâ qîdêrîm nê âlayın&acir...

koyucu laflar msn nickleri

$€n$!z hayat y€r!n d!ß!n€ ßat$ın!! €qer dalqanı qeçiøsan benle,bende øynarm aynen senle;aşık ederm seni ölesiye sonra çekip qiderm bakmam qeriye..!!gitmeden şunu kalbine yaz çiçeğim.. -> kimseyi sevemem artık..!   ßasitler iftira eder ! / acizler şikayet eder.! / asiller de idare eder..!   coq sıqqın ! coq bıqqın ! qerqin ! üsqün ! yorqun ! ama hla ya$ıyoo ! =(   kravatı takıpta ceketi qiyince adam sınıfına mı qirdin snce ? adam olmak için önce yürek sonra bilek qerekio bnce yaşamaq için ßir nedenim warsa ßilesin qi ölmeq için 2 nedenim war !!   nerde o eski aşklar ¿ şimdi mecnun küpeli , leyla ise kaşar ...   benim ilgilenmediklerim sizin peşinden koştuklarınızdır. . alayına y.o.l(;   bnm yo0l werdiqleirm miletin i...

koyucu laflar

en büyük hatam seni sevmek degildi, senin beni sevmeni beklemekti.... -oha oldum ,kal geldi ;gül beklerken dal geldi..ne cok sevmistim seni; ayrilmasi zor geldi... denizleri seviyorsan, dalgalarida seveceksin; sevilmek istiyosan, önce sevmeyi bileceksin sen gözlerimde yas olsaydin seni kaybetmemek icin asla aglamazdim askimi daglara yazacaktim ama askimdan büyük dag bulamadim... agac kurur dali kalir insan ölür adi kalir sayet ben ölürsem bu söz size hatira kalir hani gözler vardir sözleri anlatir(li),hani sözler vardir, birde ask vardir seni anlatir... ask aci saraptir kadehi dudaktir icersen izdiraptir. gözyasin silinmez kiymetin bilinmez sonu bi ayriliktir idam sehpasindaki bir mahkumun yasamayi nekadar cok ...

kadınlardan mükemmel cevaplar :)

erkek: bana isminizi bağışlar mısınız?... kadın: neden?... sizin yok mu?... ... erkek: ben bir fotoğrafçıyım ve ne zamandır sizinki gibi bir yüz arıyordum... kadın: ben de estetik cerrahım ve ne zamandır sizinki gibi bir yüz arıyordum... ... erkek: sanırım sizinle daha önce bir kez çıkmıştık ya da iki kez?... kadın: sadece bir kez çıkmış olabiliriz, çünkü aynı hatayı ikinci kez yapmam... ... erkek: nasıl bu kadar güzel olabiliyorsunuz?... kadın: sanırım doğarken sizin payınızı da ben almışım... ... erkek: birçok erkeğin başını döndürüyor olmalısınız... kadın: siz de birçok kadının midesini bulandırıyor olmalısınız... ... erkek: sizi çok mutlu edebilirim... kadın: nasıl?... gidiyor musunuz yoksa?... ... erkek: size evlenme teklif etsem, ne cevap verirdiniz?... kadın: bir şey diyemezdim ...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !