× "

le daye çı dewrane sözleri

" arama sonuçları

sen benim...!

sen benim ulaşamadığımsın, ulaşamadığım halde vazgeçemediğim.. sen benim dokunamadığımsın, dokunamasam da uzaklaşamadığım.. sen benim en yakınımda olansın, en yakınımda olup da uzaklarda duranımsın.. sen benim konuşamadığımsın, hiç susmadığım halde bir şey söyleyemediğimsin.. sen benim anlayamadığımsın, bu kadar çok bilip de çözemediğimsin.. sen benim göremediğimsin, bakıp da kör olduğumsun.. sen benim, bilip de söyleyemediğim, bakıp da göremediğim, dokunup da hissedemediğim, duyup da dinleyemediğimsin.. sen benim anlatılmaz bir sevgiyle sevip de, sevemediğimsin… ...kaynak : sus2le.blogcu.com...

sus2<b>le</b> flaşım

sus2le flaşım

new flaşım ...kaynak : sus2le.blogcu.com...

çok kırgınım sana sus2le

çok kırgınım sana .. hani sözler vermiştik birbirimize , hani ne yaparsak haber vericektik birbirimizden haberdar olacaktık hep . sen bu oyunu bozdun sevgilim , giderken haber vermedin . bu sabah yeniden sensiz uyanıyorum . ahhh ! ne zor kahvaltı hazırlamak , beceremiyorum sevgilim o yumurtayı senin gibi kıramıyorumm . her yere bulaşıyo , bide temizlemekle uğraşıyorum sonra . çayıda senin gibi yapamıyorum , çok demli oluyo sonra içemiyorum sonra su koyuyorum bardağa içerken sen aklıma geliyosun . çünkü sensizken boğazımdan geçmiyor . neyse , unutmadan yatağı toplamayıda öğrendim . zor oldu ama olsun , annem ziyarete gelicekti dağınık görmesin diye hızlı hızlı , bi baktım olmuş . benden bekleme...

sus2<b>le</b> flaşım

sus2le flaşım

new flaşım...

sen benim...!

sen benim ulaşamadığımsın, ulaşamadığım halde vazgeçemediğim.. sen benim dokunamadığımsın, dokunamasam da uzaklaşamadığım.. sen benim en yakınımda olansın, en yakınımda olup da uzaklarda duranımsın.. sen benim konuşamadığımsın, hiç susmadığım halde bir şey söyleyemediğimsin.. sen benim anlayamadığımsın, bu kadar çok bilip de çözemediğimsin.. sen benim göremediğimsin, bakıp da kör olduğumsun.. sen benim, bilip de söyleyemediğim, bakıp da göremediğim, dokunup da hissedemediğim, duyup da dinleyemediğimsin..   sen benim anlatılmaz bir sevgiyle sevip de, sevemediğimsin… ...

<b>le</b>qend~clan kurucusu

leqend~clan kurucusu

leqend~clan alimi vardir ...

sınıfın karakter<b>le</b>ri

sınıfın karakterleri

haberler: -çorum'da le muratte bazardan aldığı lebira içerken yakalandı... - le onur lebirayı leportaya değişmem diyerek ultimatom verdi. -le muratte, le samet ile arka sırada nete bağlanırken yakalandı. buda akıllarda soru işareti bıraktı...!!!??? - le hacıya cocacoladan reklam teklifi geldi ama le hacı lebiram yoksa bende yokum didi... xd - le mertin çantasından bugün 2,5 lt lebira çıktı. durumu gören le erbali lebiraya el koydu.... ...

selam arkadaşlarr

yeni blogum online olmuştur burdan hem annemi hem de kız kardeşimi pazarlamaya karar verdim ben karsın kağızman ilçesinde ikametgah etmekteyim lütfen istetyen ulaşsın le0rex kars4li ...

leqend06 ?

leqend06 eskı nıck name ile scorpionalp25 dir. yogun istek üzerine nıckımı deqismek zorunda kaldım hacke 5 sene once osmanlı abımın yanında cırak olarak basladım :) sonra bır cok team de görev aldım bir cok tim kurdum vede bu timleri basarı ile sürdürdüm.hacke 2 yıldır uzagım hacke gerı dondum.çunku kankam sadrazam geri dönmem icin cok söz söyledi bu yüzden tekrar bu alemdeyım. para  icin degil misyon icin burdayım ;)...

le chateauer restaurant

          istanbulda bir yeşilköy kılasiği olan,                                                     ve      çeyrek asırlık duşuyla geçen yıllara                 meydan okuyan bir mekan ...

schqle clan server !

schqle clan server yakında hizmete giricektir.......

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !