× "

mahkemeye gitmemenin cezası nedir

" arama sonuçları

19:19 unlu manken mahkemeye sevkedildi

09 ocak 2012 - 19:19 ... ünlü manken mahkemeye sevkedildi ... 7 kişiden 2'si istanbul narkotik suçlarla mücadele şube müdürlüğü ekiplerince istanbul'un 19:19 ünlü manken mahkemeye sevkedildi ... kalıcı bağlantı: http://www.19:19 ünlü manken mahkemeye sevkedildi. istanbul narkotik suçlarla mücadele yasemin kozanoğlu mahkemeye sevkedildi. posta. 08.01.2012 19:37 ... 19:19 ...

mühimmatları kimden aldığımı mahkemeye söylerim

    mühimmatları kimden aldığımı mahkemeye söylerim selim karahan   -   18.03.2011     alevî-sünnî çatışması için 1993 yılında erzincan'da köylülere dağıtılan silahlarla ilgili zaman'ın dün manşetten duyurduğu haber, kamuoyunda büyük yankı uyandırdı.   silahların dağıtıldığı belirtilen ortatepe köyünün muhtarı turgut kuruçaylı, mühimmatları doğruladı ancak nereden temin...

başbakan ı mahkemeye vereceğim...

başbakan ı mahkemeye vereceğim... cumhuriyet 10.02.2011 onuncu köy bekir coşkun başbakan’ı mahkemeye vereceğim... başbakan ne zaman “göbeğini kaşıyan adam diyerek aziz milletimize hakaret ettiler” dese, tehditler artıyor… küfür ve hakaret yağmaya başlıyor… sayıyorum; bir yılda 22 kez ekranlarda milletin gözünün içine baka baka bunu söyledi, önceki gün grup toplantısında da, etti 23… bir daha böyle saldırı sinyali verirse, onu mahkemeye vereceğim… * çünkü herkes biliyor ki “göbeğini kaşıyan adam” millet değil… ama ciddi bir çoğunluktur o… ben onu tanırım… şu sıralarda “seçim ne zaman” diye soruyordur… demokratik hakkını kullanmak için değil… geçen seçimde vali üçlü kanepe getirdiğine göre, bu seçimde oturma odası takımının ne zaman geleceğini kestirmek için… ki oyunu ...

taylan-kaynana verdi mahkemeye

bu evlilerde hep kaynanadan yakınıyo bea bu kadarmı cazgır bu karılar gurbetten herkese selamlar aydeeeeee hopppppppp hopppppp yandan :))))))))))))))))) trakyaaaaaaaaaaaaaa nerdesin ses verrrrrrrr nede olsa trakya havası beaa hepsi güzel işte insanı her saat oynatır :))))))))))))) aynen hopppp yandannnnnnnn aman birrecalim var,oturdum göbek basina sürmeler cektim kasima , abe bizi cekemeyenler catlasin patlasin allah askina :)))))))))))))))))))) :)) tam benlik gerçekten harika taylan'nın sacvı şarkısı bu ;) güzel bi parça :) çok güzel olmuş emege saglık super arkadaslar nede olsa trakyalı havamız yeter cok güzelmiş çok güzel süper gerçekten süper hastayım bu parçaya arkadaşlar bu parcanın mp3 varsa benim emaile atabilirmisiniz.. mahmut_tur@hotmail.com taylan-kaynana verdi mahkemey...

ifade veren dursun çiçek mahkemeye sevk edildi

çarşamba, 11 kasım 2009beşiktaştaki istanbul adliyesinde ifade veren deniz kurmay albay dursun çiçek tutuklanması istemiyle mahkemeye sevkedildi. beşiktaş'taki istanbul adliyesi'nde ergenekon savcısılarına ifade veren kurmay albay dursun çiçek tutuklanması istemiyle mahkemeye sevkedildi.ıslak imzalı kağıt parçası'nın altında imzası olduğu öne sürülen kurmay albay dursun çiçek ve beraberindeki 5 askerin beşiktaş'ta bulunan istanbul adliyesi'ndeki sorguları tamamlandı. albay dursun çiçek tutuklanma istemi ile mahkemeye sevkedildiği öğrenildi.ıslak imzalı kağıt parçası'nı hazırladığı iddia edilen dursun çiçek'in daha önce ifade vermesi için adliyeye çağrıldığı...

chp'li okay'ın kardeşi mahkemeye sevkedildi

uyuşturucu operasyonuna adı karışan cumhuriyet halk partisi (chp) grup başkanvekili hakkı süha okay'ın kardeşi mustafa fehmi okay, savcılık sorgusunun ardından mahkemeye sevk edildi.pendik'te narkotik polisinin uyuşturucu hap imalathanesini ortaya çıkarması ve daha sonra emniyet müdürlerinin de tutuklanarak cezaevine gönderilmesi sonrasında fehmi okay'ın adı da gündeme gelmişti. uyuşturucu şebekesiyle bağlantısı olduğu iddiaları ortaya çıkınca dün soruşturmayı yürüten istanbul cumhuriyet savcılığı'na giderek ifade veren okay, gözaltına alınarak narkotik suçlarla mücadele şube müdürlüğü'ne getirildi. ifadesi alınan okay, işlemlerinin tamamlanmasının ardından sabah saatlerinde beşiktaş'taki istanbul ad...

dtp'liler zorla mahkemeye getirilecek

dtp milletvekilleri emine ayna ile selahattin demirtaş, bugün yapılan mahkemeye gelmeyince mahkeme heyeti, vekillerin polis zoruyla mahkemeye getirilmesin karar verdi. aynı mahkeme, ahmet türk için ise yeni bir tebligat yazılmasına karar verdi. ayna ve demirtaş bir sonraki duruşmaya getirilmesi bekleniyor.dtp'li aysel tuğluk için bugün yapılan duruşma ise yarına ertelendi. tuğluk ve avukatı bugünkü duruşmaya gelmediler. dtp'liler hakkında çılan davaların çoğu "suç ve suçluyu övmek" başlığını taşıyor. tbmm başkanı mehmet ali şahin daha önce yaptığı açıklamada ise, milletvekillerinin tbmm'den zorla götürülmesine müsaade etmeyeceklerini söylemişti....

pervez müşerref mahkemeye çağrıldı

 pakistan'da eski devlet başkanı pervez müşerref'in, 2007 yılında onlarca yargıcın görevden alınmasıyla ilgili davada mahkemeye çağrıldığı bildirildi.müşerref'e gönderilen celpte, mahkemeye kendisi gelmezse avukatını gönderebileceği belirtildi. pervez müşerref, 3 kasım 2007 tarihinde olağanüstü hal ilan etmiş ve yargıçları görevden almıştı. ülkede bu dönemde ayrıca aralarında avukat, yargıç ve siyasi parti yetkililerinin de bulunduğu 1500'den fazla kişi gözaltına alınmıştı.müşerref, daha sonra baskılar üzerine olağanüstü hali kaldırmış ve genel seçimlerin yapılmasına izin vermişti. genel seçimlerde müşerref'in rakipleri iktidara gelmiş ve devlet başkanını istifaya zo...

de mahkemeye gönderdiği dilekçesinde,

samsunda 1 çocuk annesi meryem y. (21), iki kız kardeşini taciz ettiği iddiasıyla tutuklu olarak yargılanan elektrik teknisyeni eşi zekeriya y.yi (29) mahkemeye verdiği dilekçeyle savundu. samsun 1inci ağır cezada dün kendisine iftira atıldığını belirten zekeriya y. , "m.p.yi bir erkekle telefonla cinsel içerikli konuşurken yakaladım. kendisini annesine söylemekle tehdit ettim. bu yüzden bana kızdı . kardeşini de yalanlarına ortak edip beni suçluyor" dedi. m.p. (16) ile kardeşi z.p. (13) ise daha önceki ifadelerinde, eniştelerinin tacizine uğradıklarını ileri sürmüşlerdi. sanığın eşi meryem y. de mahkemeye gönderdiği dilekçesinde, kız kardeşi m.p.nin 4 yaşından itibaren 8 yıl lösemi tedavisi gördüğünü anlatarak, "doktorlar ruh sağlığının bozuk olabileceğini söylemişti. eşim kendilerine bi...

"başbakan'ı mahkemeye vereceğiz"

kamu-sen genel sekreteri ve türk büro-sen başkanı fahrettin yokuş, toplu sözleşmenin üzerinden 5 ay geçmesine rağmen büyük bir çoğunluğunun yerine getirilmediğini belirterek, "bu nedenle önümüzdeki bir hafta içinde başbakan'ı mahkemeye vereceğiz." dedi.kamu-sen genel sekreteri ve türk büro-sen başkanı fahrettin yokuş, toplu sözleşmenin üzerinden 5 ay geçmesine rağmen büyük bir çoğunluğunun yerine getirilmediğini belirterek, "bu nedenle önümüzdeki bir hafta içinde başbakan'ı mahkemeye vereceğiz." dedi.kamu-sen genel sekreteri ve türk büro-sen başkanı fahrettin yokuş, türk büro-sen ordu-giresun şubeleri istişare ve eğitim toplantısı iç...

yorum yaptı mahkemeye düştü

internet sitelerinde yorum yaparken dikkat edin, kendinizi bir anda mahkemede bulabilirsinizinternet sitelerinde yorum yaparken dikkat edin, kendinizi bir anda mahkemede bulabilirsiniz. geçtiğimiz günlerde yaşanan bir olay, ebay'de yorum yazmanın dahi kişiyi mahkemelik edebileceğini ortaya koydu. 42 yaşındaki chris read, ebay üzerinden bir samsung telefonu satın aldı. ancak eline ulaşan ürün hiç de beklediği gibi değildi; zira chris read'e satın aldığı telefonun başka bir modeli gönderilmişti. bu da yetmezmiş gibi read'in eline ulaşan telefon, ebay'de tanımlandığı gibi iyi durumda değildi. elindeki ürünü hemen ebay'deki 26 yaşındaki satıcı joel jones'a geri gönderen chris read, joel jones'tan parasını geri istedi. ancak bununla da ...

hakim, hindu tanrılarını mahkemeye çağırdı!

hakim, hindu tanrılarını mahkemeye çağırdı! hindistan'da 20 yıldır süren arazi davasında hâkim, 2 hindu tanrısını davaya çağırdı. celpte, 'şahsen mahkemeye gelmeniz emredilmektedir' denildi     hindistan'da bir arazi davasının yargıcı, iki hindu tanrısını duruşmaya çağırdı. danbad kentinde üzerinde ram ve hanuman tanrılarının tapınaklarının bulunduğu arazi yüzünden tapınakların rahibiyle yerel halk arasında anlaşmazlık çıktı. rahip patnaik ile bu bölgenin ram...

davalı eşek mahkemeye çağırıldı

davalı eşek mahkemeye çıkarıldı   dallas -aa- abd'nin dallas kentinde, çok anırdığı için şikayetçi olunan bir eşek mahkemeye çıkarıldı. petrolcü john contrell'in, evinin arka bahçesine baraka yaptırdığı için aralarında anlaşmazlık bulunan komşusu avukat gregory shamoun'u belediyeye şikayet ettiği, avukatın buna karşılık çiftliğinden eşeğini de getirmesi üzerine davalı durumuna düştüğü belirtildi. shamoun ise dava açılmasından sonra çareyi eşeğini tanık olarak mahkemeye getirmekte buldu. jürinin önüne gelen eşeğin, şikayetin aksine sessiz ve sakintavırlarının gözlendiği, jüri davayla ilgili kararını tartışırken komşuların anlaşmazlığını giderdiği kaydedildi....

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !