× "

mallık testi oyunu

" arama sonuçları

azınızı yüzünüzü sikeyim. yönetim :) mallık başa bela bi hesap s

azınızı yüzünüzü sikeyim. yönetim :) mallık başa bela bi hesap silemedim :)...

mallık

çok basit olucak ama acı çekmek kötü bişiy. bence pişmanlık daha ağır. hani beklediğiniz otobüs siz yetişemeden geçer ya. hani içinizde bi evlat acısı oluşur. ama bi saat sonra o otobüse yerleşirsin. cool bi şekilde. heh işte o otobüsün bi daha hiç gelmiceğini düşünün. kıçımı yırttım biraz ama umarım anlamışsınızdır benim ne demek istediğimi.  o yüzden pişman olucağınızı hissettiğiniz anda durun. 10 saniye düşünün. salla gitsin triplerine hiç girmeyin. girerseniz o erkeklerin organını yersiniz-kibar olmak zevkli ama yorucu-. ben çok düşünmeden hareket ettim. ve şimdi onun meyvesini ağzıma annemin tıkaması gibi yiyiyorum. tadı iğrenç. kusmak bil...

mallık

  parlayan çileğim... çoğunuzun bilmediği gibi benim parlayan çileğim vardı.ona resmen aşıktım.ve beraber mutlu bir beraberliğimiz vardı..ardından fotosentez yapamadığım için başka bi çilekle beni aldatmıştı.olayların başlangıç kısmı burası.bende çileğimi kardeşime  öldürtmüştüm.ardından başımdan bir dizi olay geçti..ona olan özlemim her dakika her saniye akıl almaz halde büyüyordu.yokluğu benliğimi taa derinden etkiliyordu.ona çok bağlanmıştım.solması üzerine ona bir dizi şiir yazdım..her yerde onun hayali vardı.. ve benim kalbim paramparçaydı.hem aldatılmak hemde sevdiğin şey, kendi ellerinle öldürmek çok kötüydü.bend...

mallık : biz :d

bugün cemre bizdeydi :d onu delirttim sanırım :d 2 döner aldım onuda ikna ettim ama o bitanesini ancak bitirdi ben  1.5 tanesini yemiştim .d otururken birden hayır!!! diye bağırdım korktu.sonra cemre dalmışken el salladım onu döveceğimi sanıp korktu :d mal mal konuştum. bir ara cemre aynanın karşısına geçmiş ''saçım çok güzel'' dedi.ben tutup ittim onu.neye uğradığını şaşırdı ''oha oha uçtum lan'' dedi.daha beter olsaydı emi .d otururkende şakasına artistlik yaptı ''saçım çok güzell'' diye.ben ''anne makas nerde'' dedim. annem ''hangi makas'' dedi.cemre'yle kahkahalara boğulduk sanki makas atölyemiz varda bir sür&u...

mallık!

isim vermek istemediğim malın birisi benden 2 tane css şablon istedi.ik şablonunu istedi,daha kullanmdan başka bir şablon istedi.az önce webde dolaşırken bu mal başka siteye istek yollamış.......üstelik bnm yaptığım ve o emek verip uğraştığım şablonları 1 kere bile kullanmamış!!!!!  kzım sen harbi malsın ne diyim ben sana kusuruma bakmaın heyetımda ilk defa blogcuda böyle şeyler yazdım:d kimseye söylemiyrum lütfen msaj atmayın kim bu diye! ...

mallık!

isim vermek istemediğim malın birisi benden 2 tane css şablon istedi.ik şablonunu istedi,daha kullanmdan başka bir şablon istedi.az önce webde dolaşırken bu mal başka siteye istek yollamış.......üstelik bnm yaptığım ve o emek verip uğraştığım şablonları 1 kere bile kullanmamış!!!!!  kzım sen harbi malsın ne diyim ben sana kusuruma bakmaın heyetımda ilk defa blogcuda böyle şeyler yazdım:d kimseye söylemiyrum lütfen msaj atmayın kim bu diye! ...

mallık örneği ! :@

usher , madison square garden ’da gerçekleşen konseri sırasında aşırı coşkulu bir hayranının ters hareketiyle tehlikeli anlar yaşadı. 32 yaşındaki yıldız konser sırasında kadın bir hayranını sahneye çekti. ' trading places ’ şarkısını seslendirdiği sırada hayranı sakarca bir dans figürü denedi ve topuklu ayakkabısının topuğu yıldızın suratına geldi. “kadınlarla çok sertimdir! sürekli birbirimizin suratlarını tekmeleriz!” diyerek tatsız olayı şakaya vuran yıldız, hayranının pişmanlıkla yüzüne masaj yapmasından ve bir şeyinin olmadığının anlaşılmasından sonra konsere devam etti. off yaa canı acımışmıdır acep ? acıttıysa döverim ben o çakma bayan michael jackson'u ! pis kadın beni çıka...

mallık

bu blogun sifresini herkese wermen bi mallıktı hacklendin !!! çok aptal bi insansın anla artık !!! hahahaa !!! ...

mallık

          merhaba şu an malım. 3 gündür evde pinekliyorum ne güzel. hiç çıkmadım dışarıya bakkala bile. bir tek bugün çıkıp duş jeli ve şampuan alıp döndüm. aslında mutluyum evde tatil yapmaktan ama öylede bir pis his varki hani ben evdeyken herkes bunu fırsat bulup eğleniyormuş,  içip içip  kahkahalara boğuluyorlarmış gibi geliyor. gel gelelim dışarıdayken yada çalışıyorken de hep bir ev özlemi olur bende. eve gitsemde şöyle 2 gün yatıp hiç birşey yapmasam diye. evdeyken de böyle olur. bir de öğlen uykuya yatıp gece uyanınca da buna benzer şeyler olur. ben uyurken insanlar hep iş yapmış, çok çalışmış, birileri birşey...

arıza abi - mallık iyidir (15.10.2009) kop kop :d :d

hemende beğniyo kaçırırmı :d koptum biri beğensin senn adın yok mu ? töbe töbe salaklık paraylamı arkadaş yapıyor millet:d bana dedin dimi :d (gül) sanal alemde ismin önemi yoktur ama abuzittin de istersen :d hiç beğenmedim ne dediğini de anlamadım ayrıca. ben adımı weriyorum walla abuzittin sende wer heheheheeh xd (gül) xd salak bu adam ya kübra diğer videolarını da izlemen lazım.sen adını ver gül ben de verdim işte abuzittin :) gerçek adın mı sanki abuzittin xd değil neyse yaaa illa wermek zorunda değilsin (gül) abuzittin.. m.oldm d: salak mıdır nedir ya bi vermedir gidiyor kırarım kafanı he! komik mi sanıyosun kendini sen! harbide mal yha bu kendinbi komik sanıyo a.q salağı haaytt gerızekalı allahın malı adam mı lan buda xd harbi mal gerizekalı mal katkısız orjinal malll a.q. malı :)))...

kaza mı yoksa mallık mı:d

mallık malllık:d:d:d bazı yerler kaza bazı yerlerler mallık:)) mallık az kalır :d aynen öle :)) saflık :=) her sey bir anda olmuyor tabi dusup kalkıcaz bnce kaza :d mallık ((: mallıkkk:d:d:d:dxd bazı yerler kaza bazı yerler acayip mallık tümü mallıq xd mallık xd hehee ((: büşra gtti baran geldi :d:d:d yorum yapmıyor. xd sadece kendi deil genlerinde var bunlarin mallık bunların babalarida maldi:d garanti veriyorum mallık:d:d:d: zuhaaaavkdfg bghmal mal mal xdxd gerizekalilik bence mallık salaklık.d bunlar olmasa bz kime salak derdik:d esek lik neden kazaya ne zamandan berii salaklık diyoruz ikiside aynı şey deiilmi sen öyle anlıyorsan sorun bizde deil sende niy eki her kaza yapan mal mı oluyor?çok abartmayın bence çoğu kaza çoğu mallık bncede abartmayın yaa bence hepsi mallık zuhaha xd tabı...

duygusal mallık

ımm şimdi böyle giriş miriş yapıcak halde değilim.bu aralar duygusal mallığım üzerimde nedir bu anlatıcam sağa.lan böyle bi iyi bi kötü bi gül bi ağla aptallaştım.yardım elleri uzanıyor ama ben onu da aptallığımla kıçımı çevirerek tepiyorum.salaklık budur ya kırıyorum bi de herkesi.çevremdeki beni seven insancıklardan tek tek özür diliyorum telafisi fena olcak he ona göre asadsdadsds.ha bi de eve gelince ağlayasım geliyo lan bu ne biçim ailedir huha.ayakkabılarımı hüzünlü bir şekilde çıkarmam hele eski türk filmlerindeki severek ayrılan leyla ve mecnunlar gibin.sürekli başımın ağrıması sanki inşaat var mk kafamda.1 haftadır ağrıması dolayısıyla daktıra gittik.daktır baktı başının ağrıma...

2008 yılı mallık yarışması

altan :  - antalya alanya otostop ( zamanın ötesinden sonra gelen yorum. altan : mallıkların içerisindeen çok acayip olanı. eğlenceli bi o kadar da unutulması zor. ) - elçin olayı ( edit. 24.02.08 altan : hala emin diilim mallık mı diil mi ucu açık kalsın )mert : - zeynep vakası ( olay sonrası mertin açıklaması 24.02.08 mert (03:40):zeynep sayfasını bitirmiş bulunmaktayım peh 4 üme yazcak şeylerim onunhakkında olucak ve son bölüm oluyor bu kararımda çok ciddi ve azimli olucam.bunun birgeridönüşü yoktur. ve böylece zeynepte blacklist te yerini almayı başarmştır.saygıyla duyurulur. ) ...

uyarı : adamı ne tanırım nede yemişim ya .şimdi mallık değilmi.

madenciaxu.blogcu.com/(kendını bılmez ahlaksız.cezasını vereceğiz illaki. yazısında ne yazmış bakın: yanı ıkı kelımeyı yanyana koyan yazar oluyor!!!şimdi okuyun aşagıyı ve cevabımı.adam photoshoptan bahsedıyor ya orda güldüm.acaba bu adamın nesı gercek,yazdıklarımı neyinesi hiçihiç!! ...yanıma oturacakmış gibi hayal kurarken gümbürdeyen müzik sesiyle irkiliyorum.yüksek bir bas sesi inletiyor odayı.ne olduğunu anlayamadan yüksek topuklarıyla "catwalk" yapan bir kız odadan içeri dalıyor.salına salına camekana kadar yürüyüp duruyor.önce sağ ayağını hafifçe öne atıp kalçasını hafifçe dışarı çıkarıyor.sonra sol ayağı üzerinde dönerek aynı hareketi sol tarafıyla yapıp geri dönüyor. yine "catwalk" yaparak gelip tam önümde duruyor.yana dönüp, sol omuzunun üstünden bir bakış atıp...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !