× "

meralin örgü dünyası

" arama sonuçları

can;dan birtanesi meralin;e

can#39;dan birtanesi meral#39;e ...

devamı

    m- afiyet olsun hayatım annemle beraber yaptık. k- sizin de ellerinize sağlık anneciğim a-     afiyet olsun oğlum. h- kızım kemal sessiz telefonlardan söz etti. savcılığa gittiniz mi? m- henüz rahatsız etmek için yapıldığından emin değiliz. belki de düşüremiyordur. zaten bugün hiç aramadı. sanırım aradığı numaraya ulaştı. h- ha iyi bari aman kızım böyle şeyler şakaya gelmez. bir daha ararsa mutlaka yapın şikayetinizi m-  yaparız babacığım. a-     herif bak bakalım bizim ışık yanıyor mu oğlan gelmiştir belki. h- yok yanmıyor, sen daha çok beklersin o haytayı kimbilir nerelerde sürtüyor. evi otel gibi kullanıyor beyefendi. biz de a...

tek bir yazı

  istanbulun eski bir mahallesinde iki katlı müstakil bir memur evinde kapı hızlı hızlı çalınır a-     ne oluyor böyle herif kim kırıyor bu kapıyı gecenin bir saatinde h-  ne bileyim ben kimbilir hangi densiz! bana bak oğlan gelmiş mi bak bakayım. a-     yok eşek sıpası kimbilir nerede söndürdü kandili. sen daha konuşma bu oğlanla iyice ipten kazıktan boşandı. h- ne konuşacağım kazık kadar herifle o kaç yaşında olduğunu, sorumluluklarının ne olduğunu bilmiyor mu işine gelmiyor hayırsızın a-     aman ne konuştun aç şu kapıyı n- merhaba hamit amca, merhaba aliye teyze mehmet yok mu? a-     yok kızım taze bitti.  gece y...

<b>meralin</b> çemeni

meralin çemeni

malzeme; 2 baş sarımsak 1paket margarin 1 kutu biber salçası1 kutu domates salçası 1 yemek  kaşığı kimyon yarım su bardağı  iri çekilmiş ceviz 1 yemek kaşığı karabiber,1yemek kaşığı nane,1 yemek kaşığı kırmızı biber, hazırlanışı; (ben 1 kışa yetecek kadar yaptığım için ölçüler çok görünebilir)* sarımsakları soyup ezin. margarin, sarımsak,domates salçası,biber salçasını kavurun.* iri çekilmiş cevizi,baharatları,tuzu ekleyip karıştırın. servis tabağına yerleştirin. maydanoz yaprakları ile süsleyip servis yapın. ...

toroğlu'ndan yanıt gecikmedi!

meral tamer'in dumanlı para sahası başlıklı yazısına cevap gecikmedi. "milliyet gazetesinde meral tamer tarafından dumanlı para sahası adlı bir yazı kaleme alınmış. içinde adım geçince dikkatimi çekti, okudum." başbakanın oğluyla ortağım 27 aralık tarihli milliyet gazetesinde meral tamer tarafından dumanlı para sahası adlı bir yazı kaleme alınmış. içinde adım geçince dikkatimi çekti, okudum. benim ve başbakan recep tayyip erdoğann oğlunun da içinde bulunduğu, şu anda gümrüklerde beklediği belirtilen özel havalandırma sistemlerini ithal eden firmanın ortaklarıymışız. yazının tamamını okuduktan sonra bu bayanın adının başına dumanlı kelimesini koydum. dumanlı ...

meralin muradı

 m&m hiç gitmedinki benden hep burdaydın... adımın baş harfinde bile sen varsın....m...

iyi dileklerimle...

   iyi dileklerimle… bir insanın gözlerinin içine işleyebilmektir asıl olan..o gözleri gün ışığıyla doldurabilmektir..bunu başarabildiysen eğer silemezsin artık suretini oradan..şimdi meralin gözlerinin içinde gözbebeği yerine bir suret var.. murat var.. meralin acısının,gözyaşının,sevincinin,sancısının,kahkasının,çığlıklarının...kısacası merale dair ne varsa..merali meral yapan ne varsa hepsinin paydası aynı... hepsinin paydası murat.. ve inanıyorumki merali bunca zamandan sonra bu kadar içten gülümsetebilen insanında içi meralle kaplı..ne denebilirki.. hep böyle kalın..hep daha daha daha mutlu olun... her saniye bi öncekinden daha mutlu daha huzurlu olun.. iyiki geldin iyiki g&...

ittifak/ film senaryosu

__ sahne 1 __  (iç mekan) gündüz komser kemal = (cesedin başına oturur. farklı bir saç teli dikkatini çeker.) kusursuz gibi görünen bir cinayet.( elindeki kalemle saç teline dokunur.) cemil buraya gelcemil =elinizdekileri bir poşete koyun .ip uçlarını aynı yerde toplasın(komiser kemal' in yanına varır ) evet komiserim. komser kemal = şu yerdekini gördün mü?( saç telini kalemiyle gösterir . cemil gözlüklerini takar dikkatlice saç teline bakar.) bu bence maktülü saçından değil. sen ne diyorsun?cemil = (yerden saç telini bir cımbız ile alır. küçük bir poşetin içine koyar.)büyük ihtimalle farklı bir saç teli.(ayağa ka...

62.bölüm replikleri

ricası olan arkadaşlar üzerine ekliyorum...((zaten eklicektim)) suat:zenan haziran da evlenmeye karar verdik artık ailemden saklanmaya devam edemezsin zenan:saklanmıyorum sadece doğru zamanı bekliyorum suat:yaa sana kalsa böyle gizli saklı sonsuza kadar bir evde yaşayabiliriz zenan:evet yaşayabiliriz ben hayatımızdan memnunumsuatama ben değilim artık onlarla yüzleşmelisin zenan:ailenle yeniden tartışma fikri beni daha çok rahatsız ediyor suat (kapı çalar..) bu da kim birini bekliyor muydun? suat:yoo .. kim o?mine:benim haftalardır atlattığın ablan zenan:mine!!!suat:zenan dur bence ablamla konuşmanın tam zamanı zenan:hayır sakınn sakın böyle birşey yapayım deme(odaya saklanır..)suat:hoşgeldinmine:hoşbulduk ne zaman arasan yoğunsun doğru dürüst eve geldiğinde yok bende baskın yapmaya karar ...

hiç bir şey için geç kalmayın

sabah uyandığında midesinde bir yanma hissetti. yanmanın nedeni aksam yedikleri değil,uyanır uyanmaz bugün yapacaklarının aklına gelmesiydi. bugün 2 yıldır götürmeye çalıştığı bir birlikteliği bitirecekti. aslında bunu yapmakta geç bile kalmıştı. bitmeli dedi içinden,her gün bu tatsız uyanış bitmeli.’ genç adam bunları düşünürken suratı şekilden sekile giriyordu. süratle giyinerek dışarı çıktı. bugüne kadar hiç bekletmemişti onu, simdi de bekletmemeliydi. istanbul, soğuk ve yağmurlu bir nisan ayı yasıyordu. genç adam gökyüzüne bakarak iç geçirdi; ’bulutlar bizim yasayacaklarımızı biliyor. onlar bile ağlıyor halimize...’ bulusma vaktı... artık kadıköy iskelesindeydi. birkaç dakikalık beklemeden sonra karsıdan kız arkadaşının geldiğini gördü. simdi midesindeki ağrı daha d...

meralin ellerine saglık

  ne güzelde yapmış valla http://merali.blogcu.com/ ellerine saglık arkadasım...

pastahane poğaçası (meralin babası eski pastahaneci ondan aldım:

malzemeler: 1 kg un 2 paket margarin(oda sıcaklığında bekletilmiş) 2 yumurta ( sarısı ayırılacak) 1 yemek kaşığı tuz 1 yemek kaşığı şeker 1 tane yaş maya çok az sıvı yağ (çıtırlık versin diye)     yapılışı: mayayı az miktar su ile eritin...ardından margarin, un ,yumurta akı,tuz ve şekeri ilave edip bir hamur elde edin...hamuru 1 saat bekletin...istediğiniz gibi şekillendirip yumurta sarılarını sürüp fırına verin...üzeri kızarınca fırından alın ılık servis yapın afiyet olsun......

meralin doğum günü

  bu gün meralimin doğum günü iyiki doğdun benim arkadaşım, kaderdaşım, meslekdaşım. ablasının bitanesi, iyiki doğdun, iyiki varsın, hep varol sakın beni terk etme, sen olmasan bu hayat çekilmez olurdu, ne zaman gelirsen gel                      başıma tac olursun                      sen benim eski değil                      eskimeyen dostumsun                     ...

hikaye :(

sabah uyandiginda midesinde bir yanma hissetti. yanmanin nedeni aksam yedikleri degil, uyanir uyanmaz bugün yapacaklarinin aklina gelmesiydi. bugün 2 yildir götürmeye çalistigi bir birlikteligi bitirecekti. aslinda bunu yapmakta geç bile kalmisti. 'bitmeli dedi içinden, her gün bu tatsiz uyanis bitmeli.' genç adam bunlari düsünürken surati sekilden sekile giriyordu. süratle giyinerek disari çikti. bugüne kadar hiç bekletmemisti onu, simdi de bekletmemeliydi. ıstanbul, soguk ve yagmurlu bir nisan ayi yasiyordu. genç adam gökyüzüne bakarak iç geçirdi; 'bulutlar bizim yasayacaklarimizi biliyor. onlar bile agliyor halimize...' bulusma vaktı... artik kadiköy iskelesindeydi. birkaç dakikalik beklemeden sonra >karsidan kiz arkadasinin geldigini gördü. simdi midesindeki agri dah...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !