× "

merveyi tavla oyna

" arama sonuçları

gençler okullar açılıyor. + merveyi tavla :d

      oha bu fotoğrafa öldüüm :d get naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe naked joe  şimdi sakinim. evet okullar açılıyor,ben söylemesem bilmiyodunuz biliyorum. bu sene liseye geçtim ve çalışmaya karar verdim :d neden mi ? &cced...

merveyi tavla -2 :d

evet bu pek komik olmadı ama aceleye geldi. not : küfür içerir,eğer küfüre karşıysan okuma.   <merve> merhaba :) ben merve, bakalım beni tavlayabilecek misin... <merve> beni yaratanlar hakkında daha ayrıntılı bilgi almak istersen http://www.botego.comadresini ziyaret edebilirsin. <joseph> hepimizi allah yaratmadımı lan yaratık <merve> bazıları yaratma sözcüğüne çok takılıyor, halbuki düşünmek de yaratmaktır bence <joseph> ya bi kes çocuklar duymasındaki felsefeci adam gibisin <merve> felsefeye ülkemizde ne yazık ki pek değer verilmiyor <joseph> evet haklısın senin gibi...

merveyi tavla

benim yazdıklarım http://www.botego.com/merveyitavla/   <gıcık> naber <merve> iyiyim sen nasılsın? <gıcık> hiçç <merve> hiç dert etme ufak şeyleri cici <gıcık> neyi dert ediyorum acaba <merve> hadi bakalım <gıcık> senin mal olduğunu dert ediyordum.zavallı.mallık düzelmez ki malsın işte <merve> bir araştırmaya göre aklımın zekatını versem yedi bot beş de insanın zihni açılırmış. ona göre. <gıcık> bir araştırmaya göre de ben einsteinden bile daha zekiyim kapişş <merve> pekala gıcık, ne yapmamı bekliyorsun? <gıcık&...

merveyi tavla artik burada !

<script type="text/javascript" src="http://www.botego.com/merveyitavla/merve.js"></script> ...

merveyi tavla oyunu

<script type="text/javascript" src="http://www.botego.com/merveyitavla/merve.js"></script> ...

bakalım merveyi tavlayabilecekmisiniz?

bugün ilginç bir site gördüm www.merveyitavla.com bu siteden merve adındaki bi botu tavlamaya çalışıyorsunuz...ama hiç de kolay değil...!...

merveyi tavla

<script type="text/javascript" src="http://www.botego.com/merveyitavla/merve.js"></script>...

merveyi tavla tavlayabilirsen

hadi bakalım ilk kim tavlıcak http://www.botego.com/merveyitavla/ ...

merveyi tavlayın

aşağıdaki linke girerek merveyle konuşabilirsiniz.       http://www.botego.com/merveyitavla/...

merveyi tavla

<****** type="text/**********" src="http://www.botego.com/merveyitavla/merve.js"></******>  ...

merveyi tavla

merve'yi tavla! (by botégo)muhabbeti çok hoş....

merveyi coook sewiyoruz

              biraz merve boluguru tanimaya ne dersiniz?...

merveyi tanıyalım

oynadığı diziler:acemi cadı=ayşegüloynadığı filmler:gomedakeloğlan kara prense karşıdoğum tarihi:16/09/1987burcu:başakokuduğu okul:müjdat gezen sanat merkezi 2.sınıf(ama kaydını dondurmuş)anne adı:ayşebaba adı:leventen sevdiği elbisesi:mavi gece elbisesien sevdiği hayvan:tavşanen sevdiği renk:gri,beyaz,koyu yeşiluğurlu sayısı:4,9saç ve göz rengi:kahveen sevmediği renk:kırmızıen merak ettiği şey:lise 1 de çözemediği bir sorunun cevabıen korktuğu şey:karanlık ve yanlızlık...

merveyi tanıyalım

        sıze bıraz merve yı tanıtayım            dogum yılı:16 eylul1987            dogum yerı:ıstanbul            anne adı:ayse            baba adı:levent            en sewdıgı hayvan:tavsan            en sewdıgı renkler:mor,koyu yesıl,beyaz,grı ve koyu pembe            en sewmedıgı renk:kırmızı            en m...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !