× "

mewluda şerif sözleri

" arama sonuçları
mele salihe dihi - <b>mewluda</b> kurmanci ( kürtçe mevlit ) (2013)

mele salihe dihi - mewluda kurmanci ( kürtçe mevlit ) (2013)

01. mewluda kurmanci ( kürtçe mevlit ) turbobit http://turbobit.net/p5ru1exw9pxe.html bitshare http://bitshare.com/files/8yvcp920/mele.salihe.dihi.mewluda.kurmanci.kurtce.mevlit.2013.rar.html...

mele salihe dihi - <b>mewluda</b> kurmanci ( kürtçe mevlit ) (2013)

mele salihe dihi - mewluda kurmanci ( kürtçe mevlit ) (2013)

01. mewluda kurmanci ( kürtçe mevlit ) turbobit http://turbobit.net/p5ru1exw9pxe.html bitshare http://bitshare.com/files/8yvcp920/mele.salihe.dihi.mewluda.kurmanci.kurtce.mevlit.2013.rar.html...

peygamber sevdalıları - evindaren pexember 2011 full albüm

albüm içeriği 01. besmele 02. tu bi xer hati muhammed 03. mewluda şerif 04. dua qalbe me ...

seyfullah - mewluda kurdi & ezdari 2011 full albüm

seyfullah - mewluda kurdi & ezdari (2011) albüm çıktı! ayrıntılar gelecek.... ...

coğrafyamızın islam’la şereflenmesi–16

  doğruhaber gazetesi dogruhabergazetesi.com  hakkarî, pek az şehrin sahip olduğu islamî bir geçmişe, onurlu bir tarihe sahip. ancak bu tarih saptırılıyor. hakkari, uluslar arası bir elin yerel unsurlarınca köklerinden koparılmak isteniyor. ahmet yılmaz / araştırma selahaddin-i eyyübî’nin süvari birliklerinin memleketi hakkarî yöresi “ şemdinli dağlarının içtim nur çeşmesinden, kurtuldum akreplerin ruhumu deşmesinden” (seyyid taha hayranı şair necip fazıl kısakürek) hakkarî… selahaddin-i eyyübî’ nin ünlü süvari birliklerinin memleketi… onlarla mısır’a gitti, onların alimlerinin desteğiyle mısır&...

zazaca kürtçenin bir lehçesidir

14 kanûne 2010 sêşeme 22:05 zazaca kürtçenin bir lehçesidir zeki alimoğlu son yıllarda zazaca’nın ayrı bir dil ve zazaların da ayrı ırk (ulus anlamında) olduklarını yazan makaleler yayınlanmaktadır. yazmaya karar verince farklı kaynaklardan bilgi derledim. yazdıklarımın en doğrusu olduğu iddiasında değilim ancak meseleye önyargısız baktığımı belirtmeliyim. dilbilimcilerin ittifak ettikleri husus, kürtçe’nin hint-avrupa dil ailesinin iran kolunun kuzeybatı alt grubuna mensup olduğudur. mehrdad r. izady, kürtler adlı eserinde kürt dilinin iki ana kol olarak geliştiğini kaydetmektedir: 1) kurmanci ana kolu: bahdinani (kuzey kurmanci), s...

di medreseyên kurda de jiyan û perwerdeyî

&lt;!-- /* style definitions */ p.msonormal, li.msonormal, div.msonormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"times new roman"; mso-fareast-font-family:"times new roman";} @page section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.section1 {page:section1;} --&gt; kurtedîroka medreseyên kurdî   em beriya ku li ser jiyana rojane û hînkariya li medreseyên kurdî rawestin, divê em kurtedîroka wî lêbikolin. bêgûman, li ser damezrandina ewil medreseyên kurdî tu çavkaniyekî r...

kürtçe dev arşiv

2009] sara - zagros - full albüm koma rozerin - halay 50 dakika (süper) 2009)koma xelikan(ezman) rayê heq - zaza alevi [2009] yeni baran güneri - leyli (2009) ali baran - teberik brusk - ez kime ali cemil - diyarbakır & evini[2009] ayub ali - mom[2009] haymanalı ido 2009 koma zerdeşte kal - şengal - 2009 full albüm indir koma brati [2009] 2009 yılı albümleri toplam 200 full albüm(rapid ve alternatif linkler) koma perwer - şexani xesan eshad - dilana kurmanci 2009 orjinal album koma demhat feat koma perwer 2009 hozan nezam - şexani 2009 brader - diwane me - 2009 albüm - tanıtım şarkısı indir xesan - 2009 süper diyare kurd - baroven eşke mizgina sor – hevi full download dino - ax daye full albüm nazdar xerîbo – seve ful...

kürtçe mp3 & albüm indir - dev arşiv

şivan perwer - willi resetarist - 2009 full albüm indir mihemed taha akrey, peymandarim 2009 full albü indir ıdris semzini - navsar - 2009 full albüm indir izzettin ısik - ıro cume wan'e - 2009 full albüm indir ismail siyari - barana eske - 2009 full albüm indir (2009) dıljiyan-neke girin grup yaşam 2009 halay [2009] semir ebdula - bese dilo [2009] cibûr pîrê - rengê salê domanê dersimi - raştiye be roştiye [gerçek ve ışık] 2oo9 full albüm indir omid sileman - çebu çebu 2009 - full albüm indir [2009] edo e haci - ax dikim limine le karışık 2009 [2009] zinar agri - qamishlo bote silav [2009] kaniya stranên kurdî hemme heci - dewre (2009) [2009] dengbej arif - wey dunyaye - geliye zilan pe...

kürtçe full albümler - indir - dev arşiv

ayşe şan serisi 3 full albüm ( arşivlik ) tek linkte ayşe şan serisi - 6 full albüm indir agire jiyan 3 full albüm indir beşir kaya - serisi 6 - full albüm indir- no apid aynur doğan - serisi 4 - full albüm indir ona dair şarkılar (ahmet kaya için) arkadaşlar süper bir albüm sakın kaçırmayın burhan berken berivan-full album berfina besta - beritana min bülent turan - felek ev ci bazare (amede) 2008] bilind ıbrahim - geryanek [rapid brader full serisi beşir kaya 6 full albüm.. alixane resho - welate min ali asker full albüm serisi abdullah papur kürtçe albüm(2008) aynur doğan - merhabalar 2008 [2008] ayfer düzdaş - leylan full album abdullah papur - [kurmanci] arhat - gula sor-dilo 2007 full albüm ara...

kürtçe full albümler - indir - dev arşiv

ayşe şan serisi 3 full albüm ( arşivlik ) tek linkte ayşe şan serisi - 6 full albüm indir agire jiyan 3 full albüm indir beşir kaya - serisi 6 - full albüm indir- no apid aynur doğan - serisi 4 - full albüm indir ona dair şarkılar (ahmet kaya için) arkadaşlar süper bir albüm sakın kaçırmayın burhan berken berivan-full album berfina besta - beritana min bülent turan - felek ev ci bazare (amede) 2008] bilind ıbrahim - geryanek [rapid brader full serisi beşir kaya 6 full albüm.. alixane resho - welate min ali asker full albüm serisi abdullah papur kürtçe albüm(2008) aynur doğan - merhabalar 2008 [2008] ayfer düzdaş - leylan full album abdullah papur - [kurmanci] arhat - gula sor-dilo 2007 full albüm ara...

kürtçe son çıkan 2009 full albümlerin tümü full indir

mihemed taha akrey, peymandarim 2009 full albü indir ıdris semzini - navsar - 2009 full albüm indir izzettin ısik - ıro cume wan'e - 2009 full albüm indir ismail siyari - barana eske - 2009 full albüm indir (2009) dıljiyan-neke girin grup yaşam 2009 halay [2009] semir ebdula - bese dilo [2009] cibûr pîrê - rengê salê domanê dersimi - raştiye be roştiye [gerçek ve ışık] 2oo9 full albüm indir omid sileman - çebu çebu 2009 - full albüm indir [2009] edo e haci - ax dikim limine le karışık 2009 [2009] zinar agri - qamishlo bote silav [2009] kaniya stranên kurdî hemme heci - dewre (2009) [2009] dengbej arif - wey dunyaye - geliye zilan peygamber sevdalilari - mewluda muhammed - 2009 full albüm...

kürtçe 2009 full albümler indir tüm albümler

kemale amed - kela zulme - 2009 full albüm indir ))) bilind ıbrahim - geryanek [rapid (2009) welat - têhna dilê min ılk bızde dedik direk indir =) iyi dinlemeler süper halay parcaları [2009] zinar agri - qamishlo bote silav (2009) hozan aydın vejîn albümü seyda perincek - sehîdên amara xemgin birhat - heval - 2009 full albüm indir ali bekes - eyba dinye 2009 full albüm indir * no rapid ali cemil - diyarbakir - evini 2009 - full albüm indir diljen roni - çend gotinen evine 2009 full albüm indir - no rapid cibur pire - renge sale 2009 full albüm indir - no rapid dilxweş gul sosin 2009 - full albüm indir ))) azhdar lem bibure full albüm indir no rapid denge ciwan ıı - oramar full albüm indir k&uum...

peygamber sevdalıları - mewluda muhammed (2009)

albüm içeriği-01- ey muhammed tüb xer hat - ey muhammed hos geldin-02- rebbi yessir - rabbim kolaylastir-03- zaroke filistini - filistinli çocuk-04- selatullah selamullah-05- wi emir kir nuxumandinamin - o emretti örtünmemi-06- çave bi hüzün - hüzünlü gözler-07- ya allah-08- mewluda muhammedi-09- dayika min - annecigim-10- selam ey hebibe xelba - selam ey kalplerin sevgilisi-11- were kekemin - gel kardeşimdownload...

peygamber sevdalıları - mewluda muhammed albümü- 2009

albüm içeriği 1- ey muhammed tüb xer hat - ey muhammed hos geldin 2- rebbi yessir - rabbim kolaylastir 3- zaroke filistini - filistinli çocuk 4- selatullah selamullah 5- wi emir kir nuxumandinamin - o emretti örtünmemi 6- çave bi hüzün - hüzünlü gözler 7- ya allah 8- mewluda muhammedi 9- dayika min - annecigim 10- selam ey hebibe xelba - selam ey kalplerin sevgilisi 11- were kekemin - gel kardeşim indir 47-mb şifresizdir.......

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !