× "

miley cyrus resimler

" arama sonuçları
miley cyrus 2011

miley cyrus 2011

tüm 2011 yılı boyunca ne yaptığını paylaşmamı istenen ünlülerden biride miley'di. american giving adwards miley cyrus, cuma gecesi (9 aralık) los angeles'da düzenlenen american giving awards 2011'in galasına katıldı. cyrus, jenny peckham yapımı altın rengi elbisesiyle kırmızı halıda poz verdi. alaia topuklu ayakkabıları ve loree rodkin yapımı takılarıyla gecenin en göz kamaştıran bayanı oldu diyebiliriz! american giving awards, 2 milyon doları 5 hayır kurumuna dağıtmak için ünlülerle bu geceyi düzenledi. 5 hayır kurumundan 1. olana 1 milyon $ verilecek. büyük ödül bu gece (10 aralık) cnn kanalında yayınlanacak. miley cyrus bağımlı değil    d&uum...

miley cyrus görülmemiş imzalık resimler!

miley cyrus'un görülmemiş photoshootları ! yıllar sonra ortaya çıkan hannah montana the movie'dan görülmemiş photoshootlar hayranlarının eline geçti. birbirinden güzel pozlar veren miley'inin bu fotoğrafları yüksek kalitede. bunları bulan miley fan sitesi ise durumu şöyle açıklıyor : fotoğrafları çeken, kişiye çok para verdik. karşılığında resimleri satın aldık, ele geçirme, hack olayları yoktur. lütfen tag kısımlarını silmeyin. (silebilirsiniz :d) noislenmiş resimleri yapınca vereceğim. siz bu resimler hakkında ne düşünüyorsunuz? yorumları bekliyoruz! ...

miley cyrus güzel resimler

miley cyrus güzel resimler paylaşıyorum. hep kris paylaştım, şimdi sırada miley'de ;)           mileyyy :d çok tatlı çıkmışsın fotolardaaa :d bb (: ...

miley cyrus esrar skandalı

  küçük yıldız miley cyrus esrar içerken çekilen görüntüleri internete sızdı miley cyrus'ın arkadaşlarıyla gittiği bir partide esrar içerken çekilen görüntüleri internete sızdı. internetteki tmz.com sitesinde yayınlanan bu görüntüler cyrus'ın genç hayranlarını şoke etti. genç yıldızın babası billy ray cyrus ise twitter'daki sayfaına yazdığı mesajda bu olaydan duyduğu üzüntüyü "üzgünüm çocuklar. bu konu hakkında bir fikrim yoktu. bu videoyu ilk kez gördüm, şu anda bazı şeyler benim kontrolüm dışında gelişiyor" diye konuştu. parti sırasında cyrus'ın yanında bulunan arkada...

miley cyrus biyografi (istek üzerinee)

işte seasonun biyografisi.. istek üzerinee mutluluuktan uçarcasınaa yazıorum biyografiiyii=) destiny hope miley cyrus, 23 kasım 1992’de franklin tennessee’de doğmuştur. ailesinin nashville’deki çiftliğinde yetişen miley, country şarkıcısı billy ray cyrus’un kızıdır. cyrus ‘miley’ adlı takma adını (smiley) sürekli gülümsemesi sebebiyle alır. gerçek ismi destiny hope ise ailesinin ileride çok iyi işler başaracağına inanması sonucu vermişlerdir. miley cyrus 9 yaşındayken oyunculuğa başlar. o sıralarda ailesi babasının işi sebebiyle kanada’da bulunmaktadırlar, babasının çektiği doc adlı tv dizisinde konuk oyuncu olarak yer alır. cyrus, disney channel için çalışmaya başl...

miley cyrus "imaj" yapmış

miley cyrus yeni imaj yapmış. yenilenmiş ve birazda farklı olmuş. saçlarını hafif kestirmiş, makyajını değiştirmiş. sanki birazda kilo almış. valla ne yalan söyleyeyim ben mileynin yeni imajını beğenmedim. yani bi bakımdanda lol filmi içinde böyle bi imaja bürünmüş o yüzden ne diyebilirizki? işte yeni imajından resimler...   sizce miley nasıl olmuş? bence kötü ama yine de seni seviyorm miley. bu arada 2.resimdeki beyaz mini shorta bayıldım. bittim :d süper ama miley eski saçı ve makyajıyla o shortu giyseydi daha bi güzel olurdu. neyse bb*...

miley cyrus twitter resimleri...

miley cyrus'un twitter fotolarını buldm ve siteme koyiim dedim, şimdide koyuyorm. resimleri hiç görmedm bi yerde... yani görülmeyen resimler olmalı :) görenler varsa olabilir ama ben görmedim. işte resimler...          çok güzel fotolar :) veee bu kadar... umarım beğenirsiniz. bb* ...

miley cyrus toplu resimler

miley cyrus ve sevgilisi liam solon geminine giderken yakalanmışlar.aynı zamanda miley dün gece saç stilini değiştirmiş.ilginizi çekerim:d... miley cyrus the late showa giderken much music awardstan süper resimler ...

miley cyrus toplu resimler

miley cyrus much music video awards'tan çok güzel bir tane miley fotosu geldi:) miley cyrus ve sevgilisi liam lax havaalanında görüntülendi biliyorsunuz hannah montana 4 den sadece promosyon resimleri var ama araştırsmada hannah montana sadece 4.sezon promosyon..bende düşündüm hannah montana 3ü tekrar hatırlayalım   bu arada dün 15 hazirandı ve bu 15 haziranda mileyle liamın ilk çıktığı  yıldan bugüne 1. yıl oluyor buyüzden bir çalışma ile bu yazıyı bitiriyor ve yorum yazmanızı bekliyorum:) &...

miley cyrus giyim tarzı giyim modelleri

konu etiketleri:miley cyrus giyim tarzı, miley cyrus resimleri, miley cyrus tarzı, güzel miley cyrus giyim, miley cyrus tarzı giyin, miley cyrus günlük giyim tarzı, miley cyrus un giyim tarzı, miley cyrus biyografi ve resimler, miley cyrus giyim, ...

miley cyrus imzalık resimler

  miley cyrus imzalık resimler hilal~ela ...

miley cyrus harika resimler

miley cyrus harika resimler

miley cyrus  harika resimler arkadaşlar daha fazla resim yorumlarınızdan sonra gelecek teşekkür ederim     arkadaşlar bu benim ilk sitem lütfen amalütfen yorum yapın ben şu anda fotoğraflar ekliyorum emeğimin karşılığını verin sitemi paylaşın ve yorum yapın çok seviyorum sizi.ve de sitemi..çok güzel görmediğiniz daha çok resim yükleyeceğim..     imza miley cyrus fan blogu admin'i  ...

miley cyrus imzalık resimler

miley cyrus imzalık resimler ...

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !